Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallootjes allemaal!

Blondi, gefeliciteerd!! wat fijn dat alles goed is en wat leuk dat het een meisje word!!! nu kun je lekker gaan shoppen ;)

Noamy, ja dat zet je voetjes wel weer even op de grond ja.... en dan is het heel dubbel als je zelf net zwanger bent... Heel veel sterkte voor de familie.

Ikkuh, leuk dat je er ook weer even was en ik begrijp dat je er minder bent hoor, helemaal niet erg!

Igor, wanneer moet je je ei hebben? als je dan geen posi ovu krijgt dan word het helemaal raar!

Ajlaa, nog steeds niet ongesteld??? hmmmm.... ook vreemd!
    Ik heb zelf ook nog een gedachte, deze is helaas wel wat minder positief :( Misschien ben je wel bevrucht geweest, vandaar de posi ovu test, alleen is het al meteen weer afgebroken waardoor je niet genoeg hcg opgebouwd hebt voor een posi zw test. Hierdoor kun je dus ook wat later ongesteld worden.
    Ik duim zelfs met mn tenen dat je zwanger bent meid!! maar ook dit zou kunnen natuurlijk....

Roxie, voor jou hoop ik het ook natuurlijk!! wanneer is je nod?

Nou hier vandaag een super posi ovu test! :D Dus vandaag gaat het echt gebeuren. Voel het ook in mn buik en heb sinds gisteren weer echt gevoelige tepels. We hebben gisteren ook weer geklust dus als we het vandaag nog een keer doen dan heb ik iig niks gemist :D
    We hebben het dan vannacht gedaan, gisteren, een dag niet, en de dag daarvoor, en dan vanavond weer. Is dan wel 3 dagen achter elkaar wat niet zo geweldig is voor de kwaliteit natuurlijk maarja, helaas kan ik nog steeds geen toekomst voorspellen :(
    Laten we hopen dat het toch goed genoeg is!

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula volgens mij ben je hartstikke goed bezig met het klussen!!

Nou vorige maand had ik na 10 dagen al een positieve ovutest en dat duurde een week, nu zit ik op de 10e dag geloof ik en nu alleen een licht streepje, dus nog geen ei in zicht.

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Paula daar heb ik zelf ook aangedacht! Omdat ik er zo gek van word dacht ik net ik ga gewoon ff voelen mss komt ongi er aan, maar heel apart! Zat hartstikke strak zeg maar van binnen! Ik zou denk ik kapot gaan vd pijn als ik nu seks zou hebben! En ook geen bloed te bekennen! Sorry voor de details maar kan niks over vinden op inet!

Oooh Paula jij bent idd goed bezig!!! Hoop dat het lukt!!!! Je hebt deze ronde vast wel Lucky egg ;)

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa dat zei mijn vriend van de week ook tegen mij, je bent veel strakker dan normaal.

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou Ajlaa, ik hoop het!! haha.
    Maar wat er bij jou aan de gang is??? misschien toch zwanger maar net niet genoeg hcg voor de test, zolang er geen bloed komt is het allemaal nog positief meid!

Igor, heel toevallig hebben wij alle 2 een beetje dezelfde cyclussen en raad eens wat... mijn cyclus is deze ronde weer 30 dagen! Ik was ook op tijd begonnen met ovu testen en vandaag pas een positieve, 3 dagen later als ik verwacht had. Had vanaf gisteren een iets donkerder lijntje en vandaag echt positief.
    Dus... of je bent gewoon zwanger :D of je hebt net als ik weer een langere cyclus :(

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Aljaa, wat spannend nog! Van welke cyclus ben je deze ronde uitgegaan? De korte of de lange?

Igor, je test kan zomaar opeens posi worden hoor! Hier ging dat ook erg snel..! Maar natuurlijk hoop ik ook voor je dat je gewoon zwanger bent.

Paula, mijn vriend en ik klusten ook elke dag in de vruchtbare periode..! Ik denk dat dat niet zo slecht is voor het zaad.. valt denk ik wel mee :)

Alsnog bedankt allemaal dames, helaas mag ik nog niet zoveel gaan shoppen en hebben we afgesproken om tot de 20 weken echo te wachten. Ga natuurlijk al wel een jurkje oid kopen, heel toevalllig ga ik vanmiddag ook naar de stad hihi :)

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    paula ik ga gewoon braaf door met testen....eergisteren was er een licht streepje en gisteren een nauwelijks zichtbaar streepje en nu weer heel licht....normaal gesproken zou hij inderdaad over 3 dagen pas goed richting positief moeten gaan.

Blondi ik weet het, het is gewoon afwachten en dat is frustrerend :)
    één jurkje kopen mag toch wel ;)

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blondi, wat toevallig zeg... echt HEEEEEEEEL toevallig! haha. Veel plezier! anders gewoon een paar kleine slofjes of sokjes, zo lief!!

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Nou ik moet ook grotere kleren kopen... en in die winkel (prenetal) kom ik vast wel iets schattigs voor prinsesje tegen.. :)

(sssttt;))

Ga m'n eigen omkleden en met geld strooien! Dag dames!

10. Paula jij bent goed bezig!

Igor en ajlaa; hoop niet dat dat betekent dat jullie normaal uitgelubberd zijn hahaha geintje! :p

Blondi inderdaad wat een enorm toeval!! :D
    Ik zit echt op je foto te wachten hier!

Nog een halve dag en dan is het weekend!!!!!

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Blondi ik heb overduidelijk posi ovu test gehad op dag 19, dus eisprong =dag 20 + 14 = 34, speling 2 dagen dus cyclus is tussen 32 en 36 dagen! En vandaag is het dag 36!

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    hahaha grappig Luca....nee gelukkig niet uitgelubberd (krijg tenminste nooit klachten) maar als het dan ineens zo strak zit dan wordt dat wel opgemerkt blijkbaar.

En Ajlaa ik kon er ook niks over vinden op internet.

13. Mijn lief vond dat trouwens ook toen ik net zwanger was.. Dus Miss toch een goed teken! En nu vind ie me gewoon droog :p

14. @igor had jij nu al ovutesten gedaan of ben je nog niet begonnen? Ben benieuwd of die dan positief worden/zijn/blijven!

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca ik ben al begonnen met testen....eergisteren was er een licht streepje en gisteren een nauwelijks zichtbaar streepje en nu weer heel licht....normaal gesproken zou hij inderdaad over 3 dagen pas goed richting positief moeten gaan....we wachten af

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Hahahaha uitgelubberd!

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb zo´n schattig poepie scheetje jurkje!!! :D
    En voor mezelf net als luca hetzelfde jurkje, die met die bloemen!
    En een shirt met I (hartje) My Mommy, en een legging.. heerlijk!

Hier komt de 3D foto die ik erbij heb gehad, ligt met mondje open!
    De rest ga ik zometeen in m'n album zetten dus hou het in de gaten maar zal nog wel kwartiertje duren voordat ik daar klaar mee ben hihi.

Oh en luca.. droog??? Hier het tegenovergestelde! :$

*ONZE BABY*

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blondi wat gaaf, erg mooie foto.

En wat lijkt me dat heerlijk als je die zwangerschapskleding kan dragen;)

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dank je igor!
    Nou ik moet eerlijk zeggen.. gewone kleren zijn veel leuker.. hihi

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010