hey dames!! ben der weer eventjes... blondi--> gaaf een meisje!!! dat word shoppen voor je!! gefeliciteerd!!! en super dat alles goed gaat en erop en eraan zit dat is toch maar het allerbelangrijkste. nou verder heb ik niet echt veel terug gelezen wel klein stukje over verbouwplannen maar niet echt duidelijk maar zo te lezen in dat stukje wat ik gelezen heb dan hebben er wel een aantal verbouwplannen te gaan haha. wij willen zelf ook nog verbouwen maarja nemen er de tijd voor hebben het huis nu bijna een jaartje en is verder nog prima maar ach je weet altijd weer wat leukers he. verder nog nieuwtjes? nieuwe zwangeren? van noamy heb ik de laatste keer gelezen dus ben benieuwd of er verder nog nieuwtjes zijn. zal weer proberen een beetje bij te blijven maarja heb het een beetje druk met andere dingen en wij zitten te wachten tot april dus jah dan heb ik niet veel te vertellen maar wil wel bij blijven en alles van jullie lezen hoor want daar ben ik te nieuwsgierig voor.
Heej ikkuh Ik snap je afstand hier helemaal hoor!! Hopelijk gaat t allemaal goed met je En hoop voor jullie dat het snel april mag zijn en jullie n 'handje' geholpen worden!
@ blondi: wat leuk een meisje! Hier is mijn ovutest al aardig positief aan het worden. Even kijken of ht morgen nog meer wordt, of dat deze de meest positieve is. Mooi op tijd, had het nog niet verwacht. Vanavond dus al even goed geklust
Zo even n slik moment..... Krijg net n mail van de oom en tante van mn vriend datnhun kleindochter erg slecht ligt Al vanaf de geboorte gaatbtbslecht n paar maanden geleden maar ligt nu in coma en heeft het cfc syndroom Net op gOogle opgezocht en zucht...... Even down to earth".........
Dat is triest nieuws! Heel erg veel sterkte. Ik ken de ziekte niet, maar het zal ongetwijjfeld een rot ziekte zijn.
Dank je sheltie Het is n vreselijke Ziekte en t kleine meisje is pas n paar maandjes oud en word nooit n normaal kindje En dan ben je Zelf zwanger dan is t even zo dubbel en dank je god op je knieen als je n gezond kindje op de wereld mag zetten!
Goedemorgen meiden! Ikkuh, leuk dat je even langs komt waaien! Noamy; wat een rotnieuws. Dat zet je inderdaad weer even met beide benen op de grond. Bestaat er trouwens zoiets als innestelingssteken? Haha, dan hoop ik dat ik die net had! En had net ook jeuk aan mn navel, hihi. Geen idee wat t allemaal is, maar ik begin er nu toch wel een goed gevoel over te krijgen. Vorige week woensdag was volgens mij mn ei. Denk dat ik dan vanaf maandag zou kunnen testen ofzo. Mn vriend vroeg net wanneer ik dan ga testen, terwijl hij vorige week nog zei dat ik niet te vroeg moest testen. Ok, nu mn bed uit en even op mn fitnessapparaat. Fijne dag meiden!
Oh ja, en mn kat wilde net niet knuffelen, net als de vorige keer. Maar ik wil mezelf niet gek maken, anders is straks de teleurstelling zo groot... Ajlaa, jij nog nieuws?
spannend roxie! Oh noamy wat een naar nieuws zeg! En wat erg voor die mensen en 9 maart is ook voor mij een grote dag (wel iets minder groot), dan heb ik de 20 weken echo in frankrijk Maar dat wordt dan de 2e want de eerste heb ik 28 feb in nederland al. Maarja second opinion kan nooit kwaad Fijne dag allemaaaaaaaal!! @ Blondi; ooohhh jee een echte tuttenprinses Achja is ook leuk toch! Hihi. @ Ajlaa; ik ben wel misselijk gweest de eerste weken dus ben benieuwd of ik dan een meisje krijg Volgens iedereen krijg ik een jongen hahaha (vorm van mn buik zegt er kennelijk iets over) Zelfs mijn schoonvader die hoopte op een meisje zegt nee maar wacht maar af het is een jongen.. Nog een week en dan zullen we het weten
Blondi gefeliciteerd meis, een klein prinsesje in de maak. Heerlijk tutten en doen en je hebt zoveel leuke kleertjes voor meisjes. Mijn vriend zegt ook dat hij het heel leuk zou vinden om een meisje te krijgen. Noamy, leven en dood liggen zoooo dicht bij elkaar. Vreselijk voor de ouders en het kindje (en familie natuurlijk). Sterkte ermee. Roxie spannend meid. Ondanks dat maandag mijn zs test negatief was raak ik er steeds meer van overtuigd dat ik misschien toch stiekem zwanger ben. Maar ook ik pin me er niet op vast, straks is het niet zo. Ben verder niet moe of misselijk ofzo maar wel die zere borsten en raar gevoel in de buik.
Noamy, erg vervelend nieuws.. Heel veel sterkte Roxie.... Oooooh dat wordt spannend! Hoop het echt voor je meid! Nou luca, ben benieuwd! Wij hebben totaal geen voorkeur, in het begin wilde mijn vriend een zoontje, maar nu die ziet hoelang en gaat duren en er allerlei nare verhalen zijn over mk en te vroeg gebore. Baby's en zo, heeft ie zoiets van: maakt niet uit wat als het maar gezond op de wereld komt! Ben nog steeds niet ongesteld!!!
Ooooh Igor voor jou wordt het natuurlijk ook erg spannend!!! Hoop zo dat de gyn je vertelt dat je gewoon zwanger bent!
Ajlaa spannend meid!! Zou het dan toch raak zijn?? Wanneer ga je eventueel weer testen? Ja ik heb wisselende gedachten, het ene moment denk ik ja en het andere moment denk ik nee....vrouwen *ZUCHT* Ikkuh ik hoop dat het snel april is voor jullie, zodat jullie ook verder kunnen.
Heb inmiddels de ziekte even gegoogled, maar inderdaad wat een vresselijke ziekte! Nogmaals veel sterkte voor jullie en de familie van het kindje.
Ik weet t echt niet! Gister was negatief dus heeft weinig zin om t vandaag weer te doen?! Morgen denk ik? Die wisselende gedachte... Weet er alles van, bah! Om er gek van te worden!
Dank jullie wel meiden Luca ook 9 maart! Ahhaha wat is dat toch met die dag! Ahahhah Geweldig! Ik kan niet meer wachten iig!!!! En voel me nog steeds goed! Nog niet misselijk sochtends! Misschien beetje weeig op de maag of hoe zeg je dat! Ahahha
Ajlaa igor en roxie het moet gewoon voor jullie alledrie raak zijn! Ajlaa ik zou ook morgen weer testen, en igor zou gewoon wachten want als je wel zwanger bent en hij was laatst nega wordt ie Miss helemaal niet positief.. Jij hebt vet geluk met die echo haha!