Dank trouwens voor jullie lieve reacties. Ben wel teleurgesteld, vooral omdat zo'n maand weer zo lang duurt. Maar daar mag ik niet over klagen. Ik heb t zo bedacht: ik zie die mk gewoon als een nieuw nulpunt, dus ik ga nu naar ronde 3. Vorige keer was ook ronde 3 raak, dus ik heb goede hoop. We hadden ook niet goed geklust afgelopen maand. Zo druk op t werk en mn vriend had last van zn MS. Hij zei dat ik hem deze ronde gewoon mee naar bed moet sleuren, ook al heeft hij geen zin. Haha, we zullen zien. Het seksen verveelt me zeker niet, dus wat dat betreft vind ik het ook weer niet zo erg dat we nog een maand moeten proberen
ja zeker even denken aan wat anders haha. we hebben nog geen datum die willen we waarschijnlijk plannen na 4 april als we de uitslagen hebben in het zh want dan weten we waar we aan toe zijn. ik wil zelf liever ook niet trouwen als ik zwanger ben of het moet zooooo pril zijn maar dat in ieder geval niemand het kan zien.. maar dit is wel echt heerlijk even iets positiefs
nou roxy ik hoop voor je dat deze 3de ronde dan weer je geluksronde gaat worden!! zou mooi zijn hoor en dat het dan ook voor je blijft plakken
nou mijn vriend vroeg al om uit eten te gaan maar ik heb toen gezegd dat ik dan liever thuis lekker samen gaan gourmetten... dus dat hebben we gedaan en toen we klaar waren en ik uitgepraat was toen ging die op zijn knie hah maar ik had daarvoor even me hoofd op zijn buik en hoorde zijn hele hart tekeer gaan haha en de hele dag had ik al een vreemd voorgevoel... maarja hij had veel last van zijn migraine dus is vergeten de open haard en kaarsjes aan te steken dus dat gaan we zaterdag over doen
Ahhhh zo lieffffff!! Leuk joh Ben benieuwd wanneer hetballemaal mag gaan gebeuren! Leuk ook om allemaal te gaan regelen!!
Ikkuh wat gaaf!! Oeh ben helemaal blij voor je! Lekker iets positiefs om naar uit te kijken en alles regelen is zo leuk! Gefeliciteerd!! Roxie nou meid ik gun het je van harte. Dat 3 maar mooi jullie geluksnummer mag gaan worden! Noamy beterschap meis... Dat je maar snel kan gaan genieten! Ik ga zo lekker slapen, vermoeiende dag gehad op het werk. En morgen voor het eerst weer sporten. Ik ga spinnen met een vriendin van me. Volgens mij vallen we alle 2 na 10 min van die fiets! Haha. Maar het is een begin he Slaap lekker allemaal!
Blike wat een mooie echo!! Ben echt blij voor jullie dat alles goed was!! Geniet er lekker van samen! Roxie Aaah wat balen van je ongi! Ik duim voor jullie dat ronde 3 geluk brengt! Moet gewoon!!! Ikkuh wow, super nieuws meid!!! Van harte!!!! Igor heel veel succes morgen meid! Hoop dat je springende eitjes gaat zien Luca niet te veel stressen hè!!! En jeetje wat vervelend nieuws over de vader van je vriendinnetje! Ik hoop dat alles goed komt! Noamy balen die misselijkheid! Geniet lekker thuis, ff geen werk, lekker bijkomen! Mss ha bellen en vragen of hij goede tips heeft mbt de misselijkheid? Blondi kon maar op met die foto's van je toeter!!!!!! Vind het altijd zulke leuke foto's, jammer dat er zo weinig voorbij komen, hihi. Ik ga zelf, denk ik, wanneer het zo ver is, elke week een buik foto showen! Hihi Paula vervelend joh, ik zou me niet teveel met de afscheiding bezig houden! Je tempt en doet aan ovu testen, kan niet mis gaan lijkt mij! Nog ff volhouden en dan mag je weer testen, hoop dat je met een mooie posi test komt!! Sheltie ook voor jou hoop ik natuurlijk dat het deze ronde lekker raak is!! Heeft je schoonxusje 1 vraag minder Pfff hoop niet dat ik iemand ben vergeten, hihi. Hier druk met voorbereidingen. Ben nu oom sinds 3 dagen aan het tempen en heb dus al 3 dagen achter elkaar om 7 uur een temperatuur van 35,7! Vind dat zo apart! Zal wel zo zijn denk ik dan! Vanochtend een uur later weer getempt om te kijken of mijn thermometer niet stuk is, maar toen was het 36,0. Dus hij zal t wel goed aangeven!
Wauw ikkuh gefeliciteerd!!! Echt heel leuk nieuws! Ben hier een beetje de moraal verloren maargoed dat houd ik nu maar even voor me, leuk nieuws is veel beter @ Ajlaa; ik maak ze nog wel elke week de buikfoto's maar ik zie zelf soms geen verschil dus dan zet ik ze er ook niet op anders blijf ik uploaden Misschien aanstaande vrijdag weer.. Samen met de echofoto iedereen fijne dag gewenst.
igor--> sterkte en succes vandaag!!! ik hoop op positief nieuws. iedereen bedankt voor de felicitaties!! luca--> ik ben benieuwd naar je buikfoto en echo!! vind dat zo leuk om te zien :d ajlaa--> je thermometer zal vast wel kloppen hoor hoe temp je? toen ik aan het tempen was had ik ook soms een hele lage temp alleen ben ik al op me schildklier nagekeken en is niets mis mee bij mij, maar misschien iets voor je om even in de gaten te houden? weet niet of je het ook altijd/heel vaak koud heb? anders moet je uiteindelijk maar even bij kenmerken van trage schildklier kijken maar alleen als je dat altijd heb hoor verder niet meteen zorgen maken
hmm ik doe het gewoon lekker onder mn oksel, haha! dus dan valt ie altijd lager uit toch! maar ik vond het zo apart dat t elke dag precies 35.7 is, vanochtend was trouwens 35.6. Maar wel toevallig dat je dat zegt over de schildklier! Bij mij zit dat in de familie: moeder van mijn oma (dus overgrootmoeder), mijn oma, haar zus, en mijn tante (dochter van oma dus) zijn daar ook aan geopereerd, ik ga dus wel ff zo googlen! Mijn vriend klaagt juist dat ik zo warm ben in bed, mijn voeten zijn wel koud! maar vond wel apart ik voel zo heet aan dat ik altijd dacht dat ik 37 graden heb of zo!
@ roxie: balen meid :x. Hoop dat het de volgende ronde wel raak is. Maar flink klussen . @ luca: slecht nieuws heb je gekregen. Niet leuk om te horen. Sterkte voor de familie. @ Ajlaa: je temperatuur gaat weer omhoog nadat je in beweging komt en daarna blijft hij ieder uur stijging (weet zo niet hoeveel). Het klopt dus wel dat je temp hoger was na een uur. Is juist mooi dat je temp zo stabiel is, dan heb je er tenminste wat aan. Mijn eerste ronde tempen was met pieken en dalen en nu is hij redelijk stabiel. Ja hoop dat het deze ronde raak is, dan heeft ze idd weer een vraag minder. Hoop het zo. @ ikkuh: gefeliciteerd!!!!! Super! Geniet van het regelen, ik vond het hartstikke leuk om te doen. En lekker doen zoals jullie het zelf willen en niet omdat je denkt dat het zo hoort! Het moet jullie dag worden.
Goedemorgen allemaal! Igor, succes vandaag he! Ik ben benieuwd! Hier nog steeds pijnlijke borsten en tepels. Net eindelijk naar de wc gekunnen na 3 dagen (heb ik wel vaker last van) dus dat was een hele opluchting haha. Maar daar kwam me toch een hoop afscheiding bij, eiuww! Sorry voor de details.... Zal wel normaal zijn maar kan niet wachten tot mn nod! Haha.
wat naar paula, die opstipatie... Gelukkig geen last van maar het lijkt me heel vervelend... Nog een paar daagjes, dan kan je testen! Zal hier ff wat HCG voor de wachtbankdames strooien: HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
Oeh bah paula das niet fijn Goed veel vezels eten!! Ik werd net gebeld door t zkh of ik mee wilde werken aan een onderzoek voor de medicatie welke ik slik voor de crohn of ik er zonder kon!!! Nahhhh Ik heb ze bedankt! Nu toch al helemaal niet nu ik zwanger ben!