Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey paula! Leuk dat je weer langskomt :) ik zie dat je niet ver van mij af zit, maar een kleine 4 weken. Balen dat je zo ziek bent geweest! Maar wel super om te horen dat alles goed met de zwangerschap gaat! Welkom terug!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    zoo kom ook weer eens aanwippen...

Pff superzwaar weekend gehad, Nick was echt verschrikkelijk uit zijn doen, vanaf woensdagavond erg overstuur geweest, veel gehuild, echt ontroostbaar.
    CB gebeld en die denken aan een verborgen reflux, hij ruikt ook steeds erg zuur uit zijn mond. Dus nu zijn we begonnen met Nutriton om de melk wat in te dikken. En ben zelf weer begonnen met de infacol omdat ik zelf sterk het idee heb dat het krampjes zijn. Gelukkig was hij vandaag weer wat relaxter want was eigenlijk zelf ook behoorlijk op...

Ook heb ik de knoop doorgehakt om te stoppen met borstvoeding, het gaat gewoon niet meer en de lol begint er behoorlijk af te raken... ik raak hardstikke gefrustreerd omdat het zo'n pijn doet en niet goed meer wil, en vervolgens raakt hij dat ook weer door mij.
    Ik ga nu één voeding per week afbouwen, dus met een week of zes ben ik helemaal over op flesvoeding.
    Het voelt echt als of er echt wat van me afgevallen is nu ik deze beslissing heb gemaakt.

Blondi:
    Lukt het wat om de nachtvoeding af te bouwen? Vervelend dat je er nog steeds om vijf uur af moet.

Aljaa:
    Vervelend dat je 5 december pas terecht kunt. Maar gelukkig staat de afspraak in ieder geval meid :)

Naomy:
    Jeetje meid... wat een bevalling :( En wat vreselijk dat jullie kleine nog op de kinderafdeling ligt, twee keer per dag een uurtje? dat vind ik echt veeel te weinig... Hoe voel je je verder? Tis geestelijk ook niet niks zo'n bevalling meid en ik spreek uit eigen ervaring. Heel veel sterkte meid, hopenlijk komt je mannetje snel bij je op de kamer en mogen jullie gauw samen naar huis!!

Sheltie:
    Begrijpelijk hoor meid, fijn dat je even langskomt... Ik hoop zo dat het voor jou nu ook eindelijk eens raak mag zijn!

Roxie:
    Oh wat een fantastisch nieuws van je vriendin! Bijzonder zeg, om dat nu samen zwanger te zijn!! Heerlijk om dat samen te kunnen delen!

Lupita:
    Wat zat er nou in je pakketje? ;)

Paula:
    Welcome back :D tuuuuuurlijk ben je weer welkom :) fijn dat je je weer wat beter voelt en nu echt kan gaan genieten van je zwangerschap!

Luca:
    Alweer helemaal thuis?

3. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, het horror pakket met kraamverband e.d. :p haha. Maar ook een nijntje rugzakje, toilettas, tandpasta en een tandenborsteltje dus ook wat leuks. Vervelend alleen als je moet zien dat je die giga verband dingen nodig hebt ;)

Fijn dat je nu een goed gevoel hebt met het stoppen van borstvoeding! Hopelijk knappen jullie er beide van op!

4. Haha lupita na de bevalling had ik er 3 tegelijk in mijn broek zitten :p
    Ach in ieder geval lek je niet door haha :D

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha ja vreselijk die dingen hé?...

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nick heeft vannacht gewoon van 23.00 tot 06.00 geslapen :D ben zo trots!!

7. woow blike wat goed! Aline heeft ook opeens een nieuw ritme de afgelopen nachten. Ik leg haar nu om half 11 op bed en dan valt ze gewoon meteen lekker in slaap (dat was hiervoor onmogelijk, ze moest perse bij mama in slaap vallen). Maar dan wordt ze wel vroeg wakker, rond half 5/half 6 (gister half 5 nu half 6). En dan slaapt ze nog eens 4 a 5 uur door! Terwijl dat eerst altijd nog maar 2 a 3 uurtjes was. Dus ik ben er nu uit en zij ligt nog te pitten :p

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @blike1987 dan heeft ie goed daargeslapen zeg toppie :d

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula welkom terug meid, ben blij dat je weer online bent!!! Told you so:D

Ik heb heeeeeel erg positief nieuws. Vanmorgen de 1e FM gehad en ze zag op de echo 2 grote follikels (20mm) en 2 kleine (15mm). Is minimaal maar er zat wat. Toen moest ik nog even op de bloeduitslag wachten of het wel echt follikels waren en geen cysten en ik ben net een uurtje geleden gebeld...HET ZIJN EITJES!!!!!! Ik ben zo blij en mijn hormoonwaarde was zelfs zo hoog dat ze het vermoeden hebben dat er toch nog meer zitten wat ze op de echo niet kon zien. Dus ik heb woensdag de punctie en kijken wat daar uit komt. Eindelijk eens positief nieuws. En als er dan een bevruchting plaats vindt dan heb ik zaterdag de terugplaatsing.

ff ego bericht maar dat mag wel even een keer toch????

10. jeee Igor wat een goed nieuws! Ben blij voor jullie :D

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Whoooohooo Igor!!@
    SPANNEND :D

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wauw Igor, wat een fantastisch nieuws!!! :D

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, wat geweldig!!!! :D Dit geeft heel veel hoop toch? Het medicijn doet goed zijn werk dus wie weet kan het nu wel heel erg snel gaan. Ik duim enorm voor je.

Blike, volgens mij voel jij je ook ineens wat beter nu je kleine goed geslapen heeft. Fijn! Hoop dat hij vandaag niet meer zo veel verdriet gehad heeft.

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, super meid! Wat een super goed nieuws!

Blike, fijn dat Nick zo lekker heeft doorgeslapen, hopelijk houdt het aan :)

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> lekker hoor dat nick zo goed doorgeslapen heeft houden zo :D

igor--> wow!!!! wat een super nieuws ben echt super blij voor je :D echt helemaal geweldig.

paula--> welkom terug meid gelukkig gaat alles goed met je en nu helemaal nu je niet meer ziek bent geniet er nu dus echt van.

sorry dat ik even niet verder reageer maar heb nogal hoofdpijn dus fijne avond nog allemaal

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Wow igor dat is toch fantastisch!!!!

Blike, wat goed zeg! Hopelijk blijft ie dit voortaan altijd doen ;)

Paula eelkom terug! Vervelend dat je zo ziek was maar gelukkig ben je er weer vanaf! Wel fotos showen he!! (echo kamertje kleertjes kinderwagen) dat mis ik wel een beetje hier haha, dus lupita jij ook he!

Noamy mag vandaag toch naar huis? 1 week is al om, dacht ik?!

17. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

net terug van de nekplooimeting. Koekie was alleen eigenwijs en met het normale echo-apparaat wilde het maar niet lukken om de nekplooi te meten. Ze moest heel hard duwen, dat deed best pijn. Dus toen heeft ze het maar inwendig gedaan. Dat ging gelukkig een stuk beter en was niet pijnlijk.
    Koekie heeft een nekplooi van 2,2 millimeter, dus dat is een goede waarde. Van de week krijg in de uitslag. Als ik een brief krijg, is het goed nieuws. Word ik gebeld, dan is er een verhoogde kans. Nog even spannend dus!

Mijn collega haar nekplooimeting kwam uit op 1,7 mm, maar ze heeft toch een verhoogde kans van 1 op 70, vanwege eiwitten die in haar bloed zijn gevonden. Ze laat geen verder onderzoek doen.

Ik wacht hier geduldig op de brief...

Ikkuh, is je hoofdpijn weer voorbij? Kan zo vervelend zijn.

Ajlaa, hou je het wachten nog vol? Veel sterkte meid!

Sheltie, is je NOD al in de buurt? *duim duim duim*

Igor, wil je alvast heel veel succes wensen bij de punctie morgen. Hoe laat moet je? Ik duim!!!

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ik zie dat je 5 december naar Rijnstate kan, ik weet wel dat als je eenmaal bent geweest voor de intake dan kan het ook heel snel gaan. Nog even geduld en gelukkig is bij je vriend wel alles goed.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, gisteren de pregnylspuit gezet, de laatste ooit hoop ik :D Morgen om 11 uur de punctie, als ik meer nieuws heb en weer een beetje op deze wereld ben dan laat ik het jullie weten. Vanavond lekker 2 snoepjes van de week innemen (oxazepam) en dan kan ik vast heerlijk slapen.

Er komt nog een spannende tijd aan maar voor mijn gevoel hebben we de belangrijkste stap overwonnen. Immers als deze toch niet lukt dan hebben we iig nog een 2e en 3e kans.

Roxie wat goed, die nekplooi meting. En tuurlijk krijg je de brief binnen. Maar kan me voorstellen dat het nog even spannend is.

Volgens mij mag Noamy morgen naar huis als alles goed is.

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Oh trouwens Roxie wat onwijs leuk voor je vriendin en wat heb ik gelachen om je sokken avontuur...hahaha:D

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Spannend Igor morgen! Ik zal aan je denken en ga voor je duimen dat het allemaal goed zal verlopen! heeeel veel sterkte morgen meid!!!

Deel Deze Pagina