Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    morning

nou nog steeds niks aan t handje hier hoor!
    vandaag leek me wel n mooie datum om te bevallen!
    09-10-11
    als ik bij andere lees bij bijv okt mama's dan zijn er al zooooo veel bevallen!
    ook hier is iedereen eerder bevallen
    en ik ga er weer overheen hoor pfffff
    idd net wat je zegt blike , een al niet zo soepele zwangerschap en dan ga ik ook nog over DE DAG heen
    was wel heel vreemd gister
    je kijkt zo naar die datum uit!
    hoop zo dat mnr zich vandaag aankodigd want inleiden lijkt me ook niet alles...........
    heb gisteravond zelfs nog even n blokje gewandeld in de regen!!!!!!
    niks helpt
    en nee!!! sex ga ik niet proberen! hahaahahaha
    mijn vriend wilt t ook niet..........

blike wat heerlijk dat de kleine n paar uur heeft doorgeslapen!
    ben zo benieuwd hoe die van ons t straks gaat doen!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen noamy! Hopelijk meld ie zich snel!

Blondi, wij krijgen de kamer in december, de week na sinterklaas. De kamer is reeds geschilderd toen wij her huis hebben gekocht, gewoon wit ;) ik heb disney tekeningen gekocht om in te lijsten en op te hangen. We moeten nog wel gaan kijken voor gordijntjes. Voor de rest wordt de kleur bepaald door de lakentjes en speelgoed straks ;)

3. Asun

Asun Niet meer actief

heej blondi! leuk dat je ff langs komt waaien op t forum.
    Lize mag steeds 200 ml drinken, al drinkt ze lang niet altijs haar fles leeg, zeker de laatste fles niet. Dan is ze niet wakker te krijgen.. hihi
    Meestal drinkt ze totaal rond de 800 ml per dag.

Owja.. ik heb op Dena gestemd hoor.

4. hoooi kwam kijken of noamy al bevallen was maar zie dat je overtijd bent meis! balen!!

hier regent het :(

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ja balen he luca
    Vinden wij ook

Mn lieve mannetje gaat nu even heerlijk mijn voeten masseren
    Schijnt wellicht ook te kunnen helpen aangezien er bepaslde drukpunten in je voet zitten om t eea op te wekken en zo niet is n voet massage gewoon ff heerlijk

Ben al wel de hele dag met vlagen misselijk op en af dus
    En de baby is erg druk vandaag

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy kom op meid!!!!

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Nou gisteravond ziek en beroerd vooral erg misselijk naar bed gegaan en nog niks........
    Pffffffff

8. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Noamy, veel sterkte met de laatste loodjes. Hoop dat jullie mannetje er nu snel mag zijn. Zie je nog steeds zo op tegen de bevalling? Vertrouw op je lijf, dat is erop gemaakt dit te doorstaan! Sterkte!!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ja zie er nog wel n beetje tegenop
    Maar zie er erger tegenop om ingeleid teworden dus ik hoop dat ie er voor morgen gewokn zelf uit komt
    Maar dir kans is natuurlijk gewoon klein....

Jij morgen weer n echo!!

10. Asun

Asun Niet meer actief

Ow meis, gef de moed niet op. Je weet maar nooit! Ik denk aan je en m'n duimen maken overuren ;)

11. Asun

Asun Niet meer actief

Ow morgen echo, LEUK!!

12. Asun

Asun Niet meer actief

Lize heeft vandaag voor t eerst echt haar handen ondekt.. hihi.
    Ze mept met haar hand tegen een speeltje aan wat boven haar hangt, vervolgens heeft ze de grootste lol en trappelt ze met haar benen en zwaait ze met haar armen.. hihi super trotse mama:D

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Lief van je meis! Dank je!

Wat leuk dat die kleine meid op ontdekkingstocht is!! Heerlijk genieten!

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Echo morgen is naar vrijdag verschoven. Dan konden ze gelijk bloed prikken voor combinatietest. Dus heb nog een paar dagen geduld nodig... :D

15. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Kan handtekening niet aanpassen, ben op mn werk, vandaar. Tik dit snel op mn telefoon.

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Naomy:
    Nog niets meid? :( morgen moet je weer heen zie ik, hopenlijk laten ze je niet nog langer wachten! Denk aan je hoor!

Asun:
    Wat leuk dat ze haar handjes ontdekt heeft :D

Nick heeft dit weekend voor het eerst tegen ons gelachen! zoo leuk :)

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    blike idd morgen weer naar t zkh
    dan gaan we bespreken wat we verder gaan doen
    inleiden dus waarschijnlijk
    ze zullen morgen denk ik eerst n inwendig onderzoek gaan doen hoe het er daaronder aan toe is zeg maar en vanuit daar worden er afspraken gemaakt
    alleen als ik al aan al dat gedoe daar beneden denk dan word ik al niet goed!
    erg ben ik he!
    pfffffff

ahhh wat leuk t eerste lachje!
    lijkt me zoooo bijzonder!
    voel jij je verder wel weer n beetje ok???

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    roxy--> balen hoor dat je afspraak verzet is maarja dan kan je toch echt vrijdag je kleine weer een keertje zien :D

noamy--> balen zeg dat je nu overtijd bent ik hoop gewoon heel erg dat het voor je vanavond dan toch echt zal gaan beginnen en je morgen gewoon je kleine mannetje in je armen mag houden :)

luca--> en is het lekker in nl? wat een weer he ga je nog leuke dingen doen?

saskia--> hoe gaat het met jou en milan?

blike--> wat leuk dat nick dan voor het eerst gelachen heeft zal vast behoren tot de mooiste momenten.

igor--> hoe gaat het nu met jou en de hormonen? valt het allemaal nog mee of krijgt je mannetje het al zwaar? :)

asun--> leuk hoor dat lize nu echt wat begint te ontdekken :D

ajlaa--> hoe gaat het met jou? al wat meer gehoord over het zh?

lupita--> gaat het allemaal goed? niet meer last van zwangerschapskwaaltjes?

blondi--> heb op dena gestemt wat een leuke foto een vrolijke meid :D

en verder als ik iemand vergeten ben sorry...

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Noamy nog niks?? Vandaag weer naar het ziekenhuis he, succes.

Blondi ik heb mijn website niet meer, heb even andere prioriteiten en de website was echt een hobby voor mij.

Luca heb je het naar je zin in Nederland?

Asun leuk is dat he als ze steeds meer gaan ontdekken en dingetjes gaan pakken.

Blike een blije Nick dat is leuk :D

Roxy vrijdag de echo, hoe is het verder met je?

Ikkuh hoe is het met de badkamer?

Hier gaat het op zich best redelijk met de hormonen, ben niet kortaf maar wel emotioneel op zijn tijd. Daarnaast elke dag wel hoofdpijn en moe maar ja, het is voor een goed doel. Maandag mag ik beginnen met de puregon erbij en dan een week later alweer de echo. Gaat best snel zo.

20. noamy wat balen zeg, nog steeds aan het wachten! Vandaag weer een afspraak dus, willen ze deze week nog inleiden of zou het volgende week worden?

Blike ohh mooi he het eerste lachje :)

Asun jaa leuk he dat dat zo opeens begint dat grijpen en hadjes ontdekken! Ik moet er soms echt zo om lachen als ze heel bewonderend haar eigen handen ligt te bekijken :p

Igor gelukkig dat je nog geen hormonen overdose hebt gehad :D En wat jammer van de website! Vond ook dat er erg leuke spulletjes bij waren!

Roxie vrijdag weer een echo, je zal wel zenuwachtig zijn? Heel veel succes/plezier iig :)

Hier in NL erg naar mijn zin, voelt echt heerlijk om weer even in mijn 'eigen' huis te zijn, lekker vertroeteld te worden en lekker van alles eten wat er bij ons niet bestaat haha :D We hebben het wel erg koud want dit weer zijn we niet meer gewend :D

Ga deze week nog een paar vriendinnen zien denk ik en we gaan nog een keer naar rotterdam winkelen en verder lekker gezellig met mijn moeder en zusje dingetjes doen. Ohja en misschien nog naar de overdekte midgetgolf want mijn lief heeft dat nog nooit gedaan :$

Deel Deze Pagina