Ik had zere borsten rond de eisprong.. maar jij hebt het al vanaf je vorige ongi toch? Met zwangerschap begon het rond de 6 weken maar was met 12 weken ook weer ver over. Nu zijn ze gewoon wat groter hihi
had het al een week voor mijn "ongi" die ook al vreemd was en nu nog steeds, dus nu inmiddels 3 weken al zere borsten. Maar morgen zullen we het allemaal weten
ben benieuwd hoe het met blike is gegaan! Ze zal inmiddels wel weer buiten staan denk ik.. Zo ik ben me in de supermarkt even schandalig te buiten gegaan aan snoep, echt kilo's heb ik ingeslagen Mijn buik lijkt nu juist wel gekrompen! Vanochtend leek het net of ik gewoon NIET zwanger was, zo gek! Volgens mij ga ik ook echt geen grote buik krijgen Nou ik ga even doorknallen want moet nog 2 cakes bakken en alle spullen inpakken! AAHHHH stress!
Igor dat met jouw borsten is maar een raar iets zeg! Vooral als het zo erg is... Dan zou je toch echt bijna denken........: spannend morgen voor je! Mijn afscheiding.... Euh.... Nou... Af en toe blijft er best wel waat aan het wc papiertje zitten en dat lijkt dan doorzichtig, maar kan ook wit zijn, dat is het papiertje tenslotten ook. Maar wat er in mn broekje achter blijft is wit. Dus het zal wel goed zijn. Vind het alleen raar dat ik de eerste maand echt vruchtbaar slijm heb gehad en veel ook! En dat ik nu zowat droog ben tot na mijn ei.... Mijn ongi gevoel is wel weg sinds vandaag, alleen nog gevoelige tepels, jeuken gewoon af en toe haha.
Misschien betekend het bij mij wel dat de bevruchting niet gelukt is en dat mn baarmoeder al begint om de boel te laten gaan. Of is het normaal dat je tussen je ei en ongi afscheiding hebt? Geen idee eigenlijk :S
@ Paula; ik heb elke dag afscheiding, voor mijn ei na mijn ei en ook nu ik zwanger ben Dus ik denk niet dat het veel zegt De ene dag is het meer dan de andere en er is ook niet echt een pijl op te trekken, zelfs vruchtbaar slijm heb ik nooit echt herkend.. cake staat in de oven, thank god weer een vinkje op mijn checklist!
Helaas... vanmiddag ongesteld geworden Ik probeer positief te blijven. Ben wel precies op mn NOD ongesteld geworden, dus ik heb weer een cyclus als een klok. Denk dat ik daar maar gewoon heel blij mee moet zijn. Verder heb ik lekker geluncht met mn balkondeur open, met mn koppie in de zon. Dat was echt heeeerlijk, helemaal lente! En daarna de ramen gelapt. Zometeen weer lekker naar yoga. Heb voor vanavond zo'n lekker Milka caramelreep ingeslagen. Die ga ik helemaal opeten. Kan me niks schelen! Haha, dat waren veel 'lekkers'. Wil het me niet teveel aantrekken... Blike, hoe was het vanmiddag?
Haha luca, heerlijk! Vooral de geur....hmmmm..... En afscheiding zal wel bij iedereen anders zijn ja. We zien wel.
Hee allemaal, Alles was goed!!!!!!! Was zooo zenuwachtig dat ik gewoon moest huilen toen de VK zei dat alles er goed uitzag en het hartje klopte! Junior is nu 2,3 cm groot!! jaja! en we hebben hem/haar al zien bewegen! Kijk, hier is junior! Bekijk bijlage 130651
inderdaad.. aahhh ik flip! Ik heb een vakantie checklist blokkade! weet helemaal niet meer wat ik allemaal mee moet nemen! Kleren (niet teveel), paspoort en tickets, toiletzooi, jas en schoenen, een boek, laptop en alle opladers EN DAN!? misschien wat eten voor onderweg in een tas doen.. verder weet ik het echt niet meer
Oh Blike, wat heerlijk voor je/jullie! Super om te horen dat het goed gaat met junior. Ik zit met thee, veel chocola, lief en kat op de bank. Zo lekker lezen. Precies waar ik nu zin in heb. Yoga was heerlijk. Straks lekker slapen allemaal!
getver ik krijg net heel slecht nieuws over de mail.. de vader van een van mijn beste vriendinnen heeft slokdarmkanker Ze gaan het nu heel snel al behandelen met bestraling en chemo en daarna wordt zijn slokdarm verwijderd.. gestie ik ben er helemaal door van slag En heb ook nog eens ruzie met mijn vriend blegh.
Blike wat een plaatje! Fijn dat alles goed is! En roxie... Toch ongesteld geworden?? !#u)!! Zooi! Jammer meid hoop dat je niet te teleurgesteld bent
Blike wow wat een gave echo!!!, Ik wil ook!!,Ahahahaha mijn geduld word zoooo erg op de proef gesteld pfffff En ahhh roxie je ongi Hoe jij denkt probeerde ik ook altijd te denken als ik mn ongi kreeg dat mn cyclus dan iig nog redelijk liep!! En dan lekker jezelf verwennen met allerlei lekkers!! Ik voel me nog niet veel beter De hele dag op bed gelegen net even bij mn ouders gegeten en nu weer op bed...... Hopelijk slaap ik vannacht n beetje Morgen blijf ik iig nog thuis ff aan mezelf en t beebje denken!! Ennuuhh ik ga zaterdag met mn vriendin en mn zusje naar de huishoud en 9 maanden beurs!!,!
hey meiden!! roxy--> jammer van je ongi!! ik had het je echt gegund. luca--> doe je een beetje rustig aan? zet op je lijst met wat je mee moet nemen jezelf er ff op met al dat gestress vergeet je jezelf nogal!! noamy--> balen van je misselijkheid maar je hebt gelijk hoor gewoon lekker rustig aan doen en aan jezelf en je beebje denken!! en ik heb eindelijk een leuk nieuwtje!!! ik ben maandag ten huwelijk gevraagd!!! ben zo blij!!! vind dit al een mooiste dag van me leven dat ik gevraagd ben haha laat staan als ik ooit zwanger raak..
Whaaah Ikkuh!! Wat een gaaf nieuws!!! Van harte meid! Echt super! Zo'n opsteker kon je vast gebruiken, kan je misschien ook even je zinnen verzetten en niet aan het ziekenhuis denken maar een jurken, taarten en feestjes. Wanneer gaan jullie trouwen?