Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem

heey blike\thx for asking
    t gaat......
    vandaag een redelijke dag maar t kan over een uur weer anders zijn maar goed we zien het wel!!
    en bij jou nog steeds kwaaltjesvrij???!!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja gelukkig echt niet meer misselijk meer...
    precies na 12 weken overgegaan, volgens het boekje!!
    Hopenlijk duurt het bij jou ook niet lang meer!

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Luca lekker toch lui doen, niks mis mee hoor. We zullen zien of je gevoel klopt

Blike wij gaan de woonkamer en garage uitbouwen en dat komt allemaal bij de woonkamer aan 3 meter naar achteren en over de hele breedte van huis en garage, dus wordt heel groot.

Lief dat je toch voor me duimt ;)

4. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @roxie, balen meid, maar idd wel fijn dat je cyclus weer normaal wordt! En heerlijk op vakantie... Geniet er van meid!!

@sheltie, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt omdat je niks voelt maar als de vk zegt dat het vaker voorkomt dan zal het wel goed zijn toch?!!! Hoe vaak hoor je wel niet dat er vrouwen zijn die pas met 3 maanden er achter komen dat ze zwanger zijn?!

@Paula dat is een mooie temp meid! Ik hoop voor je dat deze zo blijft ;)

@luca haha wat grappig dat gevoel heb ik ook met igor en Paula!!

@Blike wat fijn dat je van je misselijkheid af bent meid!! Ben je nog veel er door afgevallen?

@igor zo wat krijgen jullie een grote woonkamer!!!! Ben jaloers ;) gaan jullie veel alles doen of alles uitbesteden?

Hier nog geen ongi, wel paar keer gevoel gehad alsof ik leeg liep maar geen bloed te bekennen! Ook een paar keer raar zeurend gevoel in onderbuik, dus zal wel binnenkort ongi worden!vrijdag test ik wel als ik het dan nog niet ben!!
    Vandaag bloed laten prikken om te testen op schildklier en suiker, 5 buisjes, pfff werd er niet goed van. Vrijdag uitslag! Ben benieuwd!

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ajlaa ken je het verhaal van Asun nog, die testte ook pas een week na die tijd positief en voor die tijd omowit...wil je geen valse hoop geven maar toch

Grappig dat jij een Luca allebei dat gevoel hebben maar dan zou het van deze kant wel heel bijzonder zijn, hoop het natuurlijk zeker wel voor Paula en ook voor mezelf natuurlijk maar nou ja...jullie weten het inmiddels wel;)

Ben benieuwd naar de uitslag van je bloed, duimen dat alles goed is. Heb je niet gelijk even gevraagd om te testen op zwangerschap:D

Roxie lekker naar the english pub biertjes drinken meid,nu kan het nog.

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    oh en we besteden trouwens alles uit, we hebben geen tijd en zin om het zelf te doen, daar is het ook te groot voor. Nu zijn ze in 6 weken klaar.

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    in 6 weken? Zo, dat is fijn!!! kost wat meer maar dat heb je ook wat! ;) haha. Fijn vooruitzicht Igor.

En ja, wat jullie denken over mij en Igor, tuurlijk... het zou een dubbel groot feest zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn maar ik hoop toch stiekem dat de pendel van Luca gelijk krijgt en dat het deze maand toch gelukt mag zijn. Ook al heb ik nu een voorgevoel dat het niet raak is, ik hoop het wel natuurlijk!!
    Of er moet bij Igor deze ronde toch een wonder gebeurd zijn nou... dan hoop ik van harte dat jullie gelijk krijgen :D

Blike, ik ga niet testen.. ik hou mijn temp in de gaten. Als die hoog blijft en ik word woensdag niet ongesteld... jah, dan is over een stokje plassen het eerste wat ik donderdag doe! haha.
    En fijn dat je je niet meer ziek voelt, moet een flike opluchting voor je zijn!

Hoop dat het voor jou ook snel zo goed gaat Noamy! dat die roze wolk maar gaat beginnen voor je!

Ajlaa, ik ben nog steeds mega voor jou aan het duimen! (draai, draai, draai, draai, draai, draai, draai, draai, draai, draai, draai)

Luca, heerlijk, een luierdag! ik kan er wel een gebruiken, pfff, maar helaas, werken werken en nog eens werken. Ach ja, bijna weekend!

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    nouja, misschien dat jullie gevoel toch wel een beetje kan kloppen als ik deze maand zwanger ben en Igor volgende maand, dan zijn we beiden in de 7e maand zwanger geworden ;)

9. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Was ik van plan maar bij het 5de buisje liep ik al leeg hahaha en was al in shock van de hoeveelheid en kan niet zo goed tegen bloedprikken dat ik niet eens meer durfde, vooral omdat ik denk dat ik niet zwanger ben!

10. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Dat heb je helemaal goed!!! Mocht het niet raak zijn, laten we hopen van wel, dan kunnen jullie je tijd mooi ergensanders voor gebruiken ;)

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @aljaa, was 4,5 kg afgevallen, maar denk dat er ondertussen wel weer wat aan is, zal morgenochtend maar weer eens even op de weegschaal staan :p

@Igor, relaxed! Mijn vriend en zijn broer zijn as we speak met de zolder begonnen! En als die af is kunnen we beginnen aan de babykamer :D

Haha was iedereen zo dapper aan het vertellen dat ik niet misselijk meer was, moest ik vanmiddag toch ff een sprintje trekken naar het toilet ;) maar ga er vanuit dat dat de laatste keer was. voel me over het algemeen echt goed :)

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Kijk Blike bij jullie zijn ze dus ook goed bezig en jij lekker delegeren:D

Ajlaa ben nu sowieso meer met de uitbouw bezig, van alles aan het zoeken op internet; vloer, meubels, gordijnen, kachel enz enz ook erg leuk en daardoor krijg je er steeds meer zin in.

Hebben jullie trouwens ook zo zin in de lente en zomer? Afgelopen zaterdag was het zulk lekker weer, de tuindeuren open gegooid, ramen open, want kan je daar blij van worden:D

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha ja igor, ik mag koffie zetten ;)

oh jaaaa heb zo'n zin in de lente, lekker weer zonder jas naar buiten kunnen en weer lekker inde tuin bezig!! heerlijk :D

14. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @Paula dank je wel meid, lief van je!! Ik hoop dat het baat heeft!!

En ja ook ik heb zo'n zin in de zomer!!! Ben de laarzen en winterjassen helemaal zat!!!!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa-> lekker dat je een fijne huwelijksreis heb gehad en een leuke bruiloft heb je het druk gehad? last van zenuwen gehad? maar wel genoten neem ik aan.
    en ik hoop dat je omowitte test een 2de streep gaat geven.

paula--> ik hoop voor je dat het raak is!!

igor--> lekker hoor verbouwen is heerlijk om genoeg ruimte te hebben he hoewel je meestal toch nog ruimte te kort komt.

roxy--> jammer van je ongie had het voor je gehoopt dat het raak was. maar wel lekker even eruit naar engeland waar in engeland ga je?

luca--> als het zo lekker daar is misschien moet ik dan maar even een tijdje naar frankrijk komen jeetje zeg ik heb het ijskoud hier ben nog hardstikke ingepakt haha

had alleen afgelopen weekend me neefje en zijn vriendin met hun dochtertje te logeren en dat meisje is bijna 3 en is echt een heel leuk kind ze zei in de auto toen ik ze opgehaald had in ene uit het niets " ik houd heel veel van jou " ik vond dat wel even heftig haha was er een beetje stil van.
    verder heb ik niet echt iets bijzonders te melden

16. goedemorgen iedereen! Ben nog een beetje te suf om helder te reageren op jullie dus hou het maar even kort :p

fijne dag allemaal!

En ikkuh je bent altijd welkom hoor :p

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @ paula dank je wel
    hoop ook dat ik snel kan genieten op de roze of blauwe wolk!!!!
    hoest met jou verder?

blike toch weer naar de pot! bah
    gelukkig voel je je verder goed!
    ik mag ook al 2 dagen niet klagen maar durf het bijna niet te zeggen!!!!

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen!

ik ben er ook even kort. Nog geen nieuws verder. Temp nog steeds 37,2 maar cerder helemaal niks! Nog steeds geen pijnlijke boobs wat wel vreemd is en wat ik verder voel voel ik normaal ook dus reken nog steeds op een ongi volgende week. We zullen zien :D

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ik ook ff snel, zit al op dag 23 dus grote kans op een normale cyclus deze maand.

20. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ik meld me ook maar ff kort! nog steeds geen ongi, wel vaker aan het plassen maar zegt niet zo veel!~! temp was vanochtend wel weer lager! dus ff afwachten!

Deel Deze Pagina