Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O voor mn ei is mn gemiddelde temp over die 6 dagen ervoor 36,1. Dus wel een mooie stijging iig :D

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Goede morgen dames,

Nou Paula dat is dan wel een mooie stijging!! Hou de hoop vast ;) ik doe met je mee!

Igor, beter vd vergunning, scheelt een hoop geld en papierwerkt, toch?!

Noamy al wat beter?

Blike, lekker hoor 2 keer gaan skiën!!

Sheltie, gister ff jouw temp kaartje zitten kijken. Maar volgens mij mag jij ook zeker goede hoop hebben, want die is mooi aan het stijgen! En dat rustige gevoel o er je heen.... Dat had nog iemand toch? Die zwanger bleek?!

Ik heb straks om half 3 een afspraak bij de ha! Wil mijn bloed laten testen op schildklier! Teveel toevalligheden! 1.komt in familie voor bij vrouwen 2. Lage temperatuur 3. Lage bloeddruk 4. Vocht vasthouden 5. Snel blauwe plekken 5. Moe
    Toen Ikkuh dit gisteren zei besefte ik me het volgende mijn schoonzus was 2 jaar vd pil en toch deed ze er 6 mnd over om zwanger te worden. Maand voordat ze zwanger werd ging ze naar ha ivm vermoeiheid, daar kreeg ze te horen dat haar schildklier te traag werkte en ze kreeg per direct medicijnen, 3/4 weken later was ze zwanger!
    Toeval? Vind het toch apart!

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Blike wat heerlijk weer op wintersport!geniet ervan!

Ajla ik heb t laatst ook laten nakijken maar alles was goed( was toen net zwanger en wist t nog niet!)

Paula je ei komt eraan!!

Hier gaat t vandaag wel ok
    Heb net voorzichtig n. Slap kopje thee en n broodje gegeten en ben nog niet erger misselijker :)
    Ben benieuwd want wil morgen wel naar de 9 maanden beurs!
    Mannetje is gister eerder naar huis gekomen om voor me te zorgen en vandaag ook thuis gebleven! Zoooooo lief!

4. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ blike: heerlijk nog een keer op vakantie. Geniet er van.
    Wannneer ik ga testen, weet ik nog niet. Nu in elk gebal nog niet, het is nog veel te vroeg.

@ ajlaa:vorige maanden voelde ik vanalles en dacht ik "zou ik zwanger zijn?"
    Nu voel ik weinig, maar heb ik zo iets van "ik ben zwanger".

Haha maar zegt niets hoor, want mijn gevoel laat me wel vaker in de steek. Ik wacht het maar rustig af.
    Maar mijn temeratuur doet idd goed mee.

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Sheltie ik duim voor je hoor! Volgende week hebben wij gewoon alle 2 een posi test! Moet gewoon! Haha.

Blike, weer skieen? Lekker man! Ff een weekend je gedachten verzetten, veel plezier!

Noamy, fijn dat het wat beter gaat, hoop dat je je morgen weer lekker fit voelt voor de beurs!
    O en ik heb mn ei vorige week al gehad.... Denk dat je igor bedoeld...

Ajlaa bedankt voor je leuke reactie! Maar zit nog een week voor mn nod en dan zegt het nog niet zo veel volgens mij. Maarja, het is iig al iets! Haha. Heb ook een klein beetje steekjes onderin mn buik, maar kunnen net zo goed mn darmen zijn en ik herinner me nog van igof dat ze dat gehad heeft maar dat het helaas niet veel zei. We zullen zien maar doe maar goed duimen allemaal en met veel hcg strooien! Haha

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Sheltie jouw temp kaartje ziet er mooi uit hoor! En die dip vandaag zou natuurlijk heel goed een innestelingsdip kunnen zijn! Spannend zeg, hoop dat je temp morgen weer omhoog schiet en hoog blijft! ;)

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Mijn temp is voor mn ei gemiddels 36,1. Na mn ei is ie 36,6 36,4 36,5 36,6 36,6 en 36,7. Nog geen dipje dus maar wie weet morgen hihi.

8. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ paula het wordt een spannende week voor ons!

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    paula en sheltie spannend hoor, ik mag nog even wachten. Ondanks dat er een ei klaar ligt nog geen positieve test gehad:( dus ik heb deze maand echt een lange cyclus dat kan niet anders.

Dus we klussen maar gewoon lekker om de dag door en door en door..hihi

Oh ja en de borsten doen nog steeds mega zeer

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oeps paula ja ik bedoelde igor....
    Jij even afwachten( de verschrikkelijkste periode van de maand)

Nou ik voelde me beter maar nu ik gedoicht en aangekleed ben voel ik me weer kut!
    Pfffffff

11. Meiden ik ben er even kort om mijn nieuws met jullie te delen;

We krijgen een dochter!!!

We kregen helaas geen mooie foto van haar gezichtje want ze lag helemaal onderin en wilde zich maar niet laten zien. Maar het was toch een mooie ervaring :D

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wat leuk luca n dochter!!!!!
    Iedereen krijgt meisjes!
    Jij, blondi en vandaag t bericht dat de nicht van mn mannetje ook n dochter krijgt!!!! Leuk!!!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    een dochter!! wat leuk :D:D:D gefeliciteerd meis!!

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> heel veel plezier met je vakantie!!

noamy--> hoop dat je je morgen wat beter voelt en lekker kan genieten op de 9 maandenbeurs.

ajlaa--> hoop voor je dat er niets mis is met je schildklier toch goed dat je het even laat nakijken liever een keer onnodig dan een keer te laat toch

luca--> gefeliciteerd!!! leuk hoor een dochter!! dat word jurkjes scoren en vooral veel roze he haha.

sheltie en paula--> ik hoop voor jullie dat het raak is!!

nou ik was gister op de huishoudbeurs en ik zag hele schattige prinsessen bestek en ik was helemaal overtuigd van die ga ik meenemen!! (voor een vriendin die zwanger is) maarja besefte daarna pas dat ze nog helemaal niet weet wat het word haha misschien een voorgevoel??? hmmm had ik het nou maar gewoon meegenomen.
    nu ga ik dus zondag met haar naar de 9 maandenbeurs ben der helemaal klaar voor voel me op dit moment helemaal sterk ervoor en heb de moed haha

15. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ luca: ook een meisje! Hartstikke leuk :D

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey luca, wat leuk! Fijn dat alles goed gegaan is!
    Gefeliciteerd!

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Zo, ik heb hier nog even 3 dames om te feliciteren.

Ikkuh, gefeliciteerd met je verloving meid! Wat tof! Ik hoop dat ik dat ook ooit mee mag maken haha

Blike, gefeliciteerd met je mooie goede echo! Zie je wel, alles komt goed! :D

Luca, gefeliciteerd met je kleine meid! Ik ben ondertussen bang dat het straks toch geen meisje blijkt te zijn met de 20 weken echo..:) Heb stiekem al best veel meisjesspulletjes en ik wil nou ook echt graag een meid :)

Lekker weekend dames?! :D
    Ben trouwens benieuwd of jouw gevoel gelijk heeft Sheltie! Spannende tijd...!

9 maanden beurs was gezellig, hoop meidenspulletjes gekocht dus het moet gewoon een meid zijn haha, heb echt zoooooo'n leuk jurkje! Ben dr helemaal verliefd op! En heel leuk ledikantlaken van mamsie gehad.. echt top :D

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen!

Blondi, je hebt een heel sterk voorgevoel geloof ik? Hihi. En als het nou toch een jongetje word??

Ikkuh, veel plezier vaandaag! Leuk dat je toch gaat.

Hier weer een hogere temp vandaag, 36,8 oraal. En een verstopte neus toen ik wakker werd. Dusss..... Of ik word gewoon weer verkouden en heb daarom een hogere temp en verstopte neus smorgens, oooooffff..... Hahaha. We zullen zien ;) tot nu toe gaat het iig wel de goede kant op :D

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ Paula, bij de vorige pretecho was het toch echt een meid maar aangezien er wel eens fouten gemaakt worden.. :)
    Heb voor op het kamertje lila/paars gekocht, dat kan ook wel voor een jongen vind ik. Alleen het jurkje wordt dan een kado voor een vriendin van mij haha

20. Haha Blondi ga eraar niet vanuit dat zw het mis hadden hoor! Bij ons was het wel echt overduidelijk dus ik heb geen enkele twijfel meer :) ben net wezen shoppen met schoonmoeder en heb lekker dingetjes voor mezelf gekocht en zij heeft ook al ingeslagen voorde kleine Hihi :D gaan nu lekker Chinees eten en daarna verf en behang uitzoeken voor de babykamer :)

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Paula voor jou is het ook best spannend nu He
    En igor nog even geduld op je ei en wat fijn dat er verder niks naars uitkwam :)
    sheltie ik hoop dat je voorgevoel uikomt!!

Ohja en we krijgen van mijn schoonmoeder de babykamer!! Superlief :)

Deel Deze Pagina