Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Oh nee Blike, wat vervelend dat je in bed had geplast. Maar goed, je hebt er een goed excuus voor :D. Het is natuurlijk alleen wel bloedirritant dat je dan midden in de nacht je bed moet staan verschonen...

Ja, Valentijn. Wij doen er eigenlijk ook nooit iets aan. Vind het toch altijd zo commercieel. Meestal koop ik expres iets heel lelijks goedkoops. Zo heb ik een keer een chocoladelolly gekocht in de vorm van een beertje met een hartje. Echt om te kotsen! Hahaha! Maar dit jaar had ik niks voor hem, en hij dus wel voor mij. Is anders altijd andersom.

Eigenlijk moet elke dag ook een beetje Valentijn zijn toch?

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou wij doen ook niet echt aan valentijn hoor, zo'n commercieel iets, het is niet eens een verrassing dat je vandaag iets krijgt. Kun je veel beter een week later je lief verrassen dan verwacht hij het zeker niet.
    Ik heb wel een lief een roosje gekregen en ik heb voor hem een boekje gekocht "het enige wat ik wil is iedere dag een kusje van jou" Is eigenlijk een soort kinderboekje haha. Maar we hebben maar afgesproken dat we er niet meer aan doen want het is zo voorspelbaar.

Verder heb ik heel veel last van mn borsten. En dan mijn huid zeg maar, mn bh zit niet lekker zeg maar. Maarja, zal wel van mn ei zijn nog. Ook begint mn afscheiding nu. Zo raar iedere keer, ik krijg dat pas na mn ei! en met mn ei ben ik net als net na mn ongesteldheid. Hoezo verwarrend? Het is maar goed dat ik temp en ovu testen gebruik anders zou ik iedere maand op het verkeerde moment sex hebben.

Blike, wat vervelend zeg! en schrikken! haha. Dat verwacht je toch helemaal niet?!! Ach, daar kun je dalijk alleen maar om lachen ;)

3. veel plezier allemaal!

En blike oh nee in je bed geplast :p Wat zal je je rot gevoeld hebben! Als je er nu nog niet om kunt lachen kun je dat na de zw. vast wel :D haha arme meid.

Ben bezig churros te maken voor mijn lief, ben helemaal moe maarja had het beloofd dus ik kom er niet onderuit hihi:D
    En heb de jas gehad van mijn lief :) Ben er heel blij mee!

Fijne avondddddd

Ik heb trouwens de laatste tijd dat ik berichtjes snel verkeerd lees als ik moe ben haha en ik las dat Igor schreef: donderdag naar de gyn ik ben benieuwd wat er van binnen allemaal aan de hand is, en ipv dat ik daarna las:
    morgen komen er 2 aannemers kijken, dacht ik dat het nog bij de vorige zin hoorde en dat er stond:
    en misschien komen er 2 aannemers kijken :D
    Lig nu even helemaal in een deuk haha lijkt wel of mijn hersens vloeibaar zijn geworden :p

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha kan er nu wel om lachen hoor ;)
    Vooral dat gezicht van mijn vriend... Wát heb je gedaan?? hihi en hij moest natuurlijk ook zijn bed uit toen ik die ging verschonen, stond hij om 3 uur met zijn slaperige hoofd en zijn kussentje in zijn hand te wachten tot ik klaar was ;) :p

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    aaahhhh wat snoezig ;)

6. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Haha, goed dat je er om lachen kan Blike!
    En Luca, dat heb ik ook weleens hoor! Dat wordt wat als ik zwanger ben, ga ik alles helemaal verkeerd lezen ;)

Zo, nu lekker naast mn lief in bed kruipen. Welterusten voor straks!

7. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Goedemorgen meiden. Hier wel ongikrampen maar (nog) geen bloed. Dus heb nog steeds een beetje hoop voor deze maand...

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Die ongi pijn had ik ook dat schijnt ook bij een zwangerschap te horen! Dus kan alle kanten op gaan!

Ik ben echt elke nacht en ochtend beroerd.....
    Pfff je moet r wat voor over hebben he!

9. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    goede morgen dames!

Ben er ook weer ff! Druk weekendje gehad!

Oooh blike ik moest echt lachen, hihi sorry...

Roxy, meid wat spannend!! Wanneer ga je testen? Ik duim voor je!!!

Igor? Nog steeds geen posi ovu test? Balen!! Laat dat eitje maar snel komen!!!

Mijn ongi is weer weg! Gister avond laatste tampon en vanochtend was ik dus weer bloed vrij! Sinds gister ochtend aan het tempen! 35,7 onder mijn oksel! dus ben benieuwd! Wel vindt mijn vriend het irritant dat ik daarvoor elke dag de wekker om 7 uur gaat zetten (dus ook in het weekend haha).

10. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ ajlaa: lekker vroeg 7 uur. Kan me voorstellen dat jevriend daar niet blij mee is in het weekend.

@ blike: nergens voor schamen joh! Dat kan gebeuren toch nu je zwanger bent. ;) Maar vervelend is het wel.

@ luca: :D dat heb ik ook heel vaak. Ik lees dan een ander woord dan er ewrkelijk staat.

@ roxie: spannend. Wanneer ga je testen?

FF heeft nu ook bevestigd dat mijn ei afgelopen zaterdag is gesprongen. Maar weer op het wachtbankje.

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

Wachtbankje voor ei!
    Naam------(leeftijd)----gestopt pil---------verwachte ei

Debster84----(26)----------20-08-'10------------21-09-'10?
    Stevie84------(25)----------12-08-'10-------------
    Igor35--------(35)-----------11-08-'10-----------13-02-'11 (denk ik)

Op wachtbankje voor NOD:
    Naam------(leeftijd)----gestopt pil--------NOD
    Ajla----- ----(26)--------16-08'-10---------10-02-'11
    Roxie--------(31)--------19-08-'10---- -----16-02-'11
    Miss C--------(25)---------06-08-'10------------18-02-'11
    Paula---------(29)---------04-09-'10------------23-02-'11
    Sheltie------(33)--------06-08-'10----------26-02-'11

ZWANGER!!!!!
    Naam-----(leeftijd)-----ronde------------uitgerekend
    SaskiaW87----(23)----------Ronde 1-------------09-06-2011
    Luca2504-----(22)--------- Ronde 2-------------22-07-2011
    Blondi---------(21)----------Ronde 3-------------26-07-2011
    Marlijn--------(23)----------Ronde 2-------------05-08-2011
    Chantal-------(26)----------Ronde 3-------------10-08-2011
    Asun----------(27)----------Ronde 3-------------10-08-2011
    Blike----------(23)----------Ronde 5-------------23-09-2011
    Noamy-------(30)----------Ronde 5 ------------10-10-2011

Vlindertjes
    Naam-----(leeftijd)-----weken
    Blike1987-----(23)-----------5
    Roxie Hart----(31)-----------7

Hoop dat dit het laatste lijstje en dus de correcte is.

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Blike wat vervelend, maar moet toch ook wel een beetje lachen....kan gebeuren niks aan te doen.

Luca ja dat zou wat zijn dat er 2 aannemers in mijn (kijk)doos komen kijken, ff zien of ze van binnen nog iets kunnen verbouwen :D

Roxie hou de boel binnen hè, geen ongi voor jou hoor

Noamy vervelend meid dat je zo beroerd bent, je moet er ff doorheen.

En hier nog steeds geen ei nee, gisteren wel veel buikpijn en mijn ei zou nu toch echt wel moeten komen. En mijn borsten gaan steeds zeerder doen

Gisteren wel heerlijk een Valentijnswipje gemaakt, had de kaarsjes aan gestoken op de slaapkamer :) dus we zijn goed bezig. Nu ff rust na 3 dagen klussen en dan woensdag weer

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgan allemaal!

Noamy wat vervelend zeg! Heb je al geprobeerd om crakkers te eten? Schijnt te helpen...

Roxie, er is nog hoop :D ben weer volop aan het duimen!

Sheltie, wij gaan precies gelijk op volgens mij. Mijn nod is ook 24 of 25 feb. Klopt niet helemaal in het lijstje. Heb mijn ei iig vrijdag of zaterdag gehad net als jij. Word spannend!

Verder weinig nieuws hier, het wachtbankje is zo saai nog hihi. Wel heb ik sinds ruim een maand ontzettend veel bultjes in mn gezicht, arch! Puistjes en anderee kleine bultjes. Mn huid is ook heel droog maar tegelijkertijd komt er zon vetlaagje op. Heb allemaal spullen van vichy gehaald en die houden mn huid wel goed schoon maar het lost het probleem nog niet op. Dat is dus een heel groot nadeel van geen pil meer slikken! Ik had voortaan zon gaaf huidje... :( helemaaal weg... :(

14. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ paula: ik heb juist allemaal bultjes op mn rug sinds 2 weken. Ik ben helemaal bont. Het begint nu weer een beetje weg te trekken. Dit heb ik nog nooit gehad.
    Zouden we dan toch allang zwanger zijn????? :D

Grappig dat we tegelijk onze (NIET) nod verwachten. ;)

Had jullie volgens mij nog niet eens verteldt dat mijn schoonzusje 12 weken zwanger is. Vertelde ze vrijdag tijdens etentje. Ben heel blij voor ze natuurlijk, maar mijn avond was toch wel even verpest. Jullie weten wel, dat schoonzusje waar ik het een poos geleden over had.
    Grrr wanneer is het bij ons nou eens raak.

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Wachtbankje voor ei!
    Naam------(leeftijd)----gestopt pil---------verwachte ei
    Debster84----(26)----------20-08-'10------------21-09-'10?
    Stevie84------(25)----------12-08-'10-------------
    Igor35--------(35)-----------11-08-'10-----------13-02-'11 (denk ik)
    Ajla-----------(26)-----------16-08-'10-----------04-03-'11

Op wachtbankje voor NOD:
    Naam------(leeftijd)----gestopt pil--------NOD
    Roxie--------(31)--------19-08-'10---- -----16-02-'11
    Miss C--------(25)---------06-08-'10------------18-02-'11
    Paula---------(29)---------04-09-'10------------23-02-'11
    Sheltie------(33)--------06-08-'10----------26-02-'11

ZWANGER!!!!!
    Naam-----(leeftijd)-----ronde------------uitgerekend
    SaskiaW87----(23)----------Ronde 1-------------09-06-2011
    Luca2504-----(22)--------- Ronde 2-------------22-07-2011
    Blondi---------(21)----------Ronde 3-------------26-07-2011
    Marlijn--------(23)----------Ronde 2-------------05-08-2011
    Chantal-------(26)----------Ronde 3-------------10-08-2011
    Asun----------(27)----------Ronde 3-------------10-08-2011
    Blike----------(23)----------Ronde 5-------------23-09-2011
    Noamy-------(30)----------Ronde 5 ------------10-10-2011

Vlindertjes
    Naam-----(leeftijd)-----weken
    Blike1987-----(23)-----------5
    Roxie Hart----(31)-----------7

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Sheltie en Paula, ik duim voor jullie! Paula ook gependeld?

Sheltie, volgens mij heb ik het niet meegekregen of ben het vergeten van jouw schoonzusje...?? maar kan me voorstellen dat jouw avond verpest was! Voor mij was het ook slikken! Ik had die dag een nega test en zij een posi... kan me ook zo aan irriteren dat ze gewoon door blijft roken!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @paula ik had ook altijd erg veel last van puisten, moet zeggen dat nu ik zwanger ben het echt minder is geworden :D dus er is nog hoop ;)

@sheltie, ja kan me voorstellen dat dat nogal een klap is voor jou... had het ook toen ik zelf nog niet zwanger was.

@naomy, ik heb ook erg veel last van misselijkheid. Ben erachter gekomen dat het vooral op komt zetten als ik niet regelmatig of te laat eet...

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik kan goed begrijpen dat je je daaraan irriteerd! Gelukkig heb ik dat zelf nog niet zo onm me heen maar hoorde laatst dat een kennis van mij zwanger is. Zij was redelijk verslaafd aaan drugs waar ze nu wel vanaf blijft zeggen ze maar ze blowt wel gewoon door!! Dan spoor je toch ook niet. Ze word alleen staande moeder en heeft een uitkering... Nou dan weet ik ook ff niet meer wat ik ervan moet denken!

19. sheltie

sheltie Niet meer actief

daar kan ik ook zo boos om worden dat vrouwen door blijven roken / drinken / drugs oid terwijl ze een kindje verwachten.

Ajlaa: mijn schoonzusje is een hele lieve meid, maar iedere keer als ze me ziet vraagt ze of ik al zwanger ben. Ze heeft er een wedstrijdje van gemaakt wie als eerst zwanger zou zijn. We zijn vlak na elkaar getrouwd en liepen dus vrijwel gelijk op. Zo'n wedstrijd schiet bij mij al gelijk in het verkeerde keelgat :x. Nou ze heeft het dus gewonnen, ze kan blij zijn.

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @paula, hmm lekker stabiele basis om een kind op te voeden.... en dat ze gewoon door blijft blowen :S onvoorstelbaar!! :(

Deel Deze Pagina