Blike, wat een mooi gedicht. Als ik dat van mijn moeder zou krijgen als ik zwanger ben dan zou ik ook wel een traantje moeten pikken hoor. Sheltie, probeer het een beetje los te laten meid, zo'n dierenarts weet wel wat hij doet neem ik aan. En zo'n gebitsverzorging doen ze heel vaak. Het is alleen wel een vervelend gezicht als de narcose begint te werken. Vond ik bij mijn hond iig wel altijd, zo'n beestje snapt er niks van, dat vind ik dan altijd zo zielig Maar komt goed meid!
O en Luca jij hebt mij gependeld voor maart. Dus ik hoop dat je geen gelijk hebt! haha. en als het deze maand niet lukt dan hoop ik dat je super gelijk hebt!
Sheltie succes morgen Komt allemaal goed! En wat n mooi gedichtje blike Kreeg ook n brok in mn keel Mijn vader is echt helemaal door t dolle! Eerst belde hij me Zondag al om te zeggen dat ze naar kamertjes waren wezen kijken op t net en wij die van hun kregen! En net belde ie alweer over de namen,trouwen,t behangetje! Hahaahahahah trotse opa in spe! Hoop zo dat t beebje blijft zitten en gezond is Net zoals luca had ben ik ook best bang voor n mk Ik weet t mag t niet denken en posi blijven en dat probeer ik ook Ik ga slapen iig Slaap lekker allemaal!
Hoi meiden, wat hebben jullie heerlijk gekletst gisteren, ik kon helaas niet. Afgesproken met vriendinnetje die ik echt al te lang niet had gezien. Wat zijn onze vriendjes allemaal lief eigenlijk dat ze zo meeleven met het zwanger worden. En inderdaad maar goed ook, een kindje maak je tenslotte niet alleen Sheltie succes vandaag met de hond, dat hij/zij maar weer een mooi schoon gebitje mag krijgen. En ook lekker om de dag klussen, wij ook haha Luca tja ontpillen, ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van gehad dus het lijkt met niet dat dat nu nog komt, maar goed wie weet. Blike wat een prachtig gedicht, ik heb hem ook even opgeslagen. Ajlaa nog geen ongi...hmmmm krijg je weer een beetje hoop van toch? Noamy lief zo'n papa en probeer te genieten. Ik denk dat iedereen bang is voor een miskraam maar laat het je gelukkige gevoel niet beinvloeden hoor! Miss C het is zo moeilijk te zeggen of het tekenen zijn, ik weet inmiddels dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden, maar hoop het voor je.
@ noamy: wat een lieve vader heb je! Bedankt voor jullie steun! We moeten er om half 10 zijn. Heb aan de telefoon al gemeld dat ik me hier best zorgen over maak. Ik was eerst bij een andere DA, maar die had totaal geen respect voor mijn zorgen :x Nu ga ik naar een andere waar we in het weekend ook wel eens met de poes zijn geweest omdat ons eigen geen dienst had. Deze nam mij aan de telefoon gisteren wel serieus en we ga zo eerst kijken hoe erg het is en welke narcose we gaan doen.
dierenziekenhuis drachten? oeh nee dat is een heeeeeleee nare praktijk inderdaad! en ook nog eens peperduur!! Heb er stage gelopen
pfff je moest eens weten... en weetje? denk dat het niets voorsteld, krijg geen echo ofzo. Vast alleen een vragenuurtje en zal wel wat informatie krijgen... Maar toch vind ik het zooooo spannend!
goodmorninggg!! @ Blike; oh het gedichtje had op mij hetzelfde effect hoor, zat meteen te janken Superlief! En veel plezier bij de vk zometeen Hopelijk mag je een teken van leven van je beeb krijgen @ Noamy; haha ook al zo'n betrokken opa en oma Echt leuk! Mijn ouders hebben ons de kinderwagen aangeboden Maar ik weet bijna zeker dat mijn schoonmoeder het kamertje zal willen betalen, haha De kans dat het mis gaat is er natuurlijk, maar ach je moet maar zo denken elke dag is weer een stapje dichterbij een gezond groeiende beeb en in de overgrote meerderheid vd zwangerschappen gaat het wel gewoon goed natuurlijk. Komt ongetwijfeld goed! @ Sheltie; succes bij de dierenarts! @ Igor; ik bedoelde eerder dat het ontpillen misschien nu juist over zou zijn. als je niks anders had gemerkt aan je lichaam na het stoppen met de pil kan het natuurlijk altijd nog zo zijn dat je nu pas 'klaar' bent met ontpillen en dat je lichaam juist reageert op het klaar zijn ermee? Of je bent gewoon zwanger en dat hoop ik! @ Paula; voor jou hoop ik het ook Had vandaag een uitslaapdag! Heerlijk!! Dus ik werd net wakker en dacht dat het echt superlaat was, bleek et pas 9 uur te zijn Ik word nu elke dag standaard om 7 uur wakker nare bijwerking wel! Gisteravond heeft mijn lief de kleine voor het eerst voelen schoppen! De laatste tijd begint de kleine heel heftig te bewegen zodra ik mijn hand op mijn buik leg (eerst verstopte die zich dan juist altijd), en mijn vriend probeert het ook al een tijdje maar dan stopt ie er steeds mee, of hij voelde het gewoon nog niet omdat het nog niet sterk genoeg was. Maar gisteravond voelde ik m zelf echt al zo hard schoppen dat mijn hand ervan bewoog, dus vriendlief laten proberen en eerst voelde die het niet, maar later in bed bleef de kleine maar trapjes geven dus hij probeerde het nog een keer en jahoor toen heeft ie 2 schopjes gevoeld Hij was helemaal trots! Zo ik ga nu even een mooi babykmertje uitzoeken in de catalogus, en lekker ontbijten met gtst Vanmiddag moet ik weer bloed laten prikken.. weer voor de hele rataplan (inmiddels hebben ze overal in nl en frankrijk mijn bloed geprikt) en ook voor trichosomie 21, want dat is hier een verplicht onderzoek en de nekplooimeting kan niet meer omdat ik daar te laat voor was met de echo. Dus dat wordt (ondanks dat ik me geen zorgen maak) ook nog best spannend.. en vanavond gaan we uit eten voor de verjaardag van mijn zwager, dus heb een druk dagje voor de boeg weer!
Luca ik snap wat je bedoeld, en heb me zeker anders gevoeld na het stoppen met de pil, ach laten we maar afwachten En die zere borsten heb ik altijd al wel maar totdat ik ongesteld word en dan is het altijd over...nu ontploffen ze zowat, zeer pijn jeuken brandende tepels en ik ben volgens mij toch wel ongesteld geweest al was het dit keer zonder slijm en klodders enz (sorry ladies) Wat leuk dat je vriend de baby ook heeft gevoeld, mooi moment is dat. Heerlijk zo'n uitslaapdagje, lekker chillen.
Blike succes bij de VK meid! Komt helemaal goed! Luca jij ook succes met bloedprikken! Krijg de indruk dat ze in Frankrijk meer letten op de zwangere dames?!
Hallo ben ik ook even snel. Vanmorgen was mn temp nog lager! 35,9! dus mn ei zit eraan te komen, alleen was de ovu test weer nagatief, grrrr!! dus moet weer nieuwe gaan halen, *&!!@#! haha. Vorige maand had ik mijn eisprong 2 dagen na mn temp dip volgens FF dus denk dat dat nu een beetje hetzelfde zal zijn. Twijfel nu dus een beetje of we vanavond er weer tegenaan gaan of beter wachten tot morgen... Dan heb ik misschien wel een posi ovu en dan is het een dag voor mn ei als het goed is... Maar misschien heb ik wel mn ei morgen en worden die testen gewoon weer niet positief bij mij... Weer een dilemma!!! haha. Iemand advies??? Luca, wat gaaf dat je viend jullie kindje gevoeld heeft, zal wel heel bijzonder zijn. Sheltie, heel veel succes met je hondje! Blike, veel plezier met je eerste gesprek
en het rare is... dat de meeste hun ei dus hebben op de dag van hun tempdip... Ik raak hier dus weer helemaal van in de war! haha. Die stomme ovu testen ook!! Ik ga wel nieuwe halen want ik wil nu wel eens duidelijk hebben of die testen mijn LH-piek dus gewoon missen. Dan weet ik dat tenminste voor de volgende maanden, want dan zijn die dingen voor mij dus gewoon overbodig. Denk dat ik me maar gewoon aan het om de dag princiepe moet houden. Vanavond dus er gewoon tegenaan en dan overmorgen nog een keer 's morgens of zo haha. Dan moet het goed komen toch?
Paula, als je het gisteren hebt gedaan dan zou ik vanavond even wachten en morgen weer. Een man heeft ook 24 uur nodig om vers zaad aan te maken. En nu zit er al een voorraadje dus mocht je vanavond je ei hebben dan zijn er ook zaadjes in de buurt En als je ovutest nog negatief is zou ik sowieso wachten tot morgen, mocht hij dan positief worden dan zou ik het 2 a 3 dagen elke dag doen en vervolgens nog een paar keer om de dag Zo wordt het in ieder geval ook op internet geadviseerd.
@ Paula; ik zou doen wat igor zegt qua klussen. En inderdaad het was heel bijzonder Voel het steeds beter, net was ie weer even wakker en kreeg ik weer een paar trappen. Nu is het weer rustig @ Ajlaa; is de ongi inmiddels doorgebroken of bleef het bij die druppels? Ja ze letten best wel meer op zwangere vrouwen inderdaad! Wel vermoeiend hoor af en toe, maarja ook wel weer goed. Alhoewel trichosomie 21 dus verplicht is omdat als je kindje het downsyndroom heeft je VERPLICHT de zwangerschap af moet breken hoorde ik van iemand. Weet niet of het klopt, maar vond het nogal tja.. gruwelijk. Ik zou dat niet kunnen hoor, vooral in dit stadium.
Igor, we hebben het eergister de laatste keer gedaan. Dus daarom zou ik het vandaag wel weer doen denk ik, zit er netjes 48 uur tussen. En dan idd als die ovu test posi word ff elke dag. Dat is wel een goede planning haha. Wat erg he eigenlijk! Haha.
Luca, idd wat gruwelijk!!! Dat kunnen ze toch nooit verplichten? Het is jouw kind en jouw keuze lijkt me! Hoezo discriminatie?!
Precies Paula, dan zeker vanavond weer, dan mis je niks. Hoezo gericht klussen hahaha, geeft niks het is voor een goed doel. Luca wat vreselijk, ze kunnen zulke dingen toch niet verplichten?