Jaaa ach jaa, tis vervelend, maar komt wel goed! Toen we de keus hadden gemaakt om te stoppen met de pil hadden we ook verwacht dat het paar maanden ging duren. Toch is het elke keer een teleurstelling omdat je het zo graag wilt he! Als ik nu terugdenk aan al die keren dat ik 'bang' was zwanger te zijn omdat ik overtijd was, haha echt belachelijk! We zijn 8 jaar samen en al die tijd aan de pil, nu hebben we er spijt van dat we zo lang gewacht hebben, of dat we aan pil waren. Ze zeggen niet voor niks, kinderen neem je niet, die krijg je!
Ja Ajlaa dat hebben wij ook dat we denken: hadden we maar...maar dat is achteraf gezegd natuurlijk heel makkelijk. Je doet het op het moment dat je er allebei klaar voor bent. Maar eerlijk is eerlijk ondanks mijn leeftijd heb ik het ook onderschat. En bijna 90% van de stellen wordt in het eerste jaar zwanger, dus alle kansen nog. En ik zie dat jij ook gependeld bent in maart. Paula volgens mij ook en Sheltie ook, dus dat wordt echt een goede maand
dat is ook zo Igor, daarom vind ik het ook fijn dat ik met jullie schrijf! Als mijn vriend ziet dat ik achter deze site zit, vraagt ie altijd: ben je met je vriendinnetjes aan het praten?! hahaha Ja over dat pendelen... dat was nog in oktober of zo maar ik wou er niet aan geloven dus had niet er bij gezet, maar nu het bijna maart is en ik nog niet zwanger ben.... haha Zou wel leuk zijn, krijgen we met zn allen december baby's :-D
haha ja mijn vriend ook, die zegt dan; moet je weer je ei kwijt...duh!! Komt allemaal wel goed meisje, ook onze tijd komt dat weet ik zeker en dan wordt het inderdaad een hele drukke maand in december...zou fantastisch zijn!!
Nou ik hoop met jullie mee hoor! Luca had mij gependeld voor maart idd. Maar ik zit nog in de rondevoor februari dus ik hoop heel erg dat een vriendin van me gelijk krijgt, die voorspelde namelijk dat ik deze maand zwanger zou worden dus we zullen zien! Ik heb de eerse maanden echt zoiets gehad van bij ons zal het wel even duren maar nu ik dus bijna een half jaar verder ben mag het toch wel onderhand gaan gebeuren! Haha. Het ongeduld begint nu dus wel een beetje te komen haha. Wie wilde er maart trouwens liever overslaan door een drukke decembermaand? Igor? Maakt nu geen zak meer uit he? Haha. Als we maar snel zwanger worden allemaal!
@ igor: het is wel heel vreemd met jouw klachten. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er nu aan de hand is. Wij zijn ook begonnen met om de dag klussen. Ik vertelde tussen neus en lippen door aan mijn man dat er meiden hier zijn die dat doen. Vroeg hij of het ook al tot resultaten had geboekt. Jazeker heb ik geantwoord . Zegt hij "nou dan doen wij het toch ook!" . Oké als jij wil . Geen probleem mee hoor .
O sorry igor dan wet ik ff niet wie dat gezegt heeft.... Sheltie, leuke reactie van je man haha. In eerste instantie was mijn vriend ook best koeltjes met het zwanger worden maar nu wil ie alles weten en wanneer we het het beste kunnen doen en hoe het met mn temp is en met de ovu testen, echt grappig
Die van mij is eigenlijk nooit koeltjes geweest. Die is vanaf het begin er net zo mee bezig geweest als ik. Hij had zelf ook vanalles op het internet opgezocht . Ik ben er wel blij mee, een kindje maken doe je tenslotte ook samen.
Ja dat doe je zeker samen, tenminste als het goed is wel. Mijn vriend wil heel graag een kind maar die kan zijn emoties niet altijd even goed tontn, dus in het begin had ie alle tijd van de wereld en zou het vanzelf wel een keer komen en sinds de aatste maanden kan ie zelf ook niet meer wachten. Nu kan ik alles met m delen terwijl ik in het begin niet echt over zwanger zwanger worden kon praten omdat ie daar dan niet echt in mee kon gaan. Mijn vriend moet altijd even aan iets wennen voordat de emoties komen. Niet altijd handig maarja het went haha.
Ja idd zwanger worden doe je samen! En uh paula hoor jij nou niet op bed te liggeb de bank ore wherever!!!! *knipoog*
Goeieavond ladies! @aljaa, ja dat zegt mijn vriend ook altijd, die noemt jullie al mijn fertility friends @paula, mijn vriend moest er eerst ook even aan wennen, al die ovutesten en temperaturen enzo maar ben er gewoon mee begonnen en toen vond hij het prima... Vandaag een megadrukke dag gehad op het werk....pfff nu ff met de beentjes omhoog! Morgen intake
hahaha nou gisteren ben ik op tijd mn bedje op gaan zoeken en vandaag mogen de zwemmers weer even aansterken zodat ze er morgen weer helemaal klaar voor zijn! hihi
@ paula: de meeste mannen kunnen er idd niet goed mee overweg. ze willen wel heel graag een baby, maar ze willen niet alle details weten zoals temperaturen, etc. @ blike: alweer ruim 7 weken! . Gaat goed meid. Succes morgen bij de intake
wat gaat de tijd toch snel. Weet nog zo goed dat er bij luca in haar banner stond dat ze toilet beter moest gaan poetsen en nu staat het alweer bij blike.
Nee, we krijgen geen echo, deze praktijk doet nog geen echo's zelf. hoop stiekum wel dat ik het hartje even kan horen!! klopt sheltie, ben het toilet ook echt goed aan het poetsen nu
ok nou dan nog even volhouden tot de echo. Zou wel heel leuk zijn als jullie het hartje mogen horen ja Veel plezier morgen! En de tijd gaat echt snel ja... zit alweer in ronde 6 en dat is echt omgevlogen. Nu maar hopen dat er geen ronde 7 komt