Noamy, gefeliciteerd met Noel! Ben benieuwd naar je verhaal. Wel balen dat jullie nog een week in het zkh moeten blijven Hoop dat je gauw in staat bent een mooie foto te plaatsen! Hoop dat je nu weer lekker kunt genieten en dat je snel herstelt! Liefs Roxie
Yeeeee noamy daar is ie dan eindelijk! Gefeliciteerd Meis mooie naam! Betekent kerst in het Frans Wat jammer dat de bevalling zo zwaar was, maar je hebt het goed gedaan meis! Ga nu maar eindelijk genieten van jullie langverwachte kereltje
WOW Naomy Gefeliciteerd met de geboorte van Noel!!! Ik heb heel benieuwd naar jullie ventje.. en natuurlijk ook naar je verhaal. maar nu eerste genieten meis! Je hebt echt een top prestatie geleverd!!
Naomy: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! mooie naam Jammer dat het uiteindelijk op een keizersnede is uitgelopen sterkte meis! en genieten hé?!! Asun: Wat een prachtig meisje
Asun, wat een lekker meissie, jouw Lize. Duimende baby's = altijd +1! Ben net terug van een priveles yoga, alleen voor Koekie en mij. Er was gewoon verder niemand op komen dagen. Wat een luxe!
aaaaahhhh Asun wat een mooi meisje en dat duimen ook geweldig. Roxie lekker zo'n prive lesje. Heb nog weer een sms van Noamy gehad. Ze heeft echt een rotbevalling gehad en heeft nu erg veel pijn vd keizersnee. Noel ligt op de kinderafdeling en krijgt antibiotica, waarvoor weet ik even niet. Ze komt snel een foto posten.
Roxie: aah dat is lekker Aah wat sneu voor Naomy, weet hoe ze zich voelt Misschien heeft de kleine wat vruchtwater binnen gekregen, dan krijgen ze soms ook AB... hopenlijk krijgt ze de kleine snel bij haar op de kamer!
Nick heeft vannacht nog wel wat verhoging gehad van de prikjes, heb hem even een zetpilletje gegeven toen. Hij wilde gisteravond om tien uur voor de laatste voeding niet goed wakker worden om te drinken, heb hem toen maar weer teruggelegd en verwachtte hem binnen 1 tot 2 uurtjes weer... Vanmorgen werdt ik om vier uur wakker van zere borsten.. heb hem toen wakker moeten maken voor de voeding! Wow!! 6 uren ertussen... ben alleen bang dat het door de prikjes komt, maar hopenlijk gaat deze trent zich doorzetten!
GEFELICITEERD NAOMY!! Wat kl*te zeg, je bevalling. Helaas klinkt het mij ook bekend in de oren. Maar denk maar zo; het zit erop! Hij is eruit en je hebt het harstikke goed gedaan! Succes met je herstel meid, neem de tijd en maak duidelijk wat je graag wel/niet wil! Igor- jammer van je website! Maar ik begrijp het dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ik vind het toch ook erg knap dat je al dat prikken zomaar durft. Ik weet niet of ik dat wel zou kunnen... lijkt me zo eng. Blike- wat zielig, die prikjes. Dena vond het gelukkig niet heel erg, ze had ook wel koorts gekregen. Ik ben bang voor je dat het lange slapen misschien toch door de prikjes kwam, maar ik hoop van niet natuurlijk! Luca- wat vonden je vriendinnen van Aline? Asun- heerlijke foto! Onze dame sabbelt op dr hele vuist.. dr duim vind ze niet groot genoeg denk ik Ikkuh- heb je eigenlijk je jurk al uitgezocht? En weet je al waar je gaat trouwen? (sorry als je het al eens hebt verteld.. ik lees niet altijd alles mee) Roxie- wat een mooie echo foto's! Dat is jullie lieve kleine prulleke! Ik word nog helemaal emotioneel als ik naar mijn eerste echo kijk.. dat dat kleine hompje 'iets' gewoon mijn meisje is nu, het is echt een wonder! Nog steeds niemand iets van Paula gehoord? Ik vind het vreemd dadt ze wel online komt maar nooit ergens een bericht plaatst... zou er iets aan de hand zijn? Hier; Probeer Dena af te leren om elke nacht om 5 uur eten te willen. Maakt niet uit of ze de fles om 22.00/23.00/00.00 krijgt, ze komt altijd om 5 uur! Nu had ik vanmorgen om 5 uur een klein flesje gegeven en dan om 7 uur weer een kleintje. Na dat kleine flesje was ze tevreden en ging weer verder slapen dus echt honger kan het niet zijn lijkt me...ik wil onderhand een vast ritme, ze wordt zaterdag alweer 12 weken! Vind het wel tijd worden eigenlijk. Ze kletst voortaan ook heel wat af! Echt heerlijk, en ze pakt van alles vast en wil alles in haar mond stoppen, zo schattig!
Noamy, gefeliciteerd met jullie zoon Noel!! Wat rot dat de bevalling is tegen gevallen zeg! Hopelijk knappen jullie beide snel op!
Ja, gaat erg snel! Ben ik nu next op de list? zit steeds te bedenken dat ik al over 3 maanden zwangerschapsverlof heb! Pff.. Kan me er nog niks bij voorstellen eigenlijk! 12 november pretecho, dat is dus ook bijna! Kan ik zien hoe mijn ventje eruit ziet Mooie pics trouwens! Niet te vergeten dat Lize ook alweer 10 weken is voor jou gaat het dus ook snel niet
Pff ja de tijd vliegt echt voorbij, nog sneller dan de zwangerschap.. en dat vond ik al zo snel gaan. Dus lekker genieten!
Hebben jullie interesse in een kolf? Ik gebruik de mijne niet meer.. Zie de link: Marktplaats.nl > Te koop Medela Swing - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
Jeej wat is t hier rustig.. zojuist WII fit geprobeerd van vrienden. Op zich wel grappig. Maar niet heel bijzonder.. Luca welke had jij ook alweer?
Asun ik heb wii fit ook maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. En ik heb nog zumba, die is echt heel leuk, en just dance. Die is ook leuk Ben vandaag naar Decathlon geweest en heb een paar sportbroeken gekocht, een shirtje en dansschoenen Ik ben volgens mij weer wat dikker in de buik geworden dus vanaf komende week volop aan de sport!
hey meiden, asun--> wat een leuke meid heb je zeg lekker vrolijk roxy--> lekker hoor de luxe van je prive yogales heeft voor jou z`n voordelen gehad. blike--> lekker hoor dat nick zo goed heeft doorgeslapen maar wel balen dat je dus wakker werd van pijnlijke borsten dats dan wat minder anders had je nog langer kunnen slapen... blondi--> heerlijk hoor dat geklets van dena ze heeft vast hele verhalen haha. hoop dat ze snel stopt met om 5 uur wakker worden. ja was vrij snel met een jurk vinden dus die hangt bij me moeder tot tegen die tijd dan kunnen we weer terug en wat laten aanpassen eventueel maar tot nu toe mag ik dus alleen nog naar de foto`s kijken en de lokatie hebben we ook gevonden in het oude slot in heemstede ook lekker snel, we wisten meteen dat we daar wilden gaan trouwen lekker alles op 1 lokatie ik hoop dat noamy snel weer hersteld van alles vind het zo lullig voor der zat der allemaal echt niet mee he ik vind de wii fit ook niet zo veel aan asun had er meer van verwacht... ik heb trouwens ook de wiibike dan heb je zo`n fiets erbij dacht leuk altijd handig fietsen en dan op tv zien dat je fietst enzo nah ook niets dus ook een echte miskoop dus die zou ik ook niet aanraden hoor. wat wel echt een aanrader op de wii is familytrainer dat vind ik gewoon echt gezellig en grappig om te doen met iemand samen en nu dat luca zegt dat zumba leuk is wil ik die ook wel maarre een vraagje zit daar iets bij wat je moet gebruiken ofzo?
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Noamy! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Ik ga es ff kijken om terug te lezen, hihi...