Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hoi dames!

Ikkuh wat lekker even weg! Veel plezier!!

Igor wat n maf wijf die masseuze!
    Zou ik egt zo klaar mee zijn! Je hebt je egt heeeeel netjes gehouden!! Respect!
    En op naar 24 okt!!

Blike je hebt n goede nacht gehad! Heerlijk hoor! Hopelijk volgen er meer he!
    En oma mag alvast n uurtje oppassen! Dat zal ze leuk vibden!
    In de maxi cosi mag volgens mij max 3 uur aaneengesloten....weet t ook niet eht hoor!
    Maar oma pakt m er toch wel uit dat uurtje!!

Asun ja ben blij dat de braces wat verlichting bieden!
    Hoe is t met lize?
    Ha al gebeld?
    Sterkte!

Lupita dat duizelige had ik ook heel erg!
    Heb er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen niet alleen duizeligheid maar oa! Dus ikzou idd is op je suiker laten controleren of langs de ha gaan

Nou controle vandaag was goed
    Kleine maakt het goed ligt nog steeds met zn koppie naar beneden maar is nog niet verder ingedaald....
    Gyn zei dat ik me daar niet druk om moest maken dat dat per dag kan verschillen en de beeb zo ineens wel vast in het bekken komt te zitten....
    Nou ben benieuwd!
    Op naar 4 okt weer controle
    Of nog veel liever niet naar controle maar onze man er voor die datum is!!
    Wil m vasthouden!!!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, nee ik ben onder behandeling in het ziekenhuis geweest. Wel al mijn afspraken dus gehad maar wel wat info gemist denk ik. Gelukkig heb ik zussen en vriendinnen met kinderen die veel info gedeeld hebben :)

Ik heb inderdaad meestal wel iets in mijn tas zitten om te pakken, maar ik had wel gewoon ontbeten. Denk dat ik slecht tegen het vroege opstaan kon. Ik weet niet of ik de HA daar voor moet bellen, doordat je bloedvaten wijder openstaan tijdens de zwangerschap komt het wel vaker voor dat het bloed te snel uit je hoofd stroomt. Daarnaast ben ik maar een smalle tante dus heb heb ook niet veel in te brengen ;) begin trouwens nu wel aan te komen per week en de spieren in miin buik voel ik vooral 's avonds best goed!

Igor, belachelijk zeg die mails! Is inderdaad wel erg dom! Je hebt wel netjes gereageerd moet ik zeggen :) niks meer van gehoord verder?

Noamy, fijn om te horen dat het met je kleine goed gaat. Ben zo benieuwd wanneer hij zich gaat melden!

Ikkuh, veel plezier in zeeland! Ben pas nog in zeeland geweest en was erg fijn! We hadden dan ook wel erg goed weer dus dat maakt al veel goed :)

Aljaa, succes alvast bij de HA! Ben benieuwd wat hij jullie gaat vertellen :)

Blik, volgens mij mogen ze niet te lang in dr maxicosi, de kinderwagen bak is beter. Maar voor even kan echt geen kwaad, als je hem meeneemt in de auto moet ie ook in de maxicosi toch? :) fijn dat je lekker hebt kunnen slapen!

3. goedemiddag iedereen, alles goed?

Heeft iemand een idee waarom mijn hond mijn kat aflikt? Hij is helemaal doorweekt :)

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wat is t hier rustig zeg!!!!

Goeie vraag luca! Wahhaahhaha zou t niet weten!

Hier heb ik al vanaf 12 uur ernstige ongesteldheidspijn onderin mn rug en buik liezen en bovenbenen en druk op mn fluit! Pffffff
    Lig maar met n kruikje
    Maar zou dit t begin zijn!!?????

5. oeh spannend Noamy! Bij mij begon het ook zo, vooral in de rug! Heb je al geprobeerd te timen?

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oeh luca!echt!!!!???
    Ben benieuwd
    T komt niet echt geleidelijk
    T is bijna de hele tijd aanwezig en om de zoveel tijd(geen gelijke tijd) word de pijn even wat heftiger!!!!!
    Ook beweegt de beeb wat meer terwijl ie de laatste dagen nogal rustig was........

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noamy, spannend hoor! Ben benieuwd of het doorzet!

Luca, heeft je hond geen honger? ;)

8. hahaha volgens mij heeft het niks met eten te maken :D Ochja misschien smaakt ie gewoon lekker ofzo :(

Noamy het kunnen ook voorweeen zijn. Even afwachten vanavond, als het je nog lukt om te slapen zijn het geen echte weeen :p Zit toch niets anders op dan afwachten, als dit voorween zijn kan het ook straks overgaan in echte weeen.

9. En proberen een warm bad of warme douche te nemen. Als het daarna afneemt zijn het geen weeen, als het aanhoudt of aansterkt wel.

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ik ga zo voor ik naar bed ga ff n hete douche nemen
    Ik heb t nog steeds en heb t net ook 4x om de 10 minuten gehad nu is t wat onregelmatiger
    Niet heel heftig die pijn maar wel aanwezig als goeie ongesteldpijn........

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    igor-->jeetje zeg wat erg van je maseuze vind het ook echt knap dat je zo netjes gebleven bent weet niet of mij dat gelukt zou zijn met zoiets...

luca--> denk dat je hond de kat gewoon heel lief vind... en dat laten ze dan op die manier merken denk ik? ze kunnen niet communiceren dus dan maar op die manier ofzo.
    of de hond vind de kat gewoon vies haha maar denk eerder het eerste :D

noamy--> ik hoop voor je dat dit het begin is en het snel zal gaan... hoop wel dat je nu met de braces wat beter geslapen hebt afgelopen paar nachten even een beetje meer uitgerust.

nou wij zijn dus 2 daagjes naar zeeland geweest zaten in een hotel achter de zee dus heerlijk over het strand gelopen en leuk uitzicht vanuit het hotel echt rustig :D ben eigenlijk nooit echt in een hotel in nederland geweest gingen altijd naar bungalowhuisjes maar dit was ook heerlijk nooit verwacht hoef dan niet eens naar het buitenland was daar ook :D oja en het weer daar was ook echt heerlijk.
    nog laatste paar dagen van me vakantie genieten met mooi weer :D en dan vanaf dinsdag weer lekker werken :D

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Nou net wakker en heb redelijk goed geslapen
    Ga broodje smeren en in bed eten en hoppa die ongesteldpijn komt meteen opzetten!
    En toen ik ging plassen( sorry ) veegde ik behoorlijk wat slijm af
    Zonder bloed of iets ed
    Als ik t vanmiddag nog heb ga ik t zkh bellen
    Heb soms ook steken in mn fluit! En druk daar beneden
    Pffffff

13. Noamy dan denk ik dat het voorwerk is. Ik had dat ook 2 dagen voor de bevalling, wel steeds die pijn maar ik kon toen nog wel slapen (dat was na het strippen wel). Die ochtend daarna verloor ik mijn slijmprop (die echt niet te missen is zo groot en vies :p, en dat was nog maar de helft bleek de volgende dag haha) en toen begon het langzaam aan, maar toen heeft het nog een dag en nacht geduurd en nog een deel vd slijmprop voor de weeen wat sterker werden en ik naar het ziekenhuis ging hoor. Maar als het weer terug is gekomen is de kans wel groot dat er nu iets aan de gang is :)

14. Ikkuh wat fijn dat je lekker uitgerust bent in die paar dagen! Kun je er komende week weer tegenaan ;)

Pff ik zit hier met een stressgehalte van ontelbaar.. De oma van mn lief is weer terug, terwijl ze nog 6 dagen weg zou blijven :( Baal zo erg! Ik ben nu alweer allemaal rampscenario's aan het verzinnen en ik durf de kleine al niet meer mee naar buiten te nemen waar vriendlief aan het klussen is. Heb zelfs zitten kijken of ik misschien naar NL kan vliegen voor een week ofzo.. Ik kan dit echt niet meer handelen pfff

15. Asun

Asun Niet meer actief

Naomy Ow wat spannend!! zo begont bij mij ook. Alleen ging het vrij snel door naar gewone weeen. Hoop dat t bij jou ook snel doorzet.. Succes meis

Luca Pff vervelend van oma. Neem je rust meis. Denk aan jezelf en Aline

Ikkuh Lekker naar zeeland geweest lees ik. HEERLIJK!!

Hier is het klote (sorry voorm'n woorden maar ik baal er echt van)! Ik heb donderdagavond weer borstontsteking gekregen, terwijl ik al aan het afbouwen ben. Ik zat s'nachts jankend op bed vd pijn!! Volgende ochtend HA gebeld, gelijk weer antibiotica kuurtje gekregen. Vandaag gaat t een stuk beter, de koorts is weg, alleen nog veel pijn aan m'n borst. Is ook helemaal rood en warm. Gelukkig kan ik de pijn met paracetamol goed hebben. Pff ik vind bevallen minder vervelend als een borstontseking!

Gelukkig gaat met Lize alles goed, ze heeft niet meer gespuugd, dus ben ook niet meer naar de HA geweest. Ze heeft vd week voor t eerste naar mij gelachen.. zo leuk!! En ze probeert ook geluidjes na te doen. de OOOOooooo vind ze helemaal geweldig! Ik ben een trotse mama ;)

Wat een mooi weer he. Lekker van genieten iedereen. Nog leuke plannen voor t weekend?
    Hier vooral veel rust en uitzieken.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Nou hoop dat t dan ook door zet
    Ik heb telkens slierten slijm in mn urine zitten en heb t vaak als ik afveeg en n mn onderbroek sorry!!

Asun wzt erg zeg van je bo
    Ik hoop dat je snel opknapt meid!
    Leuk dat lize lacht!!

Oh jee luca oma weer back n town..... Succes meis

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noamy, ik hoop dat je snel je menneke kan vasthouden! Lijkt er wel op in ieder geval! :)

Asun, wat balen zeg, het zit jou ook niet mee zeg! Wel super dat je Lize nu echt ziet lachen, lijkt me zo ontzettend mooi!

Vandaag vast wat inkopen wezen doen! Erg leuk maar ook erg vermoeiend! Valt behoorlijk tegen zo'n dagje de stad in ook al zijn we 2 keer ergens even gaan zitten... Nu dus lekker aan het bankhangen!

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Ff snel...noamy ben je al aan het bevallen????

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Hahaha ajlaaa neeeee!! Was maar waar!! Snap r niks meer van! Haha

20. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Haha ja ik dacht omdat je sinds de middag niks meer schreef en toch best aparte afscheiding hebt haha. Ik duim voor je ;)

Deel Deze Pagina