Dat is lief, dank!! Hoop dat jij en je lief dit ook gauw mogen meemaken! En dat geldt natuurlijk ook voor Sheltie, Ajlaa en Ikkuh. Heb me net gelijk weer aangemeld bij MvM.
Dank Luca! Ga zeker genieten nu. Er is echt een last van mn schouders gevallen! Wat nog wel absurd was: mn lief kwam me ophalen vlakbij ons huis om naar de echo te gaan. Wil hij voor me stoppen, rijdt hij met zn auto tegen de stoeprand: lekke band. Toen was de stress natuurlijk echt compleet. Gauw op de fiets gesprongen, alsnog te laat, dus de afspraak na mij mocht eerder. Gelukkig kunnen we er nu om lachen! Maar wel grappig: hier zit je 3 weken op te wachten, ben je alsnog te laat. Lief is nu heel stoer de band aan het verwisselen.
Pff wat een gedoe zeg!! Maar wel fijn dat alles goed is met jullie beebje!! En nu lekker genieten meis
Pfff vannacht echt een drama nacht gehad... Nick kwam om de twee uur... gelukkig heb ik tussen de middag nog even lekker twee uurtjes kunnen slapen dat scheelt weer. Hopenlijk was dit zo'n regeldagje en gaat hij vannacht weer wat minder vaak komen, we shall see! Vandaag voor het eerst met de kinderwagen naar de supermarkt gelopen voor wat boodschapjes. viel nog behoorlijk tegen, gelukkig lag Nick lekker te slapen. (had al van die visioenen van een brullend kind in de supermarkt ) viel gelukkig weer mee! Roxie: Jeeeeeej!!! Wat een fantastisch nieuws meid!!! En nu lekker gaan genieten van jullie prachtige kindje in jouwn buik!! Wat zal jij lekker slapen vannacht Ikkuh: haha herkenbaar, wij beginnen ook altijd met veel plezier en goede moed aan een klusproject, om er vervolgens achter te komen dat wij klussen echt niet leuk vinden... We kunnen trouwens ook echt slecht samen klussen, loopt vaak uit op ruzie Lekker even naar Zeeland!! Pas je op dat je niet wegwaait? Luca: Jij ook al zo'n rotnacht dus... Nick komt inderdaad ook meestal 2-3 keer per nacht. Kijk echt uit naar het moment dat hij 's nachts wat langer doorslaapt! Wanneer ging Aline trouwens voor het eerst lachen? Wat apart dat jullie zelf de vaccinaties moeten meenemen? Zou trouwens ook echt iets voor mij zijn, om ze dan weer te vergeten
ja Blike we moeten hier alles zelf halen bij de apotheek en dan meenemen. Heeft weer te maken met het zorgsysteem dat anders in elkaar zit, helaas In efficentie zijn ze nog niet echt bedreven Wat lekker even eruit met Nick! waarom viel het je tegen? Ivm de pijn vd ks? Ik vind boodschappen doen met haar ook tegenvallen haha maar dan omdat je met je kinderwagen nergens langs kan en omdat je 10x zo lang bezig bent En dan hebben wij nog zo'n grote oppervlakte supermarkt met superveel ruimte (maar ook veel mensen helaas) Net ging ik even naar de Spar hiernaast, een paar dingen halen voor het avondeten. En dat is echt maar 3min met de auto, maar te ver om te lopen. Vriendlief was aan zijn nieuwe jetski aan het klussen buiten en Aline had net gedronken dus ik zeg let je even op d'r dan ga ik even snel een boodschapje halen bij de spar. Zegt ie ja ik ben bezig kun je haar niet meenemen Meneer heeft een nieuwe obsessie Dus k zei nou weet je wat ik zet haar wel naast je in de kinderwagen. Dat vond ie wel ok Hallo ga voor die 10 min heen en weer niet Aline plus het hele hebben en houwen meesjouwen terwijl hij gewoon thuis is. Maargoed we hebben dan ook een weddenschap dat hij het binnen een maand af heeft haha terwijl hij nu al 4 dagen bezig is met alleen peurschuim weghakken
Luca: Jaa de wond doet nog echt veel pijn, en dit was gewoon ff net iets teveel van het goede. Vond het trouwens heerlijk om weer even naar de supermarkt te kunnen. hihi, mannen kunnen ook geen twee dingen tegelijk hé?
roxy--> wat super fijn voor je dat alles goed gaat met je kindje dat zal echt een hele geruststelling zijn geniet er dus nu maar lekker van want nu ben je gewoon echt zwanger!! luca--> ik hoop dat aline snel wat aankomt voor je maar ze eet toch wel goed? dan kan je er toch ook niets aan doen? als jullie de badkamer gaan verbouwen zou ik het gewoon een keer laten doen haha en zelf lekker weg gaan hoor blike--> ahhh gelukkig heeft nick het goed gedaan naar de supermarkt toe geen gekke ideeen meer krijgen hoor. haha erg toch om met vol goede moed aan een klusproject te beginnen... maarja ken het me vriend en ik kunnen het ook niet samen hij is gister gewoon alle tegels gaan snijden op maat enzo en ik ben het maar gaan betegelen want anders lopen we elkaar echt in de weg haha maar het eind komt redelijk in zicht hier we moeten alleen nog 1 stuk betegelen aan de muur maar morgen mag ik alles voegen wat al betegeld is en dan kan overmorgen voordat we weg gaan het bad met de cabine neergezet worden en aangesloten zodat als we weer terug komen in ieder geval weer thuis kunnen douchen ben blij dat onze ouders en zowat me hele familie op loopafstand woont
ooooooh roxie wat geweldig!!!! ben super blij voor jullie!!! hahaha wat een pech he, lekke band! die actie had net zo goed die van manlief kunnen zijn :-D Ben benieuwd naar de echo!! Blike, wat vervelend dat ie zo snel komt...zou niet zo snel kunnen bedenken wat ik je als tip kan geven, hihi sorry! Nou hier is het volgende gebeurd: Nadat gister en vanochtend temp 36.4 was besloten we om vandaag de HA te bellen, we hebben dus de afspraak staan op volgende week dinsdag! In de loop van de dag begon er al bruine zooi er uit te lopen dus het is sowieso einde verhaal weer deze maand! Vandaag zit ik op dag 34 dus gelukkig heeft het niet te lang op zich laten wachten! Ik hoop zo erg dat het ligt aan de onregelmatige cyclus en niet dat 1 van ons 'onvruchtbaar' is. Maar goed, voordat we dat weten zullen we wel een tijdje verder zijn, ondertussen gaan we gewoon gezellig verder 'oefenen'.
Roxie, gefeliciteerd meis, goed nieuws! Op de rest reageer ik morgen weer, zit er een beetje doorheen vandaag! (niks erg gewoon zware dag gehad en erg moe nu). Weltrusten alvast!
Roxie gelukkig goed nieuws meis! Super voor je!! Blike wat vervelend van je korte nacht hopelijk vannacht n betere nacht! Liep je vol trots door de super! Hahah dat .ijkt me zo heerlijk! Igor wat n planning he met dat spuiten! Succes meis! Hoop zooooooo dat het bij jullie snel raak mag zijn! Ajla goed zo dinsdag naar de ha Ben erg benieuwd! Hoop dat jullie snel doorgestuurd worden naar t zkh! Ohhh luca mannen!! Hahahah lekker makkelijk! Mama neemt je wel mee! Nope! Ahhahahhh Ikkuh wel n foto als de badkamer klaar is he! Ben benieuwd Igor van jou ook nog n foto van je aanbouw! Ben benieuwd! Ik heb vannacht met de braces redelijk goed geslapen! Echt ongelovelijk dat die dingen zo veel verlichting bieden! Hopelijk straks weer n goede nacht te gaan!! Verder niks spannends! Kleine man mag van mij wel komen! Ben erg benieuwd wanneer ie komt! Donderdag weer controle iig ben benieuwd!
Noamy wat fijn dat je minder pijn hebt gehad vannacht Blike oh jee brakke nacht gehad dus, hoop voor je dat het niet al te vaak gebeurd Roxie heel goed dat je je hebt aangemeld bij MvM. O.a. ik maak daar nu gebruik van. Op het moment dat de eitjes goed zijn en ik de punctie krijg moet ik de dag voor de punctie 1 spuit zetten die zorgt voor de eisprong; de pregnyl. Dit bestaat uit een ampul met een heel klein beetje poeder (HCG) en een ampul met vloeistof die ik moet mengen. De ampul met poeder (en het is echt een klein beetje, iets meer dan een bodempje) is gemaakt van de urine van zwangere vrouwen (MvM) en ik kan je vertellen dat voor dat kleine beetje poeder een zwembad vol met urine van zwangere vrouwen nodig is dus dat geeft wel aan hoe belangrijk het is. Luca je hebt groot gelijk, je vriend kan op zo'n moment best even opletten, scheelt jou een hoop tijd en gedoe. Ajlaa goed dat je de dokter hebt gebeld, ik ben heel benieuwd.
Noamy jee gelukkig dat de braces wat helpen! Kom op meis, nog een paar weekjes hooguit en dan is het klaar Kun jij ook je baby gaan showen in de supermarkt Ikkuh ja Aline eet wel gewoon goed voor zover ik weet. Maar het lag er denk ik ook aan dat ze nu niet gedronken had voor we daar kwamen en normaal doet ze dat altijd wel, dat zal ook wel wat schelen lijkt me. Achja. Hihi lekker douchen bij je (schoon)ouders Gelukkig kun je na het weekendje weer gewoon thuis douchen, is toch fijner he haha Ajlaa jammer toch een ongi Goed dat jullie hebben gebeld! Hopelijk is het niets ernstigs en is er snel iets aan te doen Igor wauw dat is toch bijzonder dat je dankzij plassende vrouwen zo'n medicijn kunt gebruiken Hier hebben ze helaas geen mvm, anders had ik er ook wel aan mee gedaan. Maar dan vraag ik me weer af hoe ze dat hier dan doen met dat medicijn.. dat moet toch ergens vandaan komen als de vrouwen hier niet plassen..
Luca ik denk dat dat in 1 laboratorium wordt verwerkt. Vanuit daar kan elk land/apotheek/ziekenhuis dat bestellen lijkt me
Hoi meiden, dank allen voor jullie lieve reacties. Toch nog slecht geslapen vannacht, was gewoon té opgewonden om te kunnen slapen. Gelukkig ben ik lekker vrij vandaag. Viel rond half 8 pas weer lekker in slaap na 4 uur wakker te hebben gelegen en werd om kwart over 11 pas weer wakker. Haha, waarschijnlijk went het wel en zal ik komende nachten weer echt kunnen slapen. Zal nu ook weer even op jullie reageren: Blike, heeft Nick vannacht een beetje door kunnen slapen? Pfff... kan me voorstellen dat je kapot bent van zo'n nacht. Wat vervelend dat je wond nog zoveel pijn doet, gebruik je nog pijnstillers? Ajlaa, wat klote zeg Ik hoop dat je gelijk een doorverwijzing krijgt van je huisarts. Je bent nu al ruim een jaar aan het proberen, ik hoop dat ze je snel kunnen helpen. Lupita, beetje bijgekomen van je zware dag? Hé, je zit al bijna op de helft Noamy, top dat die braces helpen. Ga je tijdens de controle nog vragen of je kan worden ingeleid? Igor, ben blij dat ik mijn steentje bij kan dragen voor MvM. Heel goed dat het bestaat. Vorig jaar met m'n mk hadden ze alleen toch weer lege kratten voor me neergezet, terwijl ik een melding had gemaakt. Daarom wilde ik nu even wachten tot ik een goede echo had. Ben blij dat ik nu weer lekker voor het goede doel mag plassen, als tenminste de consulente gauw langskomt. Ikkuh, veel plezier in Zeeland! Hoop dat je badkamer snel klaar is, kun je er van gaan genieten. Luca, haha, mannen kunnen inderdaad geen 2 dingen tegelijk. Daar moet hij toch wat handiger in worden, voor jou is het zoveel gedoe om haar 'even' mee te nemen naar de supermarkt. Ik heb trouwens begrepen dat MvM alleen in Nederland en België wordt gedaan, omdat alleen hier het klimaat geschikt is om de plas een tijdje buiten te laten staan voordat het wordt opgehaald. Dus ik plas straks voor nieuwe baby's wereldwijd. Ik zal extra m'n best doen
Blike Beetje geslapen vannacht. Echt vervelend dat je zulke slechte nachten hebt. Hoop dat t snel beter wordt. Hoe is t met je wond? Roxie Ik ben zo blij voor jullie!!! Ajlaa Vervelend zeg.. hoop dat er snel iets gebeurt! Noamy Mijn schoonzusje geeft ook van die braces.. bij haar helpt t weinig, fijn dat t bij jou wel helpt!! Igor Hier ook mee gedaan met mvm. Ik heb net t CB even gebeld. Lize heeft als 3 dagen achter elkaar 1 keer per dag een volledige fles uitgespuugd.. T gaat echt met een boogje er weer uit. Ik kreeg t advies om even contact op te nemen met de HA, waarschijnlijk iets met haar maagklepje. Even zeker voor t onzekere. Ik de HA gebeld.. is er er vandaag niet.. GRRR. Nu wachten tot morgen. Heel vervelend. Ik heb vannacht doorgeslapen!! whiieehoooo! Manlief heeft de voeding gedaan, zodat ik voor t eerste sinds 7 weken lekker kon door slapen. Wat heerlijk was dat!!!!! Gelukkig wordt m'n BV ook minder, dus hoef ik s'nachts ook niet meer te kolven. Ik kolf nu zo'n 4 keer per dag minder dan 50 cc. Dus t is echt al de helft verminderd. Nou ik ga ff lekker bankhangen..
Hey dames, Ben ik weer gisteren seminar gehad, moest om 5.45 uur mn nest uit en dan se hele dag zitten luisteren... Begon al goed toen ik 's ochends in de trein licht in mijn hoofd en duizelig werd en toen ik eindelijk op plaats van bestemming was en met iemand stond te praten werd het helemaal zwart voor mijn ogen... Gelukkig kon ik nog even op tijd gaat zitten met knieen opgetrokken en hoofd tussen mijn benen op de grond terwijl er zo'n 200 man stond... Haha, was iets minder. Toen ik eindelijk om 19.30 uur weer thuis was moest ik nog koken en dus een uur later pas gegeten... Ik was helemaal kapot. Ik ben benieuwd hoe dat moet gaan als ik straks mn kleine heb... Maar dan zal ik in ieder geval niet zo snel flauwvallen Roxie, inderdaad al bijna op de helft! Gaat super snel, voor je het weet ben jij ook op de helft Asun, pff gaat bij jou ook lekker, hopelijk houdt Lize het nog even goed tot morgen. Vervelend als ze zo erg moet spugen! Naomy, fijn om te horen dat het met de braces beter gaat! Nog even de laatste loodjes voor je! Blike, fijn dat je er toch even uit bent geweest. Nu weer wat beter geslapen en begin je al minder last te krijgen van de keizersnede wond? Luca,fijn ja mannen... Die van mij is nu dol op babies, hopelijk sleept hij ons menneke straks ook gewoon overal naartoe ben ik ook wel van plan om te doen, ben niet zo van het thuis zitten. Ajlaa, al een afspraak kunnen maken? Sorry als ik er overheen gelezen heb... Igor, hoe gaat het met jou? Spannende tijden op komst voor je, ik zou mezelf helemaal gek maken van zenuwen denk ik hopelijk gaat het bij jou wat rustiger Ikkuh, kan jij je ook lekker loslaten op de badkamer verbouwing? Ik vind het jammer dat ik niet ingelicht ben over MvM... Anders had ik daar ook wel een bij willen dragen. Heb ook volgende week pas eerste gesprek met de VK... Ik ging ervan uit dat ik bij het ziekenhuis kon blijven (hadden ze immers ook gezegd) maar blijkt toch niet zo te zijn. Beetje slecht geregeld allemaal!
noamy--> wat super dat je eindelijk weer wat beter geslapen hebt hopen op veel goede volgende nachten. roxy--> ik hoop voor je dat je vanacht beter zal slapen maar kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt lupita--> oei niet zo fijn zo duizelig hoop dat je er niet te vaak last van heb... kan dat niet eventueel met suiker te maken hebben? als je suiker te laag is kan je toch ook duizelig enzo worden? asun--> jeetje hoop dat lize niets ernstigs heeft met het spugen niet goed in ieder geval. wat heerlijk he een keertje goed kunnen slapen dat is dan weer een voordeel van fv he nou ik ben benieuwd morgen ben echt nog nooit in zeeland geweest haha dus hoop dat er wat te doen en beleven valt iemand ideeen??
Ikkuh naar de zee....hihihi Heel veel plezier en geniet ervan. Lupita ben je nog niet eerder bij de verloskundige geweest?? Vervelend die duizeligheid, maar volgens mij gebeurt dat wel vaker bij de zwangerschap. Asun ach wat sneu dat spugen, ben benieuwd wat de huisarts zegt wel vervelend dat je er dan niet gelijk naar toe kan hè? Of ik zenuwachtig ben; nee valt nu wel mee moet ik zeggen. Gisteren heerlijk naar bodybalance geweest en vanavond ook weer sporten dus kan het goed van me afzetten op die manier, sowieso eigenlijk wel. Zondag begin ik met prikken en de meest spannende dag wordt voor ons 24 oktober maar dat duurt nog even, dan gaan ze kijken of er eitjes groeien en dan komt er pas een echt spannende tijd aan met punctie, bevruchting en terugplaatsing. Maar zover is het nog niet, eerst groeien die handel Had gisteren nog iets, echt te gek voor woorden. Ik was 3 weken geleden naar de masseuse geweest voor een hotstone massage, de 1e keer dat ik daar heen ging en zij doet ook veel zwangeren en baby's masseren. Nou had ik voor woensdag 28 sep weer een afspraak gemaakt maar ik moet vrijdag eerst naar de fysio omdat ik last van mijn onderrug heb, dus ik mailde haar dat ik dat even wilde afwachten en de afspraak dus af wil zeggen. Toen kreeg ik dit terug: snap ik helemaal meis (???? ik heb je 1 keer gezien) laat je het me weten als je bevallen bent, ik ben dol op geboortekaartjes (???? wie denk je dat je voor je hebt) daar heb ik maar even niet op gereageerd. Vervolgens 10 min later kreeg ik weer een mailtje van haar (ik denk oh ze heeft het door ik had haar nl verteld van ons IVF traject) kreeg ik dit: oeps je bent al bevallen hahahahaha sorry hoor, ik hoor wel wanneer je weer wilt (WTF????) dus toen heb ik maar wel even gereageerd en heb gezegd: Ik denk dat je mij heel erg door de war haalt met iemand anders, ik ben niet zwanger en ook niet bevallen. Wij zitten nl in het IVF traject. Nou kan ik er goed mee omgaan maar je moet met dit soort mailtjes wel oppassen, als je niet zeker weet wie je voor je hebt. Dan heb ik me nog netjes uitgedrukt toch...oei oei oei wat een fatale fout voor een masseuse, je begrijpt wel dat ik daar niet meer heen ga. Dit is nl verre van professioneel. Zo heel verhaal
Zoo vannacht een goede nacht gemaakt, nick om 12:00, 3:45 en 7:30 gevoed heeerlijk!! Vanmiddag gaan we in de auto naar mijn moeder, die mag even een uurtje oppassen als wij even naar de notaris gaan om wat te ondertekenen. Twijfel alleen of we de wandelwagen zullen meenemen, want volgens mij mogen ze niet zo lang in de maxicosi toch? Aljaa: Goed dat je de stap hebt gezet en de HA hebt gebeld, fijn dat jullie dinsdag al terecht kunnen! Spannend hoor meid! Naomy: Fijn dat je met de braces wat beter slaapt! Hoelaat moet je naar de VK vandaag? Igor: Jeetje, dat je zoveel urine nodig hebt voor zo'n klein beetje... toen ik de eerste keer zwanger was heb ik me wel bij MVM aangemeld, maar toen kwam de MK.... bij de tweede zwangerschap durfde ik me niet direct weer aan te melden omdat ik bang was dat ik weer moest afbellen, helaas is het er toen bij gebleven.. bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik me wel weer aan gaan melden! Roxie: Gebruik nu bijna geen pijnstillers meer, ook omdat ik van mezelf gewoon rustig aan moet doen, en de pijnstillers onderdrukken de pijn zodat ik weer wat teveel doe Moet zeggen dat het iedere dag een stukje beter gaat hoor! Asun: Wat zei de HA over het spugen van Lize?? wat vervelend voor haar zeg Wat heeeerlijk trouwens dat je door hebt geslapen zeg en dat de borstvoeding mooi snel afneemt! Lupita: Oeh ja ik heb dat ook een keer gehad tijdens mijn zwangerschap, niet fijn!! misschien is het een goed idee om wat dextro's bij je te hebben die je dan kunt nemen als je je weer zo voelt. Ikkuh: Veel plezier in Zeeland Igor: Najaaaa zeg, wat een stomme actie van je masseuse, wat ondoordacht! heb je nog een mailtje teruggekregen?