haha te veel. Wil er minimaal 10 kilo vanaf.. Ik pas helaas mijn oude broeken niet, mijn bovene benen zijn ook iets dikker geworden:x. Maar ik ga binnenkort weer beginnen met hardlopen.. deed ik voor mijn zwangerschap ook. Daarme hoop ik wat kilo's weg te werken. Net letten op te eten en niet te veel snoepen
haha leukkk de babyspam!!! Allemaal leuke lachende baby's! Ik ook spammen! Blondi, woww 6 kilo! Vorige week woog Aline 3830 hahaha Ach jeetje meis je zult het wel zwaar hebben gehad dan! Wat fijn zeg dat ze nu wel goed slaapt! Begrijp dat dat heel veel kan schelen ook voor je eigen humeur en emoties! Hier slaapt Aline ook zoiets inmiddels, meestal van 12 tot 6 en dan ligt ze meestal tot een uur of 9 bij me in bed maar slaapt niet echt meer. Asun oh goed, hardlopen! Ik heb er een hekel aan, haha. Dus dat zie je mij nog niet zo snel doen Maar ik ga wel aan de zumba denk ik. Kan ik ook mijn ritmegevoel een beetje ontwikkelen
Wat een super leuke foto's allemaal! Allemaal prachtige meiden! Mijn echo's zijn niet zo mooi dit keer dus denk ik niet echt de moeite om te posten. Voor degene die het gemist hebben, wij krijgen een jongetje Blondi, pff.. Is zwaar voor je geweest! Gelukkig gaat het nu een stuk beter! Je bent trouwens echt een behoorlijke blondi Asun, fijn dat je borstontsteking weg is! Nu nog even lekker genieten van je verlof. Ook erg leuke foto van jullie gezinnetje, jullie stralen echt Luca, ik ben zo blij met mijn vriend, is behoorlijk netjes! Op huishouden heeft ie wel dingen die hij niet graag doet (zoals badkamer / wc schoonmaken, heeft ie nog nooit gedaan ) maar hij ergert zich sneller aan troep dan ik. Tja, moet er altijd eentje zijn die wat minder keurig is Net lekker met 25% korting badartikelen gekocht bij baby-dump! Het tijgertje badje met allerlei tijgertje spulletjes gekocht bij ons wordt het toch wel een echte disneykamer
ajlaa--> jeetje zeg lekker duidelijk dus allemaal voor je in het zh ik hoop dat ze opschieten en anders misschien toch kijken voor een ander zh? wel lastig allemaal maar snap ook wel dat je zo snel mogelijk duidelijkheid wilt hebben. luca--> haha mannen wat moet je ermee voor opruimen hoef je ze niet te hebben hoor want daar zijn de meeste slecht in he haha er zij maar zelden mannen met opruimtikken... ooohhh soms denk ik wel eens had ik die maar gevonden asun--> nou dat is wel heel fijn he dat de borstontsteking over is voel je je eindelijk weer eens wat beter ja trouwen zonder pas geboren babytje heeft veel voordelen heb ik bedacht... geen zwangerschapskilootjes eraf werken nog, geen oppas regelen(aangezien iedereen die je vertrouwd aanwezig is), en gemakkelijk op huwelijksreis gaan...het heeft toch best wat voordelen denk ik dan maar. oeh de woonbeurs leuk hoor ben er gisteravond heen gegaan met me basin en der dochter(is ook een collega) was echt heel rustig dus dat was wel fijn was er voor het eerst ben je er al vaker geweest? wat leuk ook jullie gezinnetje en een leuk meisje hoor blondi--> jeetje wat een heftige periode zeg ik hoop dat alles snel nog beter zal gaan verlopen voor je en wat je zegt je bent geen superwomen he dus is logisch na lange periode 3 uurtjes per nacht te slapen dat je het niet meer trekt maar doe wel rustig aan hoor en denk aan je gezondheid en laat die pnd niet de macht krijgen over je he... leuk hoor het gezinnetje ziet er gelukkig uit hoor en wat een mooie meid haha ik klink vaak heel dapperen doe groter voor ook in het echte leven doe ik vrij nuchter maar als ik thuis ben dan heb ik ook een klein hartje hoor haha zit er ook best wel mee heb ook echt m`n momenten met het gevoel dat niets mee zit maarja het leven gaat door en ik vind het echt super leuk voor alle zwangere en bevallen dames hier want dat zijn de leuke momenten in het leven he en dat vind ik leuker om mee te maken luca-->wat een leuke foto`s!! ze is dol op der tong uitsteken haha zo schattig... vind het zo leuk om iedereen zo langzamerhand te zien nog ff en we hebben iedereen hier gezien
oja meiden heb iets gehoord op de radio over prenatal iets met mamadagen ofzo weet alleen niet meer precies wat het inhield... daar verdiep ik me niet zo op haha
Ikku, dat zijn de mazzel mama dagen.. 20% korting op alles. Alleen bij de baby-dump gaan ze er vaak nog overheen daar zeggen ze dat ze alles het voordeligst aanbieden en geven daar ook garantie op dus vaak kan je het daar nog beter halen. Dankzij prenatal heb ik in ieder geval een blauwe difrax s fles kunnen scoren! Die waren bijna overal uitverkocht vreemdgenoeg..
Ikkuh, je bent een sterke meid hoor! Petje af ik vind het erg knap dat je gewoon gezellig meekletst en dat ook blijft doen ondanks alles! Dikke knuf van mij!
lupita--> dank je lief van je maarja het gaat hier niet alleen maar over het zwangeren en bevallen enzo haha ook over de mannen en over verbouwingen en banen van alles wat he
Heej meiden Ikkuh toch idd respect dat je gewoon leuk mee blijft kletsen meid!! Wat leuk al die baby fotos en gezin foto s!!! Leuk om te zien hoe jullie eruit zien! Iig erg gelukkig! Luca nog steeds geweldig dat aline zo n bos met haar heeft wat n heerlijke meid! Asun wat n heerlijk popje hebben jullie ook!! En blondi ook al zon lekkere meid Volgens mij lijkt ze enorm op je vriend of niet?!? Rot om te lexen dat je je zo rot hebt gevoeld Hoop dat t huilen nu afgelopen s Lijkt me dd geen pretje! Hier gelukkig weer n redelijke nacht gehad Heb gelukkig geslapen tot 6 uur Verder nog niks spannends...... Pff word nu echt ongeduldig
Ja idd luca Vooral met die warmte hier in nl ineens is t niet leuk meer! Pfff Jaaaa die haren zijn geweldig!! Ze lijkt volgens mij wel veel op je vriend of niet?
goedenavond ladies! Wat een rust dit weekend! Vanaf morgen ga ik even flink aan de bak 5 dagen, moet nog veel regelen voor de vakantie dus het wordt even een weekje vroeg opstaan. Noamy al aan het bevallen?
Blondi en asun en luca wat een prachtige fotos van jullie meisjes!! Geweldig!!! Ikkuh mijn vent heeft wel een opruimtik!! Ik ook dus het scheelt dat we daarover geen irritaties hebben! Maar daarom bemoeit ie zich er wel mee (koken, schoonmaken, kortom; met vrouwenzaken! Dat is soms ook irritant! Niks bijzonders hier, wel witte afscheiding die rekbaar is???? Weer iets nieuws na ruim een jaar....pff!
Hoi meiden, wat een mooie foto's zag ik voorbij komen, erg leuk om te zien. Blondi heftig hoor allemaal, neem je tijd en sterkte met alles. Noamy al aan het bevallen? Hier ongesteld geworden dus dat is goed. Ben nu inmiddels 8 dagen aan het prikken en merk dat ik nu wat emotioneler begin te worden, maar zeker niet extreem ofzo. Nog 21 dagen te gaan tot de echo
igor nope!!! nog niks aan t handje!!! pffffffffffffff baluuunnnnnnnnnnnnn!!! ahhw jij wat emo aan het worden...schijnt erbij te horen toch bij de medi?? ik ga vanavond lekker zwemmen met n vriendin!! lijkt me heerlijk nog ff in t water dobberen met die dikke buuk!!!!!
zoo hebben jullie ff veel gekletst!! Eindelijk weer eens tijd om even goed bij te lezen en te reageren op iedereen! Aljaa: Heftig meid Wel fijn dat jullie direct zijn doorgestuurd. Hopenlijk zijn alle uitslagen van de onderzoeken straks goed en gaan ze je snel een handje helpen om zwanger te worden Sheltie: Leuk om weer eens wat van je te horen Wat naar zeg, dat je nu miss aangeklaagd wordt... het moet niet gekker worden. Maar goed als het zelfverdediging was kunnen ze je niets maken lijkt me toch? Luca: Hier ook alweer een behoorlijke tijd geleden voor het laatst sex gehad, en eerlijk gezegt hoeft het van mij ook nog niet op het moment. Borstvoeding gaat goed, maar ik heb nog steeds erg veel last van mijn tepels, moet 18 okt naar het CB dus dan zal ik wel eens even vragen. Ohh heel herkenbaar van je kerel, die van mij laat ook altijd vanalles rondslingeren, vreselijk frustrerend! wat een superleuke foto's vooral die tweede met dat tongetje, geweldig, en dat bos haar!! wow!! Naomy: Jullie kleintje zit nog gewoon bij mama in de buik zie ik... hou je het nog wat vol meid? Lupita: Wat fijn dat de 20-weken echo goed was Ikkuh: Fijn dat jullie een gesprek hebben gehad bij het ziekenhuis, lekker die duidelijkheid en nu lekker naar de bruiloft uit gaan kijken Kan me voorstellen dat je het niet fijn vind om met een dikke buik te trouwen, zou ik ook niet gewild hebben... Igor: Groot gelijk meid, zo'n relaxtdagje! fijn dat het prikken goed gaat! Asun: Wat fijn dat je nu helemaal klaar bent met dat kolven, en dus die nare borstontstekingen... Loop ook nog in mijn zwangerschapskleding, ook omdat gewone spijkerbroeken niet zo fijn zitten ivm mijn wond. Een mooie foto van jullie gezinnetje, en wat heb je een mooie meid zeg prachtig!! Blondi: Leuke foto meis!!! Poeh dat klinkt als een heftige start, Nick is gelukkig geen huilbaby, maar als ik wat moe ben en hij heeft even een huilmomentje wordt ik soms ook al wat kribbig. Dus kan me goed voorstellen hoe zwaar dat geweest moet zijn voor je!! Fijn dat ze nu 's nachts wat beter slaapt. Dan kun je er zelf overdag ook een stuk meer van genieten Echt een prachtige meid hoor! daar kun je echt supertrots op zijn!! Ik ben ff een tijdje niet geweest hier, had het een beetje moeilijk met mezelf, en voornamelijk de bevalling... Dit weekend kwam het even tot een emotionele ontploffing en heb ik echt even goed mijn hart kunnen luchten bij mijn vriend. Dit voelde echt goed en ik voelde me daarna meteen een heel stuk beter! Nick doet het super, hij komt 'snachts meestal twee keer om voeding. Gelukkig ben ik meestal rond 20 min tot een half uur weer klaar en ligt hij verschoond en gevoed weer in zijn wiegje. Vorige week hebben we het wiegje trouwens naar zijn eigen kamertje verplaatst. Ik sliep echt vreselijk slecht, hoorde elk zuchtje en steuntje. Nu is het een stuk beter