Paula, Wat fijn dat jullie meteen zo goed geholpen worden bij de HA! En dat er zo'n vaart achter gezet wordt! Hopenlijk hoeft het allemaal niet nodig te zijn en worden jullie gewoon deze ronde zwanger!! Knap van je dat je de moed er zo goed inhoud! @naomy, oeh daar heb ik geen ervaringen mee.. je vind em vast nog wel
@ paula: wat fijn dat jullie ha jullie serieus neemt en gelijk testen laat doen! En helemaal fijn dat de uitslag al zo snel is.
Paula wat fijn dat het allemaal zo snel gaat, en nu eerst maar eens kijken wat ze in het ziekenhuis zeggen. Sterkte en hou ons op de hoogte.
Morgen dames! Zoooo vanmorgen weer een partij misselijk geweest :S Had echt weer even een onderonsje met de toiletpot Net nog even een half uurtje op bed gelegen en probeer nu toch maar wat te eten, want moet vanmiddag wel aan het werk. Onze kat kwam trouwens net met een dode mol thuis.... ieuw!!!! Hij was heel trots omdat hij die gevangen had... pfff waar onze kat allemaal al niet mee thuisgekomen is (kikkers, muizen, zwaluw, musjes, duif (!) ) en nu dus een mol.. Echt een jager!
paula, dat is wel fijn nieuws op zich, ik bedoel dat er vaart achter gezet gaat worden!! en idd gewoon blijven proberen! mijn peetoom en peettante konden geen kinderen krijgen, omdat zij mannelijke hormonen had of zoiets, 15 jaar later was ze ziek.... bij de ha bleek dat ze in verwachting was van een 2ling!
Hooi, jee Paula wat een goed nieuws! Heerlijk dat ze er zo een vaart achter zetten dat zal wel echt veel schelen! Blike balen dat je weer ziek was haha en moest wel lachen in je kat. De onze heeft nu 1x een vogeltje gevangen en was helemaal blij ermee. Voor de rest is het vooral een jatter, als je ergens eten laat slingeren is het weg, zelfs het plastic als het in een zak zit verslindt ie! Laatst had ie een heel pak chocoladecroissantjes weggevreten, inclusief zak! Noamy het kan best dat je het hartje gewoon nog niet hoort. Dat je beeb nog teveel verstopt zit. Je hoort wel geluiden toch? Dus het ligt niet aan het apparaat? Probeer je eigen hartslag eens op te sporen en dan te luisteren of je et hartje van de beeb er misschien achter verstopt vind? Je mag ook best wat duwen He met hetapparaatje anders hoor je ook vrij weinig. Waar zoek je precies? Oh en wat je ook kan proberen is het apparaatje ergens zetten en hem daar een tijdje houden. Soms komt de beeb dan vanzelf ernaartoe gezwommen.
Hallo dames, hoe is het hier? Ik dacht ik laat weer eens wat van me horen. Vandaag naar de VK gweest en heb de groeiecho gehad, wat een verschil met 10 weken geleden. Was helemaal in shock hoe groot ie al is. Zal ff de echo uploaden, alleen zijn/haar hoofdje staat erop hoor maar wel erg schattig. Moet jullie alles goed verder?
Saskia, wat een mooie echo! Gaaf hoor!! Paula, fijn dat er vaart achter wordt gezet. Lang wachten in zo'n geval lijkt me waardeloos. Trouwens, Ikkuh zal binnenkort ook wel de uitslag krijgen. Ik duim voor je! Ik zag Debster ook nog voorbijkomen gister. Leuk je weer even te zien! Liefs Roxie
Ha roxie! Jij ook weer erbij!! Gezellig! Hoe was je vakantie? Klopt je banner, vandaag eisprong? Hup aan de klus!! Worden jullie ook zo gek van het nieuwsbericht over de 12 jarige mama?! Heb het nu al zeker een stuk of 20 keer gehoord...bedoel tuurlijk schokking maar je kan ook tever gaan
hai, @ Ajlaa; ik heb niks gehoord over een 12 jarige mama hoor @Sas; wauw mooie echo hoor, en je beeb is flink gegroeid! Nog eventjes en dan mag je hem/haar al vasthouden! Het gaat toch best snel zo hier weer moe na een lange dag, net gegeten dus nu lekker uitbuiken op de bank met mijn lief en mijn ereader
Dank jullie wel Ben er ook erg trots op. Luca, er is in Groningen een meisje van 12 bevallen, denk dat als je het googled je er alles over kan vinden. Het is hier in Nederland echt hot news!! Ja ik kan echt niet meer wachten tot ik ons kleine babytje eindelijk vast kan houden. Nog een week of 10, kijk nu eerst heel erg uit naar mijn verlof. Blike, met mij is verder alles goed, wel wat last van me rug maar dat gaat ook wel weer over. Verder mag ik nog steeds niet klagen gelukkig Hoe is het met jou verder?
Wow mooie echo en wat ben je al lekker ver saskia!! T schiet op! @ de rest van de ladies! Slaap lekker!
goedemorgen allemaal, @ Sas; ja het zal nu wel zwaar worden met je dikke buik! Ik merk nu al dat ik er meer 'last' van heb dan eerst. Het wordt zwaarder en ik loop anders Nog maar een paar weekjes, dan kun je lekker nog even uitrusten En ik zal 12 jarige moeder even googelen inderdaad Hoe gaat het verder met iedereen? Noamy nog misselijk? Blike voel je al wat bewegen? Igor alweer opgeknapt? Paula, hoe voel je je? Zit je ei er al aan te komen? Hopelijk trekken jullie het een beetje. Gelukkig gister goed nieuws gehad, dat het maar zo vlot mag blijven gaan! Ik ben even heel erg blij en trots, dus ik wilde het even delen Vanmorgen werd ik wakker en de kleine was flink mijn buik aan het afbreken van binnen. Ik zat me net af te vragen of ze misschien drie benen had of dat er niet toch 2 in zaten toen merkte ik opeens dat ze wel heel erg ritmisch zachte schopjes aan het geven was.. Toen ging ik erop letten en.. Ik heb voor het eerst de hik gevoeld! Zo grappig! Vandaar dat ik ook opeens zoveel beweging voelde want ik voelde de hik, haar schok door de hik en tegelijkertijd haar bewegingen en gedraai Ons bed is vandaag binnengekomen dus we gaan proberen die vanavond al op te halen. Fijne dag alvast allemaal! Is het daar ook zulk heerlijk weer?? Ik ga lekker genieten van mijn vrije dag!!
Ajlaa, mn vakantie was echt top. Edinburgh is zo mooi en die Schotten zijn zo aardig. Kan het jullie echt aanraden. Ook leuk winkelen, veel mooie (allemaal gratis) musea en oude gebouwen. En natuurlijk elke 10 meter een pub met elke avond live muziek. Mijn vriend en ik waren er erg van gecharmeerd. Als mn banner klopt vandaag mn ei. Vanavond weer fijn klussen dus Luca, wat gaaf dat je de hik van je meisje hebt gevoeld! Haha, lijkt me zo grappig. Saskia wat heerlijk dat je kan gaan uitkijken naar je verlof nu. Sterkte met je rug!
@ luca nog bedankt voor de tips trouwens!!!had t hartje volgens mij gister even gevonden toen verschuifde ik dat ding per ongeluk en kon t erna niet meer vinden het was links onderin mn buik iig! wat lekekr dat je je meisje lekker voelt bewegen en hikken!!!lijtk me zoo speciaal! ik ben niet meer zo erg misselijk echt met vlagen nog savonds! gelukkig!!!
Hoi meiden, ff snel heb nog weinig puf en nog steeds ziek, hoest mijn longen uit mijn lijf en nog geen ei inzicht. Saskia ziet er mooi uit hoor! Luca wat grappig dat je de hik hebt gevoeld, lijkt me erg komisch. Noamy eindelijk het hartje gehoord, goed bezig. Ja Ikkuh het is bijna 4 april, maandag al!!!! Ik moet zelf maandag weer voor een uitstrijkje, het jaarlijkse onderzoek Paula al bericht gehad van het ziekenhuis wanneer jullie moeten? Dames zaterdag wordt het hier gewoon 22 grd, echt wel dat ik dan met mijn bleke snuit in de zon ga liggen.