Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Even een ego-berichtje..
    Vandaag enorm gebeten en gekrabt door een kat... mijn hele hand is opgezet en doet vreselijk pijn.
    Toch voor de zekerheid de Vk gebeld en moet nu morgen bloedprikken voor toxoplasmose en dan over twee weken weer... en dan maar hopen dat het niet gestegen is :(
    Ben nu zooo bang dat ik besmet ben, kan wel janken :(

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Oh nee meis toch!!! Ik duim voor je dat het geen gevolgen heeft! *knuffel*

3. He blike wat naar! Maar wat ik ervan begrepen heb is dat toxoplasmose alleen schadelijk is als je er ongemerkt mee rondloopt. Je laat nu meteen bloedprikken dus mocht je het oplopen, dan zijn ze er in ieder geval waarschijnlijk ruim op tijd bij en kan het volgens mij zo opgelost worden met een kuurtje. Niet te druk maken meis, dat is nog veeeeeeeel slechter voor je kleintje!

En ik las ook dat toxoplasme alleen overgebracht kan worden via de mond, dus gewoon erg oppassen dat je die wonden goed schoon houdt en het liefst je eten er niet mee aanraakt (of je hand in je mond stopt). En ook dat katten de parasiet maar een paar weken tijdens hun leven afscheiden en dan hebben ze meestal diarree. Misschien een kleine geruststelling?

In ieder geval goed dat je er zo snel bij bent :)

4. sheltie

sheltie Niet meer actief

Blike: wat een kut situatie! hoop echt dat je het niet hebt. Ik duim voor je meid. Wanneer weet je de uitslag?

Hier ben ik vanmorgen te bloedprikken geweest. De "prikster" wist niet goed wat ze nu moest prikken en een paar keer werd vrij luid het woord zwanger genoemd. Iedereen in de wachtkamer weet nu dus wel dat ik zwanger ben :x. Gelukkig zaten er geen bekenden.

Sinds gisteren steeds een beetje bruin slijm verlies en misselijk op de namiddag. De vk maar even gebeld, maak me toch wat zorgen. Zij gaf aan dat zolang het niet rood wordt en ik geen buikpijn heb, moet ik me niet te veel zorgen maken. Maar ja dan ga ik natuurlijk buikpijn voelen :(. Is psychische buikpijn.
    Oh ik kan echt niet wachten tot het dinsdag is! Pas als ik een hartje zie kloppen wordt ik pas geruster. Ook omdat ik zo weinig voel verder.
    Pfff wat kun je je een zorgen maken ;).

Ook hier al een ego berichtje :p. Zijn wel lekker bezig vanavond.

5. sheltie

sheltie Niet meer actief

Wat ontzettend lief! :D

6. sheltie

sheltie Niet meer actief

igor: heerlijk dat de verbouwing voor jullie wordt gedaan! Super dat jullie er zoveel ruimte bij krijgen.

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blike gaat vast goedkomen joh, je was er heel snel bij. Succes meis.

Sheltie kan me voorstellen dat je je ongerust maakt, mijn schoonzusje had ook echt helemaal nergens last van en meer van mijn vriendinnen hadden geen kwalen en daar zijn hele mooie kindjes uit gekomen. En zolang je geen krampen hebt maakt dat bruinverlies helemaal niks uit.

Ik zit inmiddels op dag 24 en voel niks, zelfs geen zere borsten!!

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Haha igor, dan kunnen we elkaar een handje schudden, hier ook nog steeds helemaal niks, its a miracle! Haha. Wel voel ik wat steekjes in mn buik maar dat heb iik iedere maand dus zal ook wel gewoon ongi worden. Mn temp was iets gezakt vanmorgen naar 37,0. Was wel anderhalf uur eerder op als normaal maarja, ik zie het toch als een aankomende ongi...

Sheltie, fijn zeg die discretie! Ze zouden toch wel beter moeten weten zou je denken...

blike, wat verschrikkelijk! Maar ik geloof wel wat luca zegt, ze zijn er meteen bij dus geen paniek meis. Hoop dat je er niet te veel last van hebt?

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Sheltie ja zeker super die verbouwing, helemaal zin in.

Paula dat hebben wij wel vaker geloof ik, vandaar dat er ook een paar denken dat wij gelijk positief testen.

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ja er zijn af en toe idd wat overeenkomsten.... Haha. Maar laten we dan afspreken dat we alle 2 in april positief gaan testen! Goed plan???

11. nee slecht plan!

In maart natuurlijk :D de wonderen zijn vast de wereld nog niet uit :D

12. shit ik keek net op een website waar plaatjes van chocoladedonuts met gekleurde hagelslagjes opstonden en nu heb ik daar zoooooooooooooo'n trek in! :(

Ik heb vanmiddag lekker vrijaf, heerlijk niks doen :D Ik was van plan helemaal actief te doen maar na een ochtend computerles heb ik enorme koppijn en heb ik besloten lekker thuis te blijven en mezelf te vertroetelen :D lekker boekje lezen en heel veel kopjes thee drinken. Alleen die donuts ontbreken nog :D

Sjors van gtst is ook weer zwanger trouwens (dit keer WEL van Bing), dat jullie het even weten :D dus als jullie posi testen Igor en Paula, dan hebben jullie ook nog eens het voorrecht om tegelijk met Sjors positief te testen :p jeeeee hahaha

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hahahaha luca! Laat ik nou helemaal geen gtst volgen, maar ben toch blij met die eer ;)l
    En ik mag de hoop niet opgeven natuurlijk en wie weet gebeurd er deze maand toch nog wel een wonder maar zo voelt het deze ronde echt niet. Weet niet waarom maar heb echt een gecoel van, ongi kom maar dan kunnen we op naar de volgende ronde. Erg apart maar zo voel ik het nu...

Ik hoop nog steeds dat jouw pendel uit komt hoor luca!

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    We shall see;)

15. ja ik hoop dat ook natuurlijk want ik heb er al 1 verkeerd geraden dus nu moet het wel goedkomen met jullie anders ben ik echt een waardeloze pendelaarster :p

Zo ik heb net de geboortelijst nog eens doorgekeken maar ik heb echt zitten slapen toen ik dat ding invulde..
    We hebben voor 4,500 euro aan artikelen op die lijst staan, en je hebt zeg maar een primaire en een secondaire lijst.
    alles wat je op de eerste lijst wilt zetten dat ben je verplicht te kopen, ook als niemand het voor je koopt. Daar zetten we dus de dingen op die we krijgen of echt nodig hebben, zoals het autostoeltje, de kamer etc.
    De tweede lijst gaat pas open als er op de eerste lijst voor een bepaald bedrag aan artikelen is besteld. En op de tweede lijst kun je dan dingen zetten die niet zo hoognodig zijn, of die je nog niet direct nodig hebt, of juist kleine kadootjes die je mensen kunt laten kopen voor na de geboorte enzo. En die je dus ook niet verplicht bent om te kopen als anderen het niet kopen of als je het toch opeens niet meer wil.

Maar ik zie net dat ik voor zoveel geld op de eerste lijst heb gezet, dat we echt diep in de penarie zitten als mensen niet veel voor ons kopen :p Zoals ik het nu uitrekende, blijft er nog ongeveer 1 000 euro over voor ons om te betalen als mensen ons die kado's niet geven.. Beetje too much misschien :p

En mijn schoonouders (gescheiden) gaan samen de kamer kopen, maar ik had niet ingecalculeerd dat je voor de meubels ook bepaalde dingen verplicht erbij moet hebben, zoals een matras, hoeslakens, matrasbeschermers etc.
    en we hadden dus een kast besteld maar dat ding kost gewoon 900 euro! En zelfs als ik die er nu af haal dan blijft er nog ongeveer 1800 euro over wat dus alleen meubels en bijbehoren van het kamertje zijn :$ Met kast was het 2700 euro :) Dus die kast haal ik er nu maar af want dat ding alleen is al bijna een complete babykamer waard!

En wat schuiven met artikelen enzo, zodat we niet straks opeens een schuld van duizenden euro's hebben :p Weet echt niet hoe ik er in godsnaam op ben gekomen om het zo te doen eigenlijk.. Heb echt een elektrische schommelstoel van 250 euro erop gezet, een campingbedje van 170 euro, een babyfoon van 170 euro.. Die gaan voorlopig maar even naar lijst 2 :p

Gelukkig hebben we nog niet getekend :D Ga denk ik maar meteen naar de winkel dan hebben we dat ook weer achter de rug.

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> vreselijk zeg... ik hoop echt voor je dat het allemaal mee valt nu je op tijd bent

luca--> wat een prijzen he!! kan aardig aantikken ja maarja sommige dingen heb je toch echt nodig he.
    ach het komt uiteindelijk allemaal wel goed hoor

14 april ga ik met een vriendin mee naar der 3d echo ik heb er echt helemaal zin in!! ze vroeg het me gisteren vond het zo leuk

17. Leuk Ikkuh! een live 3d echo meemaken :D heel mooi!!

Ik heb weer een nieuwe buikfoto! Staat in mijn album :D
    22 weken, het gaat echt snel! Buik groeit ook snel nu :D

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen!

luca haha, dat zijn dure dingen ja! Maar het kan een stuk goedkoper hoor. Je moet je gewoon niet laten verleiden want je kunt je helemaal gek laten maken!

hier vandaag weer een temp van 37,3, na de 37,0 van gister.... Hmm... Die had ik niet meer verwacht eigenlijk... Maar vorige maand zat ik ook een paar dagen op dde 37,3 en toen werd ik toch ongi... Alleen heb ik toen geen dip in mn temp gehad van te voren... Ik temp nu ook savonds voor de lol en die was elke dag 37,5 behalve eergister, toen was ie savonds 36,8. Dus heb echt een flinke dip gehad 1 dag. Stiekum word het nu toch spannend! Maar wacht het morgen maar weer af en hou vorige maand maar in mijn achterhoofd. Verder nog geen symptomen... Mn linkerborst begint een beetje gevoelig te worden, heb de laatste dagen een beetje hoofdpijn en een beetje last van mn rug, maar dat zijn allemaal dingen die ook een ongi kunnen betekenen.

igor, hoe is het bij jou??

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Paula ik voel nog steeds helemaal niks, zit inmiddels op dag 25 en had mijn ei op dag 11 (denk ik) dus tja;) maar goed nogmaals aan deze kant zou het heel bijzonder zijn. Verwacht gewoon zondag of maandag ongesteld te worden hoor en dat betekent dat ik weer een normale cyclus heb, dat is me ook wat waard.

Luca jeeeee wat een geld he niet normaal.

Ikkuh wat leuk die 3d echo, is een prachtig gezicht. Voor jullie komt april ook steeds dichter bij he? Hoe is het met de voorbereidingen voor de bruiloft??

Nou ik ga douchen en ff door het huis heen en eind van de middag mijn vriend ophalen van Schiphol, zin in!!

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Paula is jouw temperatuur oraal of rectaal gemeten? Op zich ziet jouw temperatuur er goed uit toch?

Deel Deze Pagina