@Roxie wow, eindelijk een foto van de echo! Super voor jullie dat alles goed gaat met jullie koekie! Nou van de reactie van jouw schoonouders kreeg ik gewoon tranen in mn ogen, hihi. Super lief! @Luca Ben je nog in NL? Weer lekker de batterij opgeladen? @Ikkuh Wat fijn van de fotograaf! Het scheelt zoveel als het een leuk vlot mens is! Daar voel je je op zo'n dag ook veel prettiger bij! Badkamer dus al bijna klaar? Ben benieuwd naar de foto's! @Blike heeft Nick verder nog last gehad van zn prikjes? Lijkt mij zo erg he om je babytje zo verdrietig te zien, maar het is voor een goed doel he!! @Asun Wat een geweldig vrolijk kindje is jullie Lize! Geweldig!! Ze ziet er erg gezond en sterk uit!! @LupitaJeetje gaat erg hard bij jou meid! Fijn dat alles goed gaat! Krijgen jullie bij de pretecho een dvdtje mee? @Blondi wat vervelend dat Dena zo vroeg wakker wordt...misschien een domme tip maar heb je geprobeerd om haar s avonds in bad te doen met zo'n slaap zacht lavendel wasgel van zwitsal? Bij mijn neefje hielp dat erg goed!! Hij kreeg de laatste voeding om 11 uur zelfs slapend en sliep dan door tot 7 uur! @Igor Je bent nu begonnen met puregon toch? Last van veel bijwerkingen? En inmiddels je eisprong gehad? Paula Ik heb ook een paar keer op haar profiel gekeken en zie ook dat ze wel meeleest bij bepaalde onderwerpen! Laatst las ze mee bij..hoeveel aangekomen bij 20 weken? Dus het zal wel goed gaan! Wel jammer dat ze dan niet op mensen reageert die haar een berichtje sturen....ach ja! Misschien als ik zelf ooit zwanger word dat ik op een roze wolk ga zitten en niks meer meekrijg...hihi Nou wat mij betreft, erg druk zoals jullie wel merken . Ik ben nl bezig met het afronden van mijn HBO. Werd tijd! Beter nu, zolang er geen kindje in het spel is! Afspraak bij de gyn staat dus op 5 dec! Eerst was ik daar heel erg boos over, omdat ze eerst 3 weken hadden gezegd en toen heel nadrukkelijk max 6 weken! Inmiddels zal het wel 9 weken zijn als ik er eenmaal terecht ben. Het heeft ook geen nut om alsnog ergens anders heen te gaan want voor 5 dec. gaat het hem toch niet worden! Het is gewoon ongelooflijk druk op de voortplantingsafdeling. Maar nu heb ik deze kans dus aangepakt om mijn studie af te ronden! En heb zoiets van laat het maar! Als ik zelf zo lang hebben zitten sukkelen met wachten om naar de HA te gaan moet ik me nu ook niet aanstellen! Maar goed er is veel emotie en boosheid overheen gegaan om tot deze conclusie te komen. En toch denk ik gewoon dat ze je in groepen plaatsen.. ze zullen wel denken, bij de man is er niks aan de hand, zij is nog jong, bij haar ouders heeft het 1 jr geduurd terwijl mijn moeder niet eens aan de pil was daarvoor, na mij zijn er nog 2 zusjes geboren... die heeft gewoon langer nodig...grr kan me er boos om maken maar heeft geen zin! Pff zo een heel verhaal, snel plaatsen voordat alles weg is! En sorry als ik iemand ben vergeten!!! Wat vast wel het geval is..
ajlaa--> wat super dat je je hbo af gaat ronden en wat je zegt beter nu dan met ene kindje dan word het allemaal wat lastiger soms... is ook wel prettig om de tijd mee voort te brengen toch ben je lekker bezig even afleiding en voor je het weet is het zover gaat allemaal sneller dan we denken alleen de laatste week ( vond ik) gaat heel langzaam.
@Ikkuh, ja dat klopt! heb ook zoiets van.. het is al bijna (voor mijn gevoel dan!) november en als die voorbij is is het zover! Maar kan me heel goed voorstellen dat de laatste week een eeuw gaat duren! Na hoeveel tijd konden jullie terecht? Niet zo heel lang toch?
Ikkuh bij zumba zit een riem waar je de remote in moet doem zodat hij op je heup zit. Maar dat stoort niet hoor vind ik beter dan dat je hem steeds in je hand moet houden. Ajlaa wat goed van je! Kun je idd beter nu dan later doen! En een afspraak bij de gyn hoera! Fijn hoor, ook al is het dan iets later dan je wilde. De tijd vliegt voorbij zul je zien Sorry iedereen ik zit op de tel maar kom later nog wel even reageren. Zijn in Marseille maar we gaan vanavond met de boot terug, dus vandaag weer alles inpakken en dan is het weer voorbij helaas
Hallo meiden Even snel n kort berichtje vanaf mn foon vanuit t ziekenhuis Heb niet terug gelezen.... Ik heb dus echt een helse bevalling achter de rug Complete verhaal komt nog Maar heb n hele bevalling gedaan tot 10 cm en 2uur persen maar ons mannetje lag klem schuin in t geboorte kanaal Toen dus n keizersnee..... Ben vanaf sochtends half 8 met inleiding begonnen wat al snel heftig was met weeenstorm Om 1800 uur uiteindelijk ruggeprik die eerst 3x verkeerd geprikt werd Toen om 2400 uur persen met weeenopwekkers op max en ruggeprik die uit werd gezet 2uur persen en niks! Toen n half uur moeten wachten op de artsen die uit bed gebeld moesten worden om me te opereren dus n half uur lang persweeen opvangen zonder peuzes en doel want t werd n ks Maar goed we hebben er n super heerlijk mannetje voor terug gekregen Die moet ook n week blijven Aan t infuus omdat ik koorts kreeg van de ruggeprik en er dan infectiegevaar is voor hem Ik lig nog in bed gekluisterd Heb er veel pijn maar moet er vandaag uit proberen te komen Kleine ligt op de kinderafd dus ook niet bij mij En zie m maar 2x per dag n klein uurtje Dat vind ik echt heeeel erg Als ik meer mobiel ben dan kan ik er wel meer heen! Dus duim voor me dat ik snel mn bed uit kan!!!! Tot snel!!!!
Ow naomy.. pff wat heftig meis! Neem lekker de tijd om bij te komen. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je t heel erg vind dat je je mannetje maar 2 uur per dag ziet. Dat is echt weinig!!! Ik duim voor je!
Jeetje noamy, dat is niet niks!! Ik ga voor je duimenmeis!! Kan me nl goed voorstellen dat je t erg vindt! Na zoveel mee te maken en dan je kleine ventje zo weinig te zien..
Ben ik weer eens even. was nieuwsgierig of Noamy al bevallen was. Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je snel weer hersteld en je kunt gaan genieten van de kleine man. Ik ben hier niet zo vaak meer, want ik kan niet zoveel mee praten over baby's en zwangerschappen. En over de mmm weet ik ook niets. Ik vind het moeilijk om de babyverhalen te lezen, maar omdat ik toch wel graag wil weten hoe het met jullie gaat lees ik toch zo nu en dan. Soms lees ik een stukje, maar heel veel dus niet. Zie prachtige baby's voorbij komen en een mooie echo! En ik zag een nieuw iemand. Lennyt welkom! Het gaat op zich wel goed met mij. Het nare incident op mn werk probeer ik positief af te sluiten, want al die stress is niet goed voor me. Met mn cyclus zit ik weer op het wachtbankje. Volgende week woensdag kan ik testen. Heb lage rugpijn, veel plassen en pijn (krampen) bij het schaambeen. Klinkt veel belovend, maar ik durf geen hoop meer te hebben.
Noamy, wat waardeloos dat je je mannetje zo weinig kan zien. Ik hoop echt dat jullie samen gauw herstellen en dat jullie lekker naar huis kunnen. Sheltie, wat fijn dat je weer even langskomt. Ik begrijp dat je geduld nog steeds ernstig op de proef wordt gesteld. Dat is rot Ik ga voor je duimen dat het volgende week weer raak mag zijn! Meiden, ik heb gister zo'n fantastische avond gehad! Ik ging uit eten met een vriendin die ik niet heel vaak zie, eens in de 2 maanden ofzo, en wilde haar graag vertellen van mijn zwangerschap. Maar ik vond het ook wel moeilijk. Zij is al 1,5 jaar bezig om zwanger te raken. Als meisje van 9 heeft ze kanker gehad, met de hele medische ellende van dien: chemo's, bestralingen, noem het maar op. Het was kantje boord met haar toen. Ze is gelukkig helemaal hersteld, maar de doktoren hebben haar gewaarschuwd dat zwanger zijn voor haar moeilijk kan worden. Ze heeft zich onlangs aangemeld bij het AMC in de hoop dat die iets voor haar kunnen doen. Dus ik val gister gelijk met de deur in huis en zeg dat ik zwanger ben. En toen zei ik: Nou zou het natuurlijk het allermooist zijn als jij zou zeggen: Ik ook. En toen zei ze: Ik ook!!! WHAAAAAAAAAAAAHHHH! Ik heb echt een potje zitten jánken!!! En het allermooiste is ook nog dat ze 3 dagen eerder is uitgerekend dan ik. Ik 1 jaar bezig, zij 1,5 jaar en dan 3 dagen schelen. Dat is toch bizar! Haha, kan er nog steeds niet bij!!! Ben zooooooo blij voor haar Huilen jullie al?
En als jullie dan uitgehuild zijn heb ik ook nog een verhaal waarvan jullie misschien ook wel moeten huilen, maar dan van het lachen. Ik wel namelijk Ik ging gister naar het restaurant toe. Tas gepakt, echo's mee, en ik loop de deur uit. Sta ik op de gang (ik woon in een appartement, we hebben een gezamenlijke gang), merk ik dat ik m'n schoenen ben vergeten aan te doen! WHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAA!!! Ik weer naar binnen, gierend van het lachen, vriendlief komt ook echt niet meer bij. Haha, ooooohhh die hormonen! Zwangerschapsdementie
Ow wow zo bijzonder! Ik gun het jullie allebei zo. snif snif. Die hormonen zijn hier ook nog aanwezig hoor.. whaaahaha
Noamy, wat naar zeg! Ik duim voor je dat je wat sneller mobiel bent en hem vaker kan zien! Roxie, wat een mooi verhaal zeg! Helemaal super! En dat van die schoenen is inderdaad erg grappig, haha. Valt mij nog mee dat ik niks erg vreemds heb gedaan.. Ofja... Volgens mij had ik laatst iets doms maar ben het weer vergeten :S haha, leuk zwanger zijn Ben nu ook alweer de helft van de berichten vergeten.. Surry!
Kom je thuis, ligt er een bericht dat er een pakket bij de buren is afgeleverd. Niks besteld maar misschien toch iets leuks? Is het mijn kraamzorg pakket... Hmmzz..
Noamy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!! Zo te horen, heb je echt een kl*te bevalling gehad. Ik hoop voor je dat je snel hersteld en je kleine mannetje snel de hele dag kan zien. Ik vond niks zo erg dat als je bevallen bent en je hebt je kindje niet bij je. Sterkte meid!!! Ahhhhh Roxie wat super!!!! Echt zo toevallig. hahahahahha leuk he die zwangerschapshormonen hahahah fantastisch
Hey dames! Ben ik ook weer eens Sorry dat ik jullie so abrupt niets meer van me heb laten horen maar we zijn met vakantie gegaan (en daar was ik al erg ziek) en daarna ben ik nog t/m de 17 week heel ziek geweest van de zwangerschap.... Al snel had ik dus nergens geen zin meer in en was ik alleen nog bezig met de dagen overleven. Ik wilde ook niet klagen want ik ben nog steeds mega dankbaar dat ik zwanger ben! maar heb wel even keuzes moeten maken. Ook heb ik veel gedoe gehad met mijn werk. Ik werk in een mannenbedrijf en die hebben dus echt geen enkel begrip voor iemand die zwanger en ziek is.... erg vervelende dingen dus allemaal. Maarrrr... ben weer op de been, voel me weer goed , voel vanaf gisteren heel duidelijk beweging in mn buik en woensdag krijgen we de 20 weken echo, nu komen de leuke spannende tijden en kan het genieten dan eindelijk eens gaan beginnen. Hoe gaat het met jullie allemaal?????? Ik zie wat meer balkjes van zwangeren maar helaas zijn er ook nog steeds een aantal nog steeds niet zwanger Erg jammer vind ik dat want ik gun het jullie allemaal heel erg. Igor had contact met mij gezocht en ik ben blij dat ze dat gedaan heeft. Ik durfde hier namelijk niet meer zo goed terug te keren omdat ik al zo ontzettend lang niets van me had laten horen. Door haar ben ik hier nu toch weer gaan kijken en vind ik het ook fijn dat ik dat gedaan heb. Ik kan alleen niet alles terug gaan lezen........... Ik hoop dat ik hier weer welkom ben??
hee Paula! Nouu mijn mond viel open toen ik zag dat je een berichtje had geschreven Was al bang dat je niet meer terug zou komen. Tuurlijk ben je nog welkom! We vonden het alleen zo jammer dat we niets meer van je hoorden want we waren allemaal juist zo blij dat het eindelijk gelukt was. We waren bang dat er misschien iets mis was. Gelukkig is dat niet zo! Maar als je zo ziek was dan begrijp ik dat je de puf niet had voor zp Spannend hoor de 20wk echo alweer, jeetje zo ben je net zwanger en zo zit je al op de helft! Fijn gevoel he dat bewegen! Geniet er maar van, voor je het weet ligt je kleintje al bij je in je armen! En dat gaat nog sneller!
Heee Paula!! Wat leuk dat je er weer bent. En wat rot dat je zo ziek bent geweest en gedoe op je werk hebt gehad. Tuuuuuurlijk ben je nog welkom. Zp is ook geen verplichting, heb het ook een tijdje op een laag pitje gezet toen het maar niet wilde lukken. Willen jullie weten wat het wordt? Ik weet sinds eind augustus dat ik zwanger ben. Grote blijdschap dus hier. Dinsdag nekplooimeting, ga er vanuit dat alles goed is en we lekker weer even naar ons moppie kunnen kijken. Leuk dat je er weer bent
Wel je mond weer dicht doen he! Ja ik heb echt geen fijne tijd gehad... een roze wolk begin ik nu pas te ontdekken en het "geniet ervan" wat iedereen me toewenstte daar kon ik alleen nog maar depri van worden. Ik lees net ook dat een enkeling gezien heeft dat ik wel af en toe online geweest ben. Neem dat aub zo letterlijk als het kan want meer dan dat is het ook echt niet geweest. Op google iets op willen zoeken en toevallig bij zp uitkomen of even snel reageren op iemand die mij heel af en toe een prive bericht stuurt omdat zij ook het iui traject in zou gaan, maar dat was het dan. Ik zie dat er inmiddels veel babytjes zijn geboren, wat leuk!!! en van harte gefeliciteerd!!
Noamy, heel veel beterschap!! ik hoop dat je snel naar huis mag en eindelijk van je kleintje kunt gaan genieten want dit is echt een nachtmerrie natuurlijk...
Roxie, van harte gefeliciteerd!!! en die nekplooimeting is een hele mooie echo. Tuurlijk is het medisch en is het toch spannend maar bij ons namen ze echt uitgebreid de tijd, was zo mooi! we mochten zelfs een dvd meenemen waar de een stukje van de echo opgenomen hebben en dat doen ze bij de 20 wk echo weer. Wij willen heel graag weten wat het word. En ook al maakt het natuurlijk helemaal niks uit, we vinden het toch heel spannend. Dan kan het voor ons gevoel ook echt gaan beginnen. Ik ben niet meer ziek, we kunnen aan het kamertje beginnen, kleertjes kopen, eindelijk de knoop doorhakken over de naam, geboortekaartje uit gaan zoeken. Allemaal leuke dingen.