Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikkuh oh meisje toch wat vervelend :( Hebben jullie er beiden zo naar uitgekeken, moet zoiets als een griepje het verpesten! Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend en er samen over praten en huilen, hij voelt zich net zo rot als jij en ik denk dat hij het vervelender zal vinden als je hem met opzet probeert te ontzien. Dikke knuffel!

Ik hoor iedereen over een aardbeving?? In NL!? Gekke boel :D

Ajlaa ik hoop voor je dat je ei eens vroeg was dit keer :) En kan me voorstellen dat je het tempen even zat bent, elke dag dat gedoe.

2. Asun

Asun Niet meer actief

Ikkuh wat klote! Sorry heb er geen ander woord voor. Idd wat Luca zegt.. deel je verdriet.. Je vriend zal er net zo van balen als jij.

Aardbeving Ik heb er niks van gemerkt.. dus kan je er niks over vertellen Luca.

Volgens mij hier een regeldag. Lize komt om de 2 uur. pfff. Dood vermoeiend. Denk je net na t voeden ff wat in t huis te kunnen doen of ff kop thee te drinken en dan komt ze alweer.
    Met als resultaat dat ik nergens aan toe kom en het hier 1 grote vieze bende is. En als ik ergens niet tegen kan.. pfff
    Ik blijf tegen mezelf zeggen.. Accepteren en leuk vinden! Het wordt er niet anders van.

Ik geloof dat de medicatie goed werkt tegen de Sprew. Ik heb nog wel gevoelige tepels.. Maar dat kan ook komen doordat lize steeds klakt met haar tong als ze drinkt, alsof ze steeds iets loslaat (heeft ze altijd al gedaan). Ben haar dit nu aan het afleren door haar steeds opnieuw te laten aanhappen. Pff heeeeel veeeeel geduld heb ik nodis, en laat dit nou net niet m'n sterkste kant zijn:(

Vanavond naar m'n schoonouders, daar ff een hapje eten en vanavond naar vrienden. Ik heb weinig energie.. maar er ff uit is wel heerlijk. Door al die regen kom ik nergens (we hebben maar 1 auto en die heeft m'n husband nodig voor t werk)

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    hoi meiden,

hoe zou het met Blike zijn, hoop dat ze snel hersteld en naar huis mag.

Asun ff volhouden meid en morgen wordt het lekker weer dus ik zeg; naar buiten met die kinderwagen en lekker aan de wandel.

Ik heb trouwens op een ander forum gelezen dat Debster ook weer zwanger is, die ging voor een echo om te kijken of de clomid (is volgens mij om je eisprong te stimuleren??) zijn werk deed en daar bleek ze zwanger te zijn.....hartstikke leuk voor d'r.

Heb helemaal niks gemerkt van de aardbeving, lag gisteren ook vroeg op bed was kapot.

En....morgen komt mijn mannetje weer thuis...joepie!!!! blij blij blij

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal, kom me ff melden.
    Bedankt voor jullie felicitaties. Moet tot zondag in het ziekenhuis blijven. Krijg vanaf vandaag geen morfine meer, waardoor ik wat helderder ben. Maar ook veel pijn heb aan mijn wond.
    Vond de bevalling allemaal erg heftig en emotioneel en het zal nog wel even duren voordat ik het allemaal verwerkt heb...
    Nick heeft nog één nachtje op de hartbewaking gelegen maar is inmiddels helemaal gezond verklaart en ligt nu heerlijk tevreden naast me te slapen. :)

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey blike, fijn om van je te horen! Kan me voorstellen dat de wond nog zeer doet. Gelukkig gaat het met jullie beide voor de rest goed!

Is de bevalling wel positief op je achtergebleven of negatief? Hopelijk is het niet teveel tegen gevallen voor je.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ikkuh wat n kutnieuws zeg.....
    Vind het echt vreselijk voor jullie en weet niet zo goed wat ik moet zeggen....
    Ik wens je heeeeeeel veel sterkte en een dikke knuf

Igor oh brieg binnen dus een datum om naar uit te kijken!! Heeel fijn!
    En debster weer zwanger!

Blike goed om wat van je t horen!
    Naar dat je het zo heftig ervaren hebt en nog zo n pijn hebt aan de wond
    Hoop dat je snel opknapt en zondag naar huis!! Jeejjj
    Ben erg benieuwd naar een foto van nick!

Heb niet alles terug gelezen ben ook kapot
    Mn moeder ( vrouw van mn pa )stond hier vanmorgen om half 8 al op de stoep ze heeft met n klein beetje hulp van mij mn hele huis van boven naar onder helemaal gedaan!echt alles is gesopt! E ben zoooooo blij
    Nesteldrang is officieel begonnen ;) hahaha fijn weekend allemaal!!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor--> spannend zeg dat je nu ook de datums heb :) dan kan het eindelijk echt beginnen voor je!!
    eindelijk morgen weer je mannetje thuis wat zal dat fijn voor je zijn :) hoe lang is ie weg geweest?

ajlaa--> ik hoop voor je dat deze ronde raak zal zijn :D scheelt je weer een hoop gedoe
    jeetje de aardbeving gevoeld heftig hoor

asun--> gelukkig werkt de medicatie al een beetje en hoop dat je even lekker aan het genieten bent er even tussen uit.

blike--> leuk dat je wat van je hebt laten horen :) ik hoop dat je je snel weer de oude zal voelen.
    en ga lekker genieten van nick.

noamy--> lekker hoor even alles gesopt dan kan je nu gewoon lekker bevallen meid!!:D

dank jullie wel allemaal meiden heel lief van jullie :D
    gaat vanaf vanmiddag al wel weer wat beter met me heb alleen best kramp onderin me buik maar daar mag ik maracetamol voor innemen moet nu heel rustig gaan zitten en op staan...
    praten hier is best moeilijk me vriend propt alles op en ik normaal gesproken ook alleen nu dus gelukkig niet en merk daardoor wel dat ik het wat sneller verwerk(om het zo maar te noemen) maar vanavond hebben me vriend en ik even lekker met zijn 2tjes over gesproken hij vind het erg moeilijk hij heeft een gevoel van ongeloof en het idee dat ie er niet alles aan gedaan heeft maarja dat heeft ie zeker weten wel...
    mijn gevoel is nogal oneerlijkheid zit heel erg met het idee geen eerlijke kans gehad te hebben oftewel we hebben gewoon helemaal geen kans gehad erg kut maarja zal snel genoeg weer over zijn.
    meiden echt super bedankt!!
    klinkt nu net als een afscheid haha maar ik kom echt gewoon nog hier praten hoor want wil alles weten van iedereen haha en wil elk babytje voorbij zien komen :D

8. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, wat leuk dat je even kwam buurten. Ben erg benieuwd naar een foto van jullie kleine man. Ik hoop dat je snel herstelt en de bevalling kunt verwerken. Het is ook niet niks, een spoedkeizersnee! Van tevoren stel je je het toch wel anders voor...

Igor, fijn dat de brief binnen is. En dat je mannetje weer thuis is! Geniet lekker van elkaar!

Ikkuh, ik vind het echt zo rot voor je. Goed praten met je lief, jullie balen allebei, dus dat moet je delen. Als je het een plekje hebt kunnen geven kun je je lekker gaan storten op je bruiloft! Gezellig als je mee blijft kletsen hier.

Ajlaa, ik was op een gegeven moment ook gestopt met tempen. Is ook frustrerend. Heb het alleen gedaan 2 dagen voor mn NOD, eigenlijk in plaats van een zwangerschapstest. Heeft me toch wel geld gescheeld. Ga weer voor je duimen meid. Heb je inmiddels een afspraak met je huisarts kunnen regelen, of wacht je deze cyclus af?

Noamy, wat fijn dat je huis helemaal is gepoetst. Haha, zou willen dat iemand dat bij mij kwam doen. Heerlijk hoor! Nu ben jij de volgende meid, spannend!

Asun, fijn dat de medicatie werkt. Is de regeldag weer voorbij?

Zo, heb vannacht weer slecht geslapen. Heb eigenlijk sinds ik weet dat ik zwanger ben maar 1 of 2 nachten doorgeslapen. Ik denk toch dat het spanning is. Ik word dan wakker, ergens tussen 12 en 3 uur 's nachts, en lig vervolgens minstens 2 uur wakker. En dan is het echt niet zo dat ik de hele tijd lig te denken dat het mis gaat, helemaal niet zelfs, heb er eigenlijk een heel goed gevoel over. Dit Koekie gaat gewoon zeker weten 100% bij ons blijven. Dat zeg ik ook steeds tegen mezelf. Maar het blijft spannend natuurlijk. Ben blij als ik over 1,5 week die eerste echo heb.

Van de week heb ik goed geslapen, toen ben ik naar yoga geweest. Dus ik ga proberen om 's avonds vaker yoga te doen of te gaan zwemmen of crosstrainen. Dan ben ik lekker moe en ontspannen voordat ik ga slapen. En zo blijf ik hopelijk zo lang mogelijk 'in model' :D . Probleem is alleen dat ik door het slaaptekort 's avonds zo moe ben dat ik niks meer kan. Ik had verwacht dat die slapeloze nachten pas zouden komen als die baby er is, niet nu al :(
    Herkennen de zwangere dames dit?

Naast het moe zijn voel ik me eigenlijk prima. Heb wat gevoelige borsten en af en toe wat steekjes in m'n buik en rugpijn, maar niks ernstigs. Misselijk ben ik ook nog niet, dus ik mag eigenlijk niet klagen :D

Alvast een fijn weekend allemaal meiden!
    Liefs Roxie

9. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey roxie, ik heb geen last gehad van slapeloze nachten, alleen misschien de eerste 2 dagen. Ik was wel heel erg moe steeds, ook al sliep ik voldoende. Ik heb ook bijna geen last van misselijkheid gehad, hoop dat het voor jou ook weg blijft :)

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

lekker van het weekend aan het genieten?
    Was gister met een hele groep vrienden op stap. Slechts een vriendin weet het, en de kroeg waar we heengingen is van haar zus. Dus die had ze even ingelicht. Ze ging voor mij steeds achter de bar een alcoholvrij biertje inschenken. Niemand heeft t in de gaten gehad :D
    En als je de avond ermee begint is het best te doen. Natuurlijk smaakt het naar water als je het naast normaal bier drinkt. Maar ja, je moet wat :D
    Was alleen wel misselijk toen we vannacht naar huis fietsten. Heb vannacht nog een boterham met kaas en komkommer gegeten toen we thuis waren, ik eet anders nooit 's nachts. Haha, toen voelde ik me wel een stuk beter. Nu lig ik nog lekker suf in bed, ga lekker niks doen vandaag, heerlijk!

Lupita, wat fijn dat je bijna niet misselijk bent geweest. Ik hoop dat dat voor mij ook zo blijft, is zo'n naar gevoel. Heb gisterochtend nog braaf 45 minuten op m'n crosstrainer gestaan, dat ga ik vanavond weer doen. Hoop dat ik er lekker van kan slapen.

Fijn weekend nog!

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ikkuh, wat klote voor je zeg, heb er geen woorden voor.
    Wel goed dat jullie erover gepraat hebben.
    Vol goede moed de volgende ronde in???

Roxie, ik had ook geen slapeloze nachten eigenlijk en ben alleen aan het einde van mijn zwangerschap wat misselijk geweest.

Igor, fijn dat je de datums al hebt, iets om naar uit te kijken toch?

Blike, leuk om even wat van je te horen, ik hoop voor je dat je wond snel geneest en lekker thuis kan gaan genieten van je kleine man.

Asun, fijn om te horen dat de medicijnen voor de spruw aanslaan. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Wauw zou leuk zijn voor debster als ze weer zwanger is.

Hier doet Milan het super goed, het is echt zo'n vrolijk mannetje.
    Ikzelf heb al 2 dagen zo'n hoofdpijn, word er niet goed van :(.
    Nouja maar ff doorbijten en hopen dat het morgen over is.

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike goed om wat van je te horen, nu snel herstellen en dan lekker naar huis. Wel fijn dat Nick het goed doet en bij je is.

Ikkuh lees ik nou goed dat je volgend jaar april pas weer een nieuwe poging gaat doen, is dit ivm jullie bruiloft?

Blijf praten met elkaar hierover, het is wel belangrijk om de teleurstelling te verwerken ook voor je vriend.

Sas wat fijn dat Milan het zo goed doet, genieten of niet?

Roxie goed geregeld in de kroeg..haha en er komt vanzelf weer een moment dat je weer lekker slaapt. Als je eerst maar eens die 1e echo hebt gehad dan zal je zien, slaap je weer als een roosje.

Ik moet 3 weken decapeptyl spuiten omdat ze anders in het ziekenhuis niet uit kwamen met de planning...pffff nou ja het schijnt niks uit te maken maar 1 week langer die hormonen spuiten is dan weer iets minder, maar goed alles voor een ei ;) Verder is mijn mannetje weer heerlijk thuis en vond hij het huis super gaaf en hij is heel trots op me, lief hè?

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames, ff snel een berichtje.

Gisteren zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis.
    Vond de bevalling erg heftig... merk ook dat het me best wat moeite kost om het te verwerken... Het was echt een heftige dag en eigenlijk heb ik twee bevallinen in één gehad...
    Heb nog erg veel pijn aan mijn operatiewond en het zal nog wel even duren voordat ik hersteld ben, hoe was dat bij de andere dames die een keizersnede hebben gehad?
    Zal vanmiddag mijn bevallingsverhaal even opschrijven en die bij bevallingsverhalen posten.
    Zal dan ook even bijlezen en reageren op de rest.

Liefs Blike

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    roxy--> nog ff een weekje dan krijg je je echo spannend hoor :D

igor--> 3 weken deca spuiten en wat moet je nog meer spuiten?
    ja we stellen het nu uit en gaan rond april weer verder omdat stel dat het wel nu een keer goed gaat en het lukt dan loop ik op me bruiloft met een zwangere toeter dat zie ik niet zo zitten dan heb ik echt zo`n gevoel van oh je bent 10 jaar samen je bent zwanger dus nog ff snel trouwen voordat het kind komt...

blike--> lekker dat je weer thuis bent meid... klinkt heel heftig hoop dat je wond snel over is en de pijn snel mag weg trekken...
    doe lekker rustig aan en laat je nu vooral verwennen zodat je alles zo snel mogelijk kan verwerken.

nou meiden zal misschien aankomende dagen hier iets minder zijn want we zijn nu begonnen met de badkamer verbouwen...
    we hebben nu 2 weken vakantie en hopen het deze week af te krijgen.
    alle oude tegels zijn er gisteren af gesloopt (dus lekker onze agressie kwijt kunnen raken) en vandaag een beetje ge-egaliseerd en dan morgen hopelijk opnieuw alles betegelen :D dus word lekker druk maar we houden er wat aan over :D

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ikkuh goed bezig, ff stoom afblazen en inderdaad je houdt er straks iets moois aan over.

Ik moet vanaf 17 oktober puregon erbij gaan spuiten en dan hopen dat de eiblaasjes/follikels gaan groeien.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hoi meiden
    T is hier rustig geweest
    Heb ook niet veel te melden behalve dat ik dood ga van de pijn in mn handen en voeten door de fibromyalgie.....
    Ik sliep al slecht maar nu helemaal....zat vanmorgen alweer om half 5 beneden word r gek van
    Morgen naar de gyn dan moet ik t even aankaarten en dan belt de reumatoloog me woendag terug.....even afwachten dus
    Ook heb ik echt veel last van voorweeen if indalingsweeen weet niet wat t psies is natuurlijk
    Hoor van verschillende mensen dat dat goed is omdat je dan een makkelijkere ontsluiting zal krijfen nah ik ben benieuwd!!

Ikkuh oh lekker de badkamer doen
    Hoe gaat t worden al je ideeen al af etc?

Igor jij ook al snel aan de spuit!!
    En hoe was je weekendje samen met je mannetje!?!

Blike beterschap meis
    En ben nieuwsgierig naar nick
    Foto!foto!foto!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Bedankt voor jullie medeleven en jullie lieve berichtjes,
    Zal er nu ff lekker voor gaan zitten en op iedereen reageren.
    Voor diegene die het willen lezen ik heb mijn bevallinsverhaal hier geplaatst...

Asun:
    Wat naar dat het met de BV niet wil lukken :(
    Nick wilde de eerste paar dagen ook niet goed aanhappen, met gevolg dat mijn tepels ook flink kapot zijn gegaan. Ik voed nu me een tepelhoedje, wat een verademing is dat zeg...

Ikkuh:
    Wat ontzettend klote voor jullie meid, kan me voorstellen dat je daar even flink kapotvan bent :( Fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten! dat is zoo belangrijk! ik leef met jullie mee! Fijn dat je mee blijft kletsen :D en dat je je nu even lekker op de bruiloft kan gaan storten!

Igor:
    Gaat voor jou ook spannend worden!! succes meid!

Lupita:
    Mooi gevoel is dat hé? :)

Naomy:
    Heerlijk om je huis lekker schoon te hebben!! Baal er nog steeds van dat ik niet aan alles ben toegekomen.. zou nog zoveel dingen doen en schoonmaken, maar Nick meldde zich gewoon 2,5 week te vroeg :D

Roxie:
    Ik ken dat gevoel meid, tis nu ook extra spannend.. ik had dat ook na mijn MK... maar nu ligt er een prachtig jongetje naast me, gewoon positief denken meid! Jullie koekie blijft gewoon lekker plakken :D
    Lekker zeg, even op stap! En goed geregeld met dat alcoholvrije bier ;)

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  20. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Aaaah blike wat een schatje!! Knap ding!

Deel Deze Pagina