hoi meiden, ik ben weer terug uit het ziekenhuis Alles zag er goed uit, zowel baarmoeder als eierstokken en er staat een mooi eitje klaar. Dus mijn eisprong moet nog komen. Dat is het belangrijkste. Om eventueel endometriose (dit past bij de klachten die ik heb/had) echt uit te sluiten zou ik een kijkoperatie kunnen doen, maar dat heb ik afgewezen. De belangrijkste onderdelen zijn in uitstekende staat, dus gewoon flink oefenen en dan zou het goed moeten komen. Toch wel een hele opluchting moet ik zeggen, er is stiekem toch wel een zorg van me afgegleden. Ikkuh..JOEHOE JE GAAT TROUWEN!!!! Helemaal super meid en gefeliciteerd. Roxie ik heb nog zo gezegd, hou de boel nou binnen...balen joh. Wel fijn dat het dan weer regelmatig is. Blike super je echo, ik ben helemaal blij voor je. Kan me voorstellen dat je even moest huilen, geeft niks. Iedereen heel erg bedankt voor jullie berichtjes, lief allemaal.
Haha blike, ik heb ze allemaal opgevangen! Kom maar kom maar kon maar Igor, wat fijn dat alles goed is en dat je je ei echt gespot hebt haha. Dit zal idd een hele geruststelling voor je zijn, fijn! Noamy dat onderzoek snap ik ook niet helemaal... En dus lekker niet aan mee doen, je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken toch?
@ igor: gelukkig dat alles in orde is. En je ei staat klaar! Dus deze maand is nog niet verloren! @ noamy: vreemd onderzoek. Ik zou het idd ook zeker niet doen als ik zwanger was. Je weet maar nooit wat voor invloed het kan hebben op het beebje.
Hey Sheltie, nee deze maand is nog zeker niet verloren. Heb vriendlief al ingelicht, vanavond quality time voor ons m.a.w. wij gaan ons vanavond helemaal sufn.......
Op de een of andere manier heb ik een heel gerust gevoel over me heen, alsof het deze keer raak is. Vreemd te omschrijven, maar ik maak me geen zorgen. En nu maar hoopen dat mn gevoel me niet in de steek gaat laten. Heb nog niet echt tekenen, hoewel ik gisteren misselijk was maar tegelijk ook honger. Zo en nu ga ik eerst naar mn werk. Heb slaapdienst, dus kom morgen pas weer hier.
Dat hoop ik ook voor je Sheltie, en straks voor mezelf ook we zijn tenslotte allemaal gependeld in maart Ga er vanuit dat ik deze maand een lange cyclus heb en ik zou dan pas kunnen testen in maart
Dan val ik deze ronde nog net in februari. Ronde 7 zou in maart zijn. Nou ik ben benieuwd. Hoe dan ook als het binnen nu en anderhalve maand gebeurd ben ik super happy dus ik heb nog een extra kans voor een maart baby haha. Maar hoop natuurlijk dat het nu al raak is natuurlijk. Igor heb je nog gevraagd naar die pijn in je borsten??
Paula hij kon dat niet heel goed verklaren, vroeg wel of ik getest had en ik vertelde dat ik dat had gedaan en dat ie negatief was. Dus waarschijnlijk had het toch met mijn eigen lichaam, de cyclussen en eisprong te maken.
Ok apart, zo zie je maar, na een half jaar kun je er nog geen pijl op trekken wat je lichaam allemaal doet! Sheltie, ik hoop het voor je hoor! En fijn dat je zon goed gevoel hebt. Zou willen dat ik dat ook had maar heb geen idee. Wel heel veel hoop natuurlijk maar ik durf nergens meeer op te vertrouwen dus we zien wel haha.
Nee maar ik weet nu wel dat het allemaal verder goed zit, dat is zo fijn. Nu kan ik er weer relaxed in gaan staan. Oh ja net te horen gekregen van de gemeente dat we geen bouwvergunning aan hoeven te vragen, dus we kunnen eind mei gaan verbouwen. Scheelt weer een hoop geld.
Goed nieuws Igor! Veel klusplezier Noamy, wat vervelend. Beterschap! Ik begrijp het onderzoek wel hoor. Ze willen natuurlijk altijd dat mensen zo min mogelijk aan de medicijnen zijn, ivm bijwerkingen enzo. Ze wisten waarschijnlijk niet dat je zwanger bent, dit is natuurlijk niet het moment om daarmee te experimenteren. Maar als je zonder zou kunnen, is dat natuurlijk altijd beter voor je lijf dan chemische rommel slikken! Sheltie, ik duim zó voor je dat je gelijk hebt meid!
sheltie--> bedankt we gaan het ook echt gewoon op onze manier doen wat dat betreft doe ik toch alles wat ik zelf wil alleen moet ik rekening met mijn vriend nu houden haha noamy--> gelijk heb je dat je niet mee doet aan die onderzoeken gewoon lekker even aan jezelf denken en aan je kleintje dat is het allerbelangrijkste!! beterschap met je buikgriep hoop voor je dat het snel over is. igor--> gelukkig is alles goed dat is altijd fijn om te horen. is zeker een een opluchting waard.
Goeiemorgen ladies, @igor, wat fijn dat je deze maand nog een eitje hebt! en dat verder alles er goed uitzag!! Kan me voorstellen dat er echt een zorg van je afgevallen is! Hopenlijk krijgen jullie snel een positieve test in handen!! @sheltie, spannend meis! wanneer ga je een testje wagen? @paula, hoe voel jij je? al een voorgevoel? Vandaag nog een dagje werken, dan tas inpakken en morgen lekker (weer) op wintersport! Heerlijk Hopenlijk ben ik deze keer iets minder misselijk van de autorit, dat was vorige keer echt een drama...
Goedemorgen meiden, Blike wat lekker ga je gewoon weer skien?? Je hebt het goed voor elkaar meis. Ikkuh ja het is zeker een opluchting, jullie nog maar 2 maandjes wachten op de uitslag, voor je het weet is dat voorbij. Noamy ach ook nog buikgriep, beterschap meid. Allen, werkse vandaag of geniet van je vrije dag.
Goedemorgen! Igor, wat fijn! Kun je lekker aan de gang en geen last van vervelende vergunningen! Blike, nee geen voorgevoel maar wel heel veel hoop haha. Wel blijft mn temp al 3 dagen hoger. Normaal gaat ie van 36,4, 36,5, 36,6 en weer naar 36,4. Nu is ie 36,6, 36,6, 36,7. Maar zul je zien dat ie morgen ineens weer kelderd haha. Zit nog een week voor mn nod dus nog geen idee of symptomen helaas. Word een spannende week! Haha. Wel nog steeds gevoelige borsten en tepels maar wel iets minder als de laatste dagen. Het blijft afwachten!