Gelukkig maar, volgens de pendels laat een zwangerschap bij jou niet al te lang meer op zich wachten. Ik hoop het voor je hoor!!!
ik vind strijken leuk! haahahaha Maar echt he, je hebt gelijk! ik heb en tempen en alles vervloekt! nu ben ik nog meer in de war!
leuk saskia! En de babykamer, istie al af?? Ben zooo benieuwd! Grappig, ik voel onze meid ook al iedere dag, de hele dag door wel zo'n beetje. Gister zag ik haar schopjes voor het eerst vanaf de buitenkant, kwam opeens een bobbel omhoog zetten. En als ik mijn hand erop leg voel ik soms al heel goed de vorm van een voetje of handje @ Ajlaa; strijken leuk???? Nee sorry daar kan ik echt niet inkomen
Saskia ja ik hoop ook dat de pendels kloppen maar ik heb het allemaal ff van me afgezet, scheelt een stuk Ajlaa strijken leuk????? Ach ja ieder z'n gebrek..haha nee grapje hoor!! Ik vind het huishouden sowieso vreselijk, ben ook druk op zoek naar een schoonmaakster maar valt niet mee
haha ja ik heb smetvrees, alles moet schoon en netjes zijn, dan wen je er wel aan om het leuk te vinden haha
ik baal van mezelf! Wil al 2 dagen lekker mijn boek gaan lezen, maar elke keer komt het er niet van ofzoiets.. Steeds zit ik weer aan die computer geplakt of moet ik van mezelf op eens 2 uur lang douchen en tutten Ja ik heb het zo zwaar haha Heb er ook echt 2 uur over gedaan ofzo om mijn nieuwe stukje te schrijven en nu ben ik weer heel druk met eten stupid! @ Igor; goede schoonmaaksters zijn inderdaad lastig te vinden! via via vragen kan wel eens helpen Vaak hebben ze wel tips ook.
kijk lekker dichtbij, ik kom uit Elst...ken jij toevallig nog een goede schoonmaakster? Ik volg gelijk Luca haar raad maar op
Nee luca, kamertje is nog niet helemaal af. Moet nog wat op de muur schilderen en gordijnen ophangen. En de laatste spulletjes ontvangen van degene waar i kze van heb overgekocht. Maar voor het grootste gedeelte is die wel klaar
Heeeee Saskia, wat leuk dat je weer even komt buurten. Goed om te horen dat het lekker gaat! Wel op tijd met de voetjes omhoog he, laat je mannetje maar lekker voor je rennen
Wat is er lekker geklets! Schoonmaaksters geregeld en al! Haahahah heerlijk Ik hou ook zo van poetsen ajla heerlijk elke week weer al merk ik dat ik nu al iets makkelijk word..... Mijn schoonouders komen zo eten en mijn ouders komen ook nog op de koffie Onze ouders kunnen het zoooo goed vinden met elkaar! Zo leuk en fijn! Alvast een fijne avond allemaal!
godzijdank noamy! voelde me al alleen hier hahaha nee ik snap wat je bedoelt! vandaag beddengoed weggestreken, wasje gedaan en de slaapkamer schoongemaakt en schoon beddengoed, ik kan niet wachten tot ik ga slapen hahaha wat fijn dat jullie ouders het goed met elkaar kunnen vinden, altijd gezellige boel, is bij ons ook zo! als ik soms van die horror verhalen hoor..!
Ik heb geen schoonouders, tenminste ze leven nog wel als het goed is maar mijn vriend wil niks meer met ze te maken hebben. Hij heeft geen leuke jeugd gehad, daarom ben ik ook zo trots op hem om wat hij allemaal heeft bereikt. Nou wij gaan zo eten en dan douchen en klaarmaken voor een avondje uit. Zin in. Fijne avond allemaal!!