Apart he, dat ze de naam ook al vertellen. Ik heb een Turkse collega die dat ook deed. Die zei: Ik ben zwanger van een meisje en ze heet Naz. Maar goed, zij zullen het allemaal wel vreemd vinden dat wij er zo geheimzinnig over doen. Als ii zwanger ben mag iedereen weten wat het geslacht is. Ik denk namelijk ook eigenlijk dat het de meeste mensen ook echt niet interesseert of het nou een jongen of een meisje is. Dus dan kan ik het net zo goed vertellen. Ik moet ook zeggen dat ik het van anderen wel leuk vind om te horen, maar dat ik het ook weer niet zo interessant vind. Het maakt natuurlijk ook niks uit wat het wordt. Hoorde laatst van een meisje dat ze een zoontje krijgt, en een maand latet was ik het alweer vergeten. Maar da's ook geen vriendin van me, hahhaaa!
Blondi, geheimpjes zijn inderdaad ook wel leuk, maar ik zou denk ik, net als Luca, mn mond toch niet kunnen houden...
Hey dames, Heb een druk dagje er op zitten en jeetje wat hebben jullie weer lekker veel gekletst... Weet niet eens waar ik op moet reageren! Nog geen ongi te bekennen!! Beetje misselijk geweest en een keer had ik gevoel dat ik aan het vloeien was, niet dus! Wat haat ik de periode tussen de eisprong en ongi, bah! Lijkt een eeuwigheid te duren!! Wat die testen over downsyndroom betreft... In onze families komt dat niet voor, überhaupt in ons land van oorsprong, wij zijn 25 en 26 lijkt me dus ook niet nodig! Mijn vriend kennende, die zou het kindje dan ook zo willen! Geslacht willen wij ook weten, maar zou t alleen aan ouders vertellen in begin en eventueel later aan de rest, maar wellicht dat we van gedachte veranderen als t zover is! Naam houden we echt voor ons!! Wat luca zegt, wil geen mee bemoeiingen hebben!
Blondi, heel veel plezier morgen! Wat spannend! Wij zouden ook geen geheim maken van het geslacht, idd. Of het nou een meisje of jongen word, het is toch wel super leuk! De naam blijft top secret! Haha. Een vriendin van me heeft dat ook zo gedaan en niet eens aan mij verteld terwijl wij elkaar alles vertellen normaal. Dat heeft wel wat vind ik. En ze heeft tot het allerlaatste moment getwijfelt over de naam dus ze kon ook niks vertellen haha. Ik denk dat ik dat probleem ook ga krijgen dalijk, wat is een naam verzinnen toch moeilijk!!! Ik ga me daar ook pas echt druk over maken als het zo ver is want anders maak ik me nu al gek!
Ajlaa wanneer is jouw nod eigenlijk? Kan het niet zien aan je banner. Bij jou blijft he ook maar spannend he! Jeetje.... Ik ben nu al benieuwd naar mijn temp morgen vroeg. Zou ik dan toch vandaag mn ei al gehad hebben of toch pas over 2 dagen? Blijft toch iedere maand weer spannend dat op het juiste moment klussen!
gisteren was het precies 2 weken geleden dat ik een positieve ovu test had (teststreep donkerder dan controlestreep!) dus ik zou dan zeggen dat ik vandaag ongi moet worden..? wellicht morgen? who knows haha het is idd elke keer spannend he,,, straks na je ei heb je weer spanningen wanneer je nod er aan komt! Ik hoop voor je dat je eitje er snel aan komt! wachten sucks! voel je al wel íets'?
O en ik heb iets nieuws wat we gaan proberen... Normaal heb je meer afscheiding met je eisprong maar bij mij komt dat de laatste maanden pas een paar dagen daarna, heel vreemd, nu heb ik gelezen dat het voor de zwemmers wel heel belangrijk is dat ze goed omhoog kunnen zwemmen/glijden haha. Dus ik heb pre-seed gekocht. Is een zaadvriendelijk glijmiddel wat zwangerschap zou bevorderen dus ik ben heel benieuwd! Heb dat normaal niet nodig maar omdat ik dus niet meer afscheiding heb nu dacht ik alle beetjes helpen toch?
Idd wachten sucks ja! Ik moet zeggen dat ik er de laatste maanden weinig meer van voel. Ja normaal pijnlijke tepels maar die heb ik nog niet echt. Wel dat mn bh wat strakker zit en wat last van mn onderrug dus het zal er wel aankomen. Vond de eerste maanden dan toch fijner, toen voelde ik mn ei overduidelijk maarja, dat was ontpillen... Ik duim voor je dat die ongi weg blijft meid en dat je morgen niet met een teleurstelling wakker word! Hoe dan ook zolang die duivels niet door komen blijf je toch hoop houden. Is temperaturen niks voor jou?
Pre-seed dat klinkt goed! ik heb eigenlijk ook nooit de afscheiding gehad waar iedereen het over heeft,.. dat je tussen je vingers houdt en dat dan meeveert of zoiets, haha! Ja hoop hebben we altijd wel, maar ik ga er niet vanuit! En toevallig hebben we vandaag over gehad! ik wil ook gaan tempen vanaf deze ronde! Lees alleen dat je dit het beste rectaal kan doen? daar voel ik me dus totaal niet prettig bij en ga dat dus niet doen! Ik doe dan wel gewoon lekker onder mn oksel, hahaha!
Nou het beste is rectaal of oraal. Ik doe het oraal, hoef ook niet iedere dag iets in mn anus hoor haha. Alleen is je temp oraal gem. 0,5 lager dan rectaal. Maar dat maakt niks uit want als je het gewoon altijd oraal doet heb je voor jezelf een duidelijk overzicht. Onder de oksel is een stuk minder betrouwbaar dus dat word afegraden. Of de pre-seed werkt komen we over 2 weken wel achter .
Goedemorgen dames! ajlaa nog stress geen bloed te bekennen? Hoop het! Il ben echt Heel moe en sago het is echt veel te vroeg, grrrr
Goedemorgen dames. Weer een dagje dichter bij de NOD. Ajlaa, hoe is het bij jou? Ik duim hoor! Een vriendin van mij kwam er bij de eerste echo achter dat ze al 4 weken verder was. Ze was gewoon ongi geworden en had negatief getest terwijl ze toch zwanger was. Wel bizar hoor! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, goed geslapen allemaal. Om even terug te komen over het vertellen van het geslacht, wij zouden het ook vertellen aan iedereen. Maar de naam blijft geheim, dat blijft voor ons 2-en. Je moet iets te raden overlaten toch? Ajlaa spannend joh, hoop voor je dat het raak is deze keer. Luca ik ga zeker een lijstje maken voor de gyna. anders zit ik daar en vergeet ik alles, das niet handig. Paula lekker geklust gisteren? Wij gisteren ook ff snel We moeten toch een voorraadje aanleggen hè daarbinnen. Hier nog steeds hele zere borsten, klinkt heel gek maar ik lees jouw verhaal over je vriendin Roxie en dan denk ik; zou dat bij mij ook kunnen?????
Hellow ladies!!! Even n klein berichtje vanaf mn foon Ajla nog geen ongi lees ik! Ben benieuwd Die afscheiding heb ik ook niet echt gehad hoor! Bij iedereen is het gewoon anders! Ik ben net n zombie zooooo moe ben ik niet normaal! Majaa Morgen krijg ik weer mn injectie en daar krijg ik meestal weer n beetje energie van hoop t maar! Verder gaat t allemaal goed wel nog boeren en soms n ongi achtige pijn in mn buik maar schijnt er allemaal bij te horen! Fijne dag allemaal!!!
@Paula....volgens mij is de natuurlijke omgeving toch de beste omgeving en is dat pre-seed alleen beter als je al glijmiddel nodig hebt omdat je heel droog bent. Volgens mij is het niet zo dat het de omgeving verbeterd zeg maar het is alleen niet schadelijk voor het zaad. Maar ik kan me vergissen hoor. Noamy fijn dat het goed met je gaat, hoe is het met huizen kijken? Zijn jullie er al uit?
Hey dames! Idd, nog geen ongi en test vanochtend toch wel negatief! Heb echt zoiets van ok, als ik niet zwanger ben laat me dan ongi worden hahaha! Maar Roxie en Igor dat kan heel goed hoor! Mijn moeder werd de 1ste 3 mnd ook gewoon ongi, achteraf vond ze wel dat het erg weinig was tov haar andere ongi's, maar had toch echt wel bloed! Tests had ze niet gedaan! Maar kwam dus echt laat achter bij alle 3 de kinderen! Dus Igor wil je echt geen valse hoop geven maar ik heb mijn vermoedens bij jou! Heel voorzichtig gezegd (geschreven!) Roxie heb je zelf vermoedens dat het weleens raak kon zijn? Luca nog steeds chagerijnig? hihi
@igor Huizen hebben we even aan de kant geschoven Blijven voorlopig lkr hier wonen! T beebje is nu t allerbelangrijkst en we hebben nog n slaapkamer over dus ruimte zat iig! Hoest met jouw verbouwingsplannen?
Morgen ladies, Over geslacht, ik zou het opzich wel graag willen weten, mijn vriend niet. Die wil dat het een verrassing blijft... we gaan er zeker nog over discusseren maar ben bang dat ik aan het kortste eind ga trekken. @aljaa, wat vervelend dat je geen zekerheid hebt meis... nog steeds geen ongi en wel nega testen @paula, jij mag het wachtbankje dus weer op, spannend meis! Heb idd ook veel goede verhalen over pre-seed gehoord. @roxie, nog zes dagen, spannend! Waneer ga je een testje wagen? Vanmorgen heel gedoe geweest, mijn auto wilde niet starten, accu kapot... dus ik vanmorgen naar mijn vader gecrosst, die is automonteur, en die heeft er dus een nieuwe accu ingezet.... pff daar gaat weer 80 euro zonde geld! Net een dikke vreetbui gehad, en de zak met chips moest het ontgelden..