Debster, meid, ik zou niet meer testen, heeft geen zin. Alles wat je zegt klinkt zo mega bekend, je hebt gewoon je ei. Dus wat igor al zei, gewoon om de dag klussen nu en dan 2 weken afwachten.. spannend hoor meid! Als je nu ongi zou worden dan zouden die testen ook niet donker kleuren. Bij sommigen word ie gewoon niet mega positief. Bij mij ook niet en toch weet ik door de andere dingen (buikpijn, rugpijn, sjagie, slijm, gevoelige borsten en zeer pijnlijke tepels) dat ik mijn ei heb. Ga ervoor! haha. Noamy, fijn dat het goed ging bij de tandarts en bij de dokter, heb je dat weer achter de rug Die verschrikkelijke ziekte daar praat ik liever niet over, heb heel veel mensen verloren door die ziekte waaronder mijn stiefvader 3 jaar geleden en dat ligt gewoon gevoelig. Het is een oneerlijke sluipmoordenaar en begrijp gewoon niet dat we wel op de maan kunnen lopen maar dat we niet genoeg mensen kunnen redden als het om die klote ziekte gaat..... Hier goed nieuws haha, ff heel wat anders hihi, heb mijn vriend kunnen overtuigen dat we de keuken op gaan knappen, joehoe! Mijn vriend is wat sneller tevreden dan ik en voor hem hoeft dat allemaal niet maar ik ben echt een kreatieveling (schrijf je dat zo??) en ben pas happy als alles af is haha. We hebben de hele woonkamer van de zomer opgeknapt, super gaaf geworden, alleen past de keuken er nu niet bij qua kleur. Hij is verder nog prima, dus we gaan hem schilderen, nieuwe tegeltjes en dan kan ik mooi de muur die daarop uitkomt een kleur geven Ben helemaal happy! Alles is nu zwart, wit met hout en groene details. Wil de keuken wit schilderen, zwart blad en grijze tegels. Dan de muur ernaast groen en het is ineens nog frisser Het zal niet volgende week al klaar zijn maar ik heb toestemming dat is al heel wat! dus langzaam aan eens aan de gang gaan hihi. En als dat gebeurd is boven een keer nieuwe vloerbedekking en hopenlijk een kinderkamer
Blondi wat goed dat je het hartje hebt gehoord, kan me voorstellen dat het allemaal onwerkelijk is, maar er zit toch echt een baby in je buik Ja ik hoop vooral voor mij collega en zijn vrouw dat ze het op een of andere manier een positieve wending kunnen geven, al zal dat heel moeilijk zijn. Debster...flipperkast vandaag hahaha Noamy ik begrijp niet precies wat je bedoeld met: Jeetje iets eerder denk ik of niet?
Blondi, wat leuk dat jullie het hartje gehoord hebben! en dat het nog steeds zo onwerkelijk is lijkt me heel normaal. Ik denk dat als je dalijk een mooie buik krijgt of wanneer er echt beweging in je buik te voelen is dat het dan echt tot je door gaat dringen.
Paula gaaaaf de keuken opknappen, ff de zinnen verzetten is ook heel goed. En tja die rotziekte, we kunnen onze kop wel in het zand steken maar het is en blijft er toch. Kan me goed voorstellen dat je het er niet over wilt hebben hoor, tis en blijft gewoon ontzettend oneerlijk allemaal. Maar goed, moest het ff kwijt vandaar. Blike gaat het allemaal goed met je en in februari je eerste echo, joehoe spannend joh en super leuk. En tja dat ene zaadje...haha wie weet maar ga er niet vanuit. Jij gaat toch ook bijna op vakantie, over 1,5 week ofzo? En die arme vriend van je, maar je hebt een goed excuus Zo ik ga ff douchen, haartjes wassen, gezicht scrubben enz...tot later
haha Blike, ja het is maar net wat je interesseert natuurlijk maar I love it! haha. Maar als het dan dalijk helemaal klaar is (wanneer dat dan ook mogen zijn) dan kan ik er gelukkig ook wel een tijd van genieten. Maar goed, al die ideeen moeten dan wel eerst in uitvoering gebracht zijn anders blijven die hersentjes maar gaan haha.
O Igor, zo bedoelde ik het niet hoor. Over dat soort dingen moet altijd gesproken worden. Het is gewoon verschrikkelijk en komt veel te vaak voor. Ik zei het alleen omdat het voor mij nog gevoelig is en het mij nog steeds verdriet doet. Vandaar dat ik er niet te diep op in wil gaan om niet weer die pijn te hoeven voelen. En ook omdat ik niet te veel detail wil vertellen over hoe zoiets verloopt want dat wil ik jullie niet aan doen...
@igor, ik ga vrijdag lekker op wintersport!! kijk er zoooo naar uit we gaan met mijn schoonouders, en daar gaan we het vrijdag ook aan vertellen!
Paula geen verwijt, ik snap het helemaal. Wij hebben geluk gehad met mijn mama. Blike oh wat leuk dat je het dan ook gaat vertellen, nou het heeft goed gesneeuwd dus lekker van die piste af. Doe je wel voorzichtig? Kijken jullie trouwens Boer zoekt vrouw? House zeker goede serie
@ blondi; huh? Als je nu 4 dagen vooruit bent gezet dan ben je toch uitgerekend op 24 juli? Want ik ben 22 juli uitgerekend en ben nu 4 weken en 3 dagen.. En de auto heb ik gekocht dus ik heb nu een mooi klein corsaatje de rest reageer ik zo even op, eerst lekker eten!
jaah zal zeker voorzichtig doen, geen zwarte pistes voor mij dit jaar Boer zoekt vrouw kijken wij ook altijd naar... wat een gedoe nu hé? en corsaatje, cool luca!!
Blike, mooi vooruitzicht! en leuk dat jullie het dan gaan vertellen. Die vakantie kan niet meer stuk Luca, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Meiden kijk eens.... Ik ben zo blij want me ei komt dichterbij....hahah ik heb TOCH maar wel even nog een testje gedaan net en dit was het resultaat! Nu maar hopen dat als het streepje ingedroogt is hij niet veel lichter is anders weet ik het ook niet meer haha. Want de onderste is de laatste die gedaan is dus net en van daaruit geteld naar boven is nummer 6 degene die ik de vorige keer als laatste donkere had laten zien aan jullie maar die is na het indrogen alleen maar lichter geworden lijkt het wel....of deze is zo donker haha
Leuk blike jij ook dus lekker vakantie in het vooruit zicht! en helemaal leuk dat je het dan gaat vertellen!! En ga je het nog op een speciale manier doen? Wat zitten er toch fanatieke meiden bij hier! allemaal wintersport! dat heb ik nou nog nooit gedaan alleen hier in NL in die skihallen ooit eens, is ook niks voor mij dan breek ik gegarandeerd iets haha ik ben dan meer gewoon van het luieren op een zon, zee en strand vakantie...
Debster hij komt hij komt, klussen dusssssssss En dat luieren ga ik donderdag doen Luca gefeli met je auto!! Inderdaad een gedoe bij BzV, die oudere boer (ben even zijn naam kwijt) heeft mooi iedereen voor het lapje gehouden
Oh ja Richard..haha ik moet wel om hem lachen, vond het gewoon een beetje zielig gisteren, hij werd enorm op zijn nummer gezet door die griet..foei boer Richard!!!