ik merk net dat ik rondom mijn kin allemaal onderhuidse pukkeltjes/puistjes en gigantische steken in mn onderbuik heb (wat ik normaal noooooit heb) zou dit een symptoom kunnen zijn?!?!?!?!?!
echt niet.... duurt een eeuwigheid kan het weten!!! Zit de dagen af te tellen tot mijn eerste echo!!!
ja maar als je straks bevallen bent, zeg je zijn die negen maanden nu al om! Ik snap het wel hoor dat in het begin de eerste weken voorbij kruipen.
Miss C, ik durf het ook niet te zeggen. Ik heb zelf ook al alles gevoeld en gedacht maar helaas... maar misschien is het bij jou wel een teken van. Ik hoop het voor je!
en wachten duurt altijd lang!!! De eerste 2 weken van de cyclus vliegen altijd om maar die laatste 2 weken.... :S Verschrikkelijk!!!! hahah
even heel wat anders: morgen moet mijn hond onder narcose voor een gebitsreiniging en ik ben doodnerveus hiervoor. Shelties zijn extra gevoelig voor narcoses (en andere mnedicatie). Onze kat is bij zijn narcose er niet meer uit gekomen. Blike: heb jij nog wat adviezen voor mij??????? Please?
goedenavond ladies! Haha wat een grappige verhalen allemaal Veel gekletst vandaag! Ik zat me net opeens te bedenken dat het al dinsdagavond is Tijd vliegt echt voorbij nu ik aan die opleiding bezig ben, vind het echt heerlijk om ergens mee bezig te zijn! @ Ajlaa; balen dat je test negatief was, en dat je bloed zag Hopelijk zet het niet door?? @ Blike; de wc poetsen moet je zeker goed doen als je er zo vaak overheen hangt haha, hoop voor je dat het snel weer over is.. In het begin was het voor mij wel een soort bevestiging maar toen het steeds erger werd had ik wel zoiets van pfff ho nu maar weer hoor! @ Igor; misschien dat je lijf nu eindelijk totaal ontpild is? Dat het daarom anders is? Ja of anders een mooie verrassing de 17e natuurlijk, daar hoop ik op voor je hihi @ Noamy; die 4 weken zijn om voor je het weet mies Lekker jezelf bezig houden en dan is het zo de datum van je echo! Vind trouwens wel dat het nu een stuk sneller gaat dan in het eerste trimester, daar heb ik me echt doorheen moeten slepen toen maar ook omdat ik zelf zo bang was voor een mk en omdat ik natuurlijk hele dagen thuis zat. Nu zit ik al bijna aan de 17 weken @ Paula; dat je maar lekker mag klussen haha ik ben vergeten wat je allemaal nog meer hebt opgeschreven Ohja dat je vriend in het begin wel koeltjes was over het zwanger worden, maar dat is ook best normaal volgens mij, en nu het dan toch al een paar rondes duurt wordt hij ook ongeduldig Heerlijk toch, kun je naast ons ook je lief de oren van zijn kop lullen over ovulaties, temperaturen en ongesteldheid hahahaha. Ohja en als het deze maand niet raak is en de pendel komt niet uit, dan kan het volgende maand ook raak zijn ondanks dat je er geen pendel voor hebt he haha Maar ik zal voor je meeduimen dat het gewoon DEZE ronde mag lukken en dat je snel een positieve ovutest hebt @ Alle meiden die gependeld zijn voor een bepaalde maand; hopelijk worden jullie allemaal in die maand of nog eerder zwanger Enne nu weet ik het even niet meer.. Ik ben na school even naar de babywinkel gegaan om te kijken of ze de kinderwagen konden bestellen die ik wil, en dat kan maar hij is hier veel duurder dan in nl helaas, dus we gaan nog even kijken of mijn ouders hem misschien met de auto mee kunnen nemen. En verder zijn lief en ik naar een andere babywinkel geweest en hebben we nu een afspraak op 12 maart om onze liste de naissance te maken Kunnen mensen lekker spullen voor ons kopen! en dan bestellen we ook meteen het kamertje Begin maart als ik terugkom gaan we beginnen met verven en behangen, en daarna de vloer erin en de meubels We zijn ook nog naar de parketwinkel geweest en hebben een offerte laten maken voor een quickstep parket, dat is kennelijk een goed merk. En we hebben een mooie kleur gevonden, dus waarschijnlijk gaan we die binnenkort bestellen en heel misschien gaat mijn vriend dan meteen eind februari beginnen een deel te leggen al, want ze hadden nog iets van 40 vierkante meter op voorraad dus dan kunnen we al de woonkamer en 2 slaapkamers doen Nog 10 dagen en dan hebben we EINDELIJK de pretecho, ik loop elke keer te kijken naar leuke kleertjes maar durf nog niks te kopen! Als we het wel weten ga ik denk ik flink met mijn schoonmoeder shoppen En nog maar 9 dagen en dan vertrek ik alweer voor 3 weken, eerst naar marseille een paar dagen en dan 2 weken naar mijn ouders in nl. Alleen is er nu een bootstaking dus het is nog maar de vraag of we ook echt kunnen vertrekken Nou ik ga even mijn ben & jerry's erbij pakken en naast mijn lief op de bank hangen! En in de catalogus aankruisen wat ik allemaal wil hebben op mijn liste de naissance haha fijne avond allemaal!
oh en @ Miss C; leuk om wat meer over je te lezen hopelijk mag het voor jou ook snel raak zijn. Of die dingen die je opmerkt symptomen zijn.. tja wie zal het zeggen. Ik had juist geen pukkels toen ik zwanger was maarja als je het normaal niet hebt en nu juist wel kan het iets zeggen.. maar hoeft niet nog een weekje wachten dus!
@sheltie, oeh spannend meis! Ja collie-achtigen hebben inderdaad een aparte narcose nodig. Weet je dierenarts waarschijnlijk wel, maar zou het voor de zekerheid nog ff navragen Zorg er verder goed voor dat je hond goed nuchter is, ze kunnen misselijk worden van de narcose en daardoor gaan braken! Maar komt vast wel goed meid! @luca, kun je em niet in Nederland bestellen en em dan op laten sturen? of is dat nog duurder? oh moest vanavond erg huilen, heb zooooon mooi kaartje met zoooon mooi gedichtje gekregen van mijn moeder.. zal em zo even plaatsen!
Berichtje voor ons eerste kleinkind: Pappa en mamma kwamen vertellen van jouw bestaan Van blijdschap viel er bij ons een traan Je bent nu een mensje zo klein Maar in mamma's buik zit je warm en fijn Onze dochter, in onze ogen zelf nog zo klein Zal over een paar maanden zelf moeder zijn Je bent al zo in onze gedachten Maar we zullen geduldig op je wachten Om grootouders te worden is iets moois in het leven We zullen dan ook aan jou al onze liefde geven Liefs Opa en Oma Oooohhh vond ik zooooo mooi
geloof midazolan, maar moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet precies weet. De dierenarts doet dat altijd Maar niet teveel zorgen maken hoor! komt vast wel goed!
Sheltie, ik heb totaal geen verstand van honden .. Maar wil je succes wensen morgen! Ik ga slapen, nog geen ongi, ben benieuwd morgen en anders uiterlijk donderdag moet ie doorkomen... Of niet haha Truste dames!!!