Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, wat een mooie jongen! Super schattige foto's ook :)

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ahhh wat n kapperdje!!!
    Nu kan ik helemaal niet meer wachten!

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, wat een snoetje van een zoon hebben jullie! Echt heel erg lief! Ik hoop dat je snel herstelt van je bevalling, heftig hoor.

Igor, lekker dat het prikken er nu aan komt. Nou ja, lekker... Is misschien niet helemaal het juiste woord, maar fijn dat er schot in de zaak komt nu. En wat lief dat je vriend trots op je is! Lekker hoor, dat hij weer bij je is nu! Geniet van elkaar.

Noamy, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je handen en voeten. Ik hoop dat het snel beter gaat. Zijn daar medicijnen tegen? Als die er zijn mag je die nu vast niet gebruiken vanwege je zwangerschap. Pfff... hou vol meid!

Ikkuh, goed bezig met je nieuwe badkamer! Reageer maar lekker af!

Dank allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik weet ook dat het slechte slapen komt van de stress. En ik probeer zo min mogelijk gestresst te zijn, want dat is natuurlijk niet goed voor Koekie. Dus veel sporten en yoga en tv kijken en lezen. Afleiding zoeken tot het 20 september is :D

4. Blike ik heb je verhaal gelezen, pff kan me voorstellen dat je het als heftig hebt ervaren! Wat een prachtig ventje, leuk hoor! Hoe groot en zwaar is hij nu uiteindelijk? Hij werd toch zo groot geschat?

hopelijk heeft iedereen een leuk weekend ghad, zo te lezen is dat helemaal goed gkomen :D

Noamy wauw jij mag ook over een weekje al bevallen! Ben je al zenuwachtig? En zie je nog steeds zo erg tegen de bevalling op of kijk je er ook wel een beetje naar uit?

Roxie voor je het weet is het zover meis, ik ken je gevoel ik was voor die eerste echo ook 1 bonk stress, maar daardoor ging de tijd zooo langzaam, de volgende keer pak ik dat iets anders aan denk ik :D De tijd gaat op het eind al langzaam genoeg hihi :D

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    noamy--> ik hoop dat je kindje zich snel zal melden... als je bevallen bent zal dan de pijn ook weer overgaan? of moet je er dan wat aan gaan doen? echt balen dat je zoveel last hebt.
    ik heb genoeg ideeen voor de badkamer haha we hadden een douche en bad apart en nu hebben we een bad met douchecabine eromheen met alles erop en eraan gekocht en zijn we dus alles opnieuw aan het betegelen ook ach jah van het 1 komt het ander alles word verplaatst behalve de toilet.

blike--> wat een mooi mannetje zeg!! daar mag je trots op zijn hoor. verder gaat alles kwa gezondheid goed? dat zal heel fijn zijn :D

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blike wat een prachtig jongetje...dat is dan weer een "voordeel" van een keizersnee dan komen ze er zo mooi gaaf uit en niet helemaal in elkaar verfrommeld;)

Roxie ik snap wat je bedoeld met lekker gaan beginnen, laat het maar de 25e zijn dan gaan we ervoor met alle positieve gedachten die ik maar kan bedenken.

Noamy wat erg dat je zo'n last heb van je handen en voeten, gaat dat straks weer over of blijf je dat houden?

7. Asun

Asun Niet meer actief

Naomy Geduld geduld, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer hebt.

Blike Nogmaals wat een mooi mannetje!! En wat een bevalling, respect!

Hier gaat alles z'n gangetje. Dat wil zeggen alles gaat goed maar de BV blijft pijnlijk. Het lukt me maar niet om Lize goed te laten drinken, ze klakt nu de hele tijd met haar tong (laat steeds los). Eigenlijk is alles nu uitgesloten en lijkt het erop dat ze gewoon een slordige drinker is zoals de lactatiekundige zegt. Tja wat moet ik daar nou mee...?!?!
    Ik zit er steeds meer aan te denken om te gaan stoppen met de BV. Maar om de knoop echt door te hakken vindt ik echt moeilijk. Ik denk steeds.. oww vandaag gaat t beter of zoveel pijn doet t ook niet...
    Ik ga vandaag wel ff t CB bellen voor info over overstappen naar flesvoeding.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Luca:
    Hij werdt inderdaad groot geschat, bleek bij de geboorte maar 51 cm en 6,5 pond te zijn... viel dus reuze mee!

Ikkuh:
    Lekker om alles zo te gaan veranderen zeg! alles weer lekker nieuw straks!

Igor:
    Hij had nog wel een puntje op zijn hoofd omdat ze hem ook nog met de pomp gehaald hebben.

Asun:
    wat vervelend meid :( Naar om te moeten stoppen als je dat liever niet wil... maarja, het moet wel leuk blijven hé? Heb je al eens een tepelhoedje geprobeerd? scheelt bij mij wel in de pijn.

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Even snel want lig kotsmisselijk op bed
    Maar de controe was goed!
    Hij groeit goed en is al helemaal ingedaald en ligt onderin mn bekken! Goed nieuws dus
    Pijn van mn fibro kan ik niks anders dan paracetamol slikken.....
    Ik kom vanaaf weer ff kletsen nu ff oogjes dicht hoop ik!

10. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Oooh noamy, dat zou betekenen dat je nog best snel kan bevallen?
    Hier al 2 dagen last van harde onderbuik... Eens ff googlen

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Goeie berichten Noamy, kom maar op met die kleine man!

Ajlaa, waar zit je in je cyclus? Ik duim voor je :D

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Blike, jeejtje wat een ongelooflijk moeilijke bevalling heb je gehad. Kan me voorstellen dat je het als zwaar hebt ervaren. Maar wat een ontzettend mooi mannetje is Nick zeg, daar mag je trots op zijn. En ik hoop dat het voor jou gevoel allemaal waardt is gweest.
    Het is goed dat je het verhaal van je afgeschreven hebt, dat hielp bij mij ook heel goed.
    Nu lekker gaan genieten meid, het gaat allemaal zo ontzettend hard!

Asun, balen dat de BV niet goed gaat, luister naar je gevoel dan weet je wat het beste is voor jezelf en je meisje.

Igor, spannend hoor, het gaat nu eindelijk ook voor jou beginnen!!

Roxie, gewoon lekker bezig blijven, maar als het voor jou gevoel goed zit dan zal het ook wel goed zijn hoor. Maar snap dat je je bevestiging van de echo wil. Nog even geduld (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)

Ikkuh, aan de ene kant jammer dat jullie tot april willen wachten, maar snap heel goed dat je niet met zo'n zwangere buik wil trouwen.
    Maarja je hebt nu wel een goede afleiding en voor je het weet is het zover.

Noamy, ohw wat balen dat je zo'n pijn hebt, van een goede zwangerschap is bij jou helaas geen sprake. Nog even een paar weekjes wachten dan kan je ook eindelijk jou mannetje in je armen sluiten.

Ajlaa, ohw wat spannend, zou het voor jou dan ook eindelijk zover zijn????

Uhm volgens mij was dat het, als ik wel iemand vergeten ben sorry!!

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Asun, vervelend dat het met de BV niet lukt, gewoon doen wat voor jou gevoel het beste is.

Noamy, hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt! Hopelijk meld je ventje zich snel!

Pff.. Heb nu al moeite met rechtzitten op het werk, probeer regelmatig even te lopen maar rechtzitten is wel essentieel. Mijn rug is helaas al niet de beste dus wil er liever niet te snel last van krijgen! Als ik mijn uk voel en rechtop zit voelt dat zo raar, dat gevoel zit namelijk nog laag en dat voelt op de een of andere manier een beetje bekneld aan, moeilijk uit te leggen!

Voel mijn uk nu wel elke dag, denk dat ie nu meer naar voren ligt. Zaterdag pretecho voor geslachtsbepaling :) ben benieuwd!

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Lupita, wat vervelend van je rug, is inderdaad niet fijn als je er nu al last van hebt. Misschien een andere stoel, of anders instellen???

Spannend de pretecho, je zal er wel zin in hebben :)

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @roxie, zit nu op dag 27, dag 15 was de enige dag dat sperma niet terugliep na sex... Daarom denk ik dat rond dag 15 mijn eisprong was... Ik weet nog niet wanneer ik ga testen! Ik kijk in de ochtend eerst wat er met mijn temp aan de hand is. Die was op z'n hoogst altijd 36.7, denk dat bij zwangerschap deze dus hoger moet zijn, 37 of zo? Wat me opvalt is dat ik voor nod opgezette borsten heb en de aderen goed te zien zijn, nu zijn ze ook opgezet maar zie geen aderen! Ondanks dat m'n buik opgezet is, inclusief schaamstreek heb ik niet het ongi gevoel! Voel vandaag ook warm aan in m'n gezicht... Dus we zullen t zien!

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Lupita wat spannend zon pretecho!! Misschien is (zwangerschaps) zwemmen een idee ivm de rugpijn?!! Is natuurlijk niet te vergelijken maar heb een whiplash gehad en mijn wervelkolom was ook nog scheef gaan zitten.. Dankzij manuele therapie maar ook zeker zwemmen ben ik er goed van af gekomen... Ik snap dat deze rugpijn anders is maar ondanks dat denk ik dat je baat hebt bij zwemmen!

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ohw Ajlaa wat spannend!!! Ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk zover is (volgens mij had ik dat eerder ook al gepost, maar ik gun het je zo!!!)
    Als het nu niet raa is (waar we niet vanuit natuurlijk) ga je dan naar de dokter of was je er al geweest?

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Dank je wel Saskia!
    Toevallig belden ze vandaag dat dossiers eindelijk binnen waren, maar nu ik toch tegen mijn nod aanloop wacht ik eerst ff af of ik ongi word... De dag dat het gebeurt bel ik ze meteen voor een afspraak!!
    Ik ben dat gezeur wel zat nu, altijd hetzelfde liedje ik voel dit ik voel dat.. Nu wil ik Es' lekker met jullie meepraten over kinderwagens striae bevallingen en bv, haha!

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Heeft iemand wat van Paula gehoord trouwens?? Zou alles wel goed gaan?

Igor waar blijven de foto's??

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy fijn dat alles goed is en al ingedaald....spannend hoor.

Ajlaa nog even afwachten dus, hoop echt dat het raak is voor je.

Lupita een pretecho, leuk leuk!!! Vervelend van je rug, je hebt ook masseurs die speciaal zwangere vrouwen masseren misschien ook nog een idee?

Saskia met jou alles verder goed en met Milan?

Hier werd ik gisteren gebeld voor de apotheek, de medicijnen zijn binnen dus ga ze morgen ophalen dan ben ik vrij. Moet alleen nog even een aanhangwagen regelen, zo veel is het :D

Ajlaa foto's komen als de juiste gordijnen hangen, ik hoop deze week.

Ik had Paula een prive berichtje gestuurd maar helaas geen antwoord.

Deel Deze Pagina