Begrijp heel goed hoor dat jullie hier wat minder willen zijn en wat meer willen richten op andere dingen! We doen allemaal zo ons best en iedere maand krijgen we hoop doordat ons lichaam ons zo voor de gek houdt. Die frustratie heb ik ook iedere maand. Maar meiden houd moed!!!!!!!
Daar is dit forum voor hoor, dus blijf er lekker mee doorgaan! Bovendien zijn we vrouwen hier, dus heel erg goed in zeuren Ik ben juist blij dat ik af en toe lekker tegen jullie aan kan zeiken, anders krijgt mijn arme lief dat allemaal over zich heen
Sheltie ik blijf hier zeker wel komen, vind het wel gezellig. Maar heb nu wel zoiets van, het komt allemaal wel, de focus is eraf. Heb wel vanmiddag etos zwanger worden gekocht, baadt het niet dan schaadt het ook niet. Nu ben ik gewoon heel hard aan het duimen voor jou!!!! Maar dat zit wel goed, kan haast niet anders.
Nou voel me gelukkig weer wat lekkerder. Vanmorgen was echt klote. Heb net sheltie dr kaartje eens bekenen en jah... Euhh... Als ik 0,5 bij mijn temp tel dan heb ik nog niet eens zon verschrikkelijke temp vandaag, 36,9. Dus... Geen bloed geeft moed haha. Mocht mn temp morgen nou toch nog hoger worden dan hou ik toch nog wat moed. Mn nod is zateerdag pas dus misschien heb ik vandaag wel een dipje. Ik ga er niet vanuit en ik verwacht voor 99 procent mn ongi maar goed, positief blijven is toch wel een fijner gevoel als wat ik eerder voelde. En igor dat van die hond, ik wil het heel graag maar wij werken ook fulltime en dat houd ons dus ook tegen. Maar ik zou er wel toe in staat zijn vandaag! Hihi.
Voor de duidelijkheid ik heb echt geen hoop meer want zwangeren zitten geloof toch echt wel dik boven de 37 maar ik ben dat klote gevoel iig kwijt.
Nu is het bij mij natuurlijk nog even afwachten, maar ik zit maar net boven de 37 hoor. 37,1. Hier nog steeds last van mn rug. Net bambi zitten kijken (hou van tekenfilms) en dat was geloof ik niet zo verstandig haha.
Haha sheltie, ik zou vandaag ook geen bambi moeten zien hoor, ben super emo vandaag! Fijn he die hormonen?? Lief dat je blijft duimen maar mijn temp als ik ongi word ik meestal 36,3... Na mn ongi word ie rond de 36,1 en dan weer omhoog. Dus ok, 36,4 is nog steeds hoger dan 36,1 maar wel dicht bij mn ongi temp. Na mijn ei zit ik sowieso altijd tussen de 36,4 / 36,6. Maar heb nog nooit een tweede verhoging naar 36,8 gehad en die gaf zo veel hoop! Verder is een tempdip 3 dagen voor nod wel heel laat dus we zullen zien wat er zaterdag gebeurd. Igor, wel? Haha
Igor en Paula, ik vind het echt heel vervelend voor jullie!!! Had voor beide hoop, voor de een een eisprong en voor de ander een zwangerschap! Ik had dus een heel verhaal getypt, maar ben nu zo over de zeik omdat die weg is dat ik eht maar kort houd, sorry dames! Maar ik denk aan jullie!
Roxie, hartstikke bedankt voor je tips! Heb er zeker wat aan! We blijven ook 8 dagen! Met welke maatschappij vlogen jullie? En was er veel gedoe bij de douane? En in welk hotel verbleven jullie? haha sorry wat een vragen! Kan je net zo goed op een kopje koffie/thee uitnodigen hahaha! Mss een idee trouwens... om met zn allen een keer af te spreken, haha.
Sheltie, dat is helemaal geweldig!!! Ik hoop dat je temp mooi hoog blijft!!! Hier een verassende mededeling... mijn ovu test is volgens mij positief!!! op dag 12!!!!!! ik heb een foto gemaakt met mijn tel (=wazig) maar ga zo wel proberen die er op te zetten! Mijn borsten jeuken ook! dus zou wel kunnen kloppen dat ei er aankomt! Wel een verassing want dat is een week eerder als verwacht!
Ajlaa super dat je ei er nu al aankomt, maar goed dat je doorgetest hebt he? Dus ook jij een lekker korte/normale cyclus joepie!! Straks lekker naar Amerika meis, super voor je/jullie. Hier komt het wel goed hoor, ga me er alleen niet meer zo op focussen dat helpt toch niet. Het lijkt mij best leuk om een keer af te spreken trouwens Enne Bambi is sowieso een tranentrekken
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Nena%20&%20Ljaljo/Mijn%20documenten/Downloads/foto%20(1)%20(1).JPG file:///C:/Documents%20and%20Settings/Nena%20&%20Ljaljo/Mijn%20documenten/Downloads/foto%20(2)%20(1).JPG file:///C:/Documents%20and%20Settings/Nena%20&%20Ljaljo/Mijn%20documenten/Downloads/foto%20(3)%20(1).JPG dit is mijn ovu test van vandaag 18.00 uur wat denken jullie...posi?
Wij vlogen met KLM rechtstreeks naar JFK. We hebben onze reis bij Arke geboekt, dus vlucht en hotel in 1. We zaten in het Radisson Lexington, op Lexington Avenue. Prima hotel en lekker dichtbij OV. Maar dat zit je overal in Manhattan wel. We moesten wel flink in de rij staan om het land binnen te komen en ik had nog een appel in mijn tas, dus die moest ik aangeven. Hahaha, ze zijn een beetje lastig met etenswaren en dat wist ik niet van tevoren. Kan je ook echt aanraden om een ov-pas te kopen. We betaalden iets van 30 dollar pp en dan konden we een week lang in metro en bus. Wij zijn acht dagen gegaan met het idee dat we lekker veel tijd hadden om het af en toe wat rustiger aan te doen. Haha, dat gaat dus niet in NY. Hoe langer je er bent, hoe meer je wilt zien. Ik hoop voor jullie dan ook echt dat je nog even vrij bent als je weer terugkomt, want je hebt wel wat tijd nodig om bij te komen! Als je meer wilt weten, vraag maar raak!
Ajlaa, heb weinig verstand van ovutesten, maar die zien er toch aardig positief uit! Ik zie dat je al bent uitgelogd, heel goed, want je moet nu keihard aan de klus
hahaha niet dus, ben er nog! Mijn lover zit hier met zijn broer voetbal te kijken haha Maar ik vroeg me dus het volgende af... We hebben gister avond 'geklust', wat denken jullie... nu gewoon weer doen en morgen weer, of vanavond overslaag en morgen avond weer? Vind het zo tegenstrijdig, de een zegt om de dag, de ander elke dag rond de eisprong!