Hallo meiden, Misschien heb ik niet een duidelijk berichtje geplaatst de laatste keer. Ik bedoelde inderdaad dat ik op het moment erg bezig ben met mijn zwangerschap en de boel voor elkaar krijgen. En mijn bedoeling was wel om zeker af en toe wat van me te laten horen. Maar heb zelf niet zoveel behoefte meer om heelerg fanatiek hier bezig te zijn, maar hou jullie zeker in de gaten. Ik heb al aardig wat dingen voorbij zien komen. Luca mooie wc is het geworden. Debster volgens mij zit jou eitje er zeker aan te komen of is net geweest. Igor, wat een vervelend nieuws, zo word je inderdaad ff met beide benen op de grond gezet. Ajlaa nog gefeliciteerd met je verjaardag. Dit is eigenlijk wat ik onthouden heb. Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier ben ik zaterdag met de babykamer bezig geweest, is erg mooi geworden en bijna klaar ben er helemaal happy mee
@ igor: heftig nieuws! Is altijd rot zulk bericht. Mijn vriendin haar man is ook ernstig ziek. Dat gaat ook geen jaren meer duren . Fijn dat je voor een echo kan. @ ajlaa: leuk dat je gaat trouwen, super! Hopelijk treffen jullie schitterend weer. Ik heb ook geen idee wie je bent. Ken overigs helemaal niemand op dit forum. @ luca: maar voorzichtig daar in Parijs. Met niemand op straat praten en goed je tas beet houden . Wil je voor de pendel mijn hele naam? Dus ook mijn tweede?
Ajlaa, ik ken jou ook niet haha. Igor, dat heb ik deze maand dus ook. Ziek geweest, geopereerd, heb een zwangerschap wel afgeschreven deze maand dus geen teleurstelling. Had van de week wel ff een dipje omdat ik mijn temp niet begreep maar dat was maar ff gelukkig. Ik hoop gewoon dat het aankomende maand raak mag zijn, dan zit ik toch alweer in ronde 6 he...
hee Sas, oh gelukkig maar dat je ons niet gaat verlaten! En dat je ff wat minder interesse hebt is helemaal logisch hoor! Je hebt zoveel belangrijke dingen om aan te denken nu! Maar wel even een mooie foto maken van de babykamer als hij af is he!!! ben heel erg benieuwd!
Hij is nog niet helemaal af hoor luca, maar heb al wel wat foto'tjes gemaakt. Als ik tijd heb zal ik ze ff uploaden.
Ik ben niet duidelijk geweest haha, ik denk ook niet dat t iemand van jullie is maar af en toe zie ik Dat er iemand meeleest waarvan ik een vermoeden heb haha! Gelukkig Saskia, ik had het ook idd verkeerd begrepen, dacht meteen aan iets naars, gelukkig is dat niet het geval!
Dank je Luca, hopen dat die maand uitkomt. Saskia super dat je af en toe toch even komt kijken en helemaal begrijpelijk dat je minder tijd hiervoor hebt. Paula ben alleen super emotioneel maar geen dipjes ofzo, meid we gaan gewoon voor de volgende ronde. Ik ben net gependeld door Luca en ook hier komt maart en een jongen uit, dat had Gimena ook al gezegd (maart/april). Ajlaa kan je zien dat dat iemand mee leest?? Sheltie jazeker heftig en erg verdrietig voor ze. En ik ken ook niemand op dit forum ookal komen er wel een paar uit Arnhem en omstreken.
Goedemiddag meiden! Nou gisteren weer heerlijk gegeten!! We zijn bij een Argentijns restaurant wezen eten en was echt super lekker! Jeetje Igor dat is verschrikkelijk nieuws wat je te horen heb gekregen van de vrouw van je collega pfff is altijd zo erg he en helemaal als ze zo jong zijn nog! Pas is er ook iemand die we kenden overleden die wist nog maar net dat hij ziek was en 3 weken later al overleden bleh zijn altijd vreselijke dingen en dan besef je deste meer dat je alles uit het leven moet halen wat erin zit en lekker genieten! Dus dat doe je hee goed hoor donderdag weer lekker weg! Hopelijk heb je gelijk en is het me ei die eraan komt of er al is....maar heb nog geen positieve ovutest gehad dus zal nog wel niet dan he? Vandaag was het streepje wel weer heel donker en donkerder dan de andere maar nog niet positief wel nog steeds dat doorzichtige slijm, een verschrikkelijke ongi gevoel in me buik en rug! dus ben elke keer al aan het broek loeren haha ofdat er geen ongi aan is gekomen! Ajlaa leuk zeg je gaat dus trouwen! nou ik ken je ook niet hoor haha maar het was dus niet voor ons bedoeld! Wel spannend allemaal denk ik om vanalles te regelen voor de bruiloft?! Ik ben (nog) niet getrouwd ik wacht nog steeds tot hij op zijn knieen gaat haha. Naomy hoe is het bloedprikken gegaan en succes bij de tandarts (als je dit leest ben je daar waarschijnlijk ook al geweest) ik heb er ook altijd een hekel aan hoor pff gelukkig is het maar 2 keer per jaar haha. Paula jij hebt dus een lekker feestje gehad tot in de vroege uurtjes haha ja nu kan dat allemaal nog wacht maar tot je een kleintje heb dan is dat allemaal over! Ik ben nu echt niks meer gewend we liggen in het weekend zelfs al voor 12 uur op bed hahah ouwe taart he! Ik kijk soms nog wel tv tot een uur of half 1/1 uur maar daar heb ik mezelf mee als de kleine man weer om half 7 wakker word.... Vrienden van ons willen dat we binnenkort meegaan naar een feestje maar dat is voor ons al 3 jaar geleden dus denk niet eens dat ik dat vol hou tot sóchtends vroeg op de dansvloer haha. Tjee waar blijft de tijd zeg die gaat echt heel erg snel bedenk ik me steeds weer. Nou uuh verder hoop ik dat ik snel een positieve ovutest heb of eens een keer ongi word ofzo haha heb op het moment ook pijnlijke tepels (ja sorry hoor haha)
Deb dan komt ie er echt wel aan hoor, kan niet anders helemaal met dat doorzichtige (lees vruchtbare) slijm en het ongi gevoel. Heb je nog een foto gemaakt van vandaag? Wij hebben ook al wel wat meegemaakt in de familie qua kanker (moeder en oma) en ik beginstadium baarmoederhals dus genieten doen we zeker, voor je het weet is het voorbij. Noamy hoe is het met je, denk maar zo als je dit leest zijn al die verschrikkingen voorbij
Ojee wat heftig zeg pff het is een verschrikkelijke ziekte, bij mijn moeder is bijna heel haar familie eraan overleden incl haar vader en mijn vaders moeder ook. Me nicht ook op 22 jarige leeftijd met een kindje van 2, dat is dan ook de dichtsbijzijnde waar ik het meegemaakt heb en gelukkig verder niet (mijn opa's en oma's heb ik nooit gekend) Op het moment is me schoonzus in behandeling voor melanoom en moet voor 2de keer onder het mes omdat het in stadium 4 zit hopelijk is het dan straks helemaal weg. Maar het blijft een verschrikkelijke ziekte (krijg de naam niet eens over me lippen grrrrrr) Nou ik hoop zo dat je gelijk hebt wat me ei betreft!! en al zou ik over 2 weken ongi worden dan zou ik het nog niet eens zo een ramp vinden dan weet ik iig DAT ik een ei heb gehad want dat was vorige ronde nog maar de vraag! Denk dat ik vanavond toch nog maar een ovutestje doe (maar steeds als ik dat doe dan is hij veel lichter dus denk ik nou morgen doe ik dat niet das zonde van de testen en misschien moet ik nog wel 20 dagen testen haha)
Ja ik las vandaag in de krant dat nederland in de top12 staat van het % aan kankergevallen...niet zo mooi dus. Jouw ei komt er echt aan, ik zou niet nog een keer testen als ik jou was, dat heeft geen nut. Als je het nu om de dag of elke dag doet zit je altijd goed en gewoon morgen weer testen net zolang tot hij net zo donker of donkerder is, gaat helemaal goed komen met jou
nou heb zo te zien ff wat bij te lezen... Zal vanavond op iedereen ff reageren! Nu eerst even lekker een hapje eten!
Ja ik hoop het ook dat hij er echt aan komt! Nou moet ik zeggen dat ik ook erg opvliegerig ben vandaag en kan weinig hebben en word gek van dat zeurende gevoel in me buik grrrr en ben ook heel erg moe! Hoop dat het allemaal met een ei te maken heeft want als ik ineens ongi zou worden zou ik daar niks van op staan te kijken! Ooooh en dan is me zoontje nog een heeeeeeeeel druk vandaag hij smijt overal mee en gilt en krijst grrrrr dat kan ik er nu helemaal niet bij hebben dan flip ik al snel de pan uit haha.
Hellow ladies!! Ff snel vanaf mn foon ga vanavond even alles teruglezen! Bloed prikken ging in 1x goed! Ik blij en mn kies ook weer gevuld ben alleen nog goed verdoofd bah Volg week maandag nog n keertje en dan ben ik r hopelijk weer even vanaf Zag dat ajlaa iets over iemand kennen had Ik kom ook uit arnhem maar je bedoeld toch niet mij he?? Weet niet wie je bent nl Luca! Ik zou die auto mooi nemen als ie goed is! Zonder auto is niks.. En igor thanks! Alles weer goed ahaah en jij naar de gyn!!! Jeetje iets eerder denk ik of niet?
So veel gekletst!! Igor, wat een rotnieuws zeg bah bah, maar hier een ´positief´ verhaal. Iemand in onze familie gaven ze nog een half jaar maar we zijn nu 2,5 jaar verder! Nu gaat het wel minder goed maar ja, ooit houdt het natuurlijk op. Het is altijd echt rot maar probeer positief te blijven! Luca, veel plezier en succes bij het gevaarlijke hotel als je dit nog leest..! Uhhh.. woeps hihi ik ben de rest van wat ik wilde zeggen vergeten..Wat onaardig van me Net naar de verloskundige geweest, we hebben het hartje gehoord!! Ik kan alleen nog steeds niet geloven dat er echt een baby in me groeit.. is dat nou zo vreemd? Mijn vriend is er al helemaal aan gewend maar ik nog steeds niet.. Ik ben ook 4 dagen vooruit gezet dus m'n datum is nu 26 juli en ik ben nu 14 weken en 1 dag!
oooooh Blondi dat is alleen maar lekker he dat je verder bent dan je eigenlijk dacht!! scheelt weer 4 dagen! dat had ik ook! Bij de eerste echo was ik 9 weken en 1 dag en bij de volgende echo werd ik ook met 4 dagen geloof ik vooruit gezet!Dus is alleen maar mooi meegenomen scheelt weer he haha. Ennuh is helemaal niet gek hoor dat je er nog niet aan gewend bent dat komt vanzelf! Ik heb het allemaal al een keer meegemaakt en nog kan ik me niet voorstellen als ik nu weer zwanger zou worden....dan zou het nog lijken of het weer voor het eerst is denk ik, terwijl er nu een klein manneke kei gek naast me zit te doen haha hij zit blokjes met zijn mond over te geven in mijn mond en zit kei hard te lachen! Hij stopt het gewoon in me mond en komt helemaal met zijn gezicht tegen de mijne (hoezo aandacht te kort haha) dus ik ga hem maar eens aandacht geven hahaha
Goeieavond allemaal, Moest ff 7 (!) pagina's bijlezen, dus het kan best zijn dat ik de helft weer vergeten ben... Zal proberen op iedereen wat te reageren oké? @Luca, echt gaaf jullie WC! vooral die "blokken" aan de muur vind ik erg leuk! misschien dat ik je ideetje nog wel eens ga stelen Succes in parijs! doe maar voorzichtig en probeer er toch een beetje van te genieten! @Igor, ga maar lekker genieten deze maand, van al je vakanties! en misschien komt er stiekum toch nog wel wat leuks van Je weet wat ze zeggen hé? er is maar eentje zaadje nodig Heftig verhaal zeg, van je collega... dan ga je maar weer waarderen hoe gezond we eigenlijk allemaal zijn! @Blondi, wat leuk een kinderwagen! En wat gaaf dat jullie die gekregen hebben! Kijk er zo naar uit om dat soort dingen uit te gaan zoeken Hartje gehoord? oooh wat fijn zeg kan niet wachten tot ik mag @naomy, wat goed dat jij jezelf eens lekker met wat leuke dingetjes verwend hebt!! Is soms echt wel eens even goed voor je hé? Over die pijn, ik heb dat de afgelopen keer dus ook gehad na mijn ei.. maar toen bleek ik dus zwanger te zijn! De keren daarvoor had ik hier veel minder last van. Je moet niet vergeten dat er heel wat gebeurd in je lijf na zo'n eisprong hé? zwanger of niet zwanger..... @ikkuh, drie april pas pfff wat duurt dat nog lang voor je meis.... @paula, leuk dat je er weer ff bent @saskia, als de babykamer af is moet je wel ff een mooie foto showen hoor Doe jij verder gewoon maar ff rustig aan. Zoooo heb me toch gisteren een hormoon-uitbarsting gehad :S Mijn vriend wist niet wat hem overkwam, die arme stakker.... oeps....