sorry was meer lollig bedoeld! Snap dat het vervelend is! Meer kan ik niet zeggen! Tot nu toe zeg ik altijd; wat vervelend voor je. Ik kan het wel 100 keer zeggen maar beter of slechter ga je je niet door voelen! Ik dacht een beetje humor er tussen leidt je af! Tuurlijk wil niemand dat, maar sommigen hebben dat nou eenmaal!
Noamy alleen de naam al gemberthee...brrrr Maar hoop echt voor je dat het helpt. Mijn vriendinnetje was ook echt heel erg ziek toen ze zwanger was, het wordt allemaal minder hoe je daar maar aan vast Luca ja doe vanavond nog wel een testje tegen een uurtje of 7 ofzo Paula wat fijn voor je collega en tuurlijk komt het bij jou ook...enne is dat 37 grd oraal of rectaal gemeten?
Igor dat is dan rectaal... Of je teld dus 0,5 bij je orale temp Noamy, ik ga pas testen als ik overtijd ben en mn temp hoog blijft. Dat zou dan zondag kunnen zijn want vrijdag of zaterdag is mn nod...
Ajlaa ik gebruik die dipsticks van zwanger&kids, werken prima hoor het duurt nu alleen wat langer. Paula oke, ik ga niet temperaturen hoor maar was even nieuwsgierig. En nou is mijn normale temp altijd al boven de 37 grd, ben erg warmbloedig
ja die heb ik ook gebruikt de vorige keer, vond het alleen zo'n gekloot steeds met plastic bekertjes! dus heb nu de midstream besteld! normale temp boven 37 s ochtends als je net wakker bent? Ik ben zelf altijd zooo warm, maar door te tempen ben ik dus achtergekomen dat mijn temperatuur maar 35.7 is in de ochtend (onder oksel!), terwijl voor mijn gevoel deze veel hoger ligt!
Ajlaa ja bij mijn weten wel, heb een keer in het ziekenhuis gelegen en toen gingen ze ook elke ochtend mijn temp. meten en die was altijd boven de 37 maar dat is 3 jaar geleden ofzo
Zo, ik ga proberen op iedereen te reageren! Proberen hé Noamy, erg vervelend dat je je zo rot voelt maar idd, rond de 3 maanden zal het wel wat minder worden! Ff doorbijten! (ook al is het moeilijk) Igor, jij had die langere cyclus ja, ik weet het weer! Maar wat heeeerlijk zomaar een weekje weg! De verbouwing zal misschien wel wat stress opleveren? Sheltie en Paula, jullie temp wil nog niks zeggen hoor! Volgens mij ging die van mij ook even omlaag.. als ie maar weer omhoog gaat en niet laag blijft dan is het goed! Zou morgen nog ff afwachten Aljaa, wat heerlijk zeg, een reisje naar NY! Hoop dat jullie het echt naar je zin hebben. Luca, alvast weer welkom in NL! navelbreuk; daar is nu niks aan te doen. Na de bevalling kunnen ze opereren maar volgens mijn vk, die het ook heeft gehad, is het een erg pijnlijke operatie, en bij een eventueel volgende zwangerschap komt het weer terug! Dus opereren heeft pas zin als ik klaar ben met kinderen krijgen. Ach, het is nou eenmaal zo. Alleen wel pijnlijk.
NY betekent veel schoenen kopen, daar is het echt goedkoop. Mijn vriend heeft ook al meerder keren uggs voor mij meegenomen uit Amerika, dat scheelt zoveel geld. Onze Ipad komt ook daar vandaag een stuk goedkoper, dus ja Ajlaa ik zou 1 hele lege koffer meenemen Blondi ja ikke heb bijna een postitieve ovutest, pfff het heeft nog nooit zo lang geduurd. En ik hoop dat de pijn meevalt voor je.
Igor, 37 als basale temp?? Dat is erg hoog zeg! Maar weet niet waarvoor je in het ziekenhuis lag maar een verkoudheidje kan je temp al verhogen en in een ziekenhuis is het altijd zo warm, pfff! Haha. Je zou eens thuis voor je opstaat smorgens je temp moeten nemen, denk dat dat wel iets scheelt en anders ben je gewoon een heel heet persoon haha. Dat zal je partner vast beamen Blondi, een navelbreuk... Raar he dat dat nu dan ineens tevoorschijn komt! Hoop dat je er niet te veel last van hebt? En die operatie dan maar lekker uitstellen als het niet hoeft, kan echt zeer doen zoiets!
ipad hadden we zitten kijken maar vond het niet zoveel schelen met in NL, misschien omdat het online was? mag ik vragen hoeveel jullie er voor betaald hebben?
@ noamy: SORRY Was denk ik ook even teveel met mezelf bezig. Heel vervelend dat je steeds zo misselijk bent. Mijn vriendin was bijna 9 maanden misselijk. Sorry wil je niet ongerust maken. Ik hoop echt dat die van jou snel over is @ ajlaa: oké dan kan ik je nu wel toevoegen op FF . @ igor: al een positieve test?????? Hier verder last van mn buik en tussen de middag heel erg misselijk. Heb met tegenzin een boterham opgegeten. Nu gaat het wel weer. En zo nu en dan last van mijn onderrug. Ben benieuwd naar mn temp morgen.
OMG! 9 maanden lang! Nou ik hoop dat heg bij mij straks met 3 maanden weg gaat die misselijkheid! Ga morgen btw weer proberen te werken en als t niet gaat ben ik zo weer thuis! Wanneer ga jij testen dan???
Ajlaa ik weet het niet precies maar volgens mij scheelde het iets van 100 tot 150 euro, dus dan is het zeker de moeite waard. Sheltie vanmiddag was hij bijna positief, straks nog een keer en dan morgen weer en dan zou hij toch positief moeten zijn En je was misselijk lees ik en last van je onderrug...hmmmm zou het dan toch, hoop het voor je.
ik wacht in elk geval zaterdag af. Zondag kunnen we beide uitslapen, dus als er dan nog geen ogi is ga ik testen. We willen het graag samen doen.
sheltie, heb je dat altijd misselijk en rugpijn voor je nod? ik hoop het voor je! nog steeds geen testdrang?? ik weet niet hoe paula en jij dat doen hoor! respect! igor ja dat scheelt dan zeker!!! net een ovu test gedaan, negatief, test streepje wel aanwezig maar lichter, zit nu wel te twijfelen om morgen over te slaan met testen! of ik moet een wel heel korte cyclus hebben...
Ajlaa ik zou gewoon doorgaan met testen en om de dag klussen natuurlijk dan kan je uitrekenen wat je cyclus wordt. Hoe lang is je lf weet je dat? Je hebt tenslotte ook een keer een cyclus van 30 gehad en kijk maar naar mij, ik had ook ineens 27 en 24 en nu......36/37 gok ik op
Sheltie ik zou ook wachten hoor, jij had toch ook elke keer als je getest had dat je dan de volgende dag ongesteld werd? Gewoon samen doen en die ongi komt er niet bij jou, ik voel het