Igor, super meis! Eentje is genoeg echt spannend! Luca, succes dan ik snak nu ook naar groente naar 1 dag pizza en 1 dag pannekoeken, wat moet mijn uk wel niet denken..
Luca wat een mooi popje is Aline zeg! Geweldig! Paula, jeeeej een jongetje, wat leuk! Had je dat gevoel zelf ook? Succes met namen Kun je je ook eindelijk richten op het kamertje, kinderwagen etc etc Igor wat super, dit gaat m worden gewoon!!!!! Duim duim duim duim Noamy, je kunt het! OOk straks zonder je lief hoor! Kijk uit naar de foto's!! Hier vanochtend nog hoge temp (36.7, wel 30 min te vroeg getempt), maar al een beetje bruinverlies gehad, dus die 5% hoop in mij is ook wel weg! Wel raar dat ik totaal geen gevoel in mijn buik heb!! Geen steken niks! Dus weer iets nieuws haha.
Zo, er is weer lekker gekletst hier! Sheltie, is er bij jou al meer duidelijkheid? Ik hoop zó dat je nog niet ongi bent geworden en dat er weer wat moois mag groeien bij jou! Ajlaa, balen van dat bruinverlies. Ik hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt, wachten is waardeloos. Luca, wat een lekker setje vormen jij en je dochter. Echt hele leuke foto's! Noamy, wat fijn dat jij en je ventje weer lekker thuis zijn! Ik ben heeeeeel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!!! Paula, wat fijn dat jullie een goede echo hadden. En een jongen, super! Alhoewel een meisje natuurlijk net zo leuk was geweest Moeilijk he, jongensnamen. Wat grappig dat iedereen daar de meeste moeite mee heeft. Een meisjesnaam heb ik al lang, maar over een jongensnaam zullen we nog even moeten brainstormen. En we denken allebei dat het een jongetje wordt... Lupita, ben je weer een beetje bijgekomen? Ben benieuwd hoe je de zwangerschapsgym gaat ervaren. Misschien kun je er ook beter door ontspannen en dus lekkerder slapen. Ikkuh, hoe gaat het allemaal met jou meid? Voorbereidingen voor de bruiloft afgerond? Igor, jou heb ik even als laatste bewaard Ik hoop dat je een beetje over je teleurstelling heen bent dat er uiteindelijk maar 1 terugplaatsing komt. Ik ga zoooooooo hard duimen morgenochtend. Heel veel succes en sterkte, ook voor je vriend. Daarna zal het lange wachten beginnen, ik hoop dat we je er hier een beetje doorheen kunnen slepen. Hier gister ook goed nieuws gekregen. De kans op Down bij Koekie is 1 op 460 en de kans op een van die andere twee syndromen waarop is getest is kleiner dan 1 op 500. Dus hier is geen vervolgonderzoek nodig, geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Ik wist wel dat het goed zat, maar het voelde toch als een opluchting!
Hè roxie heerlijk om te horen dat alle uitslagen goed Waren! Kun je heerlijk gaan genieten cd zwangerschap! Noamy ik ben ook superbenieuwd!
Roxie, fijn om te horen dat je uitslagen goed waren! Ik ben weer een beetje bij gekomen ja, dit weekend nog even rustig aan doen Ajlaa, hoe is het met jou? Kan je het nog een beetje volhouden tot 5 december? Asun, hoe gaat het met jou en lize? Lekker ritme kunnen vinden? Blike, slaapt Nick nu beter door? Heeft ie een beetje een vast ritme? Ikuh, ik ben benieuwd naar het antwoord naar roxie toe Uhh.. Ik ben even kwijt waar ik was gebleven... Moest even de deur open doen...
Oh ja, noamy ik ben ook benieuwd naar een foto! Sheltie, hoe ist daar? Nog ongi geworden? Paula en igor had ik al een berichtje gestuurd eerder... Jullie ook het beste uiteraard Niemand gemist nu?
Roxie, wat een goed nieuws dat de kans heel klein is op down. Wij denken er hetzelfde over hoor, ook al doen we er nu zoveel moeite voor we hebben er ook voor gekozen om het weg te laten halen als het kindje niet goed zou zijn. Ik heb vanmiddag van het ziekenhuis gehoord dat ik heel blij mag zijn met dit resultaat omdat mijn eitjes gewoon bijna op zijn. Er waren er uiteindelijk wel 2 bevrucht, maar 1 zag er heel raar uit na 2 dagen dus die was niet goed. Ik zie wel op tegen de 2 weken wachten maar ga gewoon heel veel leuke dingen doen en ben er van overtuigd dat dit ons kindje gaat worden. En iedereen bedankt voor alle steun en lieve woorden tot nu toe. Ik heb er echt heel veel aan en ben zo blij dat ik jullie vorig jaar augustus gevonden heb. Heel erg bedankt daarvoor!!! Ik had 2 rozen van mijn vriend gekregen maandag, omdat we in eerste instantie 2 eitjes hadden, en die deden het super goed die rozen. Vanmorgen is er 1 roos gaan hangen en een aantal blaadjes verloren...we hadden dus ook 2 bevruchte eitjes en vanmiddag hoorden we dat 1 bevruchting het niet gered heeft....hoe vreemd is dat??? is het toeval, een voorteken.....ik ben helemaal niet van dit soort dingen maar vond dit echt heel apart!!! Sheltie hoe is het met jou en Ajlaa hoop dat je gauw zekerheid hebt.
Ohh jeetje meiden we moeten alweer een deel 3 aan gaan maken! Igor, lief! Ik vind het ook nog steeds heel fijn dat we elkaar vorig jaar gevonden hebben Heb met jullie veel lief en leed gedeeld! Wauw dat van die rozen is inderdaad wel apart, maar vind dat soort dingen altijd wel mooi dat dat gebeurt. Inderdaad een soort van teken. Fijn dat je de komende tijd voor afleiding hebt gezorgd, ik kan me niet eens voorstellen hoe zenuwslopend het moet zijn om dan die twee weken te wachten! Waar wordt het embryo precies teruggeplaatst eigenlijk? In de eileiders of al in de baarmoeder? En daarna moet het zich gewoon innestelen net als bij een 'normale' zwangerschap toch? Zo ik ben lekker naar de zumba geweest. Het was opzich wel leuk, heb wat mensen leren kennen dus dat is altijd leuk maar verder vond ik de les zelf qua dans en beweging veel minder intensief dan op de wii We stopten veel meer tussendoor en soms ging ie heel de choreografie uitleggen dus dan stonden we eerst weer te oefenen etc. En hij was een beetje denigrerend naar degenen die niet genoeg met hun heupen zwierden of naar zijn mening de pasjes niet goed deden enzo. Maarja je komt daar toch voor je ontspanning niet om choreografieen in je hoofd te stampen. Dus dat vond ik wel een beetje jammer maar ach. Ga wel vaker denk ik, neem een 10 rittenkaart en als je 1x incheckt dan kun je ook meerdere lessen achter elkaar volgen of gewoon in de fitnessruimte bezig zijn. Voor de zumba heb je yoga pilates dus die ga ik ook zeker een keer doen. en op zaterdagochtend heb je abdos-fessiers (buik en bilspieren) dus die wil ik ook wel eens proberen. Heb helaas wel weer een hamburger en frites gegeten daarna met dank aan vriendlief En nu gaan er nog een paar churros achteraan
spammmmmmm!!!!! hier is ie dan eindelijk onze knappe zoon Noël Geáno Bekijk bijlage 194508 Bekijk bijlage 194510 ik reageer later even op de rest!!
Aaaaahhhhh Noamy wat lief!!!! Wat een mooi mannetje en wat kijkt hij al wijs de wereld in, super. Geniet ervan meis. Ajlaa dank je wel, straks ben ik zwanger dat is ook gek, maar het moet nog wel innestelen natuurlijk. Weet jij al meer? Luca beetje jammer dat die leraar zo denigrerend doet, gewoon negeren en lekker je lesjes volgen. Ze brengen de embryo via mijn baarmoedermond rechtstreeks in de baarmoeder en dan moet het uit zichzelf gaan nestelen net zoals bij een normale zs. Ik moet met een volle blaas komen want dan kunnen ze het makkelijker inbrengen en je snapt het al:juist als je niet mag plassen dan moet je...hahaha Lupita ook van jou heb ik hele lieve berichtjes gelezen, dus het maakt niet uit dat je er niet altijd bij was. En de roos doet het nog steeds heel goed
Succes Igor en embryo! Zet 'm op Noamy ahhh wat een scheetje! Heerlijk dat koppie met die mooie grote ogen
Hai dames! Aljaa: Bruinverlies hoeft niet per sé meteen het einde te beteken hé? of behint het bij jou daar altijd mee? Roxie: Wat een goed nieuws meid! Heerlijk!! Lupita: Wisselt sterk hoe Nick 's nachts slaapt, maar meestal tussen de 5 en 7 uren! Dus ik ben hardstikke tevreden!! Ben trouwens ook wel eens benieuwd naar een buikfoto van jou! Igor: Wauw wat een bijzonder verhaal van die roos zeg... werdt er even stil van... Hopenlijk blijft de andere roos nog héél lang bloeien!! heeel veel succes en sterkte!! Luca: Goed bezig met je sporten dan kunnen die hamburger en frietjes er ook wel weer bij Naomy: WAUW!! wat een verschrikkelijk mooi kereltje zeg!! echt prachtig! Hoe gaat het met jou?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/312203-gestopt-de-pil-augustus-2010-deel-3-a.html#post11217760 Heb ff Deel 3 geopend, aangezien we alweer over de 5000 berichtjes zitten!!!