Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @ luca
    Thanks meis voor de tips
    Ik hoorde gister een hartslag onderin mn buik links vlakbij mn lies en schaambot zeg maar
    Ik lag ook gewoon op de bank
    Maar dat was volgens mij die van mezelf omdat hij niet zo snel ging maar gewoon 1 hartslag per seconden of net ietsje sneller zeg maar
    Wel hoorde ik idd wat jij omschrijft als de golfplaat! Ahahaha is dat het bewegen ja!!!???
    En sorry ben echt een leek maar waar moet ik in godsnaam mn baarmoeder voelen???ahahahahah helemaal down under zeg maar??
    Ga het vanavond nog maar s proberen
    Ik heb er ook juist een met een koptelefoon dus hoor het goed!!!!!
    Ben zo nieuwsgierig kan niet wachten!!!

en wat een gek onderzoek heb je gehad met n beker suikerwater!!!!!!!

2. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ luca: klopt dat een hond behaard is, maar als ze drachtig zijn valt het haar grotendeels weg op de buik. Althans dat was bij mijn hond de laatste keer wel. Bovendien gaan we voor een echo naar de DA en die scheert daarvoor ook een deel van het haar weg.
    Ik zal eens uitzoeken of het schadelijk is voor een hond :)

3. sheltie

sheltie Niet meer actief

ik neem aan dat je moet voelen waar de arts met de echo ook ongeveer met zijn apparaatje zit toch?

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ik heb een inwendige echo gehad dus dat lijkt me niet verstandig! ;)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Je moet inderdaad wel echt laag gaan zitten, waar ongeveer het randje van je onderbroek zit :)

6. hahaha nee als het inwendig was zou ik het niet uitproberen :p
    Het kan zijn dat je je baarmoeder nog niet voelt, normaal gesproken komt ie pas met 12 weken boven je baarmoeder uit. Het voelt als een harde rand zegmaar, een soort opgeblazen ballonnetje in je buik :D
    En de hartslag die je hoorde was denk ik je eigen, die gaat inderdaad niet zo snel en ik hoor m zelf ook altijd links bij mijn lies. Maar het klopt wat Blike zegt, je moet echt lager zitten. Nog net niet op je schaambot.

@ Sheltie; oh dat wist ik niet! Dan werkt het misschien toch wel :D Voglens mij is het niet schadelijk hoor, het werkt met geluidsgolven geloof ik, het is hetzelfde als een echo ongeveer. Dus alleen als je dagenlang achter elkaar met dat apparaat op de buik zit, maarja dat gebeurt niet natuurlijk :D

ohh jeetje ik heb ff flink zitten janken zeg, een chickflick gekeken en kennelijk had ik wat opgekropte emoties ofzo, haha :D heerlijk is dat :D

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca, preseed hebben we al 2 rondes gebruikt.... Het is wel een uitkomst maar nog geen resultaat....

8. en het onderzoek is de glucose tolerantietest :D om te kijken of je zwangerschapsdiabetes hebt. Het komt erop neer dat je bloed laat prikken op nuchtere maag, dan een beker van dat suikerwater drinkt (je moet gewoon een zakje glucose kopen bij de apotheek en op het lab mengen ze dat met water), een uur wacht en dan weer geprikt wordt. Zo kijken ze dan of je suikerwaarden te hoog zijn of niet, en dan weet je dus of je zwangerschapssuiker hebt :D In NL is die test niet standaard, alleen als je risico loopt (overgewicht, hogere leeftijd etc) of de vk vermoed dat je het hebt vanwege een te snelle groei vd baarmoeder. Maar dat heb ik allemaal niet dus ik denk dat het wel goed zit allemaal. Maar toch wel fijn dat erop gecontroleerd wordt want zwangerschapssuiker kan wel voor een achterstand van de groei van je beeb zorgen. Gelukkig hoefde het maar 1x! :D Nu pas volgende maand weer prikken.

9. @ Paula oh dat had ik dan gemist! heb je al uitgezocht wat de reden kan zijn dat je zo weinig afscheiding hebt rond je eisprong? Kan dat in verband staan met overmatig testosteron?

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula bij mijn vriend was de uitslag goed, maar dat wil nog niet 100% zeggen dat het ook echt zo is. Deze test kan aantal en beweegelijkheid testen maar niet de vorm, dat schijnt ook belangrijk te zijn. Maar goed, wij gaan in ieder geval na mijn verjaardag (30 april) naar de huisarts om het zaad van mijn vriend te laten testen maar dan in het ziekenhuis. Dat hebben we eind vorig jaar al afgesproken dat we dat zouden doen, dan weet je het pas 100% zeker.

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

hahaha nee daar zou ik de doppler maar niet stoppen :D.
    Nou het is dus vrij laag, idd wat blike zegt, ongeveer waar je onderbroek begint (tenzij je van die tenten draagt, hahaha dan is het er onder ;))

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hahaah laat ik nu al wel van die tenten in de kast hebben liggen!!!!
    die straks heerlijk over mn hele buik kunnen!

13. sheltie

sheltie Niet meer actief

:d :d :d :d :d

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    kan nu trouwens die onderbroeken ook al aan want heb van mezelf al n dikke buik!!!!

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Hahaha wat heb ik ff gelachen tenten en doplers!

Ikkuh, tnx voor de tip meid! Heb vandaag viooltjes in zon hangpot gehaald en madeliefjes die ik dus zelf in een pot moest steken haha zat ik daar met m'n knalroze nagels in een pot met grond!
    Voor jullie duurt het trouwens ook niet meer lang hè voordat jullie de uitslag krijgen!

Blike wat gaaf dat je dat kan zeg!!!!

Vanochtend rood bloed! Igor, Paula en ik lijken wel 3 op een rij ;) dag 3,2,1 haha
    Vorige maand had ik een posi ovu op dag 12, laat ik die nu weer zo snel hebben...

Paula snap wel dat je naar de ha er mee wilt gaan! Ze zeggen wel een jaar, maar waarom 4 maanden wachten als het eerder kan! Wij zijn trouwens 25 en 26, volgens velen te jong voor kinderen, haha, maar dan zie je dat het dus ook nog kan duren! Dus leeftijd zegt ook niet veel!

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Leuke gesprekken hier! Hahaa! Dat word flink camperen deze zomer hoor ik wel ;)

luca, het heeft met een disbalansa in hormonen te maken. Welke precies weet ik niet maar dat slijm voor de bm mond moet loslaten en als dat dus niet goed gebeurd zouden de zaadjes er niet door kunnen. Dan gaan ze IUI proberen.

ajlaa, ik vind jullie leeftijd juist perfect voor kinderen! Hoop dat het jullie ook snel mag lukken. En idd, de 3 musketiers haha. Als we dan alle 3 achter elkaar posi testen dan zou het helemaal gewelddig zijn! Ik heb mijn ei juist wat later en mijn lf is wat korter, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

en we gaan nu nog niet naar de ha maar als het de aankomende 2 mnd weer niet lukt dan wel. We zijn dan lang genoeg gericht bezig vind ik.

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor, dat van die test klopt helemaal alleen kun je iig al wat zelf checken. Een kennis van me is er zo achter gekomen dat haar vriend heel slecht zaad had en dat klopte dus ook, is zwanger geworden door IVF want voor IUI was het zelfs te slecht.

kijk als bij die test er al uit komt dat het niet goed zit dan gaan we niet langer onnodig aanmodderen. Dus we zullen zien of we er iets aan hebben.

18. @ Paula; goh dat wist ik niet, weer iets geleerd!
    Lijkt me trouwens aan de andere kant wat die zaadtest betreft ook wel heel moeilijk om er op die manier achter te komen dat je zaad slecht is. Uberhaupt is het natuurlijk niet leuk om daarachter te komen, maar met zo'n test heb je dan toch nog twijfel lijkt me.. Dussss we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is! Weet je al wanneer jullie hem gaan doen?

@ Ajlaa: gefeliciteerd met je rode bloed hahaha :D en ik vind die leeftijd ook helemaaaaaal niet te jong, maarja het verschilt per persoon. Ik ben jong maar ik vind het juist heerlijk om nu al een kleintje te krijgen, heb altijd gezegd voor mijn 25e! Mijn vriend is nu bijna 30 en die vindt zichzelf soms al oud. Maar ik ken er ook die nu 30 zijn en er echt nog niet aan moeten denken. Vind het zo raar dat er constant een leeftijd aan wordt gebonden.. er speelt zoveel mee in die beslissing dat het gewoon niet te kwantificeren is (afgezien van de extreem jonge of oude gevallen dan).. Mensen die zeggen je bent te jong/oud wat dan ook dat is alleen maar een afspiegeling van hun eigen ideeën over kinderen krijgen. Dat ze het toevallig tegen jou zeggen staat compleet van jouw beslissing om aan kinderen te beginnen. Het is alleen voor hen een aanleiding om hun eigen ideeën nog even voor zichzelf op een rijtje te zetten..

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Meiden kwam nog even weltrusten zeggen en zeggen dat die dopler toch van angelsound is!!! Hahahaha ga in t weekend weer proberen!!! Truste!!!

20. hello ladies!

Het is weer stil, het is te merken dat de NOD's weer voorbij zijn :p

Ik had vanmorgen een 'toets', rechten nog wel :) Had gelukkig goed genoeg gestudeerd gister en maar 1 foutje :) Toen trok ik het niet meer en ben ik om 12 uur lekker naar huis gegaan, met het idee lekker een boek te lezen op mijn ereader! En nu blijkt ie stuk te zijn :( Echt alles al geprobeerd, maar hij komt niet meer uit de stand-by stand.. Kennelijk hebben sony ereaders veel accuproblemen, en gister na het lab heb ik hem misschien niet goed uitgezet waardoor de accu nu leeg is (Wat raar is want hij springt altijd na een bepaalde tijd automatisch op de stand-by modus).. Heb m al geprobeerd via de computer aan de praat te krijgen maar dat lukte niet, toen las ik dat als je accu te leeg is je hem met een adapter op gewone stroom aan moet sluiten en dat heb ik ook gedaan, maar hij geeft nog steeds geen kik.. zit geen enkel leven meer in :( Baal enorm, want als ik hem op moet sturen zijn we zo een paar maanden verder! En het is mijn enige bron van nederlandse boeken :(

Ik hoop dat mijn lief er vanavond naar kan kijken en hem evt aan de praat krijgt, maar ik vrees het ergste. Getsie daar gaan mijn leuke plannen van lekker in de tuin een boekje lezen! Het was om 12 uur wel 22 graden! :(

Deel Deze Pagina