het is gewoon niet geloven hoe erg mijn borsten (tepels) jeuken en dan vooral de rechtse, word er gek van!!!
Even snel... De duivel is gearriveerd! Temp 36,3 en weer een cyclus van 28 dagen, dus niet langer wat ik dacht. De ovu testjes hebben er een beetje langs gezeten dus... Of mijn lichaam is gewoon iets af aan het stoten wat niet gelukt is. Luca, een hogere temp dan normaal tot 2 dagen voor een ongi kan dus zeker wel. Eergister was ie nog 36,8 bij mij ( is dus 37,3) . Wil niet lullig doen maar ik weet nu hoe een teleurstelling voelt en dan kun je beter je voetjes op de vloer houden. Sheltie, je temp ziet er super uit hoor dus ik ben echt mega aan het duimen dat jij de gelukkige bent deze ronde!
Ajlaa tja het is ook wat om de hele tijd aan je tieten te krabben of ben je vrij vandaag? Paula balen meis, ik voel met je mee. Kan alle clichés nu wel op gaan noemen maar het is gewoon kut.:x
he wat vervelend paula! idd zeg je goed, alles is mogelijk! we kunnen ons maar beter van bewust zijn dan elke keer teleurgesteld worden! igor, haha nee zit op mn werk! maar word er echt helemaal gek van haha
Haha ajlaa, dan kun je niet krabben nee! Wat vervelend! Ik ben vandaag niet meer teleurgesteld, dat heb ik gisteren wel gehad en wist het gissteren gewoon al. Ik ben gwoon blij dat ik nu weet dat we beiden wel vruchtbaar zijn waarschijnlijk en dat het vruchtje naar mijn baarmoeder kan. Volgende maand gaan we precies hetzelfde klussen en hopen dat het wel goed gaat. Wel raar dat ik mn ei gehad heb op de dag dat mn ovu test voor het eerst iets donkerder werd, hij was toen nog niet posi, de dag erna pas... Of ik heb nu een kortere lf. Maar heb ergens gelezen dat die altijd hetzelfde is dus dat zou niet kunnen eigenlijk. Nouja, iig een mooie cyclus van 28 dagen, dat is wel fijn. Igor, hoe is het bij jou? Ben je echt ongi?
Ajlaa, ik lees net jouw ovu test verhaal.... Zie mijn verhaal zou ik zeggen. Als je temp morgen ook weer hoger is dan is je ei geweest meid!
paula jammer meid! ik zou die gekke ovu testen lekker laten! volg je gevoel sex lekker veel vanaf dag 10 na je ongi! en huppakee op naar de volgende ronde en positief dat je wel n regelmatige cyclus hebt! daar putte ik ook kracht uit elke ronde!!!!!
Paula ja ik ben echt ongi....ben nu aan de etos zwanger worden pillen eens kijken of mijn cyclus dan weer normaal wordt en dan deze maand maar klussen als mijn lief in het land is meer kunnen we niet doen en ik vind het ook goed zo
welke ovu testen gebruik jij?? Vorige maand had ik die van zwanger en kids.. de dipsticks! wat een gekloot en vaagheid was dat, 10 dagen achter elkaar, dan weer licht dan weer donker! Toen ze op waren heb ik die van kruidvat gekocht 5 voor 9.95 en deze vond ik heel duidelijk! heb deze maand dus wel bij zwanger en kids besteld maar midstreams en deze vind ik ook veel duidelijker! Dus misschien een tip? Vul je je temp ook in op FF?
dat hoop ik eigenlijk wel, haha! lekker korte cyclus weer! gelukkig hebben we goed ons best gedaan! eergisteren en gisteravond en daarvoor steeds om de dag! ik kijk wat mijn ovu test vandaag zegt, dan ga ik mijn lover weer es verleiden haha
Noamy ach ja, ik was niet zozeer teleurgesteld maar vooral er ff ontzettend klaar mee...ik zei gisteren tegen mijn vriend; doe mij maar een puppy veel makkelijker Nee onzin natuurlijk maar ik vind het allemaal wel ff prima, we klussen gewoon lekker door en we zien het allemaal wel. Ajlaa die dipsticks heb ik ook, ik maak ze deze maand op en dan kijk ik even wat ik doe, waarschijnlijk niks.
tja paula, balen kan er niks anders van zeggen. Ja jouw temp was waarschijnlijk dus hoger omdat je progesteron wel even werkte maar het vruchtje niet (goed) ingenesteld is dus dan kan het weer wel maarja het resultaat is gewoon hetzelfde natuurlijk.. Ach het is gewoon allemaal kut. Hopelijk de volgende ronde beter.. @ Igor; goed dat je aan de etos bent gegaan ben benieuwd of het iets bij je uit zal halen. Mocht iemand er trouwens nog interesse in hebben verder, ik heb geloof ik nog 2 volle doosjes liggen (kun je 2 maanden mee door) en die wil ik zo opsturen hoor. Dus als iemand interesse heeft om het uit te proberen even laten weten en je adres doorgeven in een pb dan kan ik mijn lief ze op laten sturen Hier vanochtend naar de fysio geweest ivm bekkenklachten en blijk last te hebben van mijn SI-gewricht. dus heb nu wat oefeningen meegekregen om te doen en 2 afspraken staan om het wat losser te maken. Ze zei dat ik lenig was ik wist nie wat ik hoorde haha En heb vet veel kado's gehad! Echt ook van mensen die ik niet ken (vriendinnen van mijn moeder ) enzo, heel lief hoor maar ik vraag me nu al af hoe dat kind in godsnaam alles aan moet doen die eerste maanden. Moet dr 6 keer per dag gaan verkleden denk ik Ook een luiertas gekregen van mijn oma daar ben ik ook blij mee En vanmiddag even kinderwagens kijken met mijn moedertje. En ben nog steeds op zoek naar mijn box want ik wil de Bopita Rondo en eigenlijk in het zilver ook nog eens, maar die bestaan niet in Frankrijk dus moet ik hem hier kopen en mijn ouders mee laten nemen, als ze nog plek overhouden Gisteravond had ik een afspraak met mijn ex, waarvan ik niet zeker wist of het wel een goed idee was. Gelukkig viel het mee en hebben we heel gezellig gekletst. Alleen toen 'onze' relatie ter sprake kwam was het wel even lastig maarja er viel gelukkig ook niet zoveel meer over te zeggen. En verder weet k et niet meer
dames ff iets tussendoor, toen ik ons reisje naar new york boekte werd ik op geattendeerd dat ik korting kon krijgen, wat bleek nou je moet je aanmelden op de site van shopkorting (=gratis), hierbij zijn heel veel online shops aangesloten! op het moment dat jij iets bij een vd shops afneemt krijg je dus korting! ik had me daar aangemeld maar verder niks mee gedaan, nou kreeg ik een mailtje dat ze me 15 euro willen uitbetalen omdat ik op ebookers iets heb geboekt en zij bij hun aangesloten zijn! Dus misschien hebben jullie er wat aan! Korting shoppen bij alle webshops via Shop Korting
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik gebruik de midstream testen van mediq apotheek, vind ze heel fijn want die moeten met ochtendurine. Heb die nog 3 liggen en die ge bruik ik deze ronde op en daar laat ik het dan ook bij. Ken mn cyclus nu wel een klein beetje. Luca, wat fijn dat je zo verwent bent, heerlijk is dat! Igor, gewoon ongesteld geworden dus! Wat vaag! Hoop dat die pillen werken, ik ga ze misschien ook halen.