Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by luca2504, Jan 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    luca lekker verwend! en idd wat een super banner!!!

2. haha bedankt :) net even gewisseld weer! Helemaal in meisjesstijl natuurlijk!

En Ajlaa bedankt voor de tip :)

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    graag gedaan!

je moet overigens wel 1 mail adres gebruiken als je je aanmeldt daar! dus zeg maar met hetzelfde mail adres ook bestellen, zo zien zij automatisch dat jij iets besteld hebt! en hoef je niet via shopkorting naar de site te gaan, zo heb ik tenminste gedaan!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Luca wat fijn dat je zo verwend bent. En gelukkig dat het gesprek met je ex meeviel. Waarom had je eigenlijk met hem afgesproken (ik ben niet nieuwsgierig hoor):D

Ajlaa ik ga me ook maar eens aanmelden denk ik.

Paula ja zeker vaag maar nogmaals ik zie het allemaal wel, tis goed zo. Waarschijnlijk is het ei dat klaar ligt voor de volgende ronde

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    weten jullie hoe ik me kan 'abboneren' op deze club???

6. @ Igor: we hadden afgesproken omdat hij me dat in december al vroeg maar toen ziek was, en dus hadden we het verplaatst naar nu. Was een soort van onvermijdelijke eerste echte ontmoeting na de break up denk ik. Zo'n nabespreking :p Omdat het nu al een tijdje geleden is en we er dus allebei wel overheen zijn. Wat wij hadden was namelijk best heftig en zo is het ook afgelopen. En dit was dus de eerste keer dat we weer echt met elkaar gepraat hebben en elkaar een beetje op de hoogte hebben gesteld van ons 'nieuwe' leven. Ik wist van tevoren ook al dat het een nabespreking zou zijn dus daarom twijfelde ik ook wel een beetje of ik wilde gaan. Maar hij is wel iemand die als vriend ook heel waardevol voor me is, dus achteraf ben ik wel blij dat ik gegaan ben. En nu kan het boek ook dicht, dat het echt voorbij is.

Maargoed!
    Net even naar de babywinkel geweest met mams, de kinderwagen hadden ze er helaas niet :( Maar heb wel een leuk zwangerschapsshirt gekocht: i <3 my baby in het knalroze :D
    En ik heb mijn behang besteld! uiteindelijk is het deze geworden:

http://www.onlinebehangshop.nl/shop/images/386030.jpg

Nu weet ik alleen nog niet of ik de muren wel of niet ga verven want zowel roze als blauw staan er heel leuk bij, maar dan wordt het zo knal vind ik en ik ben er nog niet uit of ik dat wel leuk vind, ook omdat je dan opeens beperkt wordt in kleuren.. En anders laat ik de andere muren wit OF ik zoek de kleur van het behang zelf, is een soort witzilver.

7. sheltie

sheltie Niet meer actief

Jullie hebben weer aardig gekletst!

@ paula: :x daar ging mijn laatste sprankje hoop voor jou! Balen meid. Hoop echt dat het de volgende ronde wel goed komt!

@ luca: fijn dat je al zoveel kadootjes hebt gekregen! Teken dat iedereen wel blij is met jullie zwangerschap. Want daar was je in het begin toch wat bang voor? Dat niet iedereen zo goed zou reageren.
    En idd mooie banner! :D
    Wat is het si gewricht? Hoop dat je de oefeningen een beetje kunt volhouden en dat het snel weer overgaat.

Hier nog steeds rugpijn en vanmorgen erg misselijk, maar niet overgegeven. Gelukkig niet, want ik was op het werk. Dan zouden ze direct met vragen zijn gekomen ;)
    En ik ben nu moe. Vanavond lekker rustig aan.

8. sheltie

sheltie Niet meer actief

Mooie babysite luca! :D

9. hihi bedankt :) Ben inmiddels al aan een nieuwe site begonnen, ga ze een beetje tegelijk bij proberen te houden denk ik :p

Spannend Sheltie, morgen testen?? :D

10. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Sheltie ik heb echt goede hoop voor jou!!!!! Spannend!!

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Ja Sheltie morgen testen??? Spannend, laat je het wel weten aan ons?

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Mijn ovu test is nu weer negatief!! Nu dus 16/17 dagen wachten! Bah!

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa nog wel ff een paar dagen doorklussen hoor, je weet nooit. Ik zou vanavond nog even en dan overmorgen nog weer

14. vind ik ook, nog even doorklussen :D

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Bedankt voor jullie tip dames! We hebben eergisteren en gisteren ons best gedaan, dus vanaaf zeker weer! Voorgaande maanden om de dag gedaan, dus nu maar Es' de frequentie verhogen ;)

Luca welke kinderwagen wilde je eigenlijk bestellen??

16. @ Ajlaa; eerst wilde ik een quinny buzz, maar het wordt nu toch de mutsy transporter. Ik denk de beige of zilveren, maar twijfel nog of ik niet toch een paarse wil.. Maar denk het niet want dan zou ik m voor een tweede kindje misschien niet kunnen gebruiken..

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

Oct 26, 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Jaaa die 2 vind ik ook het leukst! Paars had ik ook gezien, die is erg mooi maar als de 2de een jongen wordt is niet echt geschikt!

18. precies :D daarom twijfel ik nog :p Ik wil ze het liefst even in het echt zien dus ik ga proberen naar de babydump te gaan ergens in die twee weken.

Ik zag net voor het eerst de schopjes van ons meisje van buitenaf! Supergek gezicht haha je buik die opeens beweegt :p

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Meiden: PAGINA 100!!!! Wat gaat dat snel!

Sheltie, heb echt goede hoop voor je! Morgen testen? Succes!!!
    Welterusten meiden.

20. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Haha, valt mn bericht precies op pagina 101 natuurlijk ;)

Share This Page