Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Asun:
    Hoe gaat het nu met het afbouwen van de borstvoeding?
    Nick komt nu 2-3 keer per nacht... vermoeiend, maar gelukkig zijn we vrij snel weer klaar en slaapt hij na de voeding snel weer in!

Aljaa:
    Nog getest meid??

Roxie:
    Nog een paar daagjes meid, hopenlijk kun je daarna lekker rustig slapen! Herken je gevoel heel goed hoor meid, was na mijn MK ook vreselijk onzeker... heb echt gehuild bij de eerste echo toen bleek dat alles goed was! Komt echt goed hoor! :)

Lupita:
    Nou geen twijfel over mogelijk hé? :D gefeliciteerd met jullie zoon :D jaah naam verzinnen is moeilijk hé? en dan hoeven jullie er maar ééntje ;) toen bij mij de weeën begonnen hebben we de uiteindelijke namen pas besloten :p

Naomy:
    Indalingsweeën misschien?

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Roxie haha kan me goed voorstellen dat je blij bent met je gevoelige (•)(•)..!!

Lupita, idd meisjesnamen vinden wij ook veel makkelijker!

Blike haha wat grappig dat jullie pas bij weeën zover waren! Je vriend stond toen toch ook de lakentjes te strijken?! Haha dat lijkt me ook wat, denk dat als wij ooit zover mogen zijn er vroeg bij zouden zijn.. Denk dat ik gek zou worden van stress en spanning anders, maar ja dat zijn wij, alles moet volgens ee
    N plan gaan. Ook niet even relaxed altijd!

Gister heb ik getest, niet met ochtendurine! Was negatief, maar mijn temp was gister en vanochtend nog steeds hoog, 36.8/36.7! Dus waarschijnlijk heb ik later mijn ei gehad dan ik dacht! Weet nu dus echt niet wanneer m'n nod is! Gister begonnen m'n borsten gevoelig te zijn en vandaag al helemaal, maar dan vooral de tepels! Verder geen ongi gevoel maar ga er wel vanuit dat ik toch wel ongi zal worden!

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ajla pfff negatief.....ik zeg niet langer wachten en gewoon die ha bellen!

Ik ga vanmiddag ook naar de ha
    Ik word depressief van alle kwaaltjes die ik heb
    Alles doet zeer
    Lig nachten wakker van de pijn
    Ben dus heeeeeel erg moe! En moet nog bevallen!
    Sorry voor weer n heel gezeur maar ik weet t allemaal echt ff niet meer........

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Lupita een jongetje leuk hoor, gefeliciteerd!

Noamy vervelend meid al die pijn, ik hoop dat je gauw bevalt en je klachten dan minder worden.

Ajlaa op welke dag zit je nou dan?

Roxie jeeej gevoelige tieten en nog een keer testen heeft geen zin, want of het nou wel of niet goed zit die HCG zit sowieso in je lichaam. Probeer te relaxen meis, tuurlijk is het spannend maar komt goed.

Ik heb even een paar maanden niet gesport maar ga het nu weer oppakken (ook om bezig te zijn als ik straks ga prikken) soort angermanagement hahaha en dan probeer ik 3x in de week: bodybalance, cardio en fitness.

Hier verder weinig nieuws, in afwachting van zondag want dan begin ik met prikken.
    Ikkuh op welk tijdstip prikte jij?

5. ahh noamy heb zo'n medelijden met je meis :( Het eind is al zo zwaar en dan heb je ook nog al die vervelende klachten erbij! Gelukkig wordt het na de zwangerschap (voor een groot deel) minder. Hopen dat het dan iets beter uit te houden is.

Nou hier is sinds gister de herfst uitgebroken.. In Marseille regende het al en ik had nog even de hoop dat het op corsica beter zou zijn, maar we zijn vanochtend aangekomen en het regent hier ook :( Bah!
    Vanmiddag heb ik eindelijk de nacontrole van de gyn (aline is al bijna 2 mnd maarja :)). En daarna ga ik lekker slapen want mevrouw vond de boot op de terugweg niet zo'n relaxte slaapplek en wilde alleen bij mama liggen. En mama sliep daardoor niet lekker want ik ben veel te bang haar te verstikken met de kussens of dekens in mijn slaap.

ajlaa blijft spanend he! nog even afwachten dus..

igor op naar zondag!

blike hoe lang doe jij over voeden? aline is een langzame drinker, hier steeds een half uur e dan nog moet ik haar er af trekken anders drinkt ze rustig langer :p gelukkig slaapt ze bijna elke nacht door nu :)

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Aljaa:
    Blijf gewoon voor je duimen meid!

Naomy:
    Hopenlijk kan je er wat voor krijgen bij de huisarts?? succes!

Igor:
    Goed bezig met al die sporten, idd een goede uitlaatklep!

Luca:
    Nick drinkt erg snel, meestal is hij na een kwartiertje tot 20 minuten wel klaar met drinken.
    Hij komt 'snachts nog wel vaak, zo'n 3-4 keer meestal. Hoe was dat bij jou? Lijkt me heerlijk als hij 'snachts wat minder vaak gaat komen... Vannacht was ook weer een zware nacht, hij wilde na de voeding erg moeilijk weer inslapen. Dus ga zo ook even lekker op bed.

7. Asun

Asun Niet meer actief

Flesvoeding Gaat goed hier. Haar ontlasting is minder dun als bij bv, en stinkt meer:(:D. Ik heb wel t gevoel dat ze er aan moet wennen. Lize is al een paar dagen onrustig en gister was het helemaal feest, hele dag jengelen en wou niet in haar ledikantje slapen. Zodra ik haar daarin legde zette ze het op het krijsen. Vannacht wel een goede nacht gehad, vannochtend nog een beetje aan het jengelen en spuugde haar net opgedronken afgekolfde BV over ons heen.. haha Onze wasmaschine maakt overuren:D

Het afkolven gaat ok, wel heb ik mega last van stuwing.. pff AUW!! Wel vermoeind hoor eerst kolven en daarna Lize voeden, heb echt t gevoel dat ik de hele dag aan het voeden ben. Hoop dat m'n borsten snel besluiten om geen voeding meer aan te maken.

Naomy Ow meis.. de laatste loodjes zijn al zo zwaar en dan heb jij ook nog al die klachten. Hoop dat de HA je kan helpen!!

Blike Lize drinkt ook erg snel.. nu met FV merk ik dat vooral. Ze klokt echt alles naar binnen, ook al heb een een S speen, kleiner bestaat niet.. haha. Soms haal ik de fles uit haar mond zodat ze ff moet stoppen. Maar al met al met ik zo een uur met haar bezig. Ze vind t heerlijk om bij ons te zijn en kijkt dan ook lekker om zich heen.
    Lize komt nu s'nachts 1 keer, maar daar heet ze 1.5 week over gedaan om haar dag en nacht ritme te vinden. Misschien helpt t als je Nick overdag wat langer 'wakker' houd en de gordijnen open laat. Toen ik nog bv gaf deed ik dit s'nachts liggend in bed, en overdag zittend.

Igor sporten.. heerlijk. Idd angermanagement. Heerlijk om je af te reageren en goed ook!

Lupita Tja namen.. wij keken steeds bij de VK op de geboortekaartjes die daar hingen.. zo kom je nog wel eens op leuke ideeen..

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank jullie meiden

net bij de ha geweest en het is dat carpaal tunnel syndroom
    ach ja ken er ook nog wel bij!
    heb nu braces gekregen bij hodes en heb ze nu om maar vooral met slapen moet het verlichting geven!
    het is de bedoeling dat je polsen recht blijve zodat het niet extra word afgekneld daarbinnen
    ik ben benieuwd en hoop op een goede nacht!

denk dat ik donderdag lekker n potje ga janken bij die gyn
    ben t zo zat dat kan ik niemand vertellen en uitleggen!
    laten ze me anders maar in gaan leiden......................

asun wat n gedoe zeg dat voeden hopelijk maak je snel niet meer zo veel melk aan en heb je geen pijnmeer van de stuwingen

blike hoop dat jij snel wat meer rust krijgt snachts!

9. Asun

Asun Niet meer actief

ff echt de laatste loodjes he. Mijn schoonzus die is half november uitgerekend heeft ook zoveel klachten en ook dat carpaal tunnel syndroom. En doet s'nachts ook geen oof meer dicht...

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohh erg asun!!!
    die moet nog langer!
    ja t doet echt vreselijk zeer
    je word gewoon zo vaak wakker van de pijn is echt niet leuk meer......

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Lupita, jij dus ook weinig klachten? Ben blij dat te horen, ook voor mezelf :D Als ik bij de mei mama's kijk hangt iedereen kotsend boven de plee. Haha, moet zo'n forum ook niet teveel als leidraad nemen natuurlijk, alleen de positieven dingen onthouden ;)
    Mij lijkt een jongensnaam ook lastiger. Een meisjesnaam heb ik eigenlijk al.

Blike, denk dat ik ook keihard ga janken als alles morgen goed blijkt te zijn. Dat moest ik al toen ik een positieve test in handen had :D

Ajlaa, wat vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Ik hoop dat er gauw meer duidelijk wordt voor je. Ik snap dat je hoop blijft houden bij een hoge temp. Ik duim nog steeds!

Noamy, wat ontzettend rot. En je mag hier lekker klagen hoor, dus daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik hoop dat die braces een beetje helpen.

Igor, lekker sporten, heerlijk! Zorgt voor goede afleiding. Heb gisteravond zelf thuis yoga gedaan en heb afgelopen nacht goed geslapen. Helpt dus echt! Zie je trouwens op tegen het prikken? Kan me dat goed voorstellen hoor, pfff...

Luca, wat balen dat het bij jou nu ook rotweer is. Hoop dat het buien zijn en dat je tussendoor lekker met Aline naar buiten kan. Ziet ze er al heel anders uit als in het begin? Baby's veranderen altijd zo gauw he!

Asun, hoop dat je borsten gauw een beetje kalmeren. Lijkt me vervelend zeg. En lang leve inderdaad de wasmachine. Heb vorig jaar ook een droger gekocht, als we straks een baby hebben ga ik daar ook extra blij mee zijn!

Hier gaat alles prima, ben niet meer zo in de zenuwen, heb eigenlijk vooral heel erg veel zin in morgen. Nog 1 nachtje slapen, whoohoo :D :D :D

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hoelaat moet je morgen Roxie?

Naomy:
    Jeetje dat kan er ook nog wel bij :( hopenlijk helpt de brace wat meid!!

Asun:
    Ja overdag hebben we hem gewoon beneden in de kamer slapen, in de wandelwagen, en 's nachts bij ons in het wiegje.
    Hopenlijk gaat hij er snel wat langere tijd tussen laten 'snachts. we shall see.
    Wat een gedoe dan hé? eerst kolven en dan voeden, pfff hopenlijk neemt de melkproductie snel af zodat je wat meer rust krijgt!

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    15.00 uur. Eerst werken, dus genoeg afleiding :D

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Spannend meid, zal aan je denken!!!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!
    weer paar dagen geleden dat ik hier was maar jeetje wat is er veel gepraat haha.

lupita--> leuk hoor een jongetje :)lastig zal het zeker zijn om een jongensnaam te vinden...

roxy--> heel veel succes morgen:D en ik hoop dat je morgen echt supernieuws kan vertellen en dat echt alles goed gaat.

igor--> ik prikte om half 11 en 11 uur in de avond eventueel bij nood mocht ik anderhalf uur uitlopen dus dat was wel fijn voor als je een feestje hebt ofzo.
    wel spannend he het prikken :D

noamy--> meid ik hoop voor je dat je kindje zich snel zal melden want je hebt echt een drama zwangerschap vind dat zo naar voor je want het hoort zo mooi en fijn te zijn denk je dan altijd he. hoop dat je vanacht beter zal gaan slapen en dat de brace goed helpt zodat je binnenkort alsnog uitgerust kan bevallen.

luca--> hoe gaat het met je meisje? groeit ze goed?

saskia--> en hoe gaat het met milan? zal ook wel al groot worden he tijd gaat zo hard... slaapt ie al goed door?

asun--> ik hoop dat het zo beter gaat met de f.v. en dat je zometeen nergens meer last van zal hebben.

blike--> ik hoop dat je mannetje snel beter zal gaan slapen dat je ook sneller aan je nachtrust kan komen.

ik zie helemaal niets meer van paula komt die niet meer? wel jammer hoor...

weet nu niet of ik nog iemand vergeten ben maar dan spijt het me heel erg :)

nou hier dus nog druk bezig met de badkamer jeetje eens maar nooit meer dacht dat het leuk zou zijn om het zelf te doen maar vind het geen ruk aan maarja als het af is kunnen we dan wel weer trots zijn hoop ik :D begint nu in ieder geval wat te worden maar het duurt zo erg lang dus volgende keer dat het gedaan moet worden laten we het doen of ik ga verhuizen haha.
    nou gaan we donderdagochtend lekker even weg gaan we naar zeeland toe en dan vrijdag avond weer terug kort maar krachtig :) even eruit...

16. goedemorgennn, wat een rotnacht! Aline dacht DE truc gevonden te hebben om bij mama te kunnen slapen en dat was gewoon veeeeeel wakker worden en huilen. Dus ben heel de nacht met dr in de weer geweest, pfff.. En ik was nog zo moe van die bootnacht :(
    Maar we moesten weer vroeg op, want Aline moet zo naar de kinderarts, en dan krijgt ze haar eerste prikjes :( En vanmiddag moet ze voor een echo van dr bekken. En dan hebben we hopelijk alles weer gehad voorlopig.

Kwam Roxie even heel veel succes wensen voor vanmiddag!!

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie veel succes vanmiddag.

En nee ik zie niet echt op tegen het prikken, wel tegen de planning. Het moet allemaal zo strak, elke dag hetzelfde tijdstip, ben nog een beetje aan het uitvogelen wat het beste tijdstip is, maar ik kom uit rond half 7 's avonds. Kan ik daarna nog gaan sporten, dan ben ik zeker thuis uit het werk en zit ik niet met feestjes dat ik op de klok moet kijken.

Ikkuh ben heel benieuwd naar de badkamer, geeft genoeg afleiding of niet?

18. Blike, Aline kwam in de eerste maand ook nog in de nacht, de eerste weken 3 keer (half 1 half 3 en 5 uur meestal) en daarna 2 keer (half 1 en dan rond een uur of 4 en dan om 7 uur weer). Nu slaapt ze meestal de hele nacht door, maar dan heeft ze wel de laatste voeding pas rond 12u half 1, en komt ze voor de eerste voeding om een uur of 7/8.

Ohh Asun stuwing ik weet wat je meemaakt :( Hopelijk gaat dat snel over! Wel fijn dat de fv goed gaat!

Pff Noamy jeetje nu weer carpaal tunnelsyndroom :$ Misschien als je inderdaad bij je gyn aangeeft dat het echt niet meer gaat dat je dan eerder in wordt geleid. Bij de juli mama's waren er superveel die vroeger werden ingeleid omdat ze last hadden van allerlei dingen.

Roxie ja Aline verandert echt snel! Echt heel leuk om te zien :) Ze is de laatste tijd echt veel en goed wakker en begint nu ook dingen te grijpen en tegenaan te slaan etc. Ze lacht ook superveel en maakt er af en toe geluidjes bij :) Kan niet wachten tot ze begint te schaterlachen hihi :D

Ikkuh ja meisje groeit goed! Ze is nog niet zo zwaar maar vandaag was ze bij de kinderarts en die heeft een andere weegschaal die altijd minder weegt dan de weegschaal waar ik altijd heen ga. Dus ik wacht donderdag nog even af. In cm is ze wel gegroeid, 55cm nu!
    Lekker even ertussenuit Ikkuh! Even uit de badkamerzooi hahaha, ja is het zo vervelend? Wij moeten ook de badkamer ooit nog eens verbouwen maar gelukkig heb ik een handige vriend met handige contacten ;)

Zo Aline heeft ook haar vaccinaties gehad. Lekker stom, thuis zei ik 100x tegen mezelf die vaccinaties niet de vergeten (stonden in de koelkast), kom ik daar aan ben ik ze alsnog vergeten :) Gelukkig had zij ze ook dus nu heeft ze er 2 van de 3 gehad en gelijk hepatitis b erbij geloof ik. Volgende keer krijgt ze er weer 2 (vanwege die ene die nu vergeten was hihi). Straks voor een echo, geen zin om weer weg te gaan maarja!

Oh en er komt hier een grote fitnessruimte! Ben superblij, ze doen alle bodysporten (bodybalance, bodyjam, bodyattack, bodycombat bodystep etc) en ook zumba volgens mij! Dus als ze openen ga ik even een vriendin overhalen om mee te komen en dan kan ik af en toe gaan sporten want mijn buikje moet er echt nog af.

Roxie heeeeeeel veel succes over een uurtje! *Stuurt positiviteit jouw kant op*

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Veel dank dat jullie aan me hebben gedacht en voor me hebben geduimd! Het heeft geholpen!!! We hebben net een prachtig kloppend hartje gezien en zijn onvoorstelbaar blij, gelukkig en opgelucht. Zal later de foto uploaden.
    :D WHOOHOO!!!

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    JOEHOE....super Roxie en nu gaan genieten!!!!! Het is je/jullie gegund meis.

Deel Deze Pagina