Blike, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nick, een leuke naam!! Gelukkig is het goed afgelopen, succes met je herstel en hopen dat je snel naar huis mag.
Joepie Blike!!! Gefeliciteerd met Nick!!! Ik hoop dat jullie snel herstellen en gauw samen naar huis mogen. Liefs Roxie
Blike gefeliciteerd meis, goed gedaan en stoere naam!! Herstel maar snel zodat je kan genieten van jullie zoon. Ikkuh heel heel heel veel succes vandaag, laat je weten hoe het was. Ik ben natuurlijk heel benieuwd. Ik begin pas over 2,5 week met spuiten en toen ik ongesteld werd en het zh ging bellen besefte ik ineens, nu gaat het beginnen en moest ik weer huilen. Maar vriendlief komt zaterdag weer thuis uit het buitenland en dan gaan we heerlijk het hele weekend van elkaar genieten, kijk er zo naar uit. En hij heeft het huis ook nog niet gezien dus ik ben benieuwd wat hij er van vindt
Blike, gefeliciteerd met je zoon Nick! Hopelijk is de bevalling niet te erg tegen gevallen en knappen jullie samen snel op! Ikkuh, je bent volgens mij al bezig, maar toch succes!
blike van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nick!!!!! leuke naam!! hoop dat alles goed met jullie gaat! igor ahhww kan me heel goed voorstellen dat hje verdrietig was en gelukkig komt je mannetje snel weer thuis!!! ikkuh idd hoe was het?????
zit me trouwens te bedenken dat ik niemand hier per sms of iets op de hoogte kan stellen als ik ben bevallen! iemand misschien interesse om dat door te geven hier????
Noamy dat mag je wel bij mij doen hoor, ik zal je mijn mobiele nummer in een pb sturen Ik denk dat Ikkuh nog aan het bijkomen is of onder invloed....tenminste ik krijg morfine als ik mijn punctie heb dus denk zij ook.
haha onder invloed Ikkuh ik hoop dat alles goed is gegaan en dat er een paar mooie mini Ikkuhs in de vriezer komen Igor ahhh lekker nog even genieten met je mannetje! Zo spannend, nog maar 2,5 week! Jij kunt ook over een paar weken gewoon al zwanger zijn! Niet vergeten de foto's van de uitbouw te plaatsen he!! Even spieken hoe mooi het is geworden Oeeh Noamy ben ook benieuwd naar jullie naam! Is het een klassieke of originele naam? En Nederlands? Ben benieuwd Ik hoop dat alles goed gaat met Blike en Blikeman en zoontje Nick moest vannacht nog aan de hartbewaking maar vanaf vandaag mocht hij als alles goed was bij haar komen zei ze. Moet je eigenlijk lang in het zh blijven als je een keizersnede hebt gehad? Gtst is weer begonnen dus ik zit er volop in haha Het is zo spannend weer! We gaan vandaag een dagje naar het strand. Vriendlief op de jetski en Aline en ik strandhangen Ohja en mijn lief zou die opleiding gaan doen in oktober maar nu hoorde hij weer dat het een waardeloos diploma is dus misschien gaat het nu toch niet door. En dan gaan we ipv naar Frankrijk misschien naar Nederland 10 dagen Verder niks te vertellen
ok igor is goed!! thanks!!!! ik zie je pbtje dan wel met je nummer dan zal ik je de mijn ook meteen terug sturen!!!! haahahaha luca lekker he weer gtst!! zit er ook weer helemaal in! en onze naam tjah het is geen nederlandse naam! ook geen hele apparte! en voor jou al helemaal niet lekker vaag he! hahahahahah nog even geduld!!!!
Luca ja ik zou eind oktober/begin november zwanger kunnen zijn, maar eerst nog een paar obstakels overwinnen. Maar volgens mijn vader komt het goed (hij zegt; ik heb er een goed gevoel over) dus daar gaan we vanuit. En als de juiste gordijnen hangen dan plaats ik foto's ok? Het is echt heel mooi geworden. Noamy ik heb je een pb teruggestuurd
hey meiden, helaas heb ik slecht nieuws alles met de punctie was goed gegaan was onder mofine dus dat was heel erg fijn had het eindelijk eens lekker warm is 1 van de weinige keren dat ik dat meemaak haha. toen moest mijn vriend zaad inleveren en kwam er niets uit ze vroegen of die ziek was geweest in afgelopen 3 maanden dus we zeiden nee dus moest ie nog een keer zaad inleveren en helaas kwam daar ook niets uit ze zagen wel veel ontstekings zitten wat dus van een griep af zou kunnen komen... alleen later kwam we erachter dat hij misschien wel een griep gehad heeft heel misschien een hele lichte longontsteking (denken wij) hij heeft een klein weekje ontzettend veel gehoest en een beetje verkouden... en zijn ouders hebben ook net een longontsteking gehad dus zou opzich dat kunnen zijn... naja in ieder geval dus echt k*tnieuws probeerde me tranen heel lang in te houden wat lukte maar onderweg naar huis hield ik het niet meer vol en nu wil het niet meer stoppen en ik wil helemaal niet huilen voor me vriend dat is denk ik zo rot voor hem. maarja ga nu rustig in me bed liggen en ben blij als het snel morgen is dan kan ik lekker werken heb ik afleiding sorry dat ik verder op niemand reageer maar zit er niet helemaal bij met me gedachten
Ach Ikkuh wat ontzettend klote voor jullie, snap het helemaal dat je ontzettend verdrietig bent. Dat geeft niks en huil maar lekker uit meisje. Het is allemaal zo spannend en dan krijg je dit, je vriend kan er ook helemaal niks aan doen natuurlijk en die zal ook wel heel verdrietig zijn. Dikke knuffel voor jou!!!! Ik denk aan je en kan wel met je meejanken en mocht je wel willen kletsen dan merken we dat wel
Ikkuh, wat een rotnieuws zeg! Ik snap dat je daarvan verdrietig wordt, huil maar lekker uit hoor, niks mis mee! Ik wens jou en je vriend veel sterkte!
Ah nee Ikkuh, wat een kutnieuws!!! Echt zo rot voor jullie. Een hele dikke virtuele knuffel! Het zit ook niet mee zeg
Ik heb mijn brief ookgehad van he zh en ik begin op 25 september met spuiten vsn decapeptyl, dan 17 oktober puregon erbij en dan 24 oktober de 1e echo. Morgen eerst maar eens naar de apotheek om alles te bestellen glukkig is het niet zo veel
Hey igor, goed nieuws! Ik wens je alvast veel succes! Ik voel mijn uk nu echt duidelijk vandaag, echt apart. Ook precies met 17 weken zoals bij sas wil het mijn vriend laten voelen alleen dat gaat nog niet echt... Hopelijk kan hij ook snel meegenieten. Haha, nu ik dit bericht typ voel ik hem weer!
Lieve Ikkuh wat een ongelooflijk kutnieuws zeg!! Je hebt er zo naar uit gekeken... Veel sterkte voor jou en je vriend!!! Hier zojuist de aardbeving gevoeld!!! Freaky!! Volgens mij moet je in nl na een kwizersnee 5 dagen in het ziekenhuis blijven.. Had mijn nicht bij alle 2 kinderen. Heb trouwens ergens het gevoel dat ik deze maand op dag 15 mijn eisprong heb gehad... Omdat alleen op die dag sperma niet uitliep na sex.. De dagen er na wel. Dat zou betekenen dat ik een normale cyclus zou hebben en over 6 dagen zou kunnen testen... Ik doe nu ff niet aan tempen trouwens... Werd er gek van!
Ikkuh: wat ontzettend balen. Wat ajlaa zegt: je had er zo naar uitgekeken. Dikke knuffel voor jou. Blike: gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk gaat alles goed met jullie.