Ohh Paula wat jammer Ik blijf gewoon stug doorduimen hoor ook al heb je de hoop al opgegeven! Zooo hier is vandaag heel hard gewerkt! We hebben welgeteld 1 muur behangen, wat een werk zeg! Omdat het patroon nogal ingewikkeld is moet je echt elke keer precies uitkomen, en we zaten met 1 muur dat we net 2 cm te kort kwamen dus dat hebben we nu opgelost met 2 halve banen maar we zijn pas om 3 uur middags begonnen met plakken, en de 4 uur daarvoor alleen maar bezig geweest met rekenen! Maargoed, zie hier het resultaat: Welcome to my life
@Blike, dat zou mooi zijn, haha @Paula, ja het is raar hè! Zit ergens te denken dat t niks met een jetlag te maken heeft want ook daarvoor voelde ik geen ongi opkomen! En de dag dat we gingen vliegen had ik al ongi moeten zijn geweest?! Morgen ga ik de ha bellen over m'n bloeduitslag dus zal het meteen vragen! Gistermiddag voelde ik beetje rugpijn en gekriebel in buik dus dacht aaah daar heb je t, maar toch niet! Vandaag gewoon weer afscheiding...denk je alles te hebben gehad met ontpillen... Heb ik dit nu weer! En ik begrijp je teleurstelling helemaal!! Zelfs mijn man begint zich nu zorgen te maken! Maar geef de hoop niet op meid! Je zal zien dat het gaat gebeuren juist wanneer je het niet verwacht!
Luca, wat een werk!!! Zou er knettergek van worden, haha. Maar het resultaat is erg gaaf! En je buikje helemaal super!!!
Igor al getest????? En Paula hoe was je temp???? Ik geloof dat ik ongi ga worden! Hoofdpijn en een temp van 35.9, 3 dagen terug was deze nog 36.7, dus kan niet anders! Hopen dat ik dan wel in maart nog zwanger word volgens mijn pendel Hihi.
Goedemorgen meiden, hier nog steeds geen ongi, zit nu op dag 27 en had mijn ei denk ik op dag 11 dus zou nu toch echt wel moeten komen. Gisteren nog een ovutest gedaan en die was ook weer positief, heb nog steeds geen zwtesten in huis en haal ze ook nog niet, ik wacht Ajlaa ja ik weet nog heel goed dat jij dat ook had, daarom ga ik er nog steeds vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld word, ik voel nog steeds niks. Af en toe een steekje maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, nietszeggend dus. En jij al 9 dagen overtijd????? Ik zou toch nog maar eens de huisarts bellen. Van hoeveel dagen (cyclus)ben je uitgegaan?? Blike van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad. En fijn dat het weer wat beter gaat met je hand. Paula ik snap je teleurstelling ook hoor, dat is ook de reden dat ik het los heb gelaten allemaal, ik was er echt klaar mee. En nu heb ik dit en ik moet eerlijk zeggen dat ik er (afgezien van zaterdag toen ik de ovutest deed) vrij relaxed onder ben, het kan bijna niet raak zijn en dat vind ik ook ok, als het wel raak is dan zou het een enorme verrassing zijn. Maar ook bij ons komt het allemaal goed en bij jullie ook!!! Wij hebben ook die thuistest gedaan voor het zaad van mijn vriend, het gaf ons een hoop rust en ik heb natuurlijk de inwendige echo gehad waarop bleek dat alles goed was. Luca mooi hoor, jullie zijn goed bezig.
Goedemorgen! ajlaa, jammer zeg! Ja als die temp zo ver daaald dan hou die tampons maar in de buurt...echt K voor je! Hoop dat je niet te erg teleurgesteld bent.... igor, hmmm... Zou het dan toch???? Hihi. Ik ben heel benieuwd! hier nog steeds een hoge temp, 37,2, maar zit ook nog 2 dagen voor mn nod. Dus het blijft afwachten. Ik voel verder helemaal niks. Geen pijnlijke borsten wat wel heel raar is maar verder is alles hetzelfde als wanneer ik ongi word.... Dus ik ga nergens vanuit.
Paula dat zou toch wel de bak van de eeuw zijn, 1x gedaan en waarschijnlijk net wel op tijd dan...... Maar bij jou kan het ook nog steeds hoor!!!
Dat zou idd een bak zijn ja! Haha, maar kijk naar luca.... Er is maar 1 heel fanatiek zaadje nodig he ben je niet bang voor een teleurstelling omdat je nu wel die ovutesten doet?? En wanneer ga je dr een zw test tegenaan gooien als die ongi niet komt? tuurlijk kan het bij mij ook nog steeds maar de meeste zwangere vrouwen voelen zich wel anders denk ik dus ik schat mn kans klein in. Ook hebben we het rond mn ei 4 dagen achter elkaar gedaan en die laatste dag had ik pas mn mega posi ovu.... Dus of het zaad dan nog wel sterk genoeg was??? Daarom geloof ik er deze x niet zo in.
Wel raar... Heb dus helemaaal geen pms klachten... Geen boobie pijn, ik ben niet sjachie (kan ook door het zonnetje komen), alleen wel die migrine gister. Dus jah... Ik zie het wel! Haha. Hoop heb ik wel natuurlijk!
Hey Paula nee ben niet bang voor een teleurstelling, ik sta er echt heel nuchter in. Er is maar een heel ieniminie klein stemmetje dat zegt...heeel heeel heeeel misschien is het wel raak, verder niks. Maar heb wel bedacht dat ik maar even niet meer ga roken, is sowieso beter natuurlijk. En een zw test, ik denk pas eind van de week mocht er geen ongi komen. Doe nu ook geen ovutesten meer hoor, vond 2 dagen wel genoeg Oh en ik heb ook helemaal geen pms klachten. Ik heb alleen hele zere bovenbenen, bij mijn liezen zeg maar, zo'n zeurderig brandend gevoel maar weet niet of dat hiermee te maken heeft. Ik ben trouwens gisteren naar Gooische Vrouwen geweest...geweldig!! Als jullie nog niet geweest zijn dan moet je hier echt heen!!
nou Paula en Igor, mijn gevoel wordt wel heel sterk nu bij jullie Paula, er zijn juist veel vrouwen die niks voelen!!! En Igor, over die pijnlijke bovenbenen heb ik weleens gelezen!!! Ik duim heel hard voor jullie!!!!! En igor, ha bellen is niet meer nodig! Vanochtend trof ik een heel donker rood/bruin vlekje, is nog niet doorgezet maar denk dat ik binnen een uur met tampons aan de slag kan! Was trouwens uitgegaan van mn eisprong, die had ik dag 12! Volgens ovu test en temp! Paula, ben niet teleurgesteld, of in ieder geval ben er niet depri van, ben allang blij dat ik weet dat ik in ieder geval ongi ga worden! Op naar de volgende ronde, nr 7 dan maar weer.
Ajlaa, wat lief! Ik hoop met je mee maar heb zelf meer vertrouwen in igor als mezelf... igor, die pijn in je bovenbenen is wel een zw symp volgens mij.... Hihi. ik heb ook spierpijn maar dat is van het werken in de tuin, geen twijfel over mogelijk! Haha.
Ajlaa, ik vind het wel een erg jammer voor jou! Ronde 7.... Pfff... Wat gaat de tijd snel he? Nouja, je hebt wel duidelijkheid nu. Laten we hopen dat het lucky nr 7 word!
Ja echt he!!! Zat ook te denken! Weet nog dat er voor mij was gependeld in oktober en uitslag was maart! Ik had echt zoiets van yeah right! zo lang gaat het echt niet duren! nou mooi wel dus! We zijn nu 7 jaar bij elkaar dus hopelijk brengt dat geluk haha net trouwens uitslag gehad van ha over mijn bloed, was helemaal goed! geen schildklierafwijkingen, geen reuma en geen suikerziekte! Mijn basale temp is dus gewoon zomaar zo laag!
Hoi meiden, het is nu wel erg spannend aan het worden hier! En igor denkt ik hou de spanning er nog even extra in en wacht tot het eind vd week! Paula ik heb voor jou net zo veel hoopals voor igor hoor en mijn hoop is groot!
Ja maar jij had wel andere dingen toch? Meer afscheiding en nog wat dingen die anders waren?? Dat heb ik dus niet. Drink wat meer de laatste dagen en dus ook meer plassen maarja dat zegt helemaal niks natuurlijk.... ajlaa, fijn dat alles in orde is! Dat moet een hele geruststelling zijn!
Nou ik zit net heerlijk te verkondigen dat ik geen pms klachten heb, begin nu toch wel een zeurderig gevoel in mijn buik te krijgen, die heel erg doortrekt naar mijn bovenbenen, ben er helemaal een beetje wiebelig van...haha om het allemaal nog ingewikkelder te maken Paula ik heb voor jou meer goede hoop en jij voor mij, dat moet goed komen Ajlaa fijn dat je uitslag goed is, balen van je beginnende ongi. Luca ja altijd als ik ging of wilde gaan testen dan werd ik net ongesteld en net erna, dus wacht nu maar lang genoeg, maar waarschijnlijk is het ook nu niet nodig
Paula ja klopt vanaf een paar dagen voor nod had ik wel wat klachtjes. Zoals die trekkerige pijn die helemaal doorloopt naaf je benen igor En volgens mij had ik verder een onrustig zenuwachtig gevoel en was ik 1x midden in de nacht wat misselijk wakker geworden. Maar ik herinner me juist van de eerste keer dat ik heel sereen was Ik hoefde trouwens niet vaker te plassen ofzo, dat begint nu pas een beetje. En van de andere keer herinner ik me weer dat ik heel veel dorst had! Ohja en nu moest ik heel snel huilen om alles, zelfs bij liedjes op de radio enzo. Maarja het Jan dus al bij 1 person per zwangerschap verschillen dus wat ik had heft natuyrlijk nits te Zeggen weer.. In ieder geval blijf ik positief voor jullie beiden hoor! En ajlaa wat jammer zeg toch ongi geworden!! Je had het al bijna niet meer verwacht na 10 dagen.. Nou ik ga weer verder duimen voor jullie
Klinkt goed igor!! luca idd iedere zwangerschap is anders en dus kunnen we allemaal niks vergelijken, wat een ellende! Haha