mijne staat ook weer in mijn album: precies 21 weken Ik ben er heel trots op hoor! Moet alleen nu lange shirtjes kopen, mijn figuurtje maak ik me geen zorgen over die komt echt wel terug. Ik ga meteen even je foto bekijken!!!
Bedankt voor je reactie meid! Ga die van jou ook bekijken Ik weet ook dat mijn figuur voor t grootste deel terug zal komen maar nu maakt het me toch wel onzeker. Helemaal omdat al mijn leeftijdsgenoten vrolijk in korte rokjes rondhuppelen op feestjes en straks in de zomer Maar volgend jaar huppel ik met mijn kleine meid in een kort rokje
haha blondi is toch nergens voor nodig het ziet er hartstikke mooi uit je zwangere buikje! En aan je andere foto te zien heb jij ook een slank figuurtje dus die komt ook ongetwijfeld wel weer terug na de bevalling. Je hebt in elk geval wel het allermooiste accessoire van iedereen! En precies volgend jaar huppelen jullie lekker met zijn tweetjes haha @ Roxie tnx
Net een hartstikke witte test Ik zal hier de komende tijd niet zoveel zijn. Misschien af en toe even lezen hoe het met de andere testers gaat. Ikkuh, veel sterkte binnenkort!! Igor, Paula en Ajlaa: ik duim voor jullie!
@luca en blondi, mooie buikjes dames!! Zal binnenkort ook eens één plaatsen. @roxie, shit shit shit meis wat ontzettend rot voor je! Kan me voorstellen dat je er nu ff niet wilt zijn...
he getsie Roxie wat balen! Inderdaad begrijpelijk dat je je aandacht even wilt verleggen. @ Blike; jee een klein buikje Een mooi begin!
Dat is gewoon kut roxie! Ik begrijp t helemaal misscien ook wel goed dan ben je r misschien wat minder mee bezig en echt dat helpt! Succes meis!
roxy--> echt balen van je witte test maar je bent nog voor je nod toch? dus wie weet komt het nog ik blijf voor je duimen zowiezo hoor!!! blike--> mooi hoor je buikje het beginnetje is er al en word nu alleen nog maar meer. en de andere buikjes ook helemaal super!! ik vind dat toch echt heel leuk om te zien hoor. vandaag was ik dus naar de trouwbeurs geweest echt super leuk. veel folders gehad dus alles lekker op zijn tijd bekijken, maar jeetje zeg ik merk nu wel heel erg dat ik echt een super zeikerd word met jurken kijken volgens mij word het uiteindelijk een eigen ontwerp ofzo maar vind dat wel heel erg eng dat het dan toch niet mooi is maarja. ik ben ook heeeeeel benieuwd hoe het met ajlaa der bruiloft was en der vakantie.
Heeeeeeeeejjj dames!!!!! Hoe is het met jullie??? Ik ben weer terug! Gistermiddag terug gekomen! We hebben het echt top gehad in new York!!! En onze bruiloft had niet beter gekund! Echt ongelofelijke tijd gehad!!! Gisteravond begonnen met 15(?) pagina's terug te lezen en was in slaap gevallen, dus net ff verder gegaan! Helaas nog geen zwangeren erbij! Veel echo's voorbij zien komen en de buikfoto's.. Mooooi!!! Jullie kunnen er trots op zijn!!! Verder ben ik nu al vergeten waar ik op moet reageren... Nog allemaal bedankt dat jullie aan me gedacht hebben op 4 maart! Ik ben trouwens 3 dagen overtijd en heb al 3 keer getest, vanochtend ook nog, en steeds negatief helaas! Heb ook al die tijd niet getempt dus toen ik wakker werd heb ik het ff gedaan en wat bleek... Deze was 36.6, nog nooit eerder zo hoog! Zal wel door de jetlag van gister komen en ben vast wel overtijd door alle spanningen en tijdsverschillen, anders weet ik het ook niet meer!
Hallo, ben ik toch ff snel, ben er wat minder mee bezig en daarom ook minder hier... maar roxie, wat klote! Dan zakt de moed in je schoenen ja, ik begrijp het hheel goed. Als het bij ons deze ronde weer niet raak is heb ik er ook ff genoeg van denk ik. Sterkte meis... ajlaa, voor jou heel spannend!! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad en als er nou eens een posi test zou volgen dan kan die roze wolk niet meer stuk natuurlijk. Ik duim voor je!
Hey Ajlaa, super dat jullie het zo mooi hebben gehad, helemaal goed. En 3 dagen overtijd maar nog steeds een witte test hmmm vreemd, maar het kan maar zo dat je lichaam in de war is door de jetlag, had ik ook maar hoop natuurlijk op goed nieuws voor jullie. Roxie dat is ook de reden dat ik hier niet zo veel meer zit, ik heb het helemaal losgelaten en vind het allemaal wel prima. Het komt vanzelf een keer goed, niet vandaag dan wel over een half jaar of whatever...
Dank jullie wel meiden!!!!wij hopen het ook maar gaan er niet meer vanuit! Het valt me op dat iedereen er veel minder is. Begrijpelijk ook maar wel jammer!
het word hier idd rustiger...... ach ja als we elkaar af en toe nog maar wat leuks te melden hebben is het goed toch!!!! nog gefeliciteerd ajla! gelukkig heb je het leuk gehad! lekker geshopt in ny????
Het enige wat ik nu te melden heb is dat we gaan verbouwen, maar dan moet ik denk ik naar een ander forum
Nee hoor Igor, dat mag je hier ook wel kwijt Dus je zit nu in de puinhoop? Alja, nog gefeliciteerd meid. Echt tof dat jullie het zo leuk gehad hebben! Ik ben hier ook minder omdat ik het niet leuk vind om steeds over mijn zwangerschap te praten tegen jullie haha en de tijd van ovulatietesten en tempen en die stomme teleurstellingen is voor mij voorbij dus dat is ook weer lastig. Het zat er natuurlijk een keer aan te komen toch.. is van allebei de kanten wel begrijpelijk.
tnx blondi! het is ook idd begrijpelijk! als we nou allemaal zwanger zijn kunnen we vast wel ergens anders met zn allen over zitten zeuren
Blondi, nog niet over 1 maand gaan ze beginnen. En ja het is zeker een logisch gevolg maakt ook niks uit, we zijn elkaar niks verplicht. Ajlaa bij jou nog steeds niks??