Hahhahaa ja ajla t kan elk moment gebeuren maar nog niks Wel weer die aparte en vele afscheiding slijm net met naar de wc gaan...... Pffffff
Jammer Noamy! Dat vele slijm had ik ook een paar weken voor de bevalling al (had het sowieso heel de zwschap maar die laatste weken nog erger). Staar je er niet blind op meis dan gaat de tijd nog langzamer, ik weet het het is zoo moeilijk als je wilt bevallen
Ik staar me er ook niet blind op!! Verbaasd me alleen enorm hoe veel en vies t is bah!! Ik heb vandaag echt zooooo n leuke verassing gehad! Ik ging vanochtend met manlief ff auto wassen ff naar kronenburg want was koopzondag en hadden nog lekker n ijsje gegeten Kom ik thuis! Verassing!!! Zaten er vriendinnen mn moeder, nichtje en mn schoonzusje! Hadden ze n babyshower voor me geregeld met allerlei heerlijke hapjes! Huis versierd! Spelletjes en zijn nog goed verwend met allemaal kado' s!!! Echt super lief en leuk en manlief wist er natuurlijk al die tijd vanaf want die had de financieen geregeld voor t eten en drinken!! Ben helemaal blij nu maar vermoeid!!
Igor, hoop dat het prikken goed is gegaan en dat het je is meegevallen. Wat een stom mens zeg, die masseuse. Heeft ze nog haar excusus aangeboden? Dat lijkt me toch wel het minste! Lupita, schrikken dat je bent flauwgevallen. Je had ook wel een hele drukke dag. Hoop dat je je wat beter voelt nu. Asun, wat ontzettend rot dat je nu wéér een borstontsteking hebt. Het houdt ook niet op he! Hoop dat het echt snel voorbij is en wegblijft. Noamy, wat leuk die surpriseparty. Nou hopen dat je kleine man niet meer te lang op zich laat wachten! Luca, AAAAAHHH Oma!! Tsja, wat moet je daar nou mee... Ikkuh, lekker he Zeeland! Je had een goeie timing, was mooi weer! Hebben jullie lekker uit kunnen waaien samen? Sheltie, ben benieuwd hoe het met jou gaat. Waar zit je in je cyclus? Trek je het allemaal nog een beetje? Hier een leuk weekend gehad. Vrijdag lekker bij vrienden gegeten. Ik was de Bob, dus had een goed excuus, maar iedereen weet daar dat we met de pil zijn gestopt, dus denk dat ze wel een vermoeden hebben. Gister lekker de hele dag met vrienden op een terrasje gezeten. Op een gegeven moment even binnen een maltbiertje besteld, dus het leek net of ik mee kon drinken. Maar heb het idee dat het allemaal heel doorzichtig is. Vind het ook wel een sport om het zo lang mogelijk geheim te houden. Er is nog steeds maar 1 vriendin die het weet, en mijn lief heeft het afgelopen week aan zijn 2 beste maten verteld. Had donderdag het intakegesprek met de verloskundige. Is een andere dan degene die ik vorige keer heb gezien. Deze is echt leuk! Lief en ik hadden gelijk een supergoed gevoel bij haar, ben blij dat we zijn geswitcht. Die andere vlos was net begonnen in die praktijk en nog heel jong. En ook wat minder sympathiek vond ik. Ben dus heel blij dat het nu zo loopt. Dat jonge meisje is volgend jaar mei met vakantie, vandaar we een ander kregen. We hebben trouwens besloten wel voor de combinatietest te gaan. Aan de zwangeren: hebben jullie dat ook gedaan? En waarom wel/niet? We hebben over een paar weken alweer de volgende echo. Nu lijkt het opeens wel snel te gaan. Verder nog geen grote klachten, vandaag wel heel moe en beetje duizelig. Heb veel geslapen. Maar verder voel ik me top
Hey dames, Even een vraagje, wat voor matrasje hebben jullie en gebruiken jullie katoenen of badstof hoeslakentjes? Voor de ledikant trouwens En is een isi waskussen voldoende kwaliteit? Pff.. Vind sommige dingen nog wel lastig! Noamy, leuk zo'n babyshower! Zal wel een vermoeiend dagje zijn geweest
Hey roxie, ik heb de test wel gedaan. Ik vond het erg prettig aangezien ze dan ook de tijd nemen om te kijken en daarnaast is positief nieuws ook erg fijn om te krijgen
Hier trouwens nog de echo's van dinsdag. Niet dat er iets te zien valt, maar toch... Bekijk bijlage 185583 Bekijk bijlage 185585 De afmeting was trouwens 12.4 millimeter, dat is net van de scan afgevallen.
Dank voor je reactie. Ik ga er ook vanuit dat we goed nieuws krijgen, maar kan me voorstellen dat het toch wel even spannend is.
roxie wij hebben die test niet gedaan \omdat er zooooo veel testen etc zijn hebben wij alleen voor de 20 weken echo gekozen en wij altijd voor een kindje zouden kiezen ook zou er iets aan mankeren...... en mooi de echo!!!! lupita wij hebben de aerosleep matras met de bijbehorende hoesjes ook al is ie duurder en zullen andere ook wel goed zijn ging onze voorkeur hiernaar uit als de baby dan toch zou draaien op t buikje dan blijft ie gewoon ademen omdat het matrasje ademend is(hebben ze zelfs voorgedaan in de winkel) en dat stelt ons toch ook wel gerust!!!
noamy--> wat leuk je verassing zijn ze nog net op tijd misschien wel haha roxy--> was echt heerlijk in zeeland en echt een super timing was heerlijk weer dus we hebben genoten. was dus weer lekker het weekend geniet er maar lekker allemaal van want over een paar maanden gaat het allemaal wat lastiger wel fijn met je andere verloskundige dat je er een beter gevoel bij hebt komt allemaal mooi uit zo dan... overal het positieve van zien dan he. ik heb sheltie al een tijdje niet voorbij zien komen... vraag me af hoe het met haar ook gaat
Noamy wat leuk zo'n babyshower, gezellig. Ik hoop dat je snel gaat bevallen meis, duurt voor je gevoel zeker heel lang. Ikkuh jullie hadden het zeker helemaal goed uitgekiend met het weer, goed dat jullie genoten hebben. Roxie goed dat je zo'n test doet, wij zijn verplicht om het te gaan doen als alles lukt omdat ik 36 ben. Nou ik heb gisteren mijn eerste prik gezet, was best wel een beetje zenuwachtig maar ging allemaal prima al was deze naald wel iets botter dan die ik had gebruikt in het ziekenhuis. Het was ook een beetje beurs daarna en iets bloeden, maar goed......nog maar 28 dagen
igor--> dat vond ik ook van die decapeptyl dat ie botter is bij mij bloedde het ook. als je het vervelend vind kan je er eerst iets kouds op doen dan voelt het ook weer minder vervelend. wel spannend hoor nu is het echt voor je begonnen!! ik hoop het zo voor je dat het meteen raak is
Igor spannend het prikkem is begonnen!waar zet je de spuit? Ikkuh ze waren idd nog op tijd voor de babyshower!! Haha Hoest met jow bruiloft plamnen en waar blijven de fotos van de badkamer?? Idd sheltie al even niet gezien....hoop dat alles goed gaat Luca naar nl gevlucht?!?! Hahahagrapje eis! Hier is t rustig..... Ben e ht benieuwd wanneer die kleine komt.....
noamy--> nou ik hoop dat je mannetje zich snel zal komen melden de bruiloftplannen gaan goed we zijn druk bezig nu met videograaf (die hebben we al zo goed als gevonden) en fotograaf en dan gaan we snel kijken voor de ringen foto`s van de badkamer komen zo snel mogelijk als het af is helaas zit ook echt alles tegen bij ons niets kan meteen goed gaan dus... wanneer het helemaal af is dan zet ik wat foto`s neer.
Hee allemaal, Zo een nieuwe week is weer begonnen, mijn vriend is vandaag (met en heeeele hoop tegenzin) weer aan het werk gegaan. Eerste dagje alleen met Nick dus! Lekker even met de wandelwagen naar de supermarkt geweest in het zonnetje, heerlijk Ikkuh: Lekker uitgewaaid in Zeeland dus Asun: aah arme meid weer borstontsteking... zit je ook echt niet mee hé? Wat gaaf dat Lize voor het eerst echt gelachen heeft! Kijk ook echt uit naar het moment dat Nick dat gaat doen... Luca: aarghh, sterkte met oma... Hoe gaat het verder met Aline? en Jou? Naomy: maar goed dat het niet doorgezet heeft, anders had je de babyshower gemist... hopenlijk gaat het snel beginnen meid! Roxie: Fijn dat jullie nu zo'n goed gevoel bij deze VK hebben! Wij hebben niet gekozen voor de combinatietest, puur omdat we niet in de risicocatogorie vallen en omdat we besloten hadden om het kindje zowiezo te laten komen Mooie echo trouwens Lupita: Wij hebben gewoon een standaard matrasje gekocht en katoenen hoeslakentjes. Maar wel een waterdichte molton om het matras te beschermen. Igor: Ik wist niet dat zo'n test dan verplicht was?? Waar moet je die spuit zetten? in je buik?
Leuke foto blike! Een happy family Zover ik weet wordt de test na je 36e vergoed maar is hij niet perse verplicht... Maar dat weet ik niet zeker dus kan het verkeerd hebben! Ikkuh, wat fijn dat je een goed weekend hebt gehad! Uh.. Weet zo even niks meer
Blike wat leuk!! Wat zien jullie er gelukkig uit en wat zie jij er weer goed uit! Leuk om te zien wie je echt bent!!
leuke foto blike!!! Hier gaat het goed hoor, alleen werkt oma zoveel op mijn zenuwen dat ik er nog eens maagzweren van ga krijgen, pff. Gelukkig gaan we 7 oktober lekker naar Nederland, 10 dagen lang! Even ertussenuit, kijken of dat goed doet En mijn vriend heeft eindelijk een baan gevonden met veel voordelen dus dat is ook goed nieuws. Aline krijgt nu elke avond voor het slapen 1 flesje kunstvoeding naast de gewone borstvoeding. Dit omdat ze in 3 weken maar 200 gram aan was gekomen dus we gaan kijken of dit helpt. Ze drinkt het in ieder geval bijna altijd helemaal op (120ml+4 schepjes) dus ze zal het er wel bij kunnen hebben