Luca je kan ook zonder boek de tuin in??? Maar kan me voorstellen dat het vervelend is, hoop dat je vriend hem vanavond weer kan maken. Hier verder geen nieuws. Ga zaterdag naar het concert van Ilse de Lange, ik heb kaartjes gewonnen en mijn vriend vind haar (muziek) geweldig...hahah. Ik vind het ook wel leuk hoor, dus we gaan gezellig samen, zin in.
haha ja igor ik weet dat het kan, maar geen idee wat ik dan moet gaan doen, niks doen ben ik heeeeeeeel slecht in! En ik durf ook niet echt zonder excuus in de tuin te zitten, dan komt oma direct naar beneden gestormd en laat me de rest vd dag niet meer met rust.. Erg he Nu het wat mooier weer wordt moet ik er wel snel iets op gaan verzinnen, want zit toch liever buiten in de zon dan binnen! Leuk naar een concert! Veel plezier alvast Ben je altijd zo'n geluksvogel met dingen winnen? Lijkt me echt heerlijk om ook eens wat te winnen, maar heb helaas geen geluk in het spel
Hallo ben ik ook even. idd luca nu de nod voorbij is is er ook weinig nieuws.... Ik werk gewoon iedere dag en dat vinden jullie vast niet boeiend om te horen haha. En op dit moment gebeurd er weinig in mijn lichaam als dat ik ongesteld ben, die details willen jullie ook niet horen denk ik dus sorry, maar nu even wat minder te melden. toevallig lopen we nu ook nog gelijk met de nods dus is het ff druk geweest en nu wachten we weer allemaal op een ei haha. Trouwens voor degenen die willen weten wanneer wij die test gaan doen, nou... Hij moet eerst binnen komen en dan de bijsluiter eens lezen over wat het best is. Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Hey dames!! Luca wat balen zeg!!! Hoelijk kan die nog gemaakt worden!!! Igor, dat is leuk zeg!! In het gelredome? Paula, volgens mij moest je bij zon test een paar dagen droog staan? Nou ik heb weer eens wat vaags!!!! Ben niet meer ongesteld!!! Haha, het wordt echt alleen maar gekker!! Vanochtend bij tampon verwisselen vond ik het vreemd dat mijn mini tampon maar voor de helft vies was...toen ik later vanochtend weer naar toilet ging haalde ik een witte tampon er uit ?!!?????!! Huh!!! Korte samenvatting: 9 dagen overtijd 10 en 11e dag bruine afscheiding 12e dag (dag 1) rood bloed, 2,5 tampons Dag 2, niks meer!
@ Ajlaa; wat gek! Maar wel negatieve testen toch? Misschien voor de zekerheid na het weekend ofzo nog 1 test doen, en anders het er maar op gooien dat je lijf door het reizen van slag was? @ Paula; Nou je hebt 1x verteld wat je voor werk doet en het klonk echt superinterressant! Dus ja eigenlijk mag je er best wat over vertellen hoor Lijkt me heerlijk zo creatief bezig te zijn heel de dag! Ik twijfel nog steeds om een keer een boek te gaan schrijven (weet alleen niet waarover). En mijn ereader doet het weer! Ik had de resetknop wel geprobeerd maar met een pen die kennelijk te dik was. Toen met een dunner iets geprobeerd en hij deed het weer gelukkig! Lief is lekker vroeg thuisgekomen dus we hebben ons nu toch maar in de tuin gewaagd! Heerlijk genieten van het ondergaande zonnetje, en met de hond en de kat spelen
Oh gelukkig luca, scheelt weer een hoop gedoe!! Voor het laatst vorige week vrijdag getest! Ik haal morgen wel een test, ook al weet ik dat t geen nut heeft!
Jheujj!! Luca, fijn dat hij het weer doet! het is toch wat met die techniek van tegenwoordig he, we kunnen gewoon echt niet meer zonder!! haha. En heb idd. best leuk werk maar dat heeft vooral te maken met kleuren, garen en tekeningen. Het is moeilijk om met letters uit te leggen zodat jij een beeld krijgt van wat ik moet doen haha. Maar goed, stel je voor... je hebt heel veel geld... en je wilt een carpet in huis helemaal in de kleur en samenstelling van kwaliteit garens zoals jij het wil in de vorm die jij wil. Nou dan bundel ik dus 18 kleuren garen bij elkaar die globaal de kleur vormen die jij wil (en dan is dat wol met linnen door elkaar bv, of met zijde..., alles kan!) Dan heb ik een collega die daar een CAD tekening van maakt voor de robot en dan kan het gemaakt worden. Duidelijker kan ik het in een notendop niet uitleggen haha. En iedere keer proberen we weer iets nieuws te bedenken dus daar zijn we ook veel mee bezig. Ik ga hier geen namen noemen omdat ik liever niet herkent word door collegas of zo maar als je op internet naar exclusieve desing carpetten zoekt dan kun je het wel vinden denk ik Ajlaa, idd heel vreemd jouw ongi deze ronde maar ik heb ook al eens zoiets gehad. En niet eens rood bloed verloren maar alleen maar oranje, roze en bruine rommel. Toen heb ik de ha gebeld en die raadde mij aan dat als er geen rood bloed kwam ik na 2 weken toch een test moest doen. Wel rood bloed teld als een ongsteldheid alleen is het ff anders dan anders en dat kan door vanalles zijn. Dat jij zo ver weg geweest bent kan goed een reden daarvan zijn.... Dus tel je eerste dag rood als eerste cyclus dag en tel maar lekker af naar je ei want die komt er waarschijnlijk over een goede week gewoon weer aan. En voor die test moeten we idd minimaal 3 dagen droog staan tot max 10 dagen. Zondag was onze laatste keer en hij is nu sporten dus ik denk dat we morgen de test gaan doen want jawel, hij is binnen! Vind het best spannend en mijn vriend al helemaal maar volgens mij zit het wel goed. Jullie horen het wel. Igor, Ilse de Lange, leuk hoor! Tenminste ik hou ook wel van haar muziek. Veel plezier alvast!
Goedemorgen meiden Wat vaag ajlaa ben benieuwd @luca Gister weer met angelsound geprobeerd maar niks hoor! Hoorde mn eigen hartslag links onderin mn buik toch ook raar! Zat niet een in mn lies maar echt mn buik! Hoorde wel dat wat je zei n soort plaat wapperen of n soort windgeluid hahahaah nou ja hopelijk hoor ik t volgende week anders ga ik me straks druk maken om niks..... Fijne dag allemaal!! Bijna weekend!
Ajlaa ja in het Gelredome, we hebben veldkaarten dus ideaal en een verrassing achteraf, ben heel benieuwd. Ik heb trouwens ook 2 rondes een hele vreemde ongesteldheid gehad, nauwelijks bloed zeg maar. Nu gelukkig weer normaal, alles kan hoor Ajlaa. Paula mijn vriend heeft het gedaan na 3 dagn droog staan..hihi En het is niet zo moeilijk, valt best mee. Succes en ik ben heel benieuwd wat er bij jullie uitkomt, al zal het vast goed zijn. Noamy hoe is het met je, niet meer misselijk??
igor leuk concertje in het gelredome voor mij iets minder dan is er weer nauwelijks parkeerplaats! ik woon namelijk naast kronenburg en daar parkeren er dan n hoop! met mij gaat het de goede kant op overdags voel ik me prima alleen savonds nog misselijk en de laatste paar dagen ook erge hoofdpijnen! gisteravond alleen hoofdpijn gehad en niet misselijjk!!!! hopelijk vanavond weer een misselijkvrije avond! ahahahahaha hoe is het met jou verder? nog n weekjes!!!! komt je ei!!!
Nou noamy je boekt vooruitgang!!! Haha. Wat fijn voor je meid, kun je optimaal genieten van je zwangerschap!! Net ff stad in geweest, stiekem, haha. Mijn man is donderdag jarig en het lukt me nooit om hem te verassen want ik kan niks voor me houden maar nu ga ik t echt proberen, de kadootjes heb ik al verstopt Hihi. En om het NOG GEKKER te maken ik ben weer ongesteld Hahaha
ohh wat klinkt dat heerlijk ajlaa: je man!!! heerlijk! ik wil ook trouwen!!!! mijn man wil alleen echt een groot feest en alles erop en eraan(mijn vriendje is indisch dus grote famillie en iedereen moet dan komen!!!) dus moeten nog even sparen! en weer ongesteld!!! wat appart! wat heb je voor je vriend gekocht? mijne is 9 april jarig weet ook niet wat ik moet halen!! wel iets leuks van n papa boek ofzo je hebt van die grappig boeken voor de aankomende papa! ja hopelijk kan ik nu echt gaan genieten van de zwangerschap!!! voel me wonderbaarlijk nu om 3 smiddags nog steeds goed hopelijk blijft het zo!!!!
Noamy fijn dat je je zoveel beter voelt, gelukkig maar. En je bent alweer bijna 12 weken, de tijd vliegt. Hier is alles goed, mijn vriend en ik vermaken ons prima en straks verbouwen, daar kijk ik erg naar uit. Wij gaan met de bus morgen naar het Gelredome, lekker makkelijk. Ajlaa ik kijk nergens meer van op, bloed geen bloed, roze/bruin/rood, veel/weinig, klonten/stukken/geen klonten, 2/3/6 dagen pfffff tis elke keer wel weer wat Maar Noamy inderdaad als het goed is heb ik mijn ei over een week alweer, maandag maar weer beginnen met testen.
Noamy, ik heb zo'n rubberen horloge van Adidas gehaald, geurtje met douchegel en aftershave crème van Hugo boss, een boek van Johan Derksen en een boekje "gedragsregels voor een getrouwde man" Hahaha Wij zouden eerst in juli 2011 trouwen met 300 gasten omdat we allebei een grote familie hebben en het ook een beetje traditie is, maar wij zaten daar zo tegenop, achteraf zijn we zo blij dat we het klein hebben gedaan.. Zo veel meer intimiteit en liefde die je voelt, daar hadden we geen 300 gasten en familieleden die je eens in t jaar ziet voor nodig! Trouwen doe je voor jezelg! Zorgen dat je zelf volop geniet!!!
Ja dat vindt ik ook klein vieren maar mijn vriend wil t groot en wilt iedefeen erbij! Hahaah we zien t wel misschien veranderd ie nog van gedachte! Zooo jij hebt n hoop kadootjes!! Hahahaha Igor jaaa morgen alweer 12 weken! Echt snel he maar af en toe lijkt t als n slak te gaan hoor! Hahahaah op naar 19 april dan ben ik bijn 16 weken en dan de 2e afspraak bij de gyn! Wil onze kleine uk zoooo graag weer zien! En jij weer beginnen met de ovu testen ja?! Waarom doe je het n maandje is niet?! Ben je er iets minder mee bezig! Ik deed dan gewoon vanaf dag 10 gewoon elke avond of om de avond sexen! Dan kun je je ei echt niet missen hoor en bij mij is t ook gelukt! Ik werd namelijk helemaal stressig van die ovu testen dan was ik er helemaal zo intens mee bezig dat ei !Ik bedoel t alleen maar goed he!! Hoor af en toe soms ook van die rare dingen met die ovu testen! Positieve testen net voor je ongi en weetik t! Raak je toch helemaal de klust van kwijt lijkt me! Ik ga morgen voor een andere auto kijken Die van mij moet zoveel aangebeuren dus moet n nieuwe Minn vriend heeft al n 5 deurs dus er ook maar aan! Ben benieuwd!
Morgen ladies, Heerlijk weekend, nu hopen dat het ook nog eens een beetje mooi weer wordt en dan ben ik helemaal gelukkig! Vriendlief komt vanavond ook thuis hij heeft de hele week voor zijn werk in het buitenland gezeten. @emoties, oooh myyy god!! ben wat dat betreft echt een wrak aan het worden... ik kan geen zielig of romantisch programma meer zien of de tranen stromen al over mijn wangen.. echt weird! @paula, goed idee van zo'n test. Hoef je in ieder geval niet langer te wachten als het echt heel slecht is... (waar we natuurlijk niet vanuit gaan!) Je werk klinkt trouwens erg leuk @aljaa, vind dat jullie ook een mooie leeftijd hebben, ik ben zelf 24 en mijn vriend 31 en we vinden dit zelf een mooie leeftijd. Als anderen dat te jong vinden hebben ze pech Had trouwens laatst een familielid van mij die aan me vroeg of het gepland was of een ongelukje.. sorry hoor maar dat vraag je toch niet?? @luca, oooh wordt een beetje jaloers van jullie warme weer... hier vandaag weer bewolkt. En had zo'n zin om even in de tuin te genieten van het lentezonnetje! Lijkt me trouwens erg vermoeiend, op zo'n e-reader lezen.. Krijg al moewe ogen als ik te lang achter de laptop zit... Geef mij maar gewoon een echt boek @Igor, veel plezier vanavond bij Ilse de Lange! @aljaa, jeetje... jou lichaam doet echt gek... Mijn vriend is trouwens volgende week jarig.. weet nog echt niet wat ik voor hem moet kopen... @naomy, als je een pappaboek wilt moet je die van kluun kopen "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" echt fantastisch boekje!! Jeeeuj je 12-weken mijlpaal! fijn hé?
@ Igor veel plezier bij het concert! @ Noamy: gefeliciteerd met de mijlpaal! @ Paula: klinkt leuk je werk! Oh en spannend hoor de test! Succes als jullie hem vandaag al doen @ Ajlaa; jouw ongi weet ook niet wat ie wil he!? En leuke kadootjes heb je gehaald, is ie vast blij mee @ Blike; haha ja emotioneel hoort er ook bij he, ik vind het altijd wel grappig want meestal jank ik niet zo snel Over de vraag of het gepland was.. ja wij hebben hem ook regelmatig hoor. Maar dat komt omdat we nog maar zo kort samen zijn denk ik. Ik vind het altijd heel leuk om trots te vertellen dat we het hartstikke gepland hebben, dan zie je ze altijd op hun bek gaan met van die grote ogen Vorige week nog toen vroeg iemand van mijn opleiding hoe lang we eigenlijk al samen waren. Toen ik vertelde hoe kort ging ze rekenen en zei ze: ohhh, ja maar was het dan gepland? Met zo'n ondertoon van dan moet het wel een ongelukje geweest zijn En toen ik zei jahoor! We weten gewoon heel goed wat we willen stootten ze met zijn allen allemaal bewonderende kreten uit Ik krijg daarna wel vaak leuke reacties hoor. Sommige zeggen; oh dan hebben jullie er de vaart achter gezet, worden jullie lekker jong ouders! Of ze zeggen tja je kan al 10 jaar samen zijn en het dan besluiten maar waarom zou je zo lang wachten.. Kan me er niet meer zo aan storen. Als ze merken hoe blij we ermee zijn dan is het meestal gauw over met de rare vragen Oh en een ereader werkt met e-ink technologie. Dat is dus totaal anders dan een computerscherm! Is niet verlicht, het ziet er echt letterlijk net zo uit als een bladzijde uit een boek behalve dan dat je de pagina omslaat door gewoon op het knopje te drukken Ik had me er ook enorm in vergist, want wilde hem graag omdat het met reizen zoveel ruimte scheelt. Maar ik wilde hem niet zelf kopen omdat ik het toen toch zonde van het geld vond en boeken ook gewoon 'iets hebben' zegmaar (ik lees ook nog steeds gewone boeken hoor maar die koop ik alleen als ik in nl ben). En toen kreeg ik hem voor mijn verjaardag, maar ik kan nu echt niet meer zonder, een ideaal ding! Het neemt natuurlijk wel iets van het echte boekenplezier weg, de geur van een boek en het in je handen hebben en omslaan enzo, maar in mijn geval omdat ik geen nl boeken kan kopen (en wel downloaden) en ik ook vrij veel heen en weer reis is het perfect! Weegt geloof ik 200 gram ipv de kilo's die ik normaal meesleep Het is vandaag gelukkig weer lekker weer! Gister was het echt weer fris en bewolkt, maar nu is het zonnig! Lief is even werken en vanmiddag gaan we weer behangen. Ik heb heerlijk uitgeslapen (had het kennelijk hard nodig) en ga nu lekker een film kijken die mijn lief toch niet wil zien; haar naam was sarah. Ben benieuwd want het boek vond ik echt prachtig! Fijn weekend allemaal!!
Nou dames we hebben de test gedaan en daar is uitgekomen dat het zaad van mijn vriend erg slecht is... We zijn er erg verdrietig door maar proberen toch positief te blijven. Maandag de dokter bellen en dan horen we wel hoe verder... mijn vriend is vroeger ooit geopereerd omdat zijn balletjes niet ver genooeg gedaald waren, dat zou een oorzaak kunnen zijn. ik denk dat ik er hier ff niet ben. Ik weet ff niet hoe ik me moet voelen. Ik hou jullie wel op de hoogte maar nu ff dit verwerken....
ohnee paula... wat rot zeg Wat kut voor je meis.... Inderdaad maandag maar even naar de dokter bellen. Hele dikke knuffel vanuit hier meis!!!