Noamy, fijn dat ie niet opneemt... Ik was laatst mijn telefoon vergeten uit mijn tas te halen en mn vriend had 5 x gebeld en was dus chagie dat ik niet had opgenomen.. Germ, was helemaal bezorgd terwijl ik gewoon druk op mijn werk was. Maar normaal zijn wij allebei gewoon goed te bereiken Vandaag 20 weken echo gehad! Alles was gelukkig goed. Hij lag alleen heel diep waardoor de echo niet makkelijk was. Heb daar in de kamer nog staan springen en heb iemand voor moeten laten gaan zodat ik rond kon gaan lopen zodat ie meer naar voren ging liggen. Dat heeft ie uiteindelijk wel gedaan waardoor alles goed zichtbaar is geworden dat was alleen dus dik een uur later haha. Daarna (veel te laat, ook mede door de afsluitingen van de wegen hier overal) voor de eerste keer bij de verloskundige geweest. Was erg fijn! Erg aardige mensen en had er een zeer goed gevoel bij. Dus meteen ook geregeld dat ik de rest van mijn controles daar heb en ook een polyklinische bevalling krijg. Vervolgens nog naar de gemeente om de ongeboren vrucht te erkennen voor vriendlief (ben sinds de vakantie verloofd maar dus nog niet getrouwd) en mijn afspraak bij het kinderdag verblijf afgebeld omdat ik het niet meer ging halen omdat ik 's middags gewoon moest werken. Al met al een zeer drukke dag! Zo, ook weer even mijn verhaaltje kwijt
haha noamy, sorry! ik snap je helemaal maar ergens moet ik er ook wel om lachen... is toch iets man eigen! ken er 1 die ging voetballen terwijl zijn vriendin 7 cm (!!!!!!) ontsluiting had en zou bevallen van een 2ling!! Maak je niet zo druk meid! Je zal toch niet zomaar ineens uit het niets bevallen? Niet stressen he!!! Of juist wel, komt ie eerder
@luca, jeetje dat is nog es een tegenvaller!! laatst had je het er over om eventueel in NL je opleiding af te maken? Nog verder over nagedacht? haha lupita, is toch ook wat... lopen en springen voor een echo! Ga je m nog hier showen? Ik wist trouwens niet dat het erkennen al voor de geboorte kon! Op zich wel fijn!!
@ikkuh, fijn dat jullie nu al een gesprek gehad hebben, scheelt straks weer eventuele wachttijden toch? Ik vind het uberhaupt zo knap van jullie dat jullie het uitstellen! Zat er bij jullie trouwens nog een kans op een spontane zwangerschap? En hoelang duurde het voordat jullie de uitslag van het zaadonderzoek hadden?
Ajlaa, mijn vriend moest de ongeboren vrucht erkennen, straks na de geboorte moet hij ook nog zijn kindje erkennen.. Heel wat gedoe dus
Ajlaa ja wel over gedacht maar mijn vriend is nu aangenomen bij een bedrijf dus we zullen hier niet zeer binnnekort weg kunnen denk ik. Ik ga m misschien bij de open universiteit doen. Noamy haha spelen je hormoontjes op Mijne nam ook soms niet op of was ergens aan het werk waar hij geen bereik had, maarja als de bevalling begint heb je normaal gesproken nog genoeg tijd hihi, en na dit incident zal hij het vast niet nog eens doen Niet teveel over stressen hoor, komt allemaal goed! Ik was ook zo gestresst over het naar het ziekenhuis gaan enzo en wilde perse dat mijn vriend mee zou gaan. Nou toen het eenmaal zo ver was en mjn schoonmoeder aanbood me mee te nemen omdat vriendlief nog aan t werk was was ik allang blij Lupita drukke dag zeg, je bent zeker wel moe nu? Ik heb weer een nieuwe serie gedownload, Lost is het dit keer Aline was net keihard aan het huilen toen we zaten te eten, echt ze hield maar niet op. En toen ik r daarna pakte viel ze binnen 5 min in slaap, ze was gewoon chagerijnig van de vermoeidheid hihi
Luca, mijn vriend moest ook nog eens 's middags met zijn moeder naar het hartcentrum dus we waren beide inderdaad wel moe. Ik heb hem getrakteerd op uiteten bij een plaatselijk cafe. deed ons beide goed! Echt grappig, net lag mijn kat precies op mijn onderbuik te spinnen en toen begon mn uk te trappen! Echt heel mooi!
luca--> leuk hoor dat aline al iets gepakt heeft altijd leuk om allemaal nieuwe dingen te zien ontdekken he. noamy--> hoop dat als je dan gaat bevallen dat je vriend wel zijn telefoon meteen opneemt lupita--> nou zo te horen zeker drukke dag gehad... ajlaa--> bij ons zit er geen spontane zwangerschap in dat zal nooit gebeuren daar heeft me vriend te weinig zaad voor en ik te veel prutcyclussen voor dus de kansen zijn daardoor nog minder. vond het best een moeilijke beslissing maar ik wil niet met een bolle toeter trouwen en me vriend heeft nu zoiets van dan gaan we in ieder geval zonder bolle toeter trouwen want hij heeft zoiets van dat hebben we in eigen handen en zijn we niet afhankelijk van... maarja als we dus in maart/april verder gaan en het zou meteen lukken dan zou ik ong. 3 maanden zijn rond de bruiloft en dat vind ik nog wel mooi voor het zaadonderzoek hadden ze vrij snel de uitslag dacht 2 weken in het amc en ook 2 weken in het mck alleen bij me vriend was ook een chromosoomonderzoek gedaan en die duurde 3 maanden voor de uitslag in het amc. ik hoop dat alles bij jou heel snel zal gaan en je snel de uitslagen krijgt want het wachten is echt tijd rovend hoop dat je in de wachtperiodes lekker veel leuke dingen gaat doen zodat alles sneller gaat
Zow ik was heerlijk om 1 uur wakker en heb tot nu beneden gezeten! Nu maar weer n poging tot slapen! Ik word dr gek van!!!!!!!
Noamy nog een beetje kunnen slapen? Vanochtend ziekenhuis gebeld voor de afspraak. Ja we staan op de wachtlijst voor voortplantingsgeneeskunde. Ze konden me geen indicatie van de wachttijd geven. Beetje apart dat de HA dat wel kon en al helemaal apart dat op de website van rijnstate 3 weken staat. Grrrrr irritatie moment! Uitslag van het zaad van manlief krijgen we overigens over 1 week! Erg spannend dus!!!
Hey meiden, hoe is het? Noamy hahaha goed uit je dak gegaan, arm vriendje Nog niks dus bij jou...schiet is op Luca balen van je geld, kan me voorstellen dat je het heerlijk vind om naar Nederland te gaan. Ajlaa goed dat je doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat er bij jullie uit komt. Ik geef je wel als tip mee dat je ook naar het Radboud kan, als ik naar Rijnstate was gegaan had ik deze week pas de intake gehad omdat er daar een arts uit de running is, dus ik zou het even goed navragen bij Rijnstate. Je kan ze ook mailen trouwens. Lupita weet je ook wat het gaat worden, of willen jullie dat niet weten? Ikkuh lijkt me best een moeilijke beslissing om te besluiten het even uit te stellen, knap van jullie al kan ik me ook heel goed voorstellen dat je niet wil trouwen met een dikke buik. Hier gaat alles goed, het prikken gaat prima en heb er nog niet echt last van, alleen wat hoofdpijn maar moet nu ook ergens ongesteld worden. Gisteren vrij geweest en de hele dag lekker achter in de tuin in de zon gezeten, heerlijk genoten van het prachtige weer. De enige beweging die ik heb gehad was van de waterkraan naar de loungeset en vice versa....hahaha
goh igor bedankt voor de tip! misschien dat ze daarom geen indicatie konden geven, maar denk dan bij mezelf zeg het ook ff! dat mensen niet begrijpen dat je dan gewoon geen geduld hebt... grrrr bijna ongi ja? maar zit er dan kans in dat je zwanger kunt zijn?
Hej hej Nou heb nog heeeel eventjes geslapen tot 8 uur En Oeh wat is t alweer warm Nu even een dutje doen is dus ook geen optie want hier is het boven altijd zooo warm Ajla bij ons zei de ha ook dat t 3 weken kan duren voor je n oproep krijgt! Voor jullie zal t wellicht anders zijn en kun je idd wat igor zegt even bellen! Hoop dat t niet zo lang duurt! Igor wat fijn dat t prikken goed gaat!!! En ja wij willen ook dat t op schiet maar er gebeurd nog niks spannends dan alleen maar voorweeen,slijmverlies,druk van onder,steken in buik en van onder......oh ja en de slapeloze nachten hahahaahahah Pffffff
nou noamy je bent er bijna nog max 3 weken! igor oh heeerlijk een relaxdag! hoorde inderdaad dat het lekker weer is in nl. ajlaa oh lekker handig van ze, konden ze idd wel ff melden. zo ik ben ff pissig hier. loop de hele tijd de zooi achter de reet v vriendlief op te ruimen! hij laat echt overal een spoor achter. kom in de woonkamer waar hij heeft gegeten, ligt vol met kruimels en staat een leeg glas op tafel. gaat ie op de bank zitten, trekt zn sokken uit en laat ze daar liggen. wil ik een kopje koffie zetten, zitten er geen pads meer in de bus. als ik ga douchen kom ik vaak lege zeepflessen tegen in de cabine, want het meenemen en in de prullenbak gooien nee dat kan niet. en de vuile kleding niet in de wasmand maar 50 cm verder op de grond ligt zijn post in de keuken en lege wc rollen op het toilet. wat is nou de moeite om het even op te ruimen/aan te vullen? nu ben ik bij alles wat ik doe 5min langer bezig om eerst zijn troep op te ruimen. grr mannen. zeg ik er wat van, zegt ie; oh weet je wat ik ga lekker weg en dan kan e heel de dag in je eentje zeuren. arrghhh. heb er al over gedacht om gewoon alles wat hij laat slingeren op zijn bed te leggen heeft ie eindelijk eens tastbaar bewijs van hoeveel troep hij maakt haha
Luca Wat leuk dat Aline al dingen pakt.. Dat zal bij Lize ook niet lang meer duren denk ik. Zo leuk! En tja mannen.. pff hier t zelfde verhaal. Ben ben gestopt me mezelf te frustreren en probeer het te accepteren. Verandert nooit ben ik bang. En ik ben veel opruimeriger als mijn husband Wat Klote van dat geld zeg... echt balen Naomy Vervelend dat je zo'n slechte nacht gehad hebt. Echt de laatste loodjes he. Wat een herkenbare klachten toch allemaal. Voor jou is de warmte minder fijn.. of kan je er goed tegen? Lupita Leuk echo.. foto Weten jullie wat t wordt? Ajlaa Vervelend dat je geen indicatie hebt hoe lang je moet wachten.. Bah al die onzekerheid! Igor lekker relaxen.. heerlijk!! Ik doe hier niet anders.. hihi. naja naast het voeden, verzorgen en huishouden. Wat eigenlijk al wel een dagtaak is. Pff hoe moet dat als ik straks weer aan het werk ben... Ikkuh Kan me voorstellen dat t een moeilijk beslissing is om te wachten. Jullie wachten al zo lang!. Maar kan het me heel goed voorstellen hoor meis. Trouwen als je niet zwanger bent heeft veel voordelen. Gewoon naar je eigen gevoel luisteren Saskia Hoe is het met jou en Milan? Hoop dat ik niemand vergeten ben. Hier gaat alles goed. Borstontsteking is gelukkig weer over, vandaag laatste antibiotica gehad en kuurtje is nu weer klaar. Ben met het kolven gestopt en heb eigenlijk ook geen melk meer. Dit geeft echt veeel rust zeg! Lize heeft een week lang veel gejengeld. Is nu gelukkig weer voorbij, Ik heb t boek 'Oei, ik groei'. Is echt zo herkenbaar, ze zat gewoon in een sprongetje. Toch fijn om te lezen, zo'n jengelende baby maakt mij wel onzeker. Vandaag weer een normale broek gekocht.. bij de C&A. Maat tent, de grote afvalrace is hier begonnen zeg. Ik wil gewoon mijn oude broeken weer aan! Zijn er nog leuke plannen voor t weekend? Ik ga zondag met m'n schoonmoeder en schoonzusje naar de woonbeurs in A'dam, echt heel veel zin in. Een hele dag even eruit!
hihi Asun ik weiger nog om nieuwe kleding te kopen Moet van mezelf gewoon weer in mijn oude kleding passen straks. Loop nu steeds rond met elastiekjes in mijn knoopsgat hahaha Als ik naar de sportschool ga (wat ik hopelijk vol ga houden ) dan flink de buikspieren trainen en calorieen verbranden, wat gezonder eten en dan komt het wel weer goed hier denk ik. Hoeveel moet er bij jou af?
hallo dames, Ben ik ook weer een keer. Waarschuwing; lang bericht! Igor; Wat knap zeg dat je durft te prikken. Lijkt me verschrikkelijk. Ik ben ook nog steeds benieuwd naar jullie aanbouw, het is nu behoorlijk groot geworden of niet? Ikkuh; Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar om zo vrolijk en enthousiast te reageren op de zwangere en bevallen dames.. Het lijkt net of je er niet mee zit dat heb bij jullie niet echt wil lukken. (ook al weet ik natuurlijk dat je het wel heel vervelend vindt) Luca; Ik ben wel weer eens benieuwd naar een foto van Aline! Balen dat je geen geld terugkrijgt maar ach, het is eenmaal niet anders. Zonde om erover na te denken. Hoe lang wilde jij borsvoeding geven of weet je dat nog niet? Als ik rotzooi van mijn vent aan zijn kant van het bed leg, gooit hij het er gewoon vanaf hihi Asun; Ik weet hoe het is die borstonstekingen.. heb er ook 2 gehad. Ik had echt medelijden met je toen ik het las Mijn vriend is 1x om 3 uur 's nachts naar de HApost gereden voor antibiotica, ik lag gewoon te ijlen van de koorts! Ik moet ook afvallen.. maar ik moet weer meer gaan bewegen. Saskia; Hoe gaat het met jou en Milan? Ben je alweer aan het werk? Ajlaa; Jammer dat het nog niet spontaan is gelukt. Ik zeg expres NOG niet want ook al is de kans klein, je weet maar nooit! Er zit nu in ieder geval schot in de zaak. Roxie; Ik weet niet of ik jou al gefeliciteerd had, ik heb al zo lang geen bericht meer achter gelaten! Dus gefeliciteerd meid, en wat fijn dat je een goede echo had! Naomy; Ik ben nieuwsgierig naar de naam... heb je al wel een buddy? Excuses aan diegene op wie ik niet gereageerd heb, ik heb weer niet heel veel tijd. Over ons; Het gaat gelukkig wat beter. Onze kleine meid is een beetje een huilbaby. Ze huilde makkelijk 4 á 5 uur per dag, nu af en toe nog steeds. Het slapen was ook een drama. Ik heb het de eerste 6 weken met zo'n 3 uurtjes slaap per nacht moeten doen en dan ook nog eens dat gehuil erbij.. ik zat tegen een pnd aan. Vroeg mezelf af waar ik aan begonnen was en waaraan ik zo'n meisje verdiend had. Daarna voelde ik mezelf meteen schuldig dat ik zo over haar dacht! Ik heb haar zelfs uitgescholden! Ik werd heel onzeker, vond mezelf zo'n slechte moeder en dacht zelfs dat ze boos was dat ik met borstvoeding stopte.. Vind het nog steeds zo erg als ik eraan denk hoe ik over haar dacht op sommige momenten.. dat ik dat over mijn mooie lieve meisje heb kunnen denken.. maar ik besef dat ik helaas nog steeds maar een mens ben en geen superwoman dus ik heb ook slaap en rust nodig. Nu slaapt ze van half 12 tot ongeveer 5 en dan nog tot half 8 dus voor ons is dit echt een luxe! De borstvoeding is ook helemaal klaar en dat was voor mij een hele goede keus. Een voeding duurde hier een uur dus jullie begrijpen dat ik nu veel meer rust heb! Hier komt nog een foto van ons gezinnetje, is al wel een paar weekjes oud. In het volgende bericht nog een foto van Dena alleen, die is gisteren gemaakt. Ze lacht voortaan ook met geluid!! Echt super schattig! En ze is gek op spelen.. (sssst, ze weegt al bijna 6 kilo... kleine dikzak...heerlijk! )
Heej Blondi! Wat leuk om wat van je te horen! Fijn dat Dena nu betere nachten heeft. Ik kan me van mijn kraamweek (toen gooide Lize haar dag en nacht ritme om) voorstellen hoe zwaar de eerste 6 weken voor je moeten zijn geweest. En dat je dan die gedachtes hebt is helemaal niet raar. vermoeidheid doet veel... en vraagt ook nog eens veel van je, net zoals BV. Wat een mooie en leuke foto's! Leuk om je gezinnetje te zien. En wat is Dena al een echt meisje zeg! Mooi! Ik zal snel ook weer wat foto's spammen