Nou dan zal ik zo me vriend maar eens even gaan versieren haha... Ennuh die boer Richard is dat die ze bij de tv kantine na hebben gedaan? ik kijk het nooit hoor maar had pas geleden de tv kantine gekeken en daar deden ze die presentatrice (schrijf ik dat goed haha) na en ene boer Richard geloof ik!
Ik ga er ook vandoor want er staat me nog wat te doen vanavond haha nou meiden ben benieuwd hoe me testje morgen uitpakt! vind het nu wel spannend moet ik zeggen hoor omdat het nu echt gericht klussen word....is toch best eng hahaahh Fijne avond nog allemaal!
euuhh okay!!! alles kan dus met die soort van ongi pijnhahhahaaha en vast een fijne vakantie meid @ igor met t zinnetje van jeetje ..........bedoelde ik t met een lach van jeetje ik wist niet dat je daar al mee bezig was om naar de gyn te gaan good for you snap je m!? ik kan me een verhaal van debster herinneren over het lezen van de verhalen hier dat het soms zo lastig is iets te lezen iets horen zeggen klinkt anders als t hier even tikken maar goed hopelijk heb je me niet verkeerd begrepen................ en das egt rotnieuws idd ik heb t ogenblik met mn tante tumor in t hoofd gaat steeds slechter en ze kunnen niets meer doen....... ook hoorde ik van de week dat ze niks meer voor t dochtertje van een oude vriendin van mij kunnen doen worstelt al 3 jaar tegen kanker en t mocht niet baten t arme 9 jarig meisje is opgegeven...........hoe triest is dat bah krijg er weer kippenvel van en iets veeeeel minder ergs maar goed......het volgende: ik zit hier met een fokking(sorry)dikke wang!!! en begin pijn in mn mond te krijgen pffffffffffff ik kwam thuis en dacht al dat de kant waar mn grote vriend bezig is geweest dikker was en toen mn mannetje thuis kwam bevestigde hij dat! nu is die verdoving aan het uitwerken(ahuh nu pas!) en krijg ik pijn heb ik weer!!!!! pfffffffffffff en dan kan ik volgende week nog n keer! zo maar n paracetamolletje en oogjes dicht voordat ik straks nog meer pijn krijg en niet kan slapen debster ik zeg klussen meid duidelijk een ei op komst ik zit echt weer op de wachtebank het ene moment denk ik nehhh ik ben niet zwanger en t andere moment denk ik ohhh wat vet als t zo zou zijn!
hey dames lekker veel gesproken weer vandaag. igor--> vreselijk voor je collega hoor en wat je zegt je word meteen weer op beide benen gezet... we moeten allemaal gewoon echt leven met de dag!!! ik heb het zelf ook goed meegekregen afgelopen 2 weken dat je echt een mens van de dag bent. blondi--> nou je mag het gauw beseffen dat er een babytje in je groeid want het zit er toch echt hoor!!! debster--> als je onderin je buik die kramp heb en in je onderrug dan is dat toch echt je eipijn!! en dan denk ik dat het vanacht zowiezo al loslaat noamy--> ik hoop dat na een nachtje slapen en een paracetamolletje je dikke wang alweer minder is en minder pijn doet!! nou meiden... ik heb niet zo veel te zeggen dussss..... fijne avond nog allemaal!!!
Goedemorgen meiden, goed geslapen allemaal? Noamy aaahhh een dikke wang, niet fijn en niet goed!! Hopen dat hij nu weer normaal is. En ik mag naar de gynaecoloog voor een inwendige echo omdat ik steeds zo'n buikpijn heb en met mijn verleden heeft de dokter me doorgestuurd. Vandaar dat het zo snel gaat en daar ben ik wel blij om, denk niet dat er iets is maar dan kunnen ze even alles nakijken. Ik begreep je zin niet omdat ik dacht dat je een woord vergeten was...haha verder niks hoor meis En ik voel me sowieso niet zo heel snel aangevallen, lees alles op een positieve manier Ik lag gisterenavond in bed en net toen ik in slaap viel zag ik een positieve zwangerschapstest van mezelf...hahah Komt vast door al die testen van Debster dat ik daar over "droomde" maar het voelde zo echt!
Goeiemorgen dames! Heb heerlijk geslapen, iets te goed, want heb me verslapen :S Zou zo goed te gaan sporten, maar het is er niet van gekomen....
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen? Ik had zo'n goed voornemen om om 8 uur te gaan hardlopen.. helaas kon ik m'n bed niet uikomen Ik werd vannacht wakker door een paar steken in m'n buik... daarna niks meer. Vervolgens heb ik 1 uur wakker gelegen omdat ik me zorgen maakte. Verder geen pijn meer en geen bloed... Iemand een idee?
@ Paula; wauwww wat superleuk de keuken opknappen! Klinkt wel als een hoop werk zeg! Ik vind het ook altijd leuk, vooral als je het zo stukje bij beetje op ziet knappen dan weet je echt waar je zo hard voor gewerkt hebt Ik ben nu ook elke keer helemaal gelukkig als ik op de wc zit hahahaha En mijn vriend is weer blij dat ik er zo blij mee ben @ Blike: owww lekker bijna op wintersport!! Geniet er lekker van! En zie ik nu dat je al bijna aan de 6 weken zit meid!? Wat gaat het toch weer hard Nu op naar je eerste mooie echo! @ Igor: klinkt alsof je jezelf gisteravond lekker verwend hebt ik heb daar het geduld nooit voor, helaas.. Ach wie weet in het hotel, ben daar toch helemaal alleen
bedankt allemaal voor de felicitaties! Ben er wel heel blij mee hoor, deze auto is alweer stuk moderner dan degene waar ik nu in rijd en hij is helemaal van mij! Ga nog wel even een paar leuke autostickers zoeken hihi, mag wel een beetje versierd worden vind ik, ik hou heel erg van kleuren en bovendien als ik geen aparte auto heb vind ik hem niet meer terug als ik ooit de stad in ga @ Noamy: vervelend zeg die dikke wang! Hopelijk is het inmiddels weer weggetrokken? @ Igor: haha hopen dat je droom werkelijkheid wordt @ Blike: ja wen er maar aan; ik lag echt elke dag van 11 tot 11 in bed, en dan nog had k moeite eruit te komen, was gewoon zoooo moe! En dan eind vd middag weer helemaal gesloopt he! Maar merk nu dat het de afgelopen week een stuk beter gaat, wordt nu uit mezelf al rond 9 uur wakker en dat is ook wel lekker, dan kan ik tenminste nog een beetje van de dag profiteren @ Asun; jij ook al niet gesport? Foei toch Neehoor geeft toch niks, je kunt altijd nog vanmiddag gaan misschien? Die steken heb ik altijd last van, hoort er allemaal bij. Zo ongeveer elke week ontdek ik wel weer een nieuw pijntje waar ik me dan in eerste instantie zorgen over maak en dat later normaal blijkt te zijn.. Zullen waarschijnlijk gewoon je banden zijn, ik heb nu sinds 13 weken heel veel last van bandenpijn en in het begin dacht ik ook WTF is dit!? Maar toen ging ik ff zoeken en het betekent of het indalen vh kindje (beetje vroeg lijkt me ) of bandenpijn! Zijn echt van die nare vervelende steken boven je schaambot (of aan de zijkanten) die helemaal doortrekken naar beneden. Heb het overdag vooral als ik loop en als ik te snel opsta of te actief doe dan lig ik echt krom. En 's nachts en 's ochtends heb ik zowieso veel last van buikpijn; steken, darmen die opspelen, baarmoeder die niet lekker ligt etc Maar vanmorgen de kleine nog vreselijk actief heen en weer horen zwemmen met de angelsound, en heb zelfs een paar flinke trappen uitgedeeld gekregen, dus kan echt geen kwaad Heb je overigens mijn pb'tje nog gehad? Kreeg geen reactie dus dacht ff checken of hij wel is doorgekomen! Nou meiden ik ga me maar eens voorbereiden op parijs zometeen, ik vlieg om kwart voor 2 en kom rond half 4 aan! Tot over een paar dagen!!
Luca succes in Parijs!! De meeste dromen blijven nog steeds bedrog, maar weet je ik denk dat als ik morgen een ovutest ga doen deze weer positief is, weet niet waarom maar dat gevoel heb ik.
Haaaai meiden, Tjee had ik net een heeeeeel verhaal getypt verzend ik hem valt de verbinding weg! dus alles weer kwijt natuurlijk, en ik kopieer het vaak van te voren maar dacht nou hoeft het niet en jawel word ik er weer afgegooit! K!@!##T Ziggo! Ik had dus getypt dat ik heel lekker had geslapen maar dat me zoontje elke keerom half 7 wakker is en ik daar niet aan kan wennen in de winter om er dan uit te gaan omdat hij eerst altijd uitsliep tot half 9/9 uur en dat ik het in de zomer niet erg vind om er dan vroeg uit te gaan met lekker weer want dan duurt de dag lekker lang! (zo even verkorte versie ) Igor; Nou meid hoop dat je droom uit komt wat die test betreft anders is het mijn schuld door al dat gemouw over me testen haha, ik dacht ook eerst dat de test als hij opgedroogt was wel lichter zou zijn maar toen lekker hij helemaal positief! Ik ga zo om 12.15 nog een test doen dus ben benieuwd! En als die nou lichter is? is me ei dan al geweest of onderweg? of hoe werkt dat? ik ben maar een amateur hoor en weet niet zo goed hoe het werkt! Gisteren nog wel geklust maar weet nu niet of het vanavond of morgenavond weer moet?? haha helpppppp wat een vragen weer he! Naomy; oh jee een dikke wang dat is niet zo lekker dan is hij aardig te keer gegaan die tandarts, en het was allemaal gaatje vullen?? Ik ben altijd bang van spuiten dus dat maar gewoon zonder verdoving, gelukkig hebben we een goeie tandarts en voel je er vrij weinig van.... Asun; hmm dat is idd minder ja die steken in je buik, ik weet niet meer zo goed hoe dat bij mij toen was met 11 weken weet alleen dat ik vanaf 18 weken al harde buiken had en later rond 25 ook maar hele kleine stukjes kon lopen soms omdat me buik dan heeeeeel hard werd en erg ging steken maar dat kan geloof ik nog niet met 11 weken. Het zal er allemaal wel gewoon bij horen hoor meid je eigen niet te druk maken he! en anders gewoon even bellen naar de VK als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor!
Asun, geen zorgen maken hoor! Alles in je lijf veranderd dus die steken kunnen overal vandaan komen.. zal nog wel veel erger worden denk ik Hier ook al banden en bekkenpijn. Igor, nou ga jij ons over 11 dagen maar eens laten zien dat dromen geen bedrog zijn! Luca, vlieg ze! Ook al lees je dit denk ik toch niet meer.. Ik heb nog even naar de papieren van de vk gekeken en ben vandaag precies 14 weken En iemand met de dikke wang.. naomy? Hopen dat t geen ontsteking is.. lijkt me vreemd zomaar een dikke wang?!
Sorry meiden (igor haha) ben ik weer met me testjes haha maar wat denken julloie hiervan? Zou deze al als positief door kunnen gaan? of kan het nog veel positiever? Ik doe vanavond gewoon nog een keer want die van gisteren middag en avond was ook een heel verschil!
Debster deze is echt wel positief hoor, ik had vorige maand 6 dagen een positieve ovutest ja echt waar en toen ineens was de streep weg, ga er vanuit dat toen mijn ei is gesprongen. En in de winter is je eisprong ook pas 's avonds of laat in de middag dus als je ei vanavond pas springt zal je test als het goed is morgen weer lichter zijn.
ik snap er niets meer van: gistermiddag heb ik wat bloed verloren, dus ik dacht shit ongi. Maar daar is het bij gebleven! Alleen s middags een beetje bloed en daarna niets meer. Zou dit dan innestelingsbloed zijn? Was echt helder rood bloed. Dat ongi gevoel wat ik het weekend had, is nu ook weg.
Luca, Blondi en debster Thanks voor jullie lieve reacties!! Ik ben een stuk meer gerustgesteld. Ik heb niet meer gesport.. pfff veels te koud en te nat buiten! @ luca --> veel plezier in Parijs. Die voorzichtig! @ sheltie --> vaag, tja kan best innestelingsbloed zijn denk ik