Luca fijn vh bed, hebben jullie nog de tijd om te schilderen en de vloer aan te leggen! En over de innesteling... Ja Tjah ik weet het echt niet meer! We zullen gewoon moeten afwachten! En Asun, heb laatst nog op dr profiel gekeken volgens mij logt ze nog regelmatig in!
Hey meiden, ik zat te denken he, als je zwanger bent en je weet het niet en je gebruikt dan een ovulatietest omdat je op je eisrpong zit te wachten dan zou deze toch altijd negatief moeten zijn omdat je dan geen eisprong meer hebt en er dan geen lh meer aangemaakt wordt?? Ik lees alleen maar dat mensen die zwanger zijn ook steeds positieve ovutesten hebben, dat snap ik niet. Ja ja ik ben blond
Igor dat komt doordat een ovu test hcg ziet voor lh! Zwanger test ziet alleen het hcg! Dus geen lh! Daarom lees je dus ook vaak dat ovu test eerder posi aangeeft dan zwanger test! Maar hoeft niet altijd te betekenen dat je Wanger bent
Ego berichtje! Heb geen tijd want vriend wil de laptop. De echo was geweldig!! Alles ziet er goed uit, het hartje, de nieren, de maag, de blaas. De baby bewoog keeeeeii veel! Had de hik en gaapte en wreef in de oogjes. Morgen zal ik de foto´s plaatsen, we hebben ook al een 3D foto gekregen! En we hebben een dvd! En we weten voor 99% het geslacht!! Ik ga het hier 1x zeggen alleen in ons topic en verder probeer ik de rest van de zwangerschap m´n mond te houden en ik zet het ook niet in m'n handtekening........ *tromgeroffel* *een dochter*
Ooooh blondi wat leuk een prinsesje!!!! Gefeliciteerd! Maar als t een prinsje zou zijn had ik je ook gefeliciteerd! Haha en wat mooi dat alles in orde is! Helemaal super!!!! Was jij nou nog misselijk in begin of überhaupt? Dan weet ik of mijn theorie klopt haha.
Ohh blondi Misschien stomme vraag maar jij hebt dus al voor de 20w weken echo een pretecho gedaan? En nu kunnen ze t al zien wat t word?!?! Ik zou nu al n pretecho willen doen om te kijken of r echt iets in mn buik zit!,
Blondi, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Van harte meid, en super om te horen dat ze het zo goed doet!!! Gefeliciteerd aan jullie beiden!
ohhh blondi wat leuk!!!! GEFELICITEERDDDDD Nou we voelen ons vereerd dat je het toch met ons wilt delen
9 maart is toch wel DE DAG! Ik mn eerste afspraak bij de gyn en eerste echo Blike de tweede afspraak En Blondi de 20 weken echo!
hahah wat zijn jullie lief!! *knuffel* jullie zijn de enige van het forum tegen wie ik het vertel ik ben zo trots op onze kleine meid! Ben nu al voor jurkjes aan het kijken alhoewel ik eigenlijk nog tot de 20 weken echo moet wachten. Geloof me, het word echt een prinsesje.. ik ben echt zo'n tutje met roze en jurkjes Ik ben vrijwel niet misselijk geweest.. geen 1x overgeven..
haha jammer naomy, daar gaat je theorie Gaaf blondi... mag het eigenlijk niet zeggen, maar zou het wel héééééééél leuk vinden als ik ook een meisje krijg