Noamy; dinsdagochtend komt de aannemer om een offerte te maken. Ik ben heel benieuwd en heb er vet veel zin in Ja beebje is zeker nu even belangrijker, je kan straks altijd nog verhuizen. Blike ik vind het ook altijd zo zonde geld voor de auto, elke keer baal ik weer maar ja ik kan ook niet zonder. Rij meer dan 100 km per dag en tja dan gaat er wel eens wat stuk. Lekker vreten!!!! hahaha
Hallo allemaal! Nou gisteren hebben we zeker een voorraadje klaar gelegd! hihi. en vanmorgen was mn ovu test zo goed als positief dus vanavond gaan we voor nog een voorraadje zorgen en dan mag het babytje gemaakt gaan worden! Of dat pre-seed wonderen verricht weet ik natuurlijk niet maar heb er veel goede verhalen over gelezen en niet geschoten is altijd mis is mijn motto Ajlaa, pfff, nu begint het toch wel vervelend te worden he die onzekerheid. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. En Igor, tja, wil je geen valse hoop geven maar ook mijn moeder is bij mij en bij mijn broer nog gewoon 1x ongesteld geweest. Ze had wel korte cyclussen van 3 weken dus misschien daardoor maar het kan zeker. Alleen testten ze vroeger niet zo snel als wij doen dus mijn moeder kwam er eigenlijk pas achter toen mijn broer en ik alle 2, 3 weken te vroeg geboren waren en echt hele flinke babys waren... Dan gaat er wel een belletje rinkelen Blike, wat klote van je auto, ik baal daar ook altijd zo erg van, is echt rotgeld!! Noamy, wat voor injectie krijg jij eigenlijk??
en verbouwen is altijd leuk Wij willen hier ook aan de gang maar hebben een dilemma.... Vorige zomer hebben we hier de woonkamer helemaal aangepakt en nu moet boven nog, en de keuken... Op zich hebben we best een moie keuken alleen past de kleur niet meer bij de woonkamer. Maar de bovenverdieping vind ik toch wel belangrijker met het oog op een kindje dus ik denk dat we dat eerst gaan doen. Nieuwe vloerbedekking en de overloop opnieuw texen. We moeten nieuwe matrassen dus dat is ook geen overbodige luxe. Alleen nog even kijken wanneer we gaan beginnen want druk druk druk... Maar wel een leuk vooruitzicht!
Paula je hebt gelijk, niet geschoten is altijd mis. Hopen dat het meehelpt met zwemmen Ik ga nergens vanuit, wacht het maar gewoon rustig af maar eerlijk is eerlijk die hele zere borsten is toch wel vreemd. Verbouwen is zeker leuk, kijk er erg naar uit. En ook naar de nieuwe vloer, gordijnen, bank, kachel enz. Wij moeten ook een nieuw bed, we hebben nu een gel (water) bed en willen straks een boxspring met echt goede matrassen, vooral mijn vriend heeft regelmatig last van zijn rug.
Ja dat zijn leuke vooruitzichten Wij hebben hier ook allemaal nieuwe meubels gekocht, getext, behangen, nieuwe lampen, gewoon een compleet ander huis De rest staat nu dus op de planning en zodra het voorjaar aanbreekt dan willen we de tuinen ook gaan voorzien van wat meer planten en bloemen dus we kunnen weer in de buidel gaan tasten haha. Maar wel voor een goed doel! Succes met de aannemer! en die borsten dat is toch wel vreemd ja... vooral omdat je toch allang door het ontpillen heen bent, of ja, jij hebt daar niet eens last van gehad.... Bij mij worden de klachten juist steeds minder dus dat het bij jou ineens zo erg is is idd wel heel vreemd... Maar goed, alles kan, misschien zijn je hormonen toch wat van slag deze maand, of juist te erg zn best aan het doen
verbouwen is opzich wel leuk, maar mijn vriend en ik kunnen echt hééééél slecht samen klussen, dat is altijd oorlog!! Hij is echt een pietje precies en wil alles 10x nameten terwijl ik daar iets makkelijker in ben en dat werkt niet.. Wij moeten deze zomer de zolder en babykamer nog af gaan maken, als dat maar goed gaat
haha Blike, dat hebben wij hier ook, daarom doen we de klusjes duidelijk verdelen en niet bemoeien met elkaar, dat werkt goed
Mijn vriend en ik kunnen heel goed klussen samen, we zijn allebei vrij relaxed daarin gelukkig. Maar in dit geval laten we alles door de aannemer doen. Paula ik laat m'n kop in ieder geval niet gek maken door die tieten van me en laat die hormonen maar goed hun werk doen, des te beter toch?
mijn vriend kan helemaal niet klussen! hahaha toen we gingen samenwonen heeft ie van mij leren schilderen hahaha! maar goed daarom heeft ie wel verstand over auto's en kan schoonmaken, wassen en koken haha.
Ajlaa op hoeveel dagen zit je nu precies qua cyclus? Mijn lf is trouwens 16 dagen, weet je die van jou ook? Niet bij iedereen is het nl 14 dagen. Haha wel goed dat je vriend kan koken, scheelt een hele hoop
zit nu op dag 35! en positieve ovu test was op dag 19, maar weet niet wat mijn lf is! dus idd kan zijn dat ie bij mij ook 16 is! gelezen dat het gem 14 dagen is en max 2 dagen meer of minder kan zijn!
Ajlaa dan zou je toch zeker vandaag ongesteld moeten worden, ja of niet natuurlijk...hoop het voor je. Je had van de week alleen iets bij afvegen toch? Paula...life is like a rollercoaster net als die hormonen van mij...ik denk ook dat ik straks een enorme eisprong krijg en dan gaan we raak schieten
@ paula Ik krijg injecties 1x in de maand ivm mn crohn Zijn shots waar ik nooit zo lekker van word en best pijnlijk zijn maar goed meestal krijg ik r wel weer meer energie van!!!!
Noamy, ok dat wist ik niet. Wel fijn dat je die nog steeds mag hebben anders werd het een hele zware zwangerschap voor je.
Hoi meiden. Noamy, lekker dat het goed gaat. En ja, beebje is belangrijker dan nieuw huis. Wij hebben een appartementje met 2 slaapkamers. Wordt wel krap met een kleintje, maar heb kan wel. Leuk hoor, al die verbouwplannen hier! Ajlaa, wat balen dat je nog geen zekerheid hebt. Niet voor te stellen hoe dat inderdaad vroeger ging, toen had je al die goeie testen van nu nog niet. En als ik ons zo af en toe hoor weet ik ook niet of het nou een verbetering is Ik heb nog 1 test in huis en ik wil dat die positief is, dusals ik nog niet ongi ben volgende week zaterdag, dan ga ik testen. Maar ik geloof dat ik dit eerder beweerd heb en toen heb ik het ook niet zo lang volgehouden
Roxie, vroeger woonden ze met 4 mensen in een huisje met 1 woonkamer, 1 slaapkamer en een keukentje en niemand is er ongelukkig door geworden! Ken mensen met grote huizen waar er totaal geen liefde is!! Wij hebben maar 1 sl kamer, wel 20 m², maar gaan op z'n vroegst over een jaar hier weg, max 2 jaar. Kan prima met een baby! Weet zeker dat in jullie flatje met 2 sl kamers meer liefde is dan in een gemiddelde vila! En ja vroeger waren er geen zwangerschapstesten.vrouwen wisten toen niet eens van stressen af en kijk ons nu dan haha! Misschien moeten we doen alsof we in de middeleeuwen leven?! Als t om zwanger worden gaat dan! Haha
hooi ik reageer even heel kort want ik ben al heel de dag druk in de weer! Hebben een bed besteld die komt half april binnen dus dat is fijn, en Ajlaa, wat nou als je een late innesteling hebt gehad dus een dag voor je eigenlijke NOD, die druppels roze en dat je testen daarom nu nog negatief zijn? Dan zou je als je niet ongi wordt over een paar dagen nog eens moeten testen om te zien of ie posi wordt, net als bij Asun zegmaar! Die heb ik trouwens al een tijdje niet gezien! @ Igor; ja ik vind het bij jou ook maar vreemd hoor, nog een weekje wachten en dan weet je het misschien.. Of miss gaat het wel over als je nu een eisprong hebt gehad. Anyhow ik heb nog 1000 papieren te regelen enzo dus dat ga ik even doen, en daarna eten koken mijn lief zo goed mogelijk opvangen want ik heb een beetje slecht nieuws voor hem over zijn oude werkgever waar die een hekel aan heeft die hier aan de overkant woont dus ik laat m ff goed rustig thuiskomen en daarna zal de bom wel barsten Fijne avond!
Yep Ajla, er is zeker A whole lotta love in ons huis En ook als er geen baby komt zal dat er zijn! En je hebt helemaal gelijk, met 1 slaapkamer kan er ook prima een kleintje bij. Wij hebben alleen zo achterlijk veel troep dat we wel eerst even flink mogen puinruimen voordat er een baby bij past Haha, les net je post nog een keer terug die begon met: Mijn vriend kan helemaal niet klussen. Whaahaaa, dat wordt lastig zwanger worden dan