Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ahhh ajla...........
    Pfffff vind het zooooooo k*t voor je
    Maandag wel meteen bellen he!

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa dat is voor 1 IVF traject (dus 1 cyclus zeg maar).

Oh balen van je temp. zeg dat is inderdaad meestal geen goed teken. maandag bellen meisje. knuff voor jou!!

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ajlaa, wat kut zeg! Ik hoop dat je snel terecht kunt. Dikke virtuele knuffel voor jou!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Aljaa:
    ah nee meid, wat rot voor je zeg :( 0,3 graden lager is idd best veel... dikke knuffel voor je meis!! En inderdaad maandag maar even de stap zetten om te bellen!

5. Asun

Asun Niet meer actief

Dank jullie voor de lieve reacties! Gister CB gebeld en uitleg gekregen hoe ik t beste kan afbouwen, en gelijk maar voeding en een difrax flesje gekocht.
    Vannochtend Lize nog ff aangelegd.. soort afscheid genomen van de BV. pff hormonen:(
    Ik moet gaan afkolven om dat ik steeds met die ontstekingen zit, als ik gelijk een volledige voeding oversla is de kans op borstonsteking groter. Dus ik kolf alleen de druk eraf en de harde plekken. En niet m'n hele borst leeg. als dat ok gaat moet ik er steeds meer tijd tussen laten zitten. Ben benieuwd hoe t gaat...

Luca ieeh buisjes. Heb t nooit gehad maar lijkt me niet fijn. Hoe gaat t nu?

Aaljaa Balen!! Denk aan je en een dikke knuffel!

Blike Alles goed met jullie mannetje? Lize sliep de eerste week ook slecht en kwam s'nachts vaak. Nu maar 1 en soms als ik pech heb 2 keer.

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajlaa, balen zeg, maar snel de dokter bellen!

Asun, begrijp ik best dat je het lastig vind om er mee te stoppen. Hopelijk brengt het wel snel goeds voor je.

Igor, heftig zoveel medicatie! Gelukkig is het voor een goed doel!

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ajlaa, jeej wat balen dat het weer niet raak is :(:( Dikke knuffel van mij!!!!
    En nee Milan staat niet in het Jumbo krantje en mijn schoonmoeder is een echte Zwolse, maar wel grappig dat je Milan erin zag :)

Noamy, hahaha leuk he al die namen :D:D geeft niet hoor, kan gebeuren :)

Luca vervelend buisjes :(

Lief dat jullie hoe het met Milan gaat :)
    Het gaat echt super goed, hij groeit hard, eet en slaapt ook erg goed. En het is zo'n vrolijk mannetje hij lacht echt heel veel ben ik erg blij mee :D

Sorry dat ik verder niet reageer, maar ben erg druk gweest de laatste dagen en moest vanmiddag even werken dus druk druk druk :)

8. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    #4568 Ajlaa, 17 sep 2011
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
    Lieve damesdank jullie wel!!!!! mijn temp vanochtend, wel een uur latr dan gebruikelijk ivm later gaan slapen, 36.8! Dus weer 0.4 hoger dan gister?!?!?! Zou het dan een innestelingsdip zijn? Verder ook geen ongi gevoel, zachte vollere borsten, bij aanraking heel klein beetje gevoelig maar totaal niet storend! En gister toch een beetje afscheiding gehad.... Pfff wat een gedoe, sorry hoor, voel me soms echt een dramaqueen!

Lupita had je nou vandaag de geslachtsbepaling echo?? Spannend!!!!

Saskia haha dus tOch niet Milan. Zo te horen hebben jullie het goed voor mekaar... Zon lief kereltje die altijd vrolijk is! Wist jij nou wel of niet dat het een jongen zou zijn? Of was blike degene die het niet wilde weten?

Asun, hoe is het met de flesvoeding gegaan? Houdt ze het binnen?

Roxy, slaap je inmiddels weer beter?

Gaan jullie nog iets bijzonders doen vh weekend? Hier zijn de plannen nog onduidelijk..manlief slaapt nOg en ik zit weer te erg te twijfelen Of ik ga testen...

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Jee Ajlaa, je houdt het spannend! Haha, blijf gewoon net zo lang voor je duimen tot er zekerheid is!

Lupita, veel plezier vandaag bij de echo!!! Whoohooooo!!!

Slapen gaat nog steeds niet echt. Alleen als ik laat naar bed ga in het weekend slaap ik door. En als ik naar yoga ben geweest. Dus dat moet ik eigenlijk elke avond even doen. Het is gewoon spanning, hoop dat dat dinsdag voorbij is :D
    Was vanochtend in de verleiding om weer te testen, maar heb besloten het niet te doen. In het begin kan je HCG namelijk nogal schommelen, heb ik begrepen. Maar heb het idee dat de minimale klachten die ik had aan het afnemen zijn. Had vrij gevoelige borsten, nu doet het alleen nog een klein beetje pijn als ik er in knijp. Ze lijken ook wat minder groot. Ik ben niet misselijk, wel moe, maar dat komt natuurlijk door het slechte slapen.

Dat ontbreken van kwaaltjes, daar maak ik me toch een beetje zorgen over. Had vorig jaar ook nauwelijks klachten en toen ging het mis. Maar goed, er zijn natuurlijk heel veel verhalen van vrouwen zonder zwangerschapskwalen en met gezonde kinderen. Het enige wat ik kan doen is afleiding zoeken en afwachten tot dinsdag. Dat komt nu gelukkig eindelijk in de buurt. Maar lekker veel lezen dit weekend en filmpjes kijken. Morgen schoonouders op visite, die weten nog van niks. Hoop dat ik een beetje gezellig kan zijn voor ze.

OK, nu hou ik op met m'n ge-dramaqueen. Alvast een fijn weekend allemaal!

Liefs Roxie

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Noamy, heb je hier nog wat aan gehad?

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    roxie bedoelde ook die olie idd!!!!
    smeer het er maar af en toe op want ik kom er niet zo goed meer bij daaronder!
    plus zie manlief t niet echt doen !!! hahahahaa

ach ja!

ajla spannend hoor!!!!
    ben zo benieuwd

en roxi neee niet weer testen meis
    ik weet hoe onzeker je in het begin kan zijn
    dat ben ik ook geweest!!! nog even volhouden je hebt bijna de echo!!!!!

hier verder weinig nieuws
    zit hele dag binnen en lig heel vaak de hele dag op bed
    verveel me dood en ben kei en kei moe.............
    ben net n uurtje wakker en heb gedoucht en ben alweer toteloss!!!
    fijn he!
    iemand anders nog spannende plannen!!???

12. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey dames,

Vandaag de pretecho gehad, zie hier het resultaat! De foto is onduidelijk doordat het donker was en ik een foto van een foto met flits heb moeten maken maar het is wel duidelijk denk ik :D

Bekijk bijlage 183763

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ahh leuk lupita! Ook n jongen!
    Veel jongens hier in t forum !!

Ik ging net een grote boodschap doen op t toilet
    Sorry boor
    En kreeg ineens steken onderin mn buik die naar mn muts toe trokken zeg maar ;)
    Schrok ervan!
    Denk nu bij alles wat ik voel: zou t nu beginnen?? Pffffff

14. Hihi noamy Die steken zijn pijnlijk hé, komt nog Door het indalen en het bewegen en vh hoofdje daar beneden!

Lupita wat leuk een jongen! Gefeliciteerd :)

15. Asun

Asun Niet meer actief

Ik had ook weinig tot geen zwklachten int begin van m'n zw.. en ik heb een gezonde dochter. T komt helemaal goed meis!:D

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem

Ja idd luca zijn echt pijnlijk
    En heb delaatste nachtennog pijnlijkere dingen erbij gekregen
    Lig elke nacht wakker van de tintelende slapende handenen armen en lijkt ne t of er kramp in komt echt een verschrikking!!.,
    IemNd dit gehad?

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
  18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Lupita wat leuk een klein kereltje!

Noamy, nog heel ff volhouden meid!!

Roxie morgen echo toch? Succes meid!! Niet druk maken hè ;)

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Lupita, wat leuk! Alhoewel een meisje natuurlijk ook te gek was geweest. Gefeliciteerd!
    Noamy, wat vervelend dat je daar nou ook weer last van hebt. Hoop dat je kleine man gauw komt, misschien gaat het dan beter. Je hebt dan in ieder geval een hoop afleiding!

Ajlaa, ik mag dinsdagmiddag, dus het is nog even spannend. Hoe is het bij jou? Heb je getest? Heb je vanochtend ook nog getempt?

Hier gaat t een stuk beter. Had mn schoonouders op visite, was gezellig. Ook de enige vriendin die weet dat ik zwanger ben was er, met haar dochtertje van 14 maanden. LIEF! Dat was dus een mooie afleiding. Kreeg gisteravond weer wat meer last van mn borsten, dat vond ik wel prettig, haha. Asun, dank voor je geruststellende woorden. Ik lees het gelukkig meer, en heb geen last van pijn of bloed, dus ik blijf zo positief mogelijk!

Liefs Roxie

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4580 Lupita, 18 sep 2011
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
    Roxie, alvast succes bij de echo! Ik heb trouwens ook bijna nergens last van bij mijn zwangerschap behalve pijnlijke borsten en vermoeidheid in het begin dus daar kan je denk ik geen touw aan vastknopen ;)

Ajlaa, al meer info? Ben zo benieuwd.. Ben je al je NOD gepasseerd?

Noamy, alweer een beetje opgeknapt? Misdchien betekenen al die kwaaltjes wel dat ie bijna komt :)

Pff.. Naam verzinnen is nog lastig zeg! Voor een meisje was het denk ik makkelijker geweest. We hebben gelukkig nog even de tijd en we hebben al wel wat richting.. :)

Deel Deze Pagina