Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheltie

sheltie Niet meer actief

oh wat een schatje! hele mooie foto blondi! :D

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ahhh blondi wat een mooie foto!!, helemaal geweldig!
    Ik wil ook zo n 3d echo als ik 16 weken ben!!,!

3. Mooi de foto's Blondi! Echt gaaf!

Igor Ff afwachten dus ook wat je ovutesten gaan doen!

Hier ben ik vandaag echt geëxplodeerd ofzo, alles voelt opeens te strak aan en het lijkt wel of ik in 1 dag een enorme buik heb gekregen! Terwijl ik nu toch echt een lege maag heb. Heb maar 1 zw broek maar vind ook de posiiekleding zwaar tegenvallen. Ik ga gewoon een grotere maat kopen denk ik qua broeken en wat shirts betreft gewoon lange dingen. Zo'n i love mommy shirt zag ik ook hangen maar was er toen niet in mijn maat helaas. En straks wordt het ook weer zomer dus dan schakel ik wel over op de jurkjes haha! Dat is wel zo als je in de winter hoogzwanger bent geef je volgens mij veel leer geld uit aan kleding, denk aan jassen schoenen broeken truien etc. Maarja uiteindelijk wat er uit komt ben je dat natuurlijk ook zo weer vergeten :p
    Ik zag net een filmpje van een vrouw in Amerika die een natuurlijke bevalling ging doen. Daar is dat echt heel bijzonder en lopen ze heel overdreven te doen vind ik dan :p hier wordt ook bijna standaard een ruggenprik gegeven dus ik moet nog Ff nadenken wat ik kies. Als je nee zegt en je krijgt spijt heb je pech. En als je ja zegt zit je er volgens mij ook aan vast want er moet speiaal een anesthesist voor komen.. Wat zouden jullie doen?

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Allemaal weer bedankt meiden! T is echt een schatje hé..
    We hebben wel geluk met de 3D foto want officieel was het 2D.. maar ze wilde toch even kijken hoe het eruit zag :)
    De 3D echo hebben we met 27 weken.

Luca, moeilijke keus! Vind dat je zoiets eigenlijk niet van te voren kan kiezen. Ik wil liever geen verdoving en ga het ook zonder proberen maar wie weet hoe ik op dat moment denk?! Voor hetzelfde geld wil ik na 1 cm ontsluiting al een spuit erin hebben :)

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blondi, wat een leuke foto zeg!! ziet er echt snoezig uit :D

Luca, ik heb ooit een intervieuw van Claudia de Breij gezien op tv en daar vroegen ze haar wat de beste vraag was die ze ooit gesteld had... Haar antwoord was: Mag ik nu een ruggeprik???!!!
    haha. Ik ken inmiddels heel veel mensen die al een bevalling meegemaakt hebben en ik denk dat we heeeeeeel dankbaar mogen zijn dat die ruggeprik bestaat! haha. Ik ga iig niet meer pijn lijden dan nodig is, waarom zou je??? om jezelf te moeten bewijzen of zo? nou ik niet hoor, ik wil een baby en de bevalling daarom ook graag een beetje overleven zeg maar ;)

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Mij lijkt die ruggeprik juist zo eng en vaag!
    Dat je ineens n deelvan je lichaam niet meer voelt!!!

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Een ruggenprik is heeerlijk!!!
    Vorig jaar gehad, ik was er echt bang voor want had van veel mensen gehoord dat het pijn doet.. nou dus niet hé, gewoon hetzelfde als bloedprikken of een infuus. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Een paar seconden later worden heel je benen enzo heerlijk warm, net alsof er warme vloeistof door je aderen loopt ofzo.

Maar ik vond het geweldig! Kei grappig dat je je benen niet meer voelt! En als je over je been wrijft voelt zo vreemd! Doe het zo nog een keer.

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!!

noamy, igor en paula--> bedankt! wij hopen ook zeker dat het snel april is maar ach tijd gaat zo snel dus voor ik het weet is het zover.

noamy--> vreselijk als je dat bericht krijgt is nooit het leukst dan blijkt echt maar weer dat iedereen blij moet zijn met wat ze krijgen als het maar gezond is is het allerbelangrijkst

paula--> nou dat kan dan niet missen toch!! nou moet het wel raak zijn je zit precies goed nu!!

ajlaa--> ik hoop voor je dat je alsnog positief gaat testen!!!

blondi--> mooie echo!! echt heel gaaf ziet het eruit!!

luca is wel lastig denk ik hoor dat je dat nu al moet beslissen maar je kan dus niet zeggen geef die ruggenprik maar en als je het echt nodig heb neem je het en anders niet? ook gek..

gaaf zeg dat er een aantal op 9 mrt. een afspraak hebben echt toevallig hoor maar wel leuk en wie weet komen er dan nog wat roze nieuwtjes op die dag!!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Morning ladies
    Ik lig al vanaf 6 uur wakker bah
    Beetje misselijk en elke x zo n soort van ongi achtige buikpijn wat erbij schijnt te horen.....
    Zo maar lekker douchen ga straks even gezellig met n vriendin naar de ikea!!
    Fijjn weekend allemaal!

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

goed geslapen allemaal? Noamy vervelend die misselijkheid maar je weet waar je het voor doet he?

Wat betreft die ruggeprik?? Ik zeg JAAAA!! Vriendin van mij heeft het ook gehad en die vond het geweldig. Zij was tijdens de weeen zo beroerd en misselijk en ziek dat ze in het ziekenhuis hebben gezegd we gaan je nu een ruggeprik geven. Een uitkomst hoor, ik snap niet waarom ze daar in nederland zo moeilijk over doen.

Fijn weekend allemaal. Nog 5 dagen en dan mag ik naar de gyna, kijk er echt naar uit

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen ladies,

Had gisteren wat bruinverlies bij het afvegen.... kreeg haast een hartverzakking... Vannacht echt superslecht geslapen, doodsbang dat het weer mis zou gaan....
    Gelukkig was er vanmorgen niets meer te zien, dus denk dat het allemaal wel meevalt.. Maar wow wat was dat schrikken!!

@blondi, mooie foto meis!!!

@Luca, ik ben juist ook helemaaaaal niet droog!

@ruggeprik, lijkt me stiekum ook wel heerlijk ;) maar ik ben van plan thuis te bevallen als alles goed gaat, dus dan is dat geen optie.

@bevallen, willen jullie dat trouwens thuis of in het ziekenhuis?

12. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, dat is schrikken. Maar als het nu weer over is zou ik geen zorgen meer proberen te maken!

Ajlaa, jij al ongi geworden?

Als het ooit zover komt, wil ik het liefst in het ziekenhuis bevallen. Er is hier in Amsterdam heel dichtbij mijn huis een ziekenhuis met een speciale bevalafdeling, ingericht alsof je gewoon thuis bent. Dat lijkt me wel wat. En die ruggenprik: als ik hem op dat moment wil, wil ik hem ook gewoon kunnen krijgen. Als je hoofdpijn hebt neem je toch ook een paracetamol? Als die mogelijkheid er is, waarom niet! Maar ik begreep dat er meer kans op is dat het mis kan gaan met prik. Maar goed, daar wil ik me tegen die tijd pas in verdiepen.

Fijne dag meiden!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oeeh blike ik zou me ook kapot schrikken
    Gelukkig is er verder niks meer te zien!
    Ja als ik zo n ontiegelijke pijn heb dat t niet meer te houden is dan oook maar n ruggeprik(denk ik nu)
    En ik zal in het ziekenhuis MOETEN bevallen en vind t ook helemaal niet erg als ik maar niet n paar nachten moet blijven ofzo!
    Is mn mannetje helemaal allen thuis! Pfffff

14. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Ff kort.... Vandaag ongesteld geworden na seks! Maandag huisarts bellen en vragen waarom ik steeds na seks ongi word... Kan geen toeval meer zijn lijkt me. Net alsof ik een steuntje in de rug nodig heb, haha. Is trouwens weer bruin en weinig!

Fijne avond dames!!

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ahhh ajla.......
    Wel vreemd idd gewoon ff aan de ha vragen idd

16. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Balen Ajlaa...
    Was vannacht kotsmisselijk en heb net toch maar even een testje gedaan. En ja, ik weet het. Ik zou wachten! Maar dat kon ik niet ;)
    Pffff... Hij was echt witter dan wit. Het kan natuurlijk zijn dat ik te vroeg heb getest, dus wacht het toch nog even af, maar ben wel teleurgesteld... :(

17. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Rustig hier trouwens! Allemaal lekker van het weekend aan het genieten?

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ahhhh roxie jammer!!,
    Wie weet is het idd nog te vroeg......
    Het is hier idd rustig!
    Ik lig alweer 3 uur wakker naast n erg snurkend meneertje! Pfffff

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    hallo dametjes

Roxie, wat jammer maar het is nog steeds niet te laat :)
    Aljaa, zou kunnen dat je ongi eraan zat te komen en door de sex idd een duwtje heeft gekregen. Tijdens de sex en als je klaarkomt trekt je baarmoeder samen.

20. hallo allemaal,

jeetje blike dat was vast even schrikken! Maar klinkt inderdaad niet heel ernstig gelukkig!
    @ Ajlaa; balen van de ongi..
    @ Roxie; balen van de witte test, maar inderdaad het is nog niet voorbij..
    @ Noamy; slaap je zo slecht dan? dat je al uren wakker ligt ;)

Vanochtend grote schoonmaak gedaan en nu ben ik helemaal afgepeigerd.. Ik zou nog een kaartlegging doen voor iemand maar ik heb er gewoon de energie niet meer voor pff.. vriendlief wil zo nog ergens gaan eten (crêpes) en morgen weer een lange dag voor de boeg! Wel 1 voordeel.. nog maar een paar dagen en dan heb ik vakantie! En over 5 dagen weten we eindelijk het geslacht!

Deel Deze Pagina