Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ohh lekker igor 22 graden!! Dt is het hier ook ongeveer als het zonnetje schijnt denk ik.. Echt heerlijk! Alleen is het echt zo'n tijd van het jaar dat je niet weet wat je aan moet.. Gister had ik lange mouwen en had ik het veel te warm.. Vandaag driekwartmouwen en nu heb ik het weer koud.. :$ Irritant :p

Ik heb wat nieuwe buikfoto's gemaakt en bewerkt, staan in mijn buiken album, en ook een foto van het kamertje met behang :D
    Nu even met oma naar de winkel voor het bed, en als het zonnetje straks nog schijnt ga ik lekker languit in de zon met mijn boek :D En anders gewoon binnen, ook heel knus :p

2. oh en noamy wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Zie je wel niets om je zorgen over te maken!! Beebje zit gewoon lekker verstopt en heeft helemaal geen zin in al die gekkigheid, haha :D

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thxs!! meiden

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!!
    zoooo had veel te lezen na een weekje niet bijgehouden te hebben en ook heftige dingen voorbij gekomen maar natuurlijk ook leuke

ajlaa--> leuk hoor plantjes!! staan ze er nu mooi bij? doen ze het goed?

luca--> leuk hoor je kleintje echt voelen bewegen!!

saskia--> mooie echo hoor!! lekker dat het goed met je gaat.
    igor--> hoe was je concert bij ilse de lange??? of moest die nou a.s. zaterdag komen?? succes met je uitstrijkje maandag!! hopen dat alles goed is.
    jaaah het word zaterdag 22 graden!!! ik ben jaloers hoor haha wil ook graag in het zonnetje zitten maarja moet werken tot 4 uur en daarna uit eten :D dat is dan wel weer leuk.

noamy--> gefeliciteerd nog met je mijlpaal!!! dat is wel een fijn gevoel denk ik he.

roxy--> gelukkig dat je vakantie leuk is geweest. ennuh vanaf vandaag dus je ei dus ik zou zeggen grijp je kans!!! haha

paula--> wat een k*tnieuws ik weet precies hoe je je voelt...
    als je vragen hebt kan ze altijd stellen wie weet kan ik je helpen aangezien wij nu in die molen net zitten.
    vind het wel goed dat jullie meteen erachteraan zijn gegaan hoor en niet zoals me vriend en ik eerst nog 2 jaar aan rotzooien.
    maar je zal nog een lange weg te gaan hebben.
    en heel goed dat je de moed er wel in blijft!! ik zeg nu ook elke keer tegen mezelf er hoeft er maar 1 de winnaar te zijn... en dat geeft wel moed.
    sterkte ermee en vooral veel praten met elkaar en ook af en toe een potje janken.

bedankt meiden voor het denken aan me haha nou bij mij zijn de zenuwen begonnen hoor voor maandag haha ben nu echt bezig met afleiding zoeken heel veel info aan het zoeken voor het trouwen beste afleiding die je dan kan hebben :D en dan het hondje ook wel lekkere afleiding, maarja me week schiet alweer op maar ben wel heel erg bang ervoor heb ook zondag echt een zware dip gehad en heb nu me vriend er ook even lekker bij betrokken dat hij zich nu zelfs een keer heeft losgelaten.
    oja paula ik kan je wel een tip geven geef je vriend in deze situatie veel liefde en laat echt weten dat je hem er niet voor zou verlaten want dat zal ook iets zijn wat door zijn hoofd heen zal dwalen.
    en ik moet zeggen me vriend en ik gaan bijna 9 jaar met elkaar en wij zijn nu echt weer naar elkaar toe aan het groeien heel sterk en dat heb je echt nodig.

nou heeeeel veel gezegd weer ik hoop dat ik niet iets vergeten ben of mensen door elkaar gehaald heb.

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oja en ik las nog een stukje over een paar dat ze te horen krijgen over leeftijden en zwanger zijn nou zo zie je maar jullie zijn niet te jong he na het nieuws van dat 12-jarige meisje

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames!

Zooo lekker rustig geweest hier!

Ben echt trots op mezelf,
    Heb gisteren even vanalles geregeld, kraamzorg, zwangerschapscursus en heb een afspraak gemaakt bij de kinderopvang waar we onze kleine straks naar toe willen hebben.
    Zoooo leuk daar! Het is op een boerderij! Zie hem/haar straks al helemaal tussen de koetjes, kipjes en schaapjes lopen :D

Zat er echt tegenop te hikken om alles te gaan regelen en het steeds maar uit te stellen! En het was eigenlijk maar zo weinig werk ;)

@ikkuh, 22 graden zaterdag?? ooooooh heerlijk zeg!!! :D Spannend meid maandag! Zal voor jullie gaan duimen!!!

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @paula, hoe is het nu met jou meid? heeft je vriend het potje al mogen inleveren?

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    morning ladies!!!

ohhh ikkuhhh bijna 4 april
    kan me je zenuwen helemaal voorstellen!!!!
    alvast succes!!!

blike alles al geregeld!!!
    ik belde laatst de menzis alleen voor info toen hebben ze me ook al ingeschreven voor kraamhulp etc dus dat is bij mij ook al geregeld!!! ahhaaha
    oppassen doet mn schoonmoeder 2 dagen en mijn vader 1 dag en is ook al geregeld! heerlijk he :) hahahaha
    ben lekker op tijd!

we hebben trouwens de badkamer verbouwd!
    het is gelukkig bijna af
    de hele bovenverdiepping is een grote zooi
    word r gek van!!!!
    blij als t helemaal klaar is en alles weer opgeruimd is

en we hebben n nieuwe auto gekocht!
    n 5 deurs!!!
    kan m volgende week donderdag ophalen!!!

@ igor beterschap meis!!!!

fijne dag meiden!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> nou heerlijk toch zo te horen heb je dus een hoop geregeld kan je weer lekker van je lijstje afhalen.

noamy--> leuk hoor badkamer verbouwd heb je geen foto`s? ben er wel benieuwd naar, wie weet kan je me wat ideeen opdoen :D
    en wat voor auto heb je gekocht? welke kleur? lekker hoor 5 deurs

10. @ Ikkuh; oh nog maar een paar dagen, wat spannend!!! Ik zal voor jullie meeduimen hoor, op een goede uitslag!

@ Blike; jee lekker veel geregeld! Wij hebben de kinderopvang nog steeds niet geregeld maar ik ben ook heel erg aan het twijfelen of ik mijn kind wel op een crèche wil zetten.. het liefst neem ik gewoon een oppas, ik ga toch niet fulltime werken voorlopig en de crèches zitten allemaal in de stad, wat niet zo handig is. Plus dat we echt al het aantal dagen en welke dagen op moeten geven enzo, en dat weet ik helemaal nog niet! Als ze al naar de crèche gaat wordt het pas vanaf 1012.. Vind het maar moeilijk! Misschien neem ik wel een nederlandse au pair :D Lijkt me best leuk eigenlijk, behalve dan dat ze dan inwonend is..

Anyway..

@ Noamy; hopelijk is de badkamer mooi geworden! lijkt mij ook wel wat maar voorlopig zit het er niet in.. we moeten eerst de rest van het huis maar eens regelen :p de keuken en badkamer komen we pas als laatst aan toe.

Ik ga nog even klussen ons bed in elkaar zetten en daarna genieten van het heeeeeerlijke avondzonnetje!

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ik zal proberen wat fotos te maken en plaatsen
    omdat we gehuurd wonen wilde we t niet al te duur gaan maken omdat we toch wel n keer weg willen
    dus mijn vriend heeft de vloertegels geverfd,donkergrijs en we hebben bij ikea n meubel met wastafel gehaald en wat nieuwe accesoires en de rest gewoon gewit
    en de auto is een opel astra nieuw model geworden kleur is n beetje grijs blauw!

ohhhh nog 4 nachtjes ikke!!! ik vind t zo spannend voor je!
    ben zo benieuwd wat ze voor jullie kunnen en gaan doen!!!!!

luca, wij hebben de badkamer ook als een van onze laatste projecten bewaard! nu gaan we alleen de rest van t huis zoals de logerkamer wat babykamer wordt opruimen en de kleinste slaapkamer wat we als rommelhok gebruiken ook!
    alles wat weg kan weggooien!
    bewaar zoveel en gebruik niks!
    net zoals kleding
    heb van de week mn kast uitgeruimd en schaam me er bijna voor maar er kwamen 9 vuilniszakken uit..................
    en nu is ie nog wel vol pffff hahahaahah

ik ga slapen
    heb knallende koppijn
    weer iets van de laatste week wat ik elke avond heb
    herkenbaar voor sommige zwangere dames????
    slaap lekkr allemaal!!!

12. jaa noamy voor mij :( helaas.. Niet elke dag maar soms heb ik opeens van die perioden dat ik een paar dagen lang elke dag barstende koppijn heb. Gewoon lekker paracetamolletje nemen :)

Heb nieuwe foto's gemaakt met mijn lief :D staan in mijn buiken-album weer :D

Fijne avond allemaal!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    oh herkenbaar voor jou dus luca helaas........
    erg vervelend maja je moet er wat voor over hebben he! ;) hahahaa

heb gister en vanochtend weer naar t hartje gezocht en niet te vinden :s wordt er niet goed van!!!!!!!!!!!!!!!!

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey meiden
    Wat is het stil hier zeg nu ik het weer bijhou
    Ben benieuwd naar de foto's geef je groot gelijk dat je het niet te duur maakt in een huurhuis.

Nou ik hoop dat het duimen werkt haha maarja alles positief bekijken

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heej dames

Rustig hier zeg! allemaal aaan het genieten van het welverdiende weekend? :D

Vanmorgen weer bloed geprikt, volgende week krijg ik de uitslag van de toxoplasmose! spannend dus!

Hoe is het verder met iedereen?
    Wordt morgen supermooi weer!!!! Geniet ervan! :D

16. Asun

Asun Niet meer actief

Heej meiden!!
    Ik schaam me diep!! Ik heb echt veels te lang niks van me laten horen.
    Hoe is t met jullie?? Ik ga vd week ff bijlezen. Nog zwangere of andere ontwikkelingen?

Met mij gaat het nu weer goed. Ik heb wel een heftige tijd op m'n werk gehad waardoor ik 2 weken niet gewerkt heb, nu gaat t weer beter en werk ik weer 50%.
    Gelukkig gaat wel alles goed met ons beebje, vrijdag de 20 weken echo gehad!! Zo leuk!! Alles zit erop en eraan!
    We wilden toch op het laatste moment wel weten wat het wordt, nou ons beebje dacht daar anders over. De beentje zaten over elkaar in kleermakers zit, en ze zijn niet meer van elkaar gekomen.. :( Dus we weten niet wat t wordt..

Ik zal zo ff wat foto's in m'n album zetten vd echo en babykamer.

X

17. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Asun, leuk weer wat van je te horen.

Ikkuh, heel veel sterkte vandaag. Ik duim voor jou en je vriend.

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Veel sterkte vandaag ikkuh!! Zal aan jullie denken!

19. Ikkuh succes vandaag!!!

20. Asun

Asun Niet meer actief

@ ikkuh --> succes!!

Deel Deze Pagina