Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    nope igor, nog niks! voel ook helemaal niks!!!!! dacht je alles gehad te hebben... nou dit weer haha

2. @ Ajlaa; en jouw test was helemaal negatief? Ik bekijk net even je tempkaartje (die er overigens heel grappig uitziet nu :p) en het ziet er opzich goed uit.. wat gek dat je nog geen ongi of positest hebt nu op 20 dpo :$
    Misschien inderdaad wel je lijf in de war van het reizen..

Gefeliciteerd trouwens met je huwelijk! En zo te lezen heb je een prachtige tijd gehad, dus ben helemaal blij voor je!

En Igor voor jou ben ik ook blij dat jullie gaan verbouwen, is altijd zo leuk om naar zoiets uit te kijken he :D

En voor de rest niet zoveel te melden eigenlijk :)

Daaag :D

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Dankje luca!! Idd de test gister was helemaal wit! Op dikke roze controlestreep na dan! Zojuist ovu test gedaan en ook deze negatief!
    Dat ongi uitblijft kan ik nog enigzins begrijpen maar dat ik totaal niks voel is erg nieuw voor mij!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa ach ja heb je ook dit een keer meegemaakt...maarre heb je lekker geshopt in NY, de Ipad nog gekocht?

Luca jazeker, kijk er ook heel erg naar uit.

En verder ben ik aan het wachten op mijn ongesteldheid, die zou dit weekend ong moeten komen, dan weer een nieuwe maand waarin vriendlief gewoon thuis blijft, dus lekker aan de slag:D

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeeeeieavond allemaal ladies!

Ben vandaag in een opperbest humeur, dat wilde ik ff melden :D

Misselijkheid is duidelijk aan het afneme = erg goed
    Vreetbuien beginnen wat op te komen = iets minder goed

@Igor, wat gaan jullie verbouwen?

@blondi, ik heb dat ook wel wat ja... hopenlijk is iedereeen hier snel zwanger!!

@aljaa, echt waardeloos voor jou meis... irritant die onzekerheid.

6. hii blike ja nog een paar weekjes en dan ben je hopelijk van de meeste kwaaltjes af :D vreetbuien zijn hier weer een beetje over geloof ik.. maar volgens mij is mijn lijf een beetje in de war ofzo want ik ben nu al een paar dagen enorm aan de race :$ en bijna altijd na het eten of als ik chocola eet (shit!).. Dus vanavond sla ik mijn maaltijd maar even over denk ik, even wat verstoppende dingen eten want dit is ook geen pretje.

@ Igor; jeee je lief de hele maand thuis :D lekker van profiteren! Lijkt me ook wel een fijne afwisseling als hij bijna elke maand wel eens op reis is!

@ Ajlaa; achja niks voelen heeft ook zo zijn voordelen hahaha :D Ik hoop voor je dat het wat betekent..

Hier weer even wat administratief gezeik afgehandeld, je blijft echt aan de gang hier ongelofelijk! Nu even rustig gtst kijken, lief ligt op de bank te slapen :)

7. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @igor, nee uiteindelijk geen iPad gekocht! Hebben allebei een iPhone en vorig jaar nog een nieuwe mini laptop aangeschaft, die we ook al minimaal gebruiken doordat we iPhone hebben! Verder wel goed gewinkeld maar netjes ingehouden, wilde m'n man geen shop week aandoen ;). Dit heb ik gehaald: MAC make up, Essie nagellakjes, guess muiltjes, guess tasje, calvin klein tas, Michael kors zonnebril en frutsels voor thuis! M'n lief heeft nog jeans gehaald, petje, Ralph zonnebril en voor ouders en schoonouders hebben we ook nog kado's gehaald!

Wat fijn trouwens dat je lover er hele maand is! Zo kan je pendel ook uitkomen ;)!

Blike, wat fijn dat je misselijkheid afneemt! Zo kun je extra genieten van je zwangerschap.

@luca, hoe volg jij gtst? Online?

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @ luca ik kan ivm mn darmen niet tegen chocola dan heb ik ook meteen last van mn darmen en zit ik op de pot
    ik heb ook al vanaf vrijdag last van mn darmen daar baal ik echt van ik hoop echt niet dat mn crohn nu aan het opvlammen is!

@blike wat fijn dat je kwaaltjes wat af aan het nemen zijn
    hier wordt het echt minimaal minder nog steeds bijna 24/7 misselijk etc
    ben ook ontzettend moe
    en vreetbuien........ik eet dingen die ik eerst lekker vond niet meer en wat ik eerst amper at(bijv aardappels met groenten) eet ik nu wel graag!!! heeel vaag...

@igor leuk de verbouwing in zicht!! succes meis
    hopelijk komt je ongi gewoon lekker niet en ben je gewoon zwanger!!!!!

@ajla je hebt je goed ingehouden met shoppen!!!!
    heerlijk!

de rest die ik vergeten ben ...........sorry ben erg slecht met het bijlezen en onthouden op het moment!
    ik ga mn oogjes proberen dicht te doen en hopelijk slaap ik de hele nacht door en heb ik dus weinig last van de misselijkheid!!!!
    slaap lekker vast voor iedereen!!!

9. @ Noamy; oh superirritant lijkt me dat dus he! Ik hoop dat het nu gewoon een 'normale' reactie is van mijn darmen en niet dat ik spontaan een lactoseintolerantie oid heb ontwikkeld.. Maar vorige week heb ik dus iets van 4 dagen met superobstipatie rondgelopen, ik kon gewoon echt niet naar de wc wat ik ook probeerde. Dus had al super last van mijn buik enzo, en eergisteren/gisteren begon het opeens met diarree. Dus ik hoop dat dat het is, dat mijn darmen gewoon een beetje van slag zijn doordat ze het zo lang op moesten houden en nu overwerkt zijn ofzo :p Ik ben ook stiekem heel bang dat er iets mis is en dat het beginnende weeën zijn oid :)
    Slaap lekker trouwens!

@ Ajlaa; ja online :D Ik keek het eigenlijk al heel lang niet meer maar toen ik zo veel thuiszat keek ik dat altijd om de tijd een beetje te doden. En nu volg ik het weer :p Het is zo stom dat het gewoon leuk is :p

@ all; alles goed??? Zie nog maar weinig mensen voorbij komen.
    Met sheltie alles goed?
    En roxie? Inmiddels al ongi geworden? Of misschien toch nog getest?

Slaap lekker alvast allemaal!

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Vanochtend mega-ongesteld geworden, zoals verwacht. Wel met flink wat weefsel. Misschien het begin van een innesteling? Hoe dan ook, niet te lang bij stilstaan.
    Positief is dat ik ongi wordt op mn NOD, en dus weer een hele mooie cyclus heb en dat ik volgende week op vakantie in Engeland lekker biertjes kan drinken...
    Meer geluk voor de eerstvolgende testers!

11. @ Roxie; balen natuurlijk maar omdat het al verwacht was juist ook wel weer goed! Lijkt me toch zo fijn om lekker een regelmatige cyclus te hebben! En veel plezier op vakantie, waar ga je heen? En inderdaad in Engeland hoort bier er wel een beetje bij haha :D lekker halve liters wegdrinken ;)

Wie is de eerstvolgende NOD-er eigenlijk? Igor? Paula?

12. sheltie

sheltie Niet meer actief

hehe ben ik ook weer eens :).
    Weekend lekker weg geweest samen.

Gisterochtend ben ik naar de vk voor de intake geweest. Ik gaf bij haar aan dat ik eigenlijk weinig voel. Heb geen rugpijn meer en verder ook niets meer. Begon al heel erg te twijfelen of het wel goed zat. Maar gelukkig gaf zij aan dat wel veel meer vrouwen juist de eerste maanden weinig voelen. Alleen mijn borsten voel ik zo nu en dan.
    Ik had een lage bloeddruk, maar dat was niet zo erg.
    Volgende week de eerste echo.

Mooie buiken en baby's voorbij zien komen! Super :D.

Roxie: balen van je ongi meid!

Ajlaa: nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie een onvergetelijke dag hebben gehad. :)

Igor: fijn dat je vriend nu een maandje thuis is, hebben jullie volop de gelegenheid om een kleintje te maken ;)

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen allemaal! Of ja... Allemaal?? Het is rustug hier voortaan maar dat is ook logisch, het nieuwe spannende is er wel een beetje af bij iedereen en we weten alle info ook wel een beetje dus dan word de behoefte naar een forum ook wel minder, tenminste.... Zo voel ik het wel.

Maar volgens mij ben ik de volgende tester.. Woensdag is mn nod en ik voel of merk nog helemaal niks!!! Haha. Normaal heb ik altijd last van mn borsten of tepels maar tot nu toe nog niks... Ook wel eens lekker. Misschien komt dat wel door die etos pillen, dat het toch wat beter geregeld word daarbinnen??

mn temp hangt tussen de 37,1/2 dus dat is netjes... Nu nog zo houden natuurlijk! :D
    vraag me wel af of je basale temp in de zomer hoger is dan in de winter? Zal ik eens gaan opzoeken want mijn gem temp is deze ronde hoger dan normaal...

roxie, ik baal met je mee! Hoop dat je niet te teleurgesteld bent meis.

luca, altijd vervelend als die darmen een eigen leven lijden... Ik heb daar altijd last van dus ik weet hoe je je voelt, grrrrr!

14. sheltie

sheltie Niet meer actief

geen idee paula of je temp verschillend is in de zomer en winter. Zou ik op zich wel logisch vinden.
    Nog een weekje geduld voor je dus. Spannend. Dat je nog niets voelt, wil nog niets zeggen hoor!

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Zo, nu pas alles terug gelezen...

igor, bijna verbouwen, joehoe! Leuk vooruitzicht. En ik had me vergist jouw nod is eerder! Toch een beetje spanning???

ajlaa, nog geen ongi... Vreemd maar kan door het tijdverschil komen... Had een vriendin van me ook die naar australie is geweest... Maar hoop voor jou dat er toch nog een goede test gaat volgen meid!

ik ben een stuk relaxter deze ronde, misschien wel omdat ik niks voel. En heb het gevoel dat het niet raak is deze ronde, weet niet waarom en misschien veranderd dat nog wel maar het is een voorgevoel.

Sheltie, fijn dat je intake goed gegaan is, geeft dan toch een geruststelling lijkt me. Op naar de echo!

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O en ben erachter, het weer of een dikker dekbed etc heeft geen invloed op je temp. Raar dus dat het deze ronde hoger is ook voor mn ei, maar goed, weet ik dat ook weer :D

17. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ paula: idd een geruststelling dat ik niet persé iets moet voelen. Maar helemaal gerust ben ik pas volgende week als ik het hartje zie kloppen.

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula nee totaal geen spanning hier, het zou wel heel apart zijn als het toch raak is. En jazeker volgende maand vriendlief de hele maand thuis;)

Ik heb als het goed is aankomend weekend mijn nod, zit nu inmiddels op dag 22 dus niet zo'n korte cyclus als vorige maand en voel hier ook helemaal nog niks....dus dat zit in ieder geval weer goed.

Kijk heel erg uit naar de verbouwing en ben daar nu veel mee bezig

Sheltie wees blij dat je je zo goed voelt, gek eigenlijk dat dat ook weer onzekerheid geeft, tis bij ons vrouwen ook nooit goed hè?!

Roxie balen van je ongesteldheid maar je wist al een beetje dat hij eraan zat te komen toch, wel fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt.

Blike fijn dat je je steeds beter gaat voelen. Nu Noamy nog.

Ajlaa jij hebt lekker gescoord daar in NY, goed gedaan en guess vind ik zo'n mooi merk.

19. Hooi iedereen! Wauw opeens zijn er veel reacties! Leuk!

@ Paula; he goede vraag van dat verschil tussen zomer en winter, en apart dat het inderdaad niet zou verschillen. Tenminste, tja het is toch je lichaamstemperatuur en je wordt niet opeens heter omdat het zomer is natuurlijk :p Maar ik zou het in eerste instantie ook verwachten. We apart dat je temp opeens een stukje hoger ligt, maar volgens mij maakt de temp niet zoveel uit, het patroon zou nog steeds ongeveer hetzelfde moeten zijn als de andere maanden.
    Ik zal ook voor je meeduimen! En inderdaad lekker dat je even niks voelt, haha zal wel een opluchting zijn vergeleken met andere maanden :p

@ Sheltie; nog een weekje en dan mag je je kleintje al bewonderen! Niks voelen geeft inderdaad onzekerheid maar het is ook wel weer fijn natuurlijk, als je al die verhalen over misselijkheid leest :)

@ Igor; Gelukkig maar dat je cyclus weer iets langer is nu, 22 dagen was toch wel erg kort! En ik weet niet waarom, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat jij en Paula tegelijk positief testen :p Geeeeen idee waarom maar dat gevoel heb ik gewoon de hele tijd haha :D

Ik ben vandaag heerlijk vrij en ik loop weer echt enorm lui te doen. Nog steeds in mijn pyjama, maar ik vind het altijd zo heerlijk om een keer niet vroeg op te moeten dus dan profiteer ik er ook van haha :D Ik hoef alleen maar even een brief te posten zo en langs de babywinkel, dan zit mijn dag er alweer op :)

Het begint eindelijk een beetje lekker weer te worden hier! Tenminste, gister was het wel slecht maar de temperatuur is heerlijk! Rond de 20 graden, en eergisteren scheen de zon en was het om half 6 's middags gewoon 25 graden! Van mij mag de zomer doorbreken hoor!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @roxie, aaah balen voor je meis.... Maar gelukkig is je cyclus nog wel een beetje mooi :) Lekker naar Engeland zie ik! :D geniet ervan meis!!!

@sheltie, fijn dat je weer even gerustgesteld bent! nog een weekje tot de echo... spannend meid! Deze week zal wel voorbij gaan kruipen ;)

@paula, ooooeh je gaaat de spannende week weer in!!! wanneer ga je een testje wagen? of wacht je braaf af tot je NOD ;) Ga voor je duimen!! en stiekum toch ook voor jou igor!, je weet maar nooit ;)

@Naomy, hoest met jouwn misselijkheid?

@luca, nu nog in pyjama? haha lekker hé? :D pfff heb alweer een halve werkdag erop zitten... enorm druk deze week omdat we een castratie/sterilisatieactie voor katten hebben....
    En moet vanmiddag het huis gaan schoonmaken omdat ik zaterdag jarig ben!

Deel Deze Pagina