Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

allemaal goed geslapen? Het is bijna weer weekend, altijd fijn. Wij gaan vanavond naar de kroeg, de stiefvader van een van onze vrienden speelt met zijn band daar, altijd gezellig en leuk.

Morgen houten vloer kijken voor als de uitbouw klaar is en zondag mijn lief naar het vliegveld brengen:(

Sheltie ik ben zo nieuwsgierig, heb je al getest?

2. sheltie

sheltie Niet meer actief

Hé meiden, we gaan zondag testen! Nog even geduld dus!
    Maar mijn gevoel zegt nog steeds dat het goed zit! Temp was vanmorgen weer 37,1 :D
    Mijn visite komt, straks praat ik verder

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Je houdt het heel spannend Sheltie....goed zo. Maar als ik zo'n temperatuur had dan wist ik het wel, dat zit gewoon goed kan niet anders. Ik denk dat jij je alleen maar druk hoeft te maken over hoe donker de streep is :D;)

4. sheltie

sheltie Niet meer actief

:) ik hoop het!
    Zondag kunnen we lekker uitslapen en dan samen dagdromen over ons kindje!
    Nu is manlief alweer buiten op het erf druk bezig met zijn vader.

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    sheltie wat erg dat je zo lang wacht met testen!!!!!!!!!!!!! ik ben zooo nieuwsgierig!!!!
    hoop het voor je meid!

6. omg sheltie! Je temp is nog steeds superhoog! Oke je hebt al geen test meer nodig om het zeker te weten :p Kan gewoon echt niet meer anders! IK kan mijn zenuwen zelfs al niet bedwingen voor jou, hoe kun je het in godsnaam volhouden :D

@ Igor; leukk houten vloer! Ik ben echt fan van houten vloeren, vind plavuizen maar niks (veel te koud). Ons nieuwe laminaat is van gebleekt eiken :) Gaan jullie voor een donkere of lichte kleur?

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja we hebben een hele mooie eiken vloer gezien van kloosterdelen, de plank is dan heel breed en hij is onbehandeld, dus met olie kunnen we de kleur bepalen. Ik vind whitewash heel mooi, maar dat gerookte effect, is wat donkerder vind ik ook mooi

8. sheltie

sheltie Niet meer actief

:D het is ook moeilijk vol te houden hoor! Maar ja we hadden afgesproken dat we samen zouden testen, dus ja daar hou ik me aan. Verder doe ik gewoon alvast dat het zo is en let op wat ik eet :).

Wij hebben hier ook overal laminaat liggen. Vloerbedekking is misschien wel warmer aan de voeten, maar als je knoeit krijg je bepaalde vlekken er erg moeilijk uit. En dat heb je met laminaat niet, dat is gemakkelijk schoon te houden.

9. oh ja dat moet ook vast heel mooi worden :D
    wij hebben nu gewoon laminaat gekocht want wonen natuurlijk op het platteland en er loopt een hond en een kat rond met blubberpoten plus mensen in en uit met schoenen enzo, over 100 vierkante meter.. Hadden zoiets van ja straks kopen we een massief houten parket vet duur en na een jaar is het helemaal gesloopt :) Dus hebben nu laminaat om het een tijdje 'uit te proberen' en als het lang goed blijft en goed blijft gaan met het in en uit lopen van mensen en beesten dan misschien over een tijd wel een parket erin. Maarja eerst ook nog maar de keuken en de badkamer verbouwen, muren eruit slopen haha en dan zien we wel weer :p

en naar de kroeg is ook gezellig! Gaat je lief weer lang weg of komt ie snel weer thuis? Hij moet wel want je hebt een wispelturig ei :p Nja ik hoop dat de etos pillen zijn werk doen ;)

Heb een nieuw boek gekocht; ik ben oké, jij bent een sukkel heet het :p
    ben benieuwd :D

Ohja hebben jullie trouwens mijn blog al gezien? Ben er supertrots op (niet zozeer de inhoud alswel de vormgeving :p) Linkje staat in mijn handtekening :)

Fijne dag allemaal! Ik ga even House kijken want heb een luie dag :)

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Super leuk Luca je blog, je schrijft ook leuk! En ben niet in slaap gevallen :D

Mijn lief gaat zondag weg en komt zaterdag weer terug, net voor de carnaval. Ja heb zeker een wispelturig ei de laatste 2 maanden terwijl het allemaal zo mooi begon. Hoop dat de pillen helpen en dat mijn ei straks weer netjes rond dag 14 komt (daar ga ik wel vanuit), krijg wel dunne ontlasting van die pillen trouwens :p

Succes met House!!

Sheltie ik heb diep respect voor je dat je wacht met testen!!

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

dank je igor ;)

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Tenslotte is het dan ook bijna maart, dus dan komen de pendels ook wel uit (vind ik dan :D)

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hallo meiden,
    Ik dacht ik zal maar weer eens wat van me laten horen, is al zo'n poos geleden.

Hoe is het hier?
    Zag dat Noamy ook zwanger is: VAN HARTE MEID!!!!!! geniet er maar van :)
    Verder nog zwangeren die ik gemist heb?

Met mij gaat het allemaal wel goed, alleen heel erg last van me rus iedere keer. Waarschijnlijk ben ik nog gewoon te druk, dus maar goed mijn rust pakken. Voor de rest eigenlijk allemaal goed, heb al een flinke buik ontwikkeld en de kleine is flink druk aan het rondzwemmen daarin.

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem

dank je wel saskia! probeer er ook zeker van te genieten! alleen ben erg misselijk de hele tijd......
    kan niet wachten tot ik onze kleine smurf voor het eerst mogen zien 9 maart!!!!
    gelukkig gaat het met jou en de baby ook allemaal goed!

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Spannend hoor :D:D
    Wel jammer dat je zo misselijk bent, hoplijk gaat het snel weer over.

16. hai sas!
    Leuk om je weer eens voorbij te zien komen! Fijn dat alles goed gaat, en last van je rug wel heel vervelend dus inderdaad rustig aan doen. Ik heb vooral last van mijn SI gewricht (kennelijk hoorde ik van de fysio) en kan vervelend zijn vooral met liggen en draaien. Ben wel benieuwd hoe groot je buik inmiddels is! En leuk dat je kleine hard aan het rondzwemmen is, je zult hem/haar inmiddels wel veel en hard voelen schoppen haha :D Nou meis geniet er nog van!

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Hey dames!!

SHELTIE!!!! dit kan toch niet anders!!! :)

Luca, je blog lees ik later, ben nu erg druk met strijken hahaha

Igor, dat zijn leuke dingen hoor! Mooi vooruitzicht en kun je ff je gedachte aan de kant zetten!

Noamy, al wat minder misselijk? Wedden dat je een meisje krijgt ;) haha Trouwens schiet me nu binnen is Rennie misschien niet een oplossing? Mijn vriend gebruikt dat weleens nadat ie zich volgevreten heeft haha. Ik weet natuurlijk niet of het voor zwangere vrouwen geschikt is maar je zou eens kunnen kijken!

Saskia, leuk dat je langs komt! Heb je nog nieuwe foto's van je buik? Aangezien er hier haast nooit buikfoto's voorbij komen haha. Goed te horen dat het goed met je gaat! Wel rustig aan doen he!!

Vanmorgen is mijn temp weer gezakt! Terwijl ik eergisteren een positieve ovu test had! Word er gek van!!!!! Ik mag hopen dat deze morgen weer gaat stijgen, grrr! By the way, mocht het zo zijn dat het deze maand lukt dan kan ik NY testen, haha!

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Saskia fijn dat het goed met je gaat en zeker vervelend van je rug, je zal inmiddels ook al wel een aardig buikje hebben.

Ajlaa bleeghhh strijken, dat is wel zo'n k...klus, ik doe het ook bijna nooit.

En dat is dus de reden dat ik niet aan temp. ga beginnen, ik hou het bij mijn ovutesten en om de dag klussen. En weet je, we zien het allemaal wel. Ben nu inderdaad meer bezig met straks het verbouwen, allemaal leuke dingen uitzoeken en kijken en volgende week natuurlijk carnaval, ook zin in :p ik ga als sexy tijger..hihi

Daarnaast moet mijn vriend deze maand 2x een week weg dus we doen het gewoon lekker als hij in nederland is, geen gestress meer hier.

Zou trouwens wel super gaaf zijn als je in NY positief test

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik heb vanochent een nieuwe buikfoto gemaakt, zal hem van het weekend even uploaden (vanavond heb ik een verjaardag denk niet dat het me dan gaat lukken)

Ohhhhh Ajlaa, ik ben jaloers, ik wil ook naar NY super gaaf!!!! Zou inderdaad super zijn als je daar een posi test zou hebben :D

Luca is ook niet fijn last van je SI gewricht, ook maar rustig aan doen :) Inderdaad de kleine is al flinke trappen an het uitdelen, voel hem nu ook iedere dag wel. Voor een paar weken terug was het af en toen, maar nu echt heel goed iedere dag.

Igor, ik hoop voor je dat het gaat werken (ov testen en om de dag klussen)

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Sakia ja eerst mijn cyclus maar eens op orde krijgen en de ovutesten doe ik al zo'n 3 maanden die bevallen prima.

Deel Deze Pagina