Sheltie kan me voorstellen dat je daar boos om bent, het is ook zeker geen wedstrijd. Ik heb ook zo'n collega ja serieus waar die ook elke keer aan mij vraagt of ik al zwanger ben om 1 reden en dat is dat ze zelf eerder zwanger wil zijn.
sheltie: ik verdenk mijn schoonzusje er ook van 'dat ze deed om ons voor te zijn' maar ik heb zoiets van ik laat me niet gek maken! ik hoop dat ze een gezond kindje op de wereld zet! zij blowde ook gewoon 3 dagen voordat ze ging testen! en dat snap ik dus echt niet, uberhaupt ben ik tegen drugs, past niet in mijn straatje zeg maar. begrijp niet dat als je bezig bent met kindjes maken dat je dan drugs gebruikt! ik rook en drink tot mijn ei, haha na mijn ei niet haha maar goed ik drink misschien 2 wijntjes in een maand en rook zo'n 3 sigaretten per dag!
straks als ik thuis ben weer een ovutest doen, ben benieuwd....hij zou nu toch echt wel een keer positief moeten zijn aangezien ik redelijk stabiel ben in de cyclussen (afgezien van de laatste keer dan)
hello everybodyyyy!! Nouuu eens even kijken wie ik allemaal nog onthouden heb: @ Noamy; wat balen dat je zo misselijk bent meid! Hopelijk is het snel over! @ Sheltie; ach lekker laten gaan je schoonzusje. Er zijn nu eenmaal altijd jaloerse mensen die alles altijd al eerste en beste willen.. Jouw tijd komt nog wel Ik hoop in Maart of April dan komen de pendels ook nog eens uit @ Paula; saai hoor dat wachtbankje! Ik had juist de eerste maand na het stoppen met de pil enorm veel puisten en die ronde erna zwanger en toen merkte ik dat de puisten er niet meer bij kwamen, had ik ook opgeschreven als 1 van de tekenen Dus heb je wel iets misschien om het straks aan te herkennen haha En verder heb ik nu veeeeeel minder haaruitval dan voorheen (ben ik echt blij mee ) @ Igor; nou meid ik hoop voor je dat hoe ik het las geen werkelijkheid hoeft te worden hahaha Overmorgen mag je al! Zijn de aannemers uiteindelijk nog geweest? En is je ovutest al pos? (lekker onsamenhangende vragen haha) @ Blike; ook al zo ziek.. Hier hangt het ook heel erg met eten samen. In het begin was het heel snel als ik dan een vaag hongergevoel had en ik at niet meteen waren mijn kansen verkeken.. Maar nu heb ik het nog steeds.. Mocht vanochtend niet eten want moest bloed laten prikken op nuchtere maag en in de middag kreeg ik mijn eten echt niet meer door mijn keel zo misselijk werd ik ervan grr Al die mensen die anderen maar willen 'verslaan' met de belachelijkste dingen! Ach vind het een beetje lachwekkend eigenlijk maar ik kan me wel voorstellen dat het irritant is zeg! Ik ben ook best blij dat ik nu als enige zwanger ben in de omgeving, dan krijg je straks ook geen gedoe met namen enzo want ik lees heel vaak dat de een de naam van de ander afpakt of eentje wordt net eerder geboren blijken ze dezelfde naam te hebben.. Lijkt me echt zo naar dan! Hier verder een beetje opgefokt.. Vanmorgen dus bloedprikken voor trisomie 21.. Kom ik daar (en ik was laatst al geweest maar was niet nuchter alleen die vrouw had wel bevestigd dat mijn papieren gewoon in orde waren en dat ik gewoon kon komen), zegt die vrouw: ja maar ze heeft de echo afgekruist maar die moet je wel doen hoor anders kunnen we de analyse niet doen.. MAar de gyn had gezegd dat het niet hoefde omdat het sowieso al te laat is om de nekplooi te meten en dat een bloedtest voldoende was. Nou die vrouw weigerde gewoon om me te begrijpen en bleef maar zeggen nee het kan niet we doen het niet etc etc. Dus ik ben helemaal uitgevallen tegen die stomme geit want het was ook echt nog zo'n jonkie zonder ervaring, die alleen naar de papieren kijkt en niet evt andere oplossingen zoekt. Nou toen uiteindelijk kwam er een oudere vrouw bij en die zei van ja je mag hem wel gewoon doen nu maar dan gaan ze nog wel bepalen of je niet toch ook de echo moet doen.. Ik zeg ja ik wil met alle plezier een echo doen hoor maar daar zul je niet veel aan hebben met 17 weken.. Nja long story short superopgefokt dus om 8 uur ochtends en ik had ook nog eens niet gegeten voor dat stomme bloedprikken! Gelukkig wel gedaan nu.. Kom ik thuis was er weer gezeik met de bootreis want de boten staken.. Ja er is hier elke week wel een of andere belachelijke staking en dan ligt het halve eiland plat. Nu waren het dus de boten en elke keer wordt die staking 2 dagen verlengd. Nu kneep ik hem dus al en vooral omdat ik niet bij de sncm had gereserveerd maar via een nederlands bedrijf en ik wist dus niet of k mijn ticket aan kon passen (want er is wel een boot die vertrekt maar vanuit een andere stad). Heeft mijn vriend dus drie kwartier aan de tel gehangen met de sncm en uiteindelijk had ze gezegd dat het wel kon dus nu moet ik mar hopen dat ze dan haar woord houdt, maar gelukkig is zij degene die donderdag incheckt en als ze me niet toelaat dan flip ik echt En mijn vriend kan nu pas maandagavond weer terug en verliest dus een dag werk door die stomme bootstaking.. GRRRRRR
oooooh Luca jij hebt ook altijd wel wat he, wat een gedoe zeg. Maar hebben ze nu uiteindelijk wel bloed geprikt en wanneer krijg je de uitslag? Gelukkig dat jullie de bootreis wel om kunnen zetten naar een andere dag. En hier nog steeds geen ei, snap er niks van, alleen maar steeds hele lichte streepjes, maar inderdaad donderdag mag ik al, daar ben ik nu wel super blij mee, eens kijken wat hij allemaal ziet of niet ziet zitten
Luca, wat een gedoe weer daaro zeg! pfff... zou er ook cranky van worden, vooral die onduidelijkheid met het bloed prikken. Maar fijn dat ze het toch gedaan hebben iig. Igor, wat jij hebt had ik deze maand ook, snapte er niks meer van, maar na 7 ovu testen kwam dan toch eindelijk de positieve! Hoop dat je bij de gyneacoloog duidelijkheid krijgt en wie weet krijg je wel een inwendige echo en zien ze hele mooie grote springende eitjes zitten Ik begijp mijn lichaam WEER niet!! haha. Je zou zeggen dat dat na een half jaar wel beter zou worden maar iedere maand heb ik weer iets nieuws haha. Vandaag echt flinke ongi pijn gehad in mn buik en mn rug, pfff, en mn borsten en tepels waren ook weer flink gevoelig vandaag, ook weer dunne afscheiding dus jah... als mn temp niet al 4 dagen hoger was dan zou ik er echt een vette weddenschap op durven te leggen dat ik mn ei had vandaag! Toch raar al die dingen na de eisprong??? Maar goed, ik ga me maar niet gek maken, heb een posi ovu test gehad en een hoge temp dus het zal allemaal wel weer! Iemand die dit ook allemaal heeft????
Inderdaad Paula, onze lichamen doen maar raar. Maar we gaan sowieso nog ff lekker door met klussen en doe inmiddels al 8 dagen ovutesten en ze zijn nu op Nieuwe bestellen dus. Ik heb het zwanger worden behoorlijk onderschat. En die inwendige echo krijg ik sowieso, daar is de afspraak voor gemaakt dus blij blij blij en ik hoop dat hij wat ziet
goeieavond allemaal, @luca, pfff wat een stom gedoe allemaal zeg :S gelukkig kon je toch nog wel bloedprikken! Irritant al die stakingen zeg.. waardeloos! Zit ook bij het septembermamma's forum en daar waren vandaag drie meiden die slecht nieuws hebben gekregen bij de eerste echo... bij alledrie klopte het hartje niet meer Ben nu zoooo bang voor mijn eerste echo morgen... pff
Oh jee blike, wat nieuws! zoiets geloof je toch niet? 3 meiden tegelijk? Dus dat is kan ook nog zeg! Denk je dat alles goed gaat en dan krijg je zoiets te horen bij de eerste echo. Wat verschrikkelijk zeg! Maar meid, probeer je niet druk te maken he! Tuurlijk is het allemala heel eng, vooral na zo'n nieuws maar stres is al helemaal slecht dus probeer het van je af te zetten meid. Igor, Ik zie dat je op dag 14 van je cylcus zit... kan nog alle kanten op toch? Kan niet anders als dat de gyneacoloog allemaal eitjes ziet dalijk en dan kan hij meteen vertellen wanneer ze gaan springen
Kan ik me voorstellen Blike maar jij hebt morgen een prachtig kloppend hartje, dat voel ik. Komt helemaal goed en probeer je niet te druk te maken. Veel succes morgen meis
Paula ja dat is ook zo, maar de vorige keren had ik zeker 4 of 5 dagen best donkere testen voordat hij echt positief werd en nu heel licht en dat vind ik vreemd. Maar ja heb nieuwe besteld, morgen dus 1 dagje overslaan helaas, zal je net zien...hahaha Maar morgen gewoon weer klussen dus missen kan ik hem niet
Jemig, wat een naar nieuws Blike. Maar bij jou komt alles goed hoor, dat kan niet anders! Hoe laat mag je morgen? Ik ga voor je duimen. Een aantal van jullie vroeg wanneer ik weer ga testen. Daar ben ik nog niet uit. Ik denk dat ik tot het weekend wacht. Als ik uitga van mijn vertrouwde cyclus van 28-29 dagen zou morgen mijn NOD moeten zijn, maar het zou kunnen dat mijn lijf nog in de war is na de miskraam. Dus misschien klopt het helemaal niet wat ik denk en waren die steken laatst niet mijn eisprong, maar gewoon steken. Omdat ik niet temperatuur of ovutesten doe, weet ik het niet zeker. Het blijft een gokje dus. Vanochtend ongikrampen, maar dat was alleen vanochtend. De vorige keer had ik fikse koppijn toen ik zwanger was, dat heb ik nu niet. Ik was vorige week ervan overtuigd dat het raak was, maar dat denk ik nou niet meer zo, zeker omdat ik zondag negatief testte. Dus ik ga nog een paar dagen wachten. Wie is daarna als eerste aan de beurt voor de NOD? Sheltie?
Ff snel tussen de beroerdheden door........ Blike wat n k*tnieuws!! Ik krijg r meteen n angstgevoel van bah en ik moet nog 3 weken wachten Dat duurt nog zoooooo lang! Pffffff Ben benieuwd naar de uitslag igor!succes vast voor donderdag En roxi en paula en de rest wie ik vergeet hopelijk deze ronde raak!! En sheltie wat n nare schoonzus zeg gatver! Hopelijk ben jij ook snel zwanger! Ik ga proberen wat te slapen Blike succes morgen!
Nou ik heb me ziek moeten melden vandaag op t werk.... Ik lig de hele nacht al te spoken en draaien etc omdat ik zooooo misselijk ben!! Net geprobeerd uit bed te gaan maar t lukt me niet ik kan wel janken! Soms ben ik zo misselijk en heb ik honger tegelijk pfffff heeel appart dit Blijf lekker de hele dag plat in bed liggen! Fijne dag allemaal!
Wat naar naomy.... ik ben ook erg misselijk (vanmorgen al twee keer moeten rennen) maar als alles er dan eenmaal uit is voel ik me weer prima... Hopen dat het snel overgaat meis!
Blike en Noamy vervelend die misselijkheid. Blike beetje kunnen slapen vannacht? Hoe laat moet je voor de echo? Ik heb hier een beetje een ongi gevoel en vanmorgen beetje misselijk, misschien dat dan toch eindelijk dat verrekte ei er aankomt
Oh, wat naar om zo misselijk te zijn Noamy en Blike. Helpt een cracker 's ochtends niet? Vandaag is volgens mijn berekening mn NOD, maar nog geen bloed te bekennen. Geen bloed is goed!! Igor, moest lachen om wat je gister zei: hou het binnen! Dat ben ik wel van plan ja
Heb vrijdag een borrel, dus als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik testen. Dan weet ik of ik een biertje kan drinken!
Roxie ik hoop dat je morgen positief test, zal heel hard duimen. En inderdaad geen bloed is goed en geeft moed