Roxie, vervelend meid maar niet opgeven! Het kan nog alle kanten op! Noamy, sliep je ook zo slecht voordat je zwanger werd? Op zich wel apart, want meestal hoor je juist dat ze langer slapen doordat ze moe zijn! Luca, uuuh spannend! ik denk een jongetje haha
Meerdere vrouwen krijgen snachts last van van alles T bed uit moeten om te piesen n paar keer,misselijk etc En als je dan zo n snurkende man net zoals ik heb dan valt t niet mee om weer in slaap te komen! Ik heb net heerlijk 2 uurtjes geslapen want moe dat ben ik juist heeeel erg Spannend luca! Nog even nieuwsgierig zijn
Hey meiden, ik ben er ook even. Gisteren feestje van mijn vriend zijn werk gehad en ik heb gewoon een paar wijntjes gedronken hoor, ben waarschijnlijk toch niet zwanger. Roxie balen van je test maar het kan nog, even wachten nog. Ajlaa aaah balen die ongesteldheid, maar het kan ook een adertje zijn die geraakt is toch, omdat je zegt dat het maar heel weinig is?? Luca lekker hoor bijna vakantie en nog 5 dagen wachten en dan weet je het, wat denk je zelf?
Ik zie trouwens aan mijn banner dat vandaag mijn meest vruchtbare dag is, nou dat klopt niet. Net weer een ovutest gedaan en nog steeds een heel licht streepje, vreemd want al de vorige keren had ik nu al een donkere streep (nog niet positief) maar al wel een paar dagen donker Als mijn eieren maar niet op zijn
Nou Igor, dat hoop ik niet voor je! Maar nee dat is onmogelijk gelukkig hehe Noamy heerlijk is dat he, even een dutje pakken. Dat heb ik de eerste tijd ook elke dag gedaan en dat hielp echt enorm. Nu trek ik het wel maar ben vaak rond half 11 wel uitgeteld en dan moet ik echt gaan slapen als ik de volgende dag een beetje bij de tijd wil zijn. De eerste weken kan het inderdaad zijn dat je slecht slaapt. ik moest ook elke keer naar de wc of werd wakker omdat ik niet lekker lag enzo. Nu slaap ik als een blok Ik droom alleen heel bizar, heb je daar al last van? Laatst droomde ik opeens dat ik terugging naar mijn ex, en toen ik wakker werd haatte ik mezelf echt want dat wilde ik helemaal niet En toen ik besefte dat het een droom was, was ik zooooo opgelucht Vriendlief zegt ook dat ik vaak begin te schreeuwen of praten 's nachts. Soms in het frans soms in het nederlands haha Ik heb geen idee meer over het geslacht vanaf het begin riep ik keihard het is een jongetje, was ervan overtuigd. En de laatste weken bekruipt steeds vaker het gevoel van een meisje me. Dus ik ben helemaal de weg kwijt Maar ik neig nog steeds wel iets meer naar een jongetje denk ik.. we zullen het zien!
Ja psies luca dat heb ik dus ook elke keer snachts Ik ben n buikslaper en toch ligt t n Al niet meer lekker T drukt dan allemaal nog meer op je blaas etc pfff En dan niet gesproken over je borsten waar je op ligt aauuwwwiieee!! Hahaahahzh Hopelijk kan ik straks over n paar weekjes ook weer lekkerder slapen! Ben benieuwd wat voor geslacht het word luca! Nog eventjes!
Goedemorgen ladies, goed geslapen allemaal?? Ik wel alleen die tieten hè...haha Luca ik ben niet zwanger (denk ik) maar ik heb sowieso al bizarre dromen, dat wordt nog wat als ik wel zwanger ben.
goedemorgen meiden hoe gaat hier?! met mij wel goed maar ik weet niet wat ik heb, ik ben de laatste dagen zóóóóóó MOE ik heb van zaterdag op zondag bijna 12 uur geslapen, gistermiddag op de bank in slaap gevallen en gisteravond om 20:15! naar bed gegaan en vandaag om 08:10 pas weer wakker...
hallo ben ik ook weer Wat is het hier rustig nog vandaag.... Blike, pffff dat moet wel schrikken geweest zijn zeg! zou zelf ook even een hartverzakking krijgen maar fijn dat het daar bij gebleven is!! Ajlaa, toch ongesteld? Jij hebt ook maar een raar lichaam zeg! en dat wat Blondi zegt zou best kunnen kloppen... Ik hoop dat het deze ronde raak is meid! Roxie, toch een witte test, balen!! maar misschien te vroeg getest ja... Het blijft afwachten. Voor alle vermoeide mensen die maar niet kunnen slapen... wat een ellende! haha. Dan denk je, als de kleine er dalijk is dan word het een drukke tijd met weinig slaap... maarja, dat begint tijdens de zwangerschap dus al :S Ik ga er nu dus nog maar extra van genieten dat ik nog wel kan slapen! Verder weinig nieuws hier... zit officieel weer op het wachtbankje. Gisteren is mn temp omhoog geschoten dus nu is het afwachten, 2 hele weken lang.... nog 12 dagen... pffff... haha
Hoi Paula zeker rustig hier, de maandagochtend blues!! Ik zou vandaag mij eisprong moeten hebben nou ik dacht het niet. Nog geen positieve test te zien, alleen maar lichte streepjes Maar goed die kan nog komen, we wachten maar rustig af. Ondertussen zijn we gewoon lekker aan het klussen, ook niks mis mee
wat een rust hier. Ik moet ook zeggen dat ik hier niet zo vaak meer kom. Ben druk met van alles en nog wat. Probeer ook wat minder bezig te zijn met het hele baby maken. Mijn ei is zaterdag gesprongen. We hebben goed geklust, dus nu maar weer afwachten.
Ja sheltie dat heb ik ook wel hoor. Met momenten heb ik er weinig behoefte aan en andere momenten wat meer, niks mis mee toch? Daar is een forum voor. Igor, ik denk dat jij net als ik weer een keer een langere cyclus krijgt. Zou dat te maken hebben met het weer, of de stand vd maan of zo? Haha. Wij volgen elkaar wel goed op zo
Paula zou dat het zijn? Dan volg ik je inderdaad op de voet Heb nu wel de hele dag al buikpijn, beetje trekkend en zeurend gevoel..hmmm is volgens mij niet mij ei
Doet er eigenlijk hier nog iemand iets aan Valentijnsdag?? Denk dat wij vanavond maar een valentijnswipje gaan maken, met extra veel liefde
@ Igor, wat romantisch een valentijnswip Ik heb maar een kaartje gekocht voor mijn lief, zo ruim hebben we het nou ook weer niet dus ik vond het zonde om een duur kado te kopen.. Hij gaat nu volgens mij wel een jas voor me kopen die ik laatst in de winkel zag Maar ach hij krijgt nog genoeg kado's van me En verder ga ik zijn lievelingstoetje maken denk ik, dan is ie ook supertevreden
Hahahah een valentijnswip!!, Go girl Wij gaan hseel romantisch naar de ikea!! Hahahaha Wil n nieuwe tv kast en vooral nu we zwanger zijn beetje ruimte creeren in de woonkamer dus goed excuus!! Paula succes met de wachtbank en de rest die moet wachten ook natuurlijk en wie hun ei verwachten hup hup t bedje in t is er weer voor!
ja gaan we zeker doen Noamy...hihi Hier nog steeds geen positieve test alleen maar licht streepje en daar moet ik het me doen, vreemd heel vreemd gelukkig donderdag naar de gynaecoloog, ja ik weet het heb het al heel vaak gezegd maar kijk er echt naar uit, wil gewoon weten of alles goed zit daarbinnen. Morgen komen er 2 aannemers kijken, spannend. Het begin is er
Ik kwam thuis uit mn werk en toen was mn lief lekker aan het koken voor me en hij had bloemen gekocht. Dat heeft hij nooit eerder gedaan, dus ik was echt heel erg blij verrast Dus zeker Valentijn in dit huis!
aaahh Roxie wat lief.....mijn mannetje is nog aan het werk, maar heb de kaarsjes al klaar gezet op de slaapkamer...voor straks Luca het gaat om het gebaar, heel lief van je Fijne avond allemaal, ik ga eerst ff lekker in bad
Hee ladies, zoo vandaag een drukke dag op mijn werk gehad pfffff... echt weer zo'n maandag waarop alle dingen tegelijk komen. Had vannacht ook erg slecht geslapen, ben midden in de nacht ineens wakker geworden omdat ik in mijn broek had geplast Nouja zeg, dat heb ik niet meer gedaan sinds ik een klein meisje was... Vond het zoooo raar... Dus vannacht nog helemaal bed staan te verschonen enzo. Daarna kon ik natuurlijk ook niet meer goed slapen. Valentijn, nee daar doen wij niet aan, (al had ik toch stiekum wel op een klein bosje bloemen gehoopt ) maarja we hadden afgesproken er niet aan te doen, dus ik mag niet zeuren @roxie, oooh wat lief van je vriend!