@ igor: wat een goed nieuws! Ik duim voor jullie dat het met de bevruchting helemaal goed gaat . @ lennyt: mag ik vragen augustus welk jaar jij bent gestopt met de pil? Ik zie in je banner namelijk staan 1ste ronde. Ik krijg dus het idee dat je afgelopen augustus bent gestopt? Wij allemaal zijn vorig jaar al gestopt (aug. 2010). @ paula: fijn dat alles met je zwangerschap goed gaat! Ik weet deze keer niet precies wanneer mijn eisprong was. Ik heb 8 ovulatietesten gedaan, maar geen enkele werd positief. Terwijl ik toch wel redelijk gelijke cyclussen heb. Nu zie ik op het internet dat hier redenen voor kunnen zijn, dus maak ik me geen zorgen. Probleem is nu alleen wel dat ik nu ook niet weet wanneer mijn NOD is. Ik denk rond deze dagen. We wachten het allemaal dus nog even af. Normaal krijg ik een paar dagen van tevoren bruin slijm en buikpijn. Maar dat heb ik nu niet. Wbt temperatuur schiet ik ook niets op, want volgens mij is mijn thermometer stuk. Of ik moet al dagen onderkoeld zijn En naar mijn gevoel durf ik niet meer te luisteren, want die laat me de laatste tijd in de steek .
ah sheltie wat vervelend, ik weet precies wat je bedoelt, ik ben ook in afwachting van mijn nod, volgens ff zit ik op dpo 14 maar of ik dat nou moet geloven? temp was echt raar! en oke heb me ook niet echt gehouden aan op dezelfde tijden tempen, hihi. Maar wat je zegt: geen buikpijn, geen bruine zooi, uberhaupt geen afscheiding, wel gevoelige borsten en hoofdpijn... irritant he dat afwachten! Weet in ieder geval dat je er niet alleen bent gaan we samen hopen op 9 maanden wachten op NOD
Igor: Wauw drie eitjes! Wat een supergoed nieuws!! Dit gaan spannende dagen voor je worden zeg! Hopenlijk heb je straks drie mooie embryo's!! Als dit zo is, laten jullie ze dan alledrie terugplaatsen? Sheltie: Heb je nog belang bij ovulatietesten? heb er nog een stuk of dertig liggen... vervelend dat je niet weet waar je zit in je cyclus....
Jee Igor goed zeg, drie eitjes! En gelukkig viel de punctie ook mee Wel weer jammer van die plakkut Ajlaa idd goed bezig met de opleiding!! Sheltie oh wat vervelend dat je niet weet wanneer je nod is. Hopelijk komt hij een dezer dagen, of natuurlijk helemaal niet Dr ligt er hier eentje naast me te discussieren met dr knuffelkonijntje, volgens mij is het etenstijd dus de melkfabriek mag weer aan de slag
Heej lieve meiden Heb snel n paar pagina s gelezen.... Bedankt voor de felicitaties en medeleven Gisterochtend zijn wij dan eindelijk na n week afzien in t ziekenhuis thuis gekomen met onze mooie vent!! Het was wel even vreemd om thuis te zijn en te koen met n kindje Noël doet het super Hij s thuis wat huiliriger dan in t zkh maar hij moet ook weer even wennen in n andere omgeving natuurlijk Ik geef flesvoeding en hij drinkt goed! Hij komt al lekkeR aan en is n beetje gulzig dus hebben een dr rown fles gekocht en gaat super! Met mijzelf gaat t wel Bevalling was echt heel heftig En heb best last van de keizersnede Vraag mezelf af he alles straks moet als mijn lieve vriendje weer gaat werken...... Ik ben iig helemaal verliefd! Hij is zoooo mooi en lief! Zal zo eens kijken of t via de ipad lukt n foto te uploaden! @igor meid wat fijn om jouw positeve berichten te lezen! Ben zooooo blij voor je! Op naar morgen ! Dit komt gewoon goed ik voel t! @luca wat n mooie fotos en wat is je meisje alweer groot geworden! @ajla op naar 5 dec meid! Gelukkig was met je vriend alles goed! Ik weet even niet meer wat er allemaal gesvhreven is meiden sorry Ga tsnel weer bij hiuden!
Hallo allemaal. Igor, wat een ontzettend goed nieuws!! 3 nog wel!! en wat fijn dat het allemaal meegevallen is. Ik duim voor je dat je morgen weer terug naar dat ziekenhuis mag, wat zou het toch geweldig zijn he als het allemaal wil lukken nu. Sheltie en Ajlaa, weer spannende dagen lees ik. Ik duim ook voor jullie dat het allemaal goede voortekenen zijn en dat jullie eindelijk ook lekker zwanger mogen zijn! Luca, hele mooie fotos, wat een scheetje zeg!! Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed (voor zover ze nu kunnen zien natuurlijk). Weer een zorg minder, want ook al maak ik me helemaal niet druk of alles wel goed zal zijn, toch was ik best zenuwachtig. En we weten wat het word!!! zo leuk, we krijgen een jongetje!! Nu nog een naam bedenken en laat ik dat nou dus echt verschrikkelijk vinden voor een jongen..... Voor een meisje wisten we het al maar voor jongen komen we echt nog niet uit. Maar goed, gelukkig hebben we nog even om daar over na te denken...
Paula wat gaaf een jongetje, gefeliciteerd!! 3 eitjes is op zich niet veel, de meesten bij wie alles normaal is komen er 10-15 eitjes..haha maar hey dit is voor mij al heel goed. We laten er 2 terugplaatsen als het goed gaat met de bevruchting, meer mag ook niet in Nederland en moet je ook niet willen. En als dat goed is worden we vrijdagmiddag gebeld en hebben we zaterdag de terugplaatsing. Noamy welkom thuis, ik geloof het graag dat het weer heel erg wennen is. Krijg je nog wel kraamhulp, omdat je een week in het ziekenhuis hebt gelegen gaat dat toch van je tijd af? Ik ben heel benieuwd naar een foto van Noël. Luca wat een mooie foto's en wat is Aline een mooi meisje.
Luca: Wat een leuke foto's!! vind vooral je Avatar echt cool! Naomy: Wat fijn dat je weer thuis bent meid! Heb de eerste twee weken ook erg veel last van mijn keizersnede gehad, maar het gaat echt iedere dag beter hoor meid! Gewoon rustig aan doen en je lekker laten verwennen! Hoe voel je je trouwens geestelijk over de bevalling? Wanneer moet je vriend weer aan het werk? Ben trouwens erg benieuwd naar een foto van jullie mannetje! Paula: Ohh wat leuk, een jongetje!! Gefeliciteerd! Wat fijn dat de echo goed was zeg! wij vonden jongensnamen ook veeel moeilijker dan meisjesnamen, we hebben de definitieve naam ook pas tijdens de weeën bedacht
ohh Paula gefeliciteerd een jongetje, wat leukk!! Jongensnamen vonden wij ook lastiger hahaha En fijn dat alles goed was, er valt toch een last van je schouders ondanks dat je je niet echt zorgen maakt he. Ik had vooral bij die echo zoiets van wow ik wist niet dat er zoveel afwijkingen zijn Daarna was ik nog opgeluchter dat ze niets hadden gevonden haha Noamy welkom thuis en terug op het forum! Komt vast wel goed straks als je man weer gaat werken. Heel even wennen maar je moederinstinct neemt het vast vlekkeloos van je over Slaapt Noel een beetje overdag? Dan kun je ook nog even meetukken En inderdaad heb je nog kraamzorg? Ben ook errug benieuwd naar een foto! Haha Igor nou inderdaad twee is al heel wat, en dat kan al uitgroeien tot meer. Zal wat zijn als je er drie terug laat plaatsen en het worden er 6 Ik zag gisteravond nog een programma op tv over een vrouw die dus een zesling kreeg. Mijn god, er werden zo 6 kinderen uit die buik gehaald En alle 6 in de couveuse natuurlijk want ze werden met 30wk geboren, en de lichste woog maar 950gr. En maanden later zag je hoe de dagroutine was, nou het leek meer op een kinderopvang meer dan 70 flesjes per dag gingen erdoor heen! Ze hadden een hele kelder vol met luiers Bedankt voor de complimenten Ze groeit zo hard! Ze is nu echt al aan het kletsen en grijpt van alles vast. Ze probeert haar eigen speentje al in dr mond te stoppen maar dat lukt nooit natuurlijk En ze is al lekker beweeglijk, denk dat ze over niet al te lang ook wel gaat rollen. en daarna zitten etc. Dan kan ik de hele dag achter dr aan rennen hihi Oke speciaal voor Blike nog 1 spamfoto dan
Igor, super nieuws hoor! Ik hoop dat ze 2 eitjes kunnen gaan terugplaatsen Noamy, wat fijn dat het goed gaat. Het zal inderdaad wel wennen zijn maar heerlijk om thuis te zijn toch Paula, wat leuk een jongetje! We vonden een jongensnaam ook moeilijker, maar we zijn er nu toch wel uit denk succes met het verzinnen en uiteraard alle leuke spulletjes kopen! Luca, leuke foto's! Dat verbaasde gezichtje ook, echt zo van waar is de camera? Sheltie en ajlaa, succes aankomende dagen. Hoop zo dat jullie ook gewoon zwanger zijn! Hier alles ok, laatste nachten erg slecht geslapen en druk weekend gehad waardoor ik gisteren om 20.00 uur in bed ben gedoken en vanaf 20.30 uur lag te snurken heeft me gelukkig wel goed gedaan, ik had het helemaal gehad met het slechte slapen en de drukte op mijn werk!
luca-->wat een mooie meid zeg! en wat groeit der haar snel zeg! mooie foto van jullie samen vooral die laatste ja echt heel gaaf vind dat echt zo`n foto voor op fotodoek heel mooi. ik vind op dit moment de xbox kinekt leuker dan de wii omdat je echt je best moet doen anders doet ie gewoon niks enige nadeel... ik heb me nu toch een partij spierpijn jeetje haha igor--> oehhhh igor wat super!!! ik ben echt zooooo blij voor je!! ik hoop dat ze gewoon lekker allemaal goed bevrucht worden ik ben zo benieuwd en hoe je de terugplaatsing zal ervaren wat jullie eventueel niet terug laten plaatsen laten jullie die dan invriezen? hahaha vreemd gevoel he die morfine ik vond dat echt heerlijk kreeg het lekker warm... maar kreeg je geen verdoving? dat had ik namelijk ook gekregen maar had geen oxazepam ofzoiets... maar gelukkig vond je ook alles meevallen. hoop dat de bloedingen over zijn? paula--> wat super dat alles goed gaat met jullie kleine mannetje leuk hoor een jongetje maar dat word dus even goed nadenken of goed op straat luisteren noamy--> leker he weer eindelijk thuis en dan eindelijk met zijn 3tjes thuis geniet ervan meid en zodra je mannetje weer moet werken zal het allemaal vast ook wel goed komen. ben heel benieuwd naar een foto... lupita--> heerlijk he even goed geslapen te hebben ben je weer echt goed uitgerust een keer he
Ikkuh, wij hebben ook een kinect. 1 x op gespeeld en 2 dagen spierpijn gehad bereid je maar vast voor haha.
lupita--> haha ok nou dan hoop ik ook dat ik het bij 2 dagen hou hahaha was vandaag niet zo`n pretje op me werk deze spierpijn hahaha
Goedemorgen meiden, nou vanmorgen in mijn dossier gekeken en mijn hart ging als een gek tekeer maar.....we hebben 1 embryo die morgen teruggeplaatst gaat worden. Geen kans op een 2-ling dus maar dit gaat ons wondertje worden!!!! Was eerst een beetje teleurgesteld want had gehoopt op 2 maar uiteindelijk is het resultaat wat telt en dat is een tp. Morgen om 11.15 uur is het zover. De kwaliteit weten we nog niet dat horen we morgen. En dan wordt het 2 weken lang broekloeren en neurotisch dwangplassen en als alles goed gaat kan ik op 12 november testen.
Oww wat goed!! Gefeliciteerd! Mijn schoonzusje, prcies t zelfde verhaal als jullie. En is nu bijna 37 weken zwanger. Dus meis, t kan echt!!!
Luca Mooie foto's hoor! Leuk he dat ze steeds meer gaat bewegen, pakken en kletsen. Lize kletst er op los.. haha Paula een jongentje en alles ziet er goed uit! Lekker zeg! Geniet er van! Naomy Lekker thuis, geniet ervan!! Ben benieuwd naar de foto's!
meiden zucht! Ik ga vanavond een lesje zumba doen bij de sportschool, maar ik heb hartstikke spierpijn van de wii fit gister Dus ben nu bang dat ik het niet ga trekken haha, maar ik moet van mezelf gaan anders blijf ik het uitstellen. Ohja en vriendlief heeft (heel meelevend ) aangeboden om vanavond bij de Quick te gaan eten Wordt maar een salade denk ik anders heb ik voor niets gesport